Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 6 lipca 2013

Smutny Imagine z Harrym

Przed przeczytaniem włącz to ,piosenka dodaje nastroju : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aNzCDt2eidg


-Kochanie przepraszam ,ale nie mam dzisiaj czasu.-Powiedziałem lekceważąco.
-Nie masz dla mnie czasu...-Powiedziała obracając się w inną stronę.
Złapałem ją dłońmi w okolicy bioder,zimny nos przyłożyłem do jej gorącego ramienia,lekko drgnęła.
-Przepraszam jestem już dziś z kimś umówiony.-Uśmiechnąłem się niepewnie.
-Z kim się umówiłeś ?-Zapytała zaciekawiona ,ale dalej była odwrócona tyłem do mnie.
Moje ręce zaczęły przemieszczać się coraz wyżej,aż do szyi,opuszki palców zaczęły wirować wokół jej karku.
-Nie twój interes mała.-Zaśmiałem się.
-To kobieta ?
-Tak [T.i.].-Powiedziałem marszcząc czoło.
Obróciła się do mnie,z jej pięknych czekoladowych oczu lały się łzy.
-Zdradzasz mnie !-Krzyknęła.
-Nie-Odpowiedziałem na jednym takcie.-Przepraszam cię kochanie ,ale teraz muszę już iść.-Dodałem całując ją w czoło.
Wychodząc trzasnąłem drzwiami.
Kierowałem sie do pobliskiej mi kawiarenki ,która znajdowała się jakieś 10 minut od mojego domu.
Starałem się nie myślec o sytuacji która zdarzyła się przed chwilą.
Widząc znana mi postać w umówionym miejscu ,pomachałem jej z daleka.
-Popatrz.-Powiedziałem podając jej woreczek.
Dziewczyna spojrzała do środka,spojrzała na mnie.
-Jest śliczny.-Szepnęła znowu zaglądając do woreczka.
-Podoba ci się ?-Zapytałem oczekujac szybkiej odpowiedzi.
-Jest świetny,będzie idealnie pasował.-Powiedziała z ciągłym usmiechem.
-Dziękuję ci ,ze przyjechałaś tu taki kawał drogi tylko po to.-Powiedzialem przybliżając się do niej.
-Ohhh Harry przestań wiesz ,ze ważne jest dla mnie twoje szczęście.-Powiedziała przytulając mnie.
-Tak długo cię nie widziałem.-Jedna łza poleciała mi po poliku.-Teskniłem.
-Ja też tęskniłam mój kochany loczku.-Powiedziała dziewczyna ,a ja pocałowałem ją w policzek.
Nagle spojrzałem na szybę która znajdowała się na przeciwko mnie,nie dowierzałem.
Stała tam [T.i.] o nie !
Stała tam cała zapłakana.
Pobiegła...
-Przepraszam !-Krzyknąłem wybiegając z kawiarni.
Podbiegłem do miejsca w którym stała,obejrzałem się dookoła, nigdzie jej nie ma,nie ma jej.
Gdzie ona mogła sie podziać.
Bieglem przed siebie,słysze krzyk ludzi,widzę jak samochód odjeżdża z szybka prędkością.
Podbiegam do miejsca z którego wydobywają się dźwięki.
Spojrzałem w dół.
Na ziemi lezała moja kochana [T.I.].
Jej piękne brązowe tęczówki były otwarte,wpatrywała się we mnie.
Upadłem na ziemię, złapałem ją mocno za rękę.
Trzęsłem się,nie wiem nawet kiedy z moich oczu zaczęły wylewac się łzy.
-[T.I.] to była moja siostra słyszysz ? To moja siostra ! Ona mi tylko pomagała ,proszę nie zostawiaj mnie.-Mówiłem całując jej dłoń.
-Przepraszam...-Wyszeptała.
Z kieszeni kurtki wyciągnąłem torebkę,z torebki wyciągnąłem pudełeczko.
-Kochanie-Zapytałem otwierając pudełko,mój strach dawał o sobie znać.-Wyjdziesz za mnie ?-Zapytałem patrząc w jej tęczówki.
-Tak.-Mruknęła z ilu tylko sił mogła,po jej poliku szalały łzy.
Założyłem jej pierścionek na palec.
-Harry.-Powiedziała piskliwym głosem.
-Tak kotku?-Zapytałem unieruchomiony.
-To może zabrzmi głupio ,ale to najwspanialszy dzień w moim życiu,kocham cię mocno pamiętaj ,że zawsze będę przy tobie,niedługo znowu sie spotkamy obiecuję.-Zamknęła oczy.
-Kochanie ? Kochanie słyszysz mnie ? Ludzie pomóżcie mi ! Słyszycie ?!.-Przytuliłem się do jej tali.-Mój aniele obudź sie ! Słyszysz mnie ? Proszę nie zostawiaj mnie.-Łzy lały się strumieniami.
Tak bardzo chciałem wykrzyczeć ból który tak mocno kół mnie w sam sierdodek mojego serca,ale nie umiałem,leżałem cicho.
Leżałem na niej ,aż do przyjazdu pogotowia.
Poczułem dotyk rąk,które odciągają mnie od zwłok [T.I.].
Widze jak zamykają ją w czarnym worku,przenoszą do karetki.
-Nie zabierajcie mi jej !-Zacząłem sie szarpać.
-Ona nie żyje !-Krzyknął gość z tyłu ,a ja poddałem się.
Obróciłem się,i zauważyłem całą czwórka z mojego zespołu,podbiegłem do Zayna i przytuliłem sie do niego pozwalając moim łzą delikatnie spływać na ramię Malika.
Chodź musisz odpocząć.-Powiedział Zayn prowadząc mnie do auta.
Nie ma jej ? Nie ma mojej jedynej tak wielkiej miłości która miała trwać do końca ? Nie ma dziewczyny którą kocham ?
To nie możliwe...
Czuję ból i tęsknotę nie mogę normalnie myśleć,bez niej nie mogę normalnie funkcjonować.
-Chłopcy zatrzymajcie sie,jest mi nie dobrze.-Powiedziałem ,a samochód stanął.
-Tylko wracaj prędko.-Powiedział Louis.
-Jasne.-Odpowiedziałem nie zwracając na siebie uwagi.
Pobiegłem przed siebie ,widząc most ,a nad nim unosząca się wodę.
Słyszałem za sobą kroki,to Zayn.
Stanąłem na progu mostu popatrzałem w dół.
-Nie !-Krzyknął mulat łapiąc mnie za kurtkę.-Oszalałeś ?-Zapytał.
Stałem tak nic nie mówiąc,moje słone łzy kapały na asfalt ,a ja patrzałem na wodę.
-Do widzenia Zayn-Powiedziałem odpychając go od siebie z dużą siłą,odepchnąłem się od ziemi i skoczyłem.
Słyszałem krzyk Malika,widziałem wodę która była coraz bliżej,czułem coraz to szybsze powietrze na moim ciele.
Zderzyłem sie z falą wody,bolało przez chwilę,a potem już nic nie czułem,zakończyłem życie na ziemi...
Stoję w kosciele,dookoła jest dużo gości,wyczekuję.
Wszystko jest dość wyraziste,realne.
Nagle otwierają się drzwi kaplicy i widze postać która kieruje się do mnie.
Te czekoladowe tęczówki,ten perłowy uśmiech jest coraz bliżej mnie.
Moja reke odmawia mi posłuszeństwa i z wdziękiem ujmuje dłoń postaci.
To [T.i.] ! Moja kochana [T.I.] !
Na sobie ma białą suknię,welon i trzyma bukiet.
Jest prześliczna...
Przytuliłem ją mocno.
-Gotowy?-Zapytała ciepłym głosem.
-Na nową drogę życia.-Powiedziała patrząc mi w oczy.
-Kochanie z tobą zawsze.-Powiedziałem ujmując jej dłoń, przechylając się w stronę księdza.
-Czy ty Harry Stylesie bierzesz sobie tą o to pannę młoda za żonę?-Zapytał dosyć donośnym głosem.
-Tak.-Odpowiedziałem na jednym takcie,głośno przełykając ślinę.
-I przyrzekasz ,ze jej nigdy nie opuścisz i będziecie żyć w niebie szczęśliwie i radośnie?-Zapytał
-Przyrzekam.-Odpowiedziałem z uśmiechem.
-Możesz pocałować pannę młoda.-Rzekł.
A ja przybliżyłem swoje wargi do jej ust i zacząłem ją całować,całować z tęksnotą , czule i namiętnie.
Moje ręce mocno ją trzymały,trzymały ja po to ,abym już nigdy nie spuścił jej z oka,żebym nigdy jej nie stracił,nie stracił najważniejszej osoby w moim życiu,nie stracił jej czekol
adowych tęczówek,nie stracił mojej miłości,abym już nigdy nie zobaczył jak [T.I.] cierpi ,żeby nikt nas już nie rozłączył./Piszcie w komentarzach co sądzicie o tym Imaginie to bardzo ,ale to bardzo ważne,licę sie z waszą opinią,chcę wiedzieć czy wam się podoba,nawet jeden komentarz potrafi mnie zadowolić i wywołac u mnie uśmiech ,a czytam wszystkie c:
Jak dla mnie jest taki sobie,jednak szkoda mi by było go marnować ,dlatego zrobiłam wam taką jakby niespodziankę ,mam wielką nadzieję ,że jednak komuś przypadnie ta historia do gustu <3

76 komentarzy:

  1. Super :D Smutny ale z wesołym zakończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super:P ale kiedy dodasz 5 cz. ???? odpisz mi zależy mi na odpowiedzi:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooooow *---*


    ~Hazzowa Kotka 3

    OdpowiedzUsuń
  4. łzy łzy mam łzy w oczach . to jest świetne kochana . :)
    czkam na 5 część opowiadania z Hazz :* do nn

    OdpowiedzUsuń
  5. nie da się opisać , popłakałam się czytając to . :'c

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, jakie świetne *-*
    Popłakałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  7. płakałam kiedy to czytałam jest super:)
    czekam na kolejną część opowiadania z Harrym <3
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Super plis napisz dzisiaj 5 część z Hazzą

    OdpowiedzUsuń
  9. no no ;> świetne ;> jeśli pojawią się jakieś kolejne imaginy to daj mi znać ;> @Czekoladka1D

    OdpowiedzUsuń
  10. suuuper i zapraszam http://gottabeyouxxxxx.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. To takie... piękne!! popłakałam się :) pisz takich więcej i czekam na dalszą część o Harrym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejciu , chociaż był smutny to było super romantyczne zakończenie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Popłakałam się ze wzruszenia *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam łzy w oczach czytając to.. Bosko piszesz.. :*

    **
    zapraszam na mojego bloga:
    http://harry-take-me-home.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebbisty :** Płaczę ;C

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny <33 Popłakałam się. ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. ZAJEBISTY CZEKAM NA NEXTA OBY DZISIAJ BYŁ TEN 5 ROZDZIAŁ ;D ~ KINIA

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej weźta dodaj nowom częłść tegoż opowiadańca z Haroldem . Bom siem nie moga doczekać . Łono jest taki ciekawy , że skićkam siem za momenta . I dajta dedykacia dla człofjeguf z Sokołowa Podlaskiego . Zpowagom Kinga z rodźnom .

    OdpowiedzUsuń
  19. dodasz dziś 5 cz.???

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy dodasz 5 cz ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest po prostu... Nie no, tego słowami się opisać nie da!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. obiecałaś wczoraj dać nową cz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam ,ze dodam ,ale nie obiecałam tego.

      Usuń
    2. a dziś dasz następną ????:)

      Usuń
  23. Błagam dodaj 5 część bo zemdleje co trochę wchodzę i sprawdzam czy jest:-D

    OdpowiedzUsuń
  24. ;dodasz dziś 5 cz.??????:))))))

    OdpowiedzUsuń
  25. ^^A możesz napisać kiedy podasz 5 cz.*_* i nie trzymać wszystkich w nie pewności???<3 Plisssssssss ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. {roszę dodaj dzisiaj część 5 imagina o Harry'm <33

    OdpowiedzUsuń
  27. *.*Asia nie dawaj się więcej prosić;) pliska dodaj 5 cz ^^ zobacz jak my tu wszyscy czekamy <33

    OdpowiedzUsuń
  28. Proszę dodaj 5 cz imagina z Hazzą bo zwariują wiesz że nawet o 3 nad ranem wchodzę i sprawdzam czy jest wiem jestem zdrowo kopnięta :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. daj dziś 5 cz. prosze

    OdpowiedzUsuń
  30. ty se z nas jaja robisz? nie chcę cię obrażać bo kocham tego bloga, ale zawsze jakieś wymówki: poprawianie ocen, zepsuty komputer, przygotowania do zawodów, dużo nauki, jesteś chora [a jak jest się chorym to ma się właśnie więcej czasu] zawsze coś masz. Naprawdę lubię ciebie i twojego bloga, ale ciekawe co teraz wymyślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są wymówki to prawda, jak jest sie chorym i wymiotuje po czym brzuch cię boli to na pewno napisze ci następną część,tak tłumaczę sie rzeczami które się wokoło mnie dzieją ,ale zrozumcie ,ze ja nie jestem robotem,są wakacje chcę je spędzić w odpoczynku, nie wymyślam nic chodze na treningi które mnie wykańczają, tak poza tym pisze ta ksiązke i muszę więcej poświęcić jeje czasu nić blogu.

      Usuń
    2. Kurde nie ma to jak wyciąganie pochopnych wniosków co ? Tłumaczę się tym co się wokoło mnie dzieje, co naprawdę przeszkadza mi w prowadzeniu tego bloga , niektórzy dodają rozdziały co 2 tygodnie ,a wy macie pretensje do mnie ,ze raz dodam go co 4 dni bo chce odpocząć,bo nie mam weny ? Chyba sami wiecie ,ze piszę tą książke musze jej czasu wiecej teraz poświęcić,blog niestety idzie na drugi plan

      Usuń
  31. Dodasz dzisiaj 5 cz ???????;-D

    OdpowiedzUsuń
  32. dasz dziś 5????:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Weź chociaż powiedz kiedy się możemy spodziewać dodania 5 cz*_*♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam W Powiadomieniu ,dziekuję za szacunek <3

      Usuń
    2. Spk rozumiem cię i wiem czytałam powiadomienie^^

      Usuń
  34. Jezu !!! Dodaj dzisiaj 5 część bo dosłownie oszaleję !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-) Plissss dodaj ją wreszcie:-D

      Usuń
  35. dajcie spokój. Nie róbcie z siebie jakiś idiotów. Doda kiedy się naciesz że ją błagacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację w 100% cię popieram^^

      Usuń
    2. Nacieszy ,ze ją blagacie? serio ? ja na tego bloga nie wchodzę codziennie bo nie mam na to czasu,mam dużo obowiązków ,poza tym mam zamiar napisać tą książke o której wcześniej wam mówiłam, czy wy siebie słyszycie ? Jak tak ma byc to ja dziękuję, nie będe wogle pisała na tym blogu bo już mnie to wszystko za bardzo przerasta i denerwuje,te wasze odzywki są bezczelne, nie wiem skąd wy je bierzecie, zero szacunku do autora.

      Usuń
    3. przepraszam. Może byłam trochę bezczelna, ale zrozum nas zawsze masz wymówkę. Może to prawda że piszesz książkę a może nie, ale ty szanuj nas to my będziemy ciebie.

      Usuń
    4. przepraszam. Może byłam trochę bezczelna, ale chodzi mi o to że zawsze masz jakąś wymówkę. Może piszesz książkę a może nie. Ale jeżeli oczekujesz od nas szacunku to ty szanuj nas. A odzywki biore z głowy.

      Usuń
    5. Szacunek za szacunek,to ty musisz najpierw szanować autora ,zeby on uszanował ciebie,poza tym jeżeli dla ciebie szacunkiem jest dodawanie rozdziału codziennie to na serio zaczynasz mnie rozśmieszać.Niektórzy dodają regularnie rozdziały co 2 tygodnie ,a ty jeszcze marudzisz ,ze nie dodaje codziennie ? Że się tłumaczę ?

      Usuń
  36. Zostałaś nominowana do Libster Award, więcej informacji tutaj http://blooogoonedirection.blogspot.com/2013/07/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  37. TO JEST TAKIE CHUJOWE, ŻE JA PIERDOLE NIE MASZ O CZYM PISAĆ TYLKO O JEBANYCH PEDAŁACH, NAPISZ O JAKIMŚ KOKSIE CZY COS TYPU BURNEIKA A NIE... CO ZA CHŁAM XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OH ALAN ALAN ŻAL DUPE ŚCISKA NIE ?
      Bo W SUMIE TY TEGO CZYTAĆ NIE MUSISZ ZNAJDŹ SOBIE STRONKĘ KTÓRA PISZE O TWOICH KOKSACH I ZACIESZAJ...

      Usuń
    2. Alan downie hueheu c;

      Usuń
  38. Rozwyłam się ;( Jest boskie *.* Kocham toooo <3 Najcudowniejszy imagin jaki w życiu czytałam <3 Płaczę i nie mogę przestać <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Super!!! Smutny ale zakończenie wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Płaczę, ale ten imagin jest tego warty.A piosenka, pasuje idalnie, znakomicie podkreśla i uruchamia wyobraźnię <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Płaczę, ale ten imagin jest tego warty.A piosenka, pasuje idalnie, znakomicie podkreśla i uruchamia wyobraźnię <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Płaczę, ale ten imagin jest tego warty.A piosenka, pasuje idalnie, znakomicie podkreśla i uruchamia wyobraźnię <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Popłakałam się :'( jest taki piękny i świetnie dobierasz piosenki do sytuacji. No brak mi słów . Czytam wszystko co piszesz i nigdy nie czytałam lepszego bloga . Kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Plakam a potem jeszcze raz do czego ty mnie doprowadzasz ...xD

    OdpowiedzUsuń
  45. mi przypadł do gustu ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Łzy, łzy, łzy, łzy .... wszędzie pełno łez .....

    OdpowiedzUsuń
  47. JPRL OMG KOCHANA SIOSTRO JAKBY T O UJĄĆ, NATRAFIŁAM NA TEGO BLOGA PRZYPADKIEM ALE TEGO NIE ŻAŁUJĘ MATKO BOSKO PIĘKNE.: *
    Życzę weny. :* :*

    OdpowiedzUsuń