Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 października 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 20

                                            Czyli Imagine z Harrym cz.20

Przed przeczytaniem włacz to: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hT_nvWreIhg

Zaczęłam zatapiać się w jego kocich oczach.
-Harry wszystko dobrze ? O czym myślisz ?-Zadałam mu pytania a chłopak spuścił wzrok w dół.
-Bo ja...-Zaczął Styles.
Nagle usłyszałam cichy szloch,nie nie nie !
-Ty płaczesz ?-Zapytałam zaszokowana tą sytuacją.
Ponownie odpowiedziała mi cisza.
Podeszłam do niego ,złapałam go za ramiona i mocno ścisnęłam.
-Co ci jest?-Wyszeptałam mu do ucha.
-Kochanie ja...nie potrafię zapomnieć,nie potrafię.-Powiedział cichym głosem loczek.Mój loczek.
-O czym ? Mi możesz powiedzieć.-Dodałam ,aby go lekko uspokoić.
Jego zapłakane oczy spojrzały na mnie, a ja poczułam nieprzyjemny dreszcz który zwiedzał każdy zakątek mojego ciała.
-O moim bracie,go już nie ma ?-Zadał mi pytanie.
Brat,jego brat on się powiesił Boże !
-Harry...-Westchnęłam dotykajac jego policzka.-On...on jest aniołem,jest ciągle z tobą,tu.-Mój palec wskazujący zjechał na jego lewą pierś.
-Tu?-Zapytał kładąc swoją rękę na mojej.
-Tak on jest z tobą i zawsze będzie,nie zadręczaj się wspomnieniami,bo...
-Bo co ?-Zapytał jakby był zahipnotyzowany.
-One cię zniszczą.-Odpowiedzialam na jednym takcie,myślałam ,że zaraz coś we mnie pęknie,pęknie mi serce ? Ale nie moglam się rozpłakać,nie teraz.On mnie potrzebuje,silną.
-Kocham cię-Powiedział nagle dając mi buziaka w czoło-Dziękuję.-Odpowiedział i wtulił swoją głowę w mój kark.

                                                                        ***

-Harry zwariowałeś !-Krzyknęłam.
-Ubierz ją.-Odpowiedział z uśmiechem na twarzy.
-Ona kosztowala 5 tysięcy !-Krzyknęłam ponownie.
-I do tego kupiłem szpilki za 3 tysiące-Odpowiedział loczek.
-Nie mogę...-Odpowiedziałam spoglądając na sukienkę.
-Masz ją ubrać,chcę ci zrobić niespodziankę więc ubieraj,dla mnie.-Powiedział patrząc na mnie błagalnym wzrokiem.
-No dobraa...-Naburmuszyłam się.
-Gdzie idziesz ?-Zapytał zaciekawiony.
-Do łazienki się przebrać-Odpowiedziałam z irytacją w głosie,po co zadaje ,aż tak rzeczywiste pytania.
Czasem mnie on tak cholernie wkurza...
-Ale ja widziałem cię już nagą,więc nie musisz się wstydzić,przebrać się przy mnie,a poza tym bedziesz w bieliźnie.-Odpowiedział ,a jego kąciki ust podniosły się znacząco do góry.
Szturchnęłam go lekko łokciem.
-Nie tym razem kochanie-Odpowiedziałam kierując się do łazienki.

                                                                          ***
-Wow-Odpowiedział chłopak gdy tylko wyszłam z łazienki.
-No co ?-Zapytałam lekko przegryzając wargę.
-Śliczna...śliczna jesteś-Odpowiedział całując mnie w czubek nosa.
-Mhm...dziękuję-Odpowiedziałam odwdzięczając się całusem w polik.-A teraz chcę wiedzieć co to za niespodzianka.
-Okej,zamknij oczy i nie podglądaj !-Powiedział głośnym tonem Styles.
Zrobiłam co kazał,jego reka złapała moją dłoń ,usłyszałam  otwieranie się drzwi ,a potem ich zamykanie.
-Możesz już patrzeć-Odpowiedział radośnie.
Eeee? Staliśmy w salonie w którym nic prawie ,ze się nie zmieniło od wczoraj.
-Niespodzianka !-Krzyknęło ze 30 osób wychodzących z kryjówek.Trzymali w rękach różne smakołyki i trunki.
-Z jakiej to okazji ?-Zapytałam spoglądając na loczka.
-Twój wjazd ,będziemy cię szczęśliwe żegnać-Powiedział ,a podziękowałam mu namiętnym buziakiem w  usta.

                                                                       ***

-Podoba ci się ?-Zapytal Harry dotykając swoimi dużymi dłońmi moich bioder.
-Bardzo-Powiedziałam z uśmiechem.
-Zatańczysz ?-Pyta ,a ja czuję jego ciepły oddech na moim karku.
-Zatańczę.-Odpowiedziałam.Wręcz czułam jego wielki ,piękny uśmiech który właśnie ma na sobie.
Objął mnie i spojrzał prosto w oczy,zjechał niżej do mich pośladków.
Położyłam swoją głowę na jego ramieniu.
-Mhmmm.-Mruknął Styles.-Jaką masz bieliznę na sobie?
-Nie powiem ci.-Powiedziałam z chichotem w głosie.
-Ej no,proszę.-Powiedział błagajaco.
Przybliżyłam usta blisko jego ucha,lekko je przegryzając na co chłopak ciężko westchnął.
-Koronkowa biała-Szepnęłam.
-Ohhh dzisiaj na anioła ,podniecającego pięknego anioła-Powiedział ściskając moje pośladki.
Zostawiałam ścieżki pocalunków na jego szyi.
-Ahh [t.i.] chodź.-Powiedział ciągnąc mnie za ręke do swojego pokoju.

                                                           ***

Widzę jak mój boski rozbiera energicznie koszulkę,a ja chcę zrobić to samo z moją nową ,śliczna sukienką.
-Nie ja to zrobię.-Mruknął podniecająco podchodząc do mnie uwodzicielskim krokiem.
Dotknął mojej skóry na plecach po czym chwycił zębami zamek sukienki i lekko pociągnął w dół .Mrorrr.
Sukienka od razu zsunęła mi się na dół.Jego język delikatnie jeździł po moim rozpalonym juz ciele.
Dotknął moich pośladków i gdy miałam lekko zbliżyć swoje wargi do jego ust,ktoś pociągnął za klamkę drzwi.
Ujrzałam kobietę ,dość chudą,średni wzrost,blond włosy.
W ręku trzymała kieliszek jakiegoś drinku.
Harry schował mnie za sobą po czym wykrzyknął :
-Kristen co ty do cholery jasnej tu robisz ?!
Cholera to jest Kristen ! To nie jest ta dziewczyna z baru.
-Oh Harry,przyszłam pogadać z twoją kochaną yyy dziwką ?-Powiedziała śmiejąc się pod nosem.
Ja dziwka co ?! Krew zaczęła we mnie pulsować.
-Nie mów tak o niej !-Krzyknął zaciskając szczęke Styles,jego pięść zaciskała się mocno ,ale przeciez nie podniesie ręki na kobietę.-Nie dość już nabroiłaś nasyłając na mnie tą gwiazdunie do knajpki.-Jego mięśnie napręzały się ,a mi robiło się nie dobrze na tą myśl.
-Oh haha tak to było zabawne.-Powiedziała ,jedną ręką opierając się o ścianę,ale... i tak ta za tobą dla mnie to dziwka.
Ona nasłała tą dziewczynę.W mysłach miałam jedno słowo: "Suka".
Moja ręka ,moje mięśnie,nigdy tak bardzo nie pragnęłam kogoś udrzyć ? Zabić ?
Wyrwałam się do przodu i podeszłam do niej.
Patrz jej w oczy,patrz jej w oczy,tylko uległe spuszczają wzrok i przegrywają.
-Jedyna szmata która znajduje się w pomieszczeniu to ty ! Ty zdradziłaś Jacka!-Krzyknęłam nadal patrząc jej w oczy.-Szmata-Dodałam pod nosem.
Dziewczyna złapała mnie za barki i pociągnęła mocno na ścianę.
-Pamiętaj ,ze zdradziłam go z twoim chłopakiem kurwo-Wypowiedziała mi to prosto w twarz.-Wtedy kiedy był z tobą,wolał mnie niż ciebie haha przykre.
Nie wytrzymałam presji i uderzyłam ją z pięści w twarz ,ta upadła na ziemię ,a ja usiadłam na nią i zaczęłam ją coraz to mocniej bić.
Poczułam dłonie na moim brzuchu ,które zaczęły mnie od niej odciągać.
Harry zostaw mnie ! Zaczęłam się mu wyrywać.
-Jesteś pierdoloną pomyłką Kristen !Boli cię to ,ze teraz on zostawił cię dla mnie,Harry cię nie kocha,nie da się kochac suk i kurw takich jak ty.-Krzyknęłam dość głośno.
-Ty jestes pomyłką ! Tak własnie mówił o tobie Styles kiedy się ze mną kochał,jesteś mu potrzebna tylko do sexu idiotko nie rozumiesz ?!-Wykrzyczała Kristen.
Ja,pomyłka,Loczek...
Jak on mógł.
Zacisnęłam mocno szczęke i wybiegłam w samej bieliźnie przez salon na dwór.
Nie obchodziło mnie to ,że będą mnie widzieć prawie nago,chciałam wyjść z tego pomieszczenia jak najszybciej,mój gniew ,ból  smutek zmieszały się szybko i gdy biegłam w stronę lasu łzy ciurkiem lały się po moim poliku.
Znowu się rozczarowałam,znowu zabłądziłam.
Biegłam omijając kilka drzew,było dość ciemno ,ale z daleka zauważyłam wysoką ,umięśnioną sylwetką z kręconymi włosami.Harry !
To nie możliwe ! Jak ?!
-Co ty tutaj robisz ? Przecież przed chwilą byłeś jeszcze w domu !-Krzknęłam z płaczem w głosie.../40 komentarzy pisze dalej,piszcie co myślicie o tej czesci i czy się wam podoba w komentarzach ; *** <33 Dziękuje ,ze czekaliście :) Jeżeli bedzie 40 komentarzy to postaram napisać sie jutro nexta : )

48 komentarzy:

  1. Kocham kocham i jeszcze raz kocham! <333 ciebie i twoje imaginy *___* cudna część jak zawsze! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna cudowna część czekam z niecierpliwością na kolejną <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie ! ! ! Warto było czekać. Pozdrawiam^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać tego co zrobi bohaterka ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto było czekać *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pisz szybko nexta

    OdpowiedzUsuń
  7. *O* i co dalej ? Dawaj nexta ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne kocham twoje imagine

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko *_* Hazz ma bliźniaka? ; o jestem ciekawa następnej części . Dodaj jak najszybciej *__________*

    OdpowiedzUsuń
  10. Harry ma bliźniaka?! Nie!! Ostrooo... czekam na nexta! Szybko!! Kocham cie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nareszcie się pojawiła <3 z niecierpliwością czekam na następną część ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG! DALEJ *o* ♥♥ Love, LoVe♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mało brakuje ;) Bardzo mi się podobało. Dlaczego ona tak szybko wybiegła, poddała się? I Harry... Czekam na nexta. Jestem ciekawa, co nam gotujesz w następnym rozdziale :) Czekamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest strasznie wrażliwa i nie wytrzymała następnego ciosu jaki sprawiła jej osoba którą kocha :)

      Usuń
  14. Mam dzisiaj ujodzinki więc napisieś jutro dla mnie 0_0 pjosie

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja mam dzisiaj ujodzińki więc napisieś dla mnie na jutlo 0_0 pjosie

    OdpowiedzUsuń
  16. Aww... loczek znowu broi to nie dobrze ;) SuPeR <3
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham,kocham,kocham <3 to jest takie crazy ! :* <3 pisz nexta

    OdpowiedzUsuń
  18. Las...ciemność..płacz
    grr,,, już się boje =D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten imagin jest...No,to może ja się nie będę tak za bardzo rozpisywała...Ujmę to tylko jednym zdaniem,żeby nie było przypadkiem za dużo do czytania w tym komentarzu,bo tu wszystkich po zanudzam-wtedy nie daj Boże-przerwą czytanie w połowie i co wtedy będzie?Nie zrozumieją w ogóle kompletnie mojego szczerego zdania na temat Twojego imagina...No dobra,teraz już zaproponuje w końcu,żeby przejść do sedna sprawy-jak to się zwykle mówią-że bez owijania w bawełne,co nie?...Uważam że ten imagin jest naprawdę ...Aha! bym zapomniała-bo jeżeli nie masz jeszcze ukończonych 18 lat,albo nie masz pozwolenia swoich rodziców-na piśmie rzecz jasna-to natychmiastowo zamknij tę stronę,ponieważ dla mojego komentarza takie warunki muszą zaistnieć!!...No,to teraz mogę w końcu wypowiedzieć,Moim zdaniem ten imagin jest...Super! No to mi się udało z tym moim krótkim komentarzem:)):* XD =D <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten imagin jest:

    1. Anielskii
    2. Atrakcyjny
    3. Arcymistrzowskii
    4. Bajeranckii
    5. Bezkonkurencyjny
    6. Bombowy
    7. Boskii
    8. Chwalebny
    9. Ciekawy
    10. Cool
    11. Czadowy
    12. Czarujący
    13. Dobry
    14. Dorodny
    15. Doskonały
    16. Ekscytujący
    17. Ekstra
    18. Emanujący
    19. Fajowy
    20. Fantazyjny
    21. Fascynujący
    22. Fenomenalny
    23. Figlarskii
    24. Genialny
    25. Godny Podziwu
    26. Honorowy ;)
    27. Idealny
    28. Inteligentny (chyba XD)
    29. Interesujący
    30. Kameralny
    31. Klawy
    32. Jedwabisty
    33. Kapitalny
    34. Klasyczny
    35. Lovaśny
    36. Magiczny
    37. Mega
    38. Miodzio
    39. Mistrz
    40. Mistrzowskii
    41. Najlepszy
    42. Na Poziomie
    43. Naturalny
    44. Niebiańskii
    45. Nieskazitelny
    46. Nieziemskii
    47. Niezwykły
    48. Odlotowy
    49. Okazały
    50. Olśniewający
    51. Oryginalny
    52. Oszałamiający
    53. Perfekcyjny
    54. Pierwszorzędny
    55. Pociągający
    56. Pochlebiający
    57. Podniecający;)
    58. Popisowy
    59. Poruszający
    60. Porywający
    61. Powabny
    62. Profesjonalny
    63. Przecudny
    64. Przednii
    65. Realistyczny
    66. Rewelacyjny
    67. Rozkoszny
    68. Sensacyjny
    69. Sexowny
    70. Spektakularny
    71. Słitaśny
    72. Strojny
    73. Super
    74. Szalony
    75. Szałowy
    76. Śliczny
    77. Świetny
    78. Toż Toż Piękny
    79. Twórczy
    80. Upojny
    81. Uroczy
    82. Uwodzicielskii
    83. Wabiący
    84. Wirtuozowskii
    85. W Dechę
    86. Wybitny
    87. Wyborny
    88. Wyczesany
    89. Wyjątkowy
    90. Wystrzałowy
    91. Wyzwalający Pozytywne Emocje
    92. Zabójczy
    93. Zachwycający
    94. Zajefajny
    95. Zajefajniasty
    96. Zaskakujący
    97. Z Dreszczykiem Emocji hehe ;)
    98. Zjawiskowy
    99. Zmysłowy
    100. Znakomity
    :* <3 Lovciam =D!

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostu tyle mogę napisać <33333333333333333333
    Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  22. ka czemu jeszcze nie ma ???????????

    OdpowiedzUsuń