Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 maja 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 63

                                               Czyli Imagine z Zaynem cz 63

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=2zNSgSzhBfM

[T.I.] opamiętaj się-Moja podświadomość szalała.
Popchnęłam lekko chłopaka ,ale on nie odpuszczał.
Na siłę zaczął mnie całować.
W co ja się wplątałam...
-St...St...op-Powiedziałam między przerwami pocałunku.
-Nie kochanie jak już mówiłem przelecę cię tutaj , sama tego chciałaś, sprowokowałaś mnie.
Styles prosze nie ,moje myśli szalały,a we mnie coś buzowało.
Chłopak złapał mnie za nadgarstki i zaczął przytrzymywać je mocno do łóżka.
-A teraz kotku dopiero zrozumiesz co to znaczy ból dupy przez 3 dni.
-Co masz na myśli ?-Zapytałam przestraszona.
-Bede cię ostro pieprzył.-Powiedział po czym na jego twarzy zagościł uśmiech.
Taki cwaniacki uśmiech...
-Nie Styles nie !-Krzyknęłam , zaczęłam się wiercić.
Moze przez sekundę miałam chwilę słabości , zadurzenia, zauroczenia ,ale nie kocham go,nie kocham Harrego.
-Ehh... będziemy musieli poćwiczyć nad znieruchomieniem cię.-Powiedział loczek puszczając jeden z moich nadgarstków na wolność i przeczesując ręką włosy.
Kurwa stop.Nie wytrzymam dłużej.
Z jednej strony to ,ze jest taki przystojny przyciąga mnie do siebie ,z drugiej strony jego zachowanie odciąga.
Chłopak lekko pochylił się do mnie i przegryzł naplatek mojego ucha.
-Kuźwa nie !-Krzyknęłam ,a po moim poliku spłynęła łza.
-Mówiłem ,ze sex będzie ostry.Wytrzymasz.-Powiedział Harry.-A teraz chcę ,abyś ty się mną zajeła.-Powiedział puszczając mnie.
Co mam robić ? Uciec czy może sciągnąć mu spodnie i...
"Dziwka"-Krzyczała moja pod świadomość.
-Chodź tu.-Powiedział loczek ,a ja jak w transie podeszłam.-Złapał swoją rekę mojej dłoni i zaczął jeździć w okolicy swojego krocza.
"Przecież go nie kochasz", "Kochasz go nie oszukuj się"-Hormony szalały.
Szybko oderwałam swoje ręce i zaczęłam rozpinać zamek jego spodni.
-To mi sie podoba.-Powiedział loczek , a w tym czasie on zajął się moją koszulą nocną, zdjął ją szybko,jakby to robił codziennie.
-Mhm lubię dotykać twoje ciało , jest takie delikatne.-Powiedział łapiąc mnie w okolicy bioder.
Znowu spojrzałam w oczy Harremu ,jego błysk w oku zaczął robić sie coraz bardziej lśniący.
Chce tego czy nie ? "Chcesz"-Mówiły mi moje myśli.
Nie spostrzegłam się nawet kiedy leżalam całkiem goła na łóżku szpitalnym.
Chłopak delikatnie pieścił moje ciało , zaczął lekko muskac moje piersi.
To już czas uwolnic na wolość króla.
Złapałam za bokserki Stylesa i pociagnełam za nie.
-Kurwa podarłaś mi je na pół!-Krzyknał Harry.
-Przepraszam.-Powiedziałam cicho ,a on tylko spojrzał sie srogo.
Gdy zobaczyłam jego byłam w niebo wzięta.
Ja naprawdę nie wiem co si ze mną dzieje.
Chłopak naciskał na mnie swoim penisem z erekcją.
-Będe dla ciebie surowy.-Powiedział łapiąc mnie za biodra.-To za to ,że zerwałaś
mi moje ulubione bokserki.-Pociągnął mnie lekko do góry-Nie bedzie dzisiaj za kare żadnych igraszek od razu przechodzimy do konkretów.-Powiedział.
Zaczął ostro we mnie wchodzisz , krzyknęlam dość głośno.
Coraz szybciej i coraz szybciej poruszał biodrami.
Nie wytrzymam...
On jest wręcz brutalny.
-Dojdź dla mnie kochanie.-Powiedział Harry.
Zaczęłam błądzić gdzieś jedna ręką w jego loczkach na głowie ,a drugą z bólu jakiego czułam wbiłam mu paznokcie w plecy i pojechałam z nimi w dół.
Co sie ze mną dzieje ? Stój !.
"Puszczalska"-Moje myśli napawały złymi emocjami.
Mój oddech był coraz to szybszy i szybszy.
-Mamo co ty robisz z wójkiem Harrym ?-Zapytał znany mi już głos.
Obróciłam głowę w prawo i ujrzałam mojego synka Justina.../40kmentarzy pisze dalej , piszcie czy podoba wam się ta część, mi się nie podoba bo nie mam pomysłu , nie mam wenny , coś ze mną jest nie tak bo czytam pięćdziesiąt twarzy Greya,to wszystko przez to xD

81 komentarzy:

  1. Haha "mamusiu co ty robisz z wujkiem Harrym?" Uwielbiam cie i twoje imagien i masz pisać dalej :* po prostu Awwwww *0*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuu.Co to będzie. Pisz dalej.Weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa co teraz zrobią xD a słowa Justina xD uwielbiam to opowiadanie czekam na next, kiedy będzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. no weź! Ona kocha Zayna!

    OdpowiedzUsuń
  5. superrrr ale to jakaś dziwka[bez obrazy] bo zdradza kogoś kogo naprawdę kocha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z drugiej strony popatrz na Zayna on niby też naprawdę bardzo kocha [T.I.] ,a ją zdradził i to nie raz...

      Usuń
  6. Ale ona Kocha Zayn'a Proszę niech wszystko będzie okey xd Ale ogolnie zajebisty jest <3 Weny życze i szybki next !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale beka !!!Denerwuje mnie ten Harry XD Niech on sobie znajdzie kogoś innego wszystko rozwala a już było tak ładnie hah <3 Biedny Justin teraz będzie miał zjebaną psychike haha ;)Next next next !! <3 <3 weny życzę <3 (oby o tym się nie dowiedział Zayn !!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam zjebaną psychę, po tym jak się przez takie odgłosy obudziłam w nocy >.< Ale po 3 dniach przeszło xd

      Usuń
  8. Zajebiste Next ♡ :->

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebiste ale mi troszke szkoda Zayna i ich cureczke i synka.

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAjefajny .. czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  11. dodaj szybko nastepny pliss ..kocham te ima

    OdpowiedzUsuń
  12. next , next , next

    OdpowiedzUsuń
  13. dawaj dalej ! kocham twoje imaginy !!!!! prosze pisz szybciej :3

    OdpowiedzUsuń
  14. NEXT ZAJJEBISTE ALE NIECH SIE Z ZAYNEM POGODZĄ :D albo poligamia hahahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETNY ! BOSKO SIĘ ZAPOWIADA. JAK NAJSZYBCIEJ DODAJ NEXTA !

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham cie i twoje imaginy next go szybko napisz kolejną częsc plz.

    OdpowiedzUsuń
  17. "A teraz kotku dopiero zrozumiesz co to znaczy ból dupy przez 3 dni." Hahhahahhahhahaha nie moge z tego xDD Zajebiście jest ;33 Pisz szybko nastąpną♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Buahaha to "mamusiu co ty robisz z wujkiem harrym" mnie rozwalilo xD ale Harry sie musj wpieprzac wszebdzie a bohaterka sie zachoeala jak dziwka ...oby sie wszystko ulozylol

    OdpowiedzUsuń
  19. Sory ale ten rozdział nie przypadł mi do gustu... no bo przecież tak naprawdę Harry taki nie jest!! a z resztą w łożu szpitalnym i przy własnym dziecku
    ????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko weszło do pokoju nie wiedziała nawet kiedy ,tak wyszło ,ze w szpiaitalu :)

      Usuń
  20. serio ? ona i harry w szpitalu i dziecko ich przyłapało ? nie podoba ni się ten rozdział .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też !!!!! to okropieństwo! przecież Hazza taki nie jest

      Usuń
    2. zgadzam się hazza i coś takiego????

      Usuń
    3. W sumie nie każdemu musi się to podobac i to rozumiem ,a Harry skąd wiecie jaki jest ? Ja mogę z Harrym zrobić w tym opowiadaniu co chcę , mogę zrobić z niegohama , zabójcę albo dobrego człowieka. xD

      Usuń
    4. Dziewczyny, przecież to tylko imaginy, a nie fakty z życia chłopców.
      A Asia ma rację, nie znamy Harry'ego osobiście, więc nie możemy wiedzieć jaki tak naprawdę jest.

      Usuń
    5. No w sumie tak ale nikt raczej by nie chciał żeby Hazza no był taki ale i tak lubie to opowiadanie

      Usuń
  21. szybko nexta ;) czekam ....

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha XD trochę końcówka mnie rozwalila XD trochę
    Pisz dalej <3 xx .

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na następny<333 iza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisz następny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze takie se ci wyszło ale serio niektóre gadania rozwalają xd. Czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  26. ZAJEBISTE kontynuuj czekam na next xd

    OdpowiedzUsuń
  27. O.MÓJ.BOŻE. I co teraz. Rozdział jest Zajebisty. Czekam na następny.
    ;>
    Pozdro Mikusia...

    OdpowiedzUsuń
  28. zbyt agresywne ...

    OdpowiedzUsuń
  29. nie podoba mi się ten rozdział ;c

    OdpowiedzUsuń
  30. nie rób z tego mody na sukces , coś ci nie idzie te opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  31. z t.i robisz jakąś dziwkę a z Harry'ego jakiegoś pierdolniętego faceta , opanuj emocje Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię z niej dziwki tylko zauroczoną/zranioną dziewczynę która chce zacząć wszystko od nowa, Harry możliwe pierdolnięty facet.

      Usuń
  32. kurde szkoda że chociaż przez chwilkę nie może być wszystko ok. ale pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  33. Pokochałam to opowiadanie pisz dalej. Oby się wszystko ułożyło ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  34. O kurde *.* ! Szybko dalej ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Fuck. Ciekawe końcówka. Zajebiste w chuj. :3
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeext <3

    OdpowiedzUsuń
  36. ostatnie zdanie mnie powaliło;)
    nexxxttt;]

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie jakby ona była już z Zaynem . A Harry niech się od niej odwali . Kiedy dodasz następny rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  38. Hahah Grey lansuje mózg :D
    Tak właśnie myślałam gdy to czytałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pisz szybko next! Nie każ nam tak długo czekać jak na ten rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. moje pierwsze słowa wypowiedziane po przeczytaniu rozdziału : " O ja pierd**ę... "

    OdpowiedzUsuń
  41. W sumie mi ten rozdział też się nie podoba ,ale tak to jest pisać bez wenny ,a w głowie ma się książkę którą się czyta xD

    OdpowiedzUsuń
  42. "Mamusiu co ty robisz z wujkiem Harrym ?!"
    O BOŻE KOCHAM CIĘ I TWOJE IMAGINY PO PROSTU NIE DA SIE OPISAĆ NAPADU GŁUPAWKI KTÓREJ DOSTAŁAM POD KONIEC ROZDZIAŁU XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczełam się śmieć jak głupia XD

      Usuń
  43. No nie zawał na miejscu xD Pisz dalej ;p !

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie za bardzo ten rozdział :(
    Ale bez obrazy :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Pisz!! Ja dostane zawału!! Coraz bardziej rozkręcasz tą akcje, nawet jak nie masz na nią pomysłu. Zycze ci weny i bierz sie do roboty!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Matko *.* Chyba się zakochałam w tym blogu ♥ Kiedy kolejny :O *______*

    OdpowiedzUsuń
  47. OMG DZIEWCZYNO WOW....spoko moze byc hehe pisz dalej tylko bez takich tych :)haha

    OdpowiedzUsuń
  48. Przy tym rozdziale śmiałam się co chwile. xd hahaha xd Super , czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie ! Ja chcę żeby ona była z Zaynem

    OdpowiedzUsuń
  50. Plis, dawaj nexta! ;*
    Kocham twoje imaginy ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. O kurwa zajebisty rozdział ... czytam od początku, ale przy tym rozdziale się uśmiałam szczególnie przy końcówce

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziewczyno, pisz nexta! Twoje teksty po prostu mnie rozwalają! Oboje dali się ponieść. xD
    Skoro Justin wszedł, to każdy inny też mógł O.o Już się boję co będzie dalej. Pisz, Pisz, PISZ, proszęęę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. wstawisz już dzisiaj next?

    OdpowiedzUsuń
  54. nextt ;** super !

    OdpowiedzUsuń
  55. Kurde fajnee tylko najbardziej boli mnie to że zostawiła zayn`a znaczy ze go zdradziłaa

    OdpowiedzUsuń
  56. Dawaaj dalej . *___*
    Też czytam GREY'A . <3

    OdpowiedzUsuń