Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 października 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 21

                                          Czyli Imagine z Harrym cz.21

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=K4NUMR3mKS8

-Ja przed chwilą wyszedłem z domu...-Powiedział dość zmieszanym głosem.
On sobie chyba ze mnie żartuje...Niewiniątko ?
-Po co ?-Zapytałam ,a po moim poliku lała się łza.
-Łoo nie płacz-powiedział z troską w głosie.
Podszedł do mnie,zmierzył mnie wzrokiem z dołu do góry,lekko przegryzł wargę.
Złapał mnie dłonią za moje kości policzkowe,uniósł moją głowę lekko do góry,abym mogła spojrzeć na jego twarz.
-Nie warto płakać-Dodał.
Miałam ochotę wykrzyczeć mu wszystko co mnie dręczy ,ale chciałam usłyszeć odpowiedzi na pierwsze zadane pytanie.
-Czemu tu przyszedłeś ?-Zapytałam ponownie.
-Szukać swojej księżniczki.-Odpowiedział z uśmiechem na twarzy.
-I co znalazłeś ją ?-Zapytałam z pogardą w głosie,obróciłam się plecami do niego.
-Sądzę ,że tak-Odpowiedział łapiąc mnie za dłoń.
-Super to teraz idź sobie do niej i żyj sobie z nią długo i szczęśliwie.-Prychnęłam.
-Nic nie rozumiesz ?!-Zapytał wręcz zdenerwowany.-Znalazłem ciebie,tutaj,twoje oczy one... zahipnotyzowały mnie,moją duszę.
O czym on do cholery mówi ? Od kiedy jest taki wygadany...
-Co ci się stało ?-Zapytałam ze zdziwieniem w głosie.
-Raczej co tobie się stało ? Ktoś cię skrzywdził ?-Zapytał jakby o niczym nie widział.
Cham ! Jak może tak udawać.
-Ty mnie skrzywdziłeś !-Krzyknęłam kierując się w inną stronę.
-Czekaj !-Krzyknął dość głośno.
Obróciłam się w jego stronę ,a on popatrzał na mnie ze smutkiem.
-Jeżeli ma to być nasze ostatnie spotkanie to...mogę cię pocałować ?-Zapytał ,a przeze mnie przedarł się nieprzyjemny dreszcz,nie nie nie ! Ostatnie spotkanie ? Nie chcę cię stracić nie !
Pochylił się lekko nade mną i pocałował mnie namiętnie ,ale i ostrożnie.
-Nie chcę ,żeby był to nasz ostatni raz.-Powiedziałam rzucając mu się w ramiona.
-Ja też tego nie chcę,ale wybacz musze już iść.-Powiedział całując mnie w czoło,znikając za drzewami lasu.

                                                                     ***

-Harry ?! Gdzie jesteś ?! Czemu mnie zostawiłeś ?!-Zaczęłam biegac wokoło szukając go.
-Ej kochanienka !-Usłyszałam za soba nieznany mi głos.
-Chodź się z nami zabawisz.-Odpowiedział drugi dość gruby głos.
Obróciłam się do tyłu,dwóch nieznanych mi mężczyzn gapiło sie na mnie.
-Nie dzięki...-Powiedziałam cicho idąc w przeciwną stronę.
-Nigdzie nie pójdziesz !-Krzyknął jeden z nich.-Myślisz ,ze przepuścimy taką okazję.
Jestem prawie ,ze goła ,wolniejsza,bezbronna !
Zaczynam coraz to szybciej oddychać ,nie chcę ponownie tego przechodzić,wiem dobrze co oni chcą mi zrobić !
Moje nogi ruszają się coraz szybciej i kierują się w stronę domu Harrego ,lecz niestety nie dobiegły tam.
Jeden z mężczyzn rzucił się na mnie,leżałam bezbronna na ziemi,nie miałam sił ,aby walczyć.
Jeden trzymał mnie za ręce ,drugi siedział na mnie.
Szybkim ruchem upuścił nieco moje majtki w dół.
-Nie proszę !-Krzyczałam ,płakałam ,ale to nic nie pomagało.
Czułam tylko ból i miałam nadzieje ,ze może zjawi się mój loczek.
Wtedy drugi chłopak zakrył moje usta swoją ręką ,a ja nic nie mogłam zrobić,nic...
-Szybciej bo ja nie chcę długo czekać.-Powiedział ,a facet zrobił co mu kazał.

                                                                                ***
Leżę na zimnej trawie już od paru godzin.Nie mam sił wstać,nie mam sił iść,oni zrobili to,zgwałcili mnie i nikt mi nie pomógł.
Liczyłam na wybawiciela ? Na Stylesa ? Idiotka !
Mam jeden wielki paraliż myśli,wszystko mnie boli.
Dotknęłam rekom głowy.
Spojrzałam na dłoń,krwawię ! Ale to nie tym powinnam się teraz przejmować.
Płaczę coraz głośniej,chcę wykrzyczeć wszystko co mnie boli ,ale nie potrafię.
Co się ze mną dzieje ? Rozklejam się powoli...
Tyle bólu wypełnia mnie coraz częściej,coraz mocniej trafia w serce.
Wiem całkowicie jak ludzie potrafią ranić.Sama się o tym przekonałam.
Leże nadal na ziemi,koło drzewa i widzę znaną mi już sylwetkę.
-[t.i.] cholera gdzie ty jesteś ?!-Krzyczał męski głos.
To Harry ! Lekko podniosłam ręke do góry,nie byłam na razie w stanie mówić,nic nie mogłam zrobić.
Nie zauważył mnie ,szedł dalej.
Czemu dopiero teraz przyszedł ?! Jakby zjawił się wczesniej to... wszystko potoczyłoby się inaczej.
Wtedy ledwo co podniosłam ciężar na swoje ręce,wstałam !
Oparłam się lekko o drzewo.
-Tu jestem !-Krzyknęłam przez płacz.
On obrócił się do mnie.Szczeka miał mocno zaciśniętą,
Szedł do mnie krokiem zabójcy.
-Gdzie ty do cholery byłaś ?! Przecież wszyscy widzieli cię w bieliźnie mogło ci się coś stac do cholery jasnej!-Wykrzyczał kiedy zbliżył był już dość blisko.
Debil ! Kompletny debil ! Znowu powrócił zły Styles,zaczęłam się go bać...
Co miałam mu teraz powiedzieć ? wiesz co tak się składa ,że zostałam zgwałcona ?
Momentalnie wybuchłam płaczem./40 komentarzy pisze dalej ,piszcie w komentarzach czy podoba się wam ta część,wiem ,ze nie jest najlepsza ,ale musi być taka ponieważ musi wiązać się z moim pomysłem do następnych części : ) Pragnę zadedykować to czytelniczce która miała bodajże wczoraj lub przed wczoraj urodzin i Natali Koniecznej która ma dzisiaj urodziny ! Najlepszego ; ****

63 komentarze:

  1. Czkam na next <3 genialne

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiste !! mam nadzieje ze nie bedziemy dlugo czekac na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejny!!!♥♥♥ Dlaczego Hazz się tak zachowuje ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski !!! Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu co jest z Harrym nie tak o.O wow zaskok . Czekam na nexta : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki a myślałam że tego nie przeczytasz dzięki dzięki dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki a myślałam że tego nie przeczytasz dzięki dzięki dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie się popłakałam i rozdział jest niesamowity i nie mogę się doczekać następnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rozdział jak każdy inny czekam na kolejną część ;) <3
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę tylko nie rób z tego jakiegoś badziewia, że bedzie dwóch Harrych albo że drugi jest abiołem, bo to jest denne...

    OdpowiedzUsuń
  11. suuper <3 neeext *-*
    /Kaśka♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Czumu on ją zostawił ? No czemu ? :o
    Extra ! Czekam na nexta ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. A Harry nie zauważył, że ona krwawi o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez jest ciemno ,a poza tym sa jakąś odległość od siebie

      Usuń
  14. Cudeńko czekam na nexta!!!!!^_^

    OdpowiedzUsuń
  15. A i ten zaje fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisz szbko! Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  17. Awww Kiedy nn ? już się doczekać nie mogę *.* bhdfbsdjhvjfhvdchjsdvbjchwabs <3

    OdpowiedzUsuń
  18. SZYKO dodawaj następny bo nie wytrzymam <3 świetnie piszesz *o*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju, po raz kolejny piszę - masz talent. Nie mogę się doczekać następnej części. Czekam :)
    Zapraszam też do mnie - http://1d-4ever-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. awww *o* świetny! Dawaj następny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aww ! *-* świetny, a ten moment z dobrym Harrym ! B O S K I czekam na następny ! <3<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zajebiste DALEJ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na dalsza czesc

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam czytać twojego bloga te twoim zdaniem "gorsze" posty są dla mnie i tak świetne. Czekam z niecierpliwością :**

    OdpowiedzUsuń
  25. następny rozdział proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejna cudowna część czekam na kolejną

    OdpowiedzUsuń
  27. On na stówę ma bliźniaka :D Chociaż mogę się mylić :) Błagam, dodaj nexta *u*

    OdpowiedzUsuń
  28. SZYBKO DALEJ !! KOCHAM TEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  29. Już masz więcej jak 40 pisz dalej bo są mega..!~;*

    OdpowiedzUsuń
  30. awww *o* świetny! Dawaj następnego! Już nie mogę się doczekać jest 49 kom. więc oczekuję następnego! :P Kocham tego bloga! Jest świetny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny :* next <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny ;* next i to szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy następny??? Świetny rozział<33

    OdpowiedzUsuń
  34. Super rozdział!!! Czekam na następny.
    Zapraszam do mnie http://the-drug-in-me-is-yu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. super dawaj ext.! ;D
    już masz więcej jak 40 kom wiec dawaj next bo nie moge sie doczekać..! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy next? :D Już nie mogę sie doczekać! Kc :**

    OdpowiedzUsuń
  37. super jest dodawaj szybko nexta i niech ona mu wygarnie wszystko.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Super rozdział! Mi się straszliwie podobał *~* jeden z lepszych, na pewno. Proszę, napisz następny jak najszybciej. x
    __________________________
    troublemakerimagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedy następny no plis dodaj wreszcie!^-^

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedy dodasz??? Proosze daj już następny bo umieram *-*

    OdpowiedzUsuń