Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 29 czerwca 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 1

                              Czyli Imagine z Harrym 1 cz.

Przed przeczytaniem włącz to: http://www.youtube.com/watch?v=lJqbaGloVxg

Otwieram szeroko oczy ,spoglądam na śpiącego jeszcze Harrego.
Tak słodko śpi ,szkoda ,że muszę iść dzisiaj na trening...
Po cichu wyszłam z łóżka,zjadłam śniadanie,ubrałam się,umyłam,spakowałam.
-Gdzie idziesz ?-Usłyszałam głos za sobą.
Obróciłam się i ujrzałam mojego boskiego w samych bokserkach.
-Harry ide na trening, wiesz ,ze muszę teraz ciężko pracować. 
-Ale kochanie.-Powiedział podchodzący do mnie loczek, złapał mnie dłonią za brodę.-Wiesz ,ze niedługo wyjeżdżam w trasę koncertową, nie będziemy się widzieć przez ponad 4 miesiące.-Powiedział.
-Ciężko mi będzie Harry.-Powiedziałam ze smutkiem-Ja w Pekinie ty w Sydney ,ale tak musi być ,nie da się tego zmienić,chyba chcemy spełniac swoje marzenia.-Powiedziałam patrząc Stylesowi w jego kocie oczy.
-A nie możesz dziś zostać ?-Mruknął.
-Nie mogę.-Powiedziałam z zawiedzeniem.-Za to wieczorem się spotkamy kochanie.-Powiedziałam przybliżając swoje usta do jego warg.
-No dobrze.-Powiedział lekko muskając moje usta.-Do zobaczenia.-W jego głosie było słychać tęskonte ,przynajmniej tak ja to odebrałam.
-Do zobaczenia.-Pomachałam mu...

Ile można czekać na ten cholerny autobus.
Jak zawsze się spóźnia, czekam już ponad 10 minut.
Matko...
O wreszcie przyjechał,myślałam ,ze się nie doczekam.
Mam ochotę zrobić wielką awanturę kierowcy jednak się powstrzymuję i ukrywając gniew siadam spokojnie na siedzenie. 
-Przepraszam wolne ?-Zapytał młody,przystojny chłopak.
-Tak.-Powiedziałam lekko zawstydzona.
-O widzę ,ze pani trenuje.-Powiedział wskazując na moją torbę.
-Ehh... tak trenuje.-Powiedziałam lekko się jąkając.
Jestem nieśmiałą osobą,dlatego ciężko mi sie rozmawia z dopiero poznanymi osobami.
-A co pani trenuje ?-Zapytał zaciekawiony nad wyraźniej moją osobą.
-Lekkoatletyka,biegi.-Powiedziałam z uśmiechem.
-Tak ? A to dziwne z jakim trenerem ?-Zaytał.
-Andy Raspberry-Powiedziałam na jednym tonie.
-No właśnie tak się składa ,ze niedawno się tu przeprowadziłem ponieważ słyszałem ,że mają tu niezłych trenerów z biegów i pan Andy zaoferował mi z nim współpracę to znaczy zapewnił mi treningi u niego.-Powiedział z uśmiechem.
-Oh... no to miło mi cię poznać.-Powiedziałam podając mu dłoń.
-Mi również.-Powiedział ściaskając moją ręke.-A jak masz na imię przeurocza osobo ?-Zapytal.
-[T.i.] ,a ty ?-Zapytałam onieśmielona.
-Chris-Powiedział po czym lekko przegryzł wargę swoich ust.
-Chyba musimy już wysiadać.-Powiedziałam widząc otwierające się drzwi przy hali sportowej.
-No tak zagapiłem sie przepraszam...-Powiedział.-Mogę ponosić ci torbę? Musi być ciężka.-Rzekł.
-Jasne.-Powiedziałam podając mu mój pakunek.

To ile już trenujesz ?-Zapytał spoglądając na mnie.
-Już z 8 lat będzie ,a ty ?-Zapytałam.
-Ja 10 lat.-Powiedział marszcząc czoło.
Bylismy już koło drzwi sali ,kiedy zadzwonił do mnie telefon.
Odebrałam go dość szybko.
-Tak ?-Zapytałam.
-Widzę wszystko.-Szepnął wściekły głos,o nie to Harry.
Zaczęłam rozglądać sie dookoła.
-Gdzie jesteś ?-Zapytałam.
-Jesteś moja.-Powiedział podkreślając każde zdanie.
Rozłączył się.
O kurwa chyba go wkurzyłam...
Z niesmakiem weszłam do szatni,przebrałam sie w strój sportowy i zrobiłam wysokiego kucyka.
-5 minut spóźnienia !-Krzyknął gniewnie trener.
-Przepraszam nie chciałam.-Powiedziałam udając smutną.
-Za karę !-Zaczął mowę pan Raspberry jednak przerwał mu męski głos.
-Proszę trenera ,niech pan jej nie każę to przeze mnie [T.I] się spóźniła.-Powiedział broniący mnie Chris.
-A kim ty jesteś ?-Zapytał Andy. 
-Rozmawialiśmy ze sobą przez telefon to ja Chris Rose ,ma być pan moim nowym trenerem.-Szepnął.
-Aha to ty..-Powiedział ze zdumieniem pan Raspberry, no dobra zrobicie 10 km,potem rozciąganie, rozgrzewka, 5 x 150 , 4 x 300 ,trucht,płotki i możecie iść do domu.
-Dobrze trenerze.-Powiedziałam w biegu...
-Pamiętaj ,ze w tym roku jedziesz na igrzyska olimpijskie !-Krzyknął pan Andy.

Starałam się robić ćwiczenia jak najszybciej ,aby tylko spotkać się z loczkiem.
Czasami wydaje się taki tajemniczy...
Został mi tylko trucht i już będe mogła jechać do domu ufff...
-Ile masz lat [T.I.] ?-Zapytał biegnący koło mnie towarzysz którego dopiero dzisiaj poznałam.
-20 ,a ty Chris ?-Zapytałam z przymrużonymi oczami.
-21-powiedział z uśmiechem.-Słuchaj dzisiaj organizuję imprezę mogłabyś do mnie wpaść, trzymaj to mój numer telefonu.-Powiedział podając mi kartkę.
-Jasne.-Powiedziałam z uśmiechem.-Dziękuję za zaproszenie.-Dopowiedziałam

Byłam tak padnięta po treningu ,ze ledwie co się przebrałam.
Oh nie znowu dzwoni do mnie telefon to Harry...
-Jestem na parkingu koło twojej hali ,jedziesz dzisiaj ze mną.-Powiedział cichym głosem.
-Coś się stało ?-Zapytałam.
-Pośpiesz się masz 5 minut inaczej odjadę i będziesz musiała wracać na piechotę.-Powiedział.
5 minut ? O cholera !.
Spakowałam szybko ciuchy po czym zaczęłam biec do wskazanego miejsca.

-1 minuta przed czasem,nieźle-Krzyknął Styles z ponurą miną.-Wsiadaj.-Dokończył.
Zajęlam miejsce koło niego i zaczęłam głosno oddychać.
-Zmęczona ciekawe czym ?-Zapytal złowieszczo loczek-Jak tam twój nowo poznany kolega Chris ?-Zapytał marszcząc czoło.
A więc o to mu chodzi...
-Ty jesteś zazdrosny ? o niego ?-Zapytałam śmiejąc się.
-Nie żartuj sobie ze mnie ,tak jestem zazdrosny ulżyło ci ? Jezeli dowiedziałbym sie ,że masz innego faceta było by z tobą źle słyszysz ?
-E tak Harry.-Powiedziałam.
Boże zaczynam się go bać...

Nie ma to jak po 10 minutach być już na miejscu.
Weszliśmy razem do domu.
-Kochanie co dzisiaj jest za dzień ?-Zapytał już spokojny Styles.
-Zaraz sprawdzę.-Powiedziałam podchodząc do kalendarza.-Dzisiaj jest 28 Harry!-Krzyknęłam.
Chłopak nerwowo spojrzał na zegarek.
-O nie !-Krzyknął.
-Co sie stało ?-Zapytałam z ciekawością.
-Za 10 minut mam wywiad,musze jechać.-Powiedział dając mi całusa w policzek i zanim chciałam coś powiedzieć zniknął z mojego pola widzenia...
Szybko wyciagnęłam karteczkę z numerem do Chrisa i napisałam sms.
-Gdzie i o której mam być [T.i.]
Po 2 minutach otrzymałam odpowiedź.
-Ulica London 22 , godzina 15:00, ciesze się że przyjdziesz.
to za godzinkę , hmm...
Spojrzałam do szafy ,ubrałam fioletową ,zrobioną z lekkiego materiału sukienkę,do tego pare dodatków, włosy spiełam w kok,zrobiłam delikatny makijaż i juz byłam gotowa.
Miałam jeszcze 20 minut do przyjęcia , na szczęście ulica nie znajdowała się ,aż tak daleko od mojego domu.
Więc postanowiłam wybrać się tam na piechotę...

W 15 minut byłam na miejscu.
-Witaj-Powiedział podchodząc do mnie Chris tulacy mnie na powitanie co mnie lekko zaskoczyło.
-Cześć Chris.-Powiedziałam rozglądając się po pomieszczeniu.-Ładnie tu masz.-Dodałam.
-Dziekuje ,chodź napijmy się czegoś.-Powiedział podając mi kieliszek...

-Jeszcze tylko jeden proszę.-Powiedziałam tracąc nad sobą kontrolę.
-No dobra.-Rzekł Chris wlewając mi do szklanki wódki.
Nie wiem ile wypiłam , na pewno było tego sporo.
Nagle zadzwonił do mnie telefon.
Ledwo co go odebrałam.
-Gdzie jesteś ?-Zapytał męski dobrze mi znany głos.
To Styles !
-O Harry , haha wiesz co świetnie się bawię,szkoda ,że pojechałeś na ten wywiad.-Powiedziałam.
-[T.I.] gdzie ty jesteś do cholery !-Krzyknął.
-Nigdzie.-Odpowiedziałam rozłączając się.

Chris wziął mnie w obroty i zaprosił mnie do tańca.
Świetnie się czułam w jego towarzystwie,naprawdę umiał się zabawić.
-A teraz chciałbym dostać od pani prezent.-Powiedział Chris kładąc mnie na stolik.
Zaczął mnie całować po szyi,ręką jechał po moim udzie.
-Chris przestań !-Krzyknęłam jednak nie umiałam się obronić, miałam w sobie tyle alkoholu...
On jednak nie przestawał...
-Chyba powiedziała ,ze nie chcę !-Powiedziała podchodząca do nas postać. 
O cholera to mój zielonooki Harry ! Co on tu robi ?.../40 komentarzy pisze dalej,mam nadzieję ,że podoba wam się pierwsza część i obiecują ,że następne będą całkowicie ciekawsze od tej ponieważ to dopiero początek :) Piszcie w komentarzu co sądzicie o tej części :) Dopiero w drugiej części będzie się działo :D Dodam ją najszybciej jak mogę, bo naprawdę mam na to chęć :D

75 komentarzy:

  1. PIERWSZA ! świetny, nie mogę się doczekać 2. Trochę przypomina mi DARK ale tylko troszeczkę, bo Harry jest trochę agresywny.
    pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam tego nawet >.<
      Dziekuję ; *
      Tez pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Imagin zapowiada się ZAJEBISTY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że pierwszy już się zaciekawiłam :3
    Pozdrawiam :*

    ~Hazzowa Kotka ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza część super :D Już się nie mogę doczekać drugiej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza część jest super !!! Czekam na drugą część bo uwielbiam takie Imagine <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! <3 Zaskakuje mnie, jakim cudem on wie, gdzie [T.I] się znajduje O.o xd Nie mogę się doczekać, zapowiada się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny <3. Sądzę, że okaże się, że Harry to jakiś tyran który ją śledzi, ale wolę, żeby się tak nie stało. Z nie cierpliwością czekam na nexta ;**. Pozdrawiam i życzę miłych wakacji :**

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no super ! kocham twoje opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Ciekawie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  10. Super , nie mogę się już doczekac next rozdziału ! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Super !!!! Next please !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest super , pisz dalej !:D

    OdpowiedzUsuń
  14. WoW niesamowity.! Na prawdę Harry przypomina mi tutaj trochę postać z DARK xD Ale pisz pisz pisz.! ~superstar28.06

    OdpowiedzUsuń
  15. SUPER !!!!!!!! Pisz dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. WoW Ekstra postarasz się dodać dziś a;lbo jutro nexta? prozse!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będzie 40 komentarzy to będzie jutro , bo mam pomysł i nie chcę go zmarnować :P

      Usuń
  17. Super! Pisz dalej! Tylko prosze staraj się dodawac częściej, bo ja umieram!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda żę tamto sie skończyło mam nadzieje że będzie tu duże scen erotyczno-wulgarnych :) opowiadanie super tylko szkoda ze zaczęłas je na wakacje bo nie zawsze jest ja czytać ^^ ale i tak cie kocham :******** no i pisz nexta
    <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny *.* już nie mogę doczekać się następnego pisz jak najszybciej :D <3


    Horanowa270600

    OdpowiedzUsuń
  21. zajebistyy ! ;***

    OdpowiedzUsuń
  22. pisz dalej, fajny się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG pisz dalej jestem ciekawa co się stanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne *-* Ciekawie się zapowiada <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę doczekać się nextu ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Dodasz jeszcze dzisiaj nn rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  27. o my dzi jaki zajebistyyy :D next

    OdpowiedzUsuń
  28. Może być ciekawie *.* czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  29. bicz plis ... to najlepszy blog jaki czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. czy dziś dodasz nexta ? proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ZAJEBISTE !!!! <3333 DAWAJ DALEJ !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zajebiście się zapowiada . ♥ Czekam z niecierpliwością na nexta . ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Bosko się zapowiada <33 Czekam na nn :DD

    P.S. Zostałaś nominowana do Versalire Blogger Award. Więcej informacji na http://thewanted-onedirection.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. pierwsza część super!!czekam na next!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, świetny początek! :D
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  36. aaaa !Ja cię nie mogę ! Dawaj nexta ! *-------*

    OdpowiedzUsuń
  37. To jest świetne! Ten zazdrosny Harry*.* Czekam na następny ;*** ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  38. super imagin *,* szybko dawaj kolejną część ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ten imagin jest suuper <3 /Kaśka ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Zajebisty *.*
    Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  41. tylko nie pisz takiego opowiadania jak z zaynem ze znajdzie innego bedzie miał dzieci itp. ma byc tylko ona i harry głownymi postaciami plisssssssssss :)

    OdpowiedzUsuń
  42. pisz dalej :** Nie mogę się doczekać następnej części :*

    OdpowiedzUsuń
  43. jest super a tak w ogóle to polecam ci 27 tattoos http://27tattoos-fanfiction.blogspot.com/ naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tłumaczenie ,mojej kolezanki z którą jestem adminka n a stronie :)
      Nie czytam takich opowiadań/imaginów gdzie są pokazane postacie ponieważ wole sama to sobie wyobrażać :)

      Usuń
  44. Aha i zapraszam do siebie ; ) Sorki za spam xd http://lastfirstkissonedirectionimagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. super. ! czekam na kolejny :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow, wow, ow!

    No po prostu zarąbiste :-)
    Oby więcej takich:-D
    Jestem happy, że tu trafiłam xdxd
    Czekam na nn :-)

    Zapraszam również do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. aww zajebiste ~Kinga

    OdpowiedzUsuń
  48. daj szybko następny bo jest super!!!! mam nadzieje że będzie jutro

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow. ZAJEBISTY to mało powiedziane ;0 Czekam na NN.
    ^,^
    Pozdro Mikusia...

    OdpowiedzUsuń
  50. ZAJEBISTY!!!!!!!!!!!!!!!! nawet nie mam słów jak to wyrazić. Po prostu extra. Z niecierpliwością czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  51. OMG ! SUPER ! DAWAJ NEXTA *-* kc <3

    OdpowiedzUsuń
  52. czy harry ją śledzi? dodawaj szybko kolejne ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. WoW *.* Super prosze next ♥

    OdpowiedzUsuń