Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 grudnia 2012

Smutny Imagine z Harrym .

Przed przeczytaniem wyłącz piosenke która leci na moim blogu i włącz to ->
http://www.youtube.com/watch?v=5anLPw0Efmo

-Harry czy ty na pewno przede mną nic nie ukrywasz ? .
-Nie kochanie .
-Ale na serio ? .
-Tak .
Nie wiedziałam już co o tym myśleć .
Podeszłam bliżej chłopaka spojrzałam mu prosto w oczy po czym zadałam mu znowu to samo pytanie :
-Ale na pewno nic nie ukrywasz  ? .
-Kochanie  nie ! . -Mówił nie odwracając wzroku od moich oczu .
Teraz byłam przekonana ,że chłopak mnie nie oszukuje .
Oddałam mu namiętny pocałunek ,a on złapał mnie za ręke po czym zaprowadził do sypialni .
Oczywiście wiadomo co się w niej działo , fantastyczny , namiętny , pełen podniecenia sex z loczkiem to normalne .
Zmęczeni po stosunku padliśmy na łóżko .
Patrzeliśmy sobie prosto na twarze  .
Widziałam jak chłopak jest skrępowany , jednak nie widziałam czy znowu mam się do czegoś przyczepić .
-Słuchaj [T.I.] ja nie mogę dłużej tego ukrywać .
-Tak ?  .
-Zdradziłem cię .
-,Że co ? . -Mówiłam dławiąc się łzami .
-Zdradziłem cię , ale ja cię kocham i żałuje , proszę wybacz mi .
-Jak mogłeś i jeszcze zabrałeś mnie teraz do łóżka z świadomością ,że przed chwilą bzykałeś inną ? .
-To nie tak .
-Jak mogłeś kłamać mi prosto w oczy ? .
-Proszę [T.I.} daj mi szansę ...
-Dobra przestań , brzydzę się tobą .
Wyszłam z salonu , założyłam na siebie lekki szlafrok i popędziłaś do swojego domu , który nie dzieliłam z Harrym .
Usiadłam na kanapie , po poliku spływały mi łzy .
W tle słychac było dźwięk dzwonka mojego telefonu .
Nie chcący odebrałam .
-[T.I.] proszę wybacz mi .
-Harry daj mi czas !. -Krzyknełam do sluchawki po czym rzuciłam telefonem o ścianę .
Minął tydzień mojego płaczu , nie przespanych nocy i rozmyślania nad sensem życia.
Myślałam długo nad tym czy mu wybaczyć i doszłam do wniosku ,ze nie umiem bez niego żyć .
Zmierzyłam w kierunku jego domu .
Jak było mi wiadomo drzwi były zawsze otwarte .
Jednak jedna rzecz jeszcze bardziej mnie zdołowała .
Z salonu dobiegały głośne odgłosy  .
Postanowiłam być stanowcza i otworzyłam drzwi od sypialni .
Zauważyłam Harrego z jakąś laską w naszym łóżku , uprawiających sex .
-Co to ma kurwa być ? .
-To nie tak [T.I.] czekaj ...
-Mówiłeś ,że mnie kochasz ,że będziemy na zawsze razem ,a teraz znowu robisz to samo , palancie z tą dziwką !.
-To nie jest dziwka to moja dziewczyna .
-,Że przepraszam co ? .
-Yhmm ... myślę ,ze usłyszałaś dobrze ,a więc nie muszę powtarzać drugi raz .
Popędziłam z płaczem do domu .
Napisałam na kartkach wielki napis : Nienawidzę cię Harry " .
I przyczepiłam je na jednej ścian z domu .
Dokleiłam kilka naszych wspólnych zdjęć .
Po czym sięgnełam po alkochol .
1 litr , 2 litry ...
Piłam bez limitu .
Nie panowałam nad sobą.
Wyszłam na balkon , stanełam na barierce .
Z dołu zauważyłam Harrego który płakał i krzyczał ,że to wszystko przemyślał  ,że nie chciał i tylko mnie kocha .
Ja odpowiedziałam tylko jemu krótkimi słowami : Wal się !.
Po czym straciłam równowagę i zaczełam spadać z 5 piętra .
Czułam szybszy powiew wiatru na moim ciele , oczy zapełniały mi się jeszcze większymi łzami .
Po chwili poczułam mocny ból , czułam ciepły dotyk ręki loczka na mojej dłoni , słyszałam jego głos który powtarzał ,że będzie dobrze ,ale ja nie mialam już sił :
-Jesteś skurwysynem ,ale i tak cię kocham ,żegnaj Harry.
Na moich oczach zastał tylko jeden wręcz czarny kolor .
Harry nie mógł opanować płaczu .
Łzy ciekły mu z oczu jak nigdy wcześniej  .
Zauważył przyjeżdżającą karetkę, jednak było juz za późno na uratowanie mi życia .
-Panie Syles , a więc nie mam dla pana dobrych wieści .
-Niech pan mówi .
-A więc zgineły 2 osoby .
-Słucham .
-Pani [T.I.] była w 1 miesiący ciąży .
Jeszcze bardziej załamany chłopak nie wiedział co ma zrobić .
Wszedł do mojego domu , na ścianie zauważył napis i po przyklejane nasze wspólne zdjęcia .
Obwiniał się za to , obwiniaj się ,że umarłam .
Wziął to co miał pod ręka i przeciął sobie nimi żyły .
Chciał byc z  nami szczęśliwy nie ważne czy na ziemi , czy w innym świecie .
No to piszcie co o nim sądziecie , akurat naszła ,mnie ochota na pisanie smutnych , proszę napiszcie komentarz , z góry dziękuje <3
\

57 komentarzy:

  1. Jeju jakie sutne ,ale i tak kocham tego Imagina

    OdpowiedzUsuń
  2. Płakałam , smutne ,ale fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez ciebie plakalam !
    Ale co do Imagine cudowny i masz talent

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest 6:55 a ja leże w łóżku z fonem nie śpiąc przez całą noc i rycząc przez tego twojego cudownego imagina :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny !!! ♥

    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju. *.*
    Masz talent <3
    Płacze <3
    Jakie to smutne ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię smutnych Imaginów .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pier****!!!!!! To jest ŚWIETNE!!!!!!!!!!!!!! <3 :*
    Ale jednoczesnie... jaka maskra... poplakalam sie ;'(

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest zawaliste... napisz jeszcze jakieś :) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu piękny!!! *.*
    Napisz z Louisem ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Umiesz pisac swietne imaginy.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam smutne imaginy:) ŚWIETNY:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Poryczałam się ... ;( Genialne !! < 33

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju poryczałam się...Boooskie!!:) <3 xx
    ~~Caroo~~
    +Zapraszam na bloga mojego i koleżanki z opowiadaniem o 1D
    http://one-thing-take-you-to-another-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero teraz znalazłam twojego bloga i czytam wszystko po kolei ! Ale ten imagin jest no po prostu świetny... ; ) Pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie. smutne ale świetne <3
    http://opowiadania-paulikka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest swietne masz talent

    OdpowiedzUsuń
  18. Poryczałam sie i to bardzo. :( To jest zaje... :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się , że piszesz "poszłaś" , a czasami "poszłam" pisz albo w 1 osobie , albo w 2 .

    Ale po za tym fajnie wyszłoo ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. no i wyszło że Harry to podły sku****el

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyszło, nie w każdym Imaginie musi być widziany jako słodkiego chłopca.

      Usuń
    2. no bo nim jest :D

      Usuń
  21. Kochaaam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaczę i nie mogę się ogarnąć... :'(

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże płaczę jak głupia...

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisz tak dalej. To było piękne ale smutne

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezuu. Popłakałam się. Dawno nie płakałam . Kurwa. Miazga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Poplakalam sie , moze wiecej takich imaginow ? Kocham plakac <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Płakałam... <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Płakałam ,3

    Dziekuje za tego IMAGINA ;* ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. DŻIZAS WIDAĆ, ŻE PISZE TO JAKAŚ NIE WPRAWIONA OSOBA, A WY SIĘ TYM PODNIECACIE. Marchewka by napisała lepszego "imagina" niż ona >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczynałam pisać , jakbyś nie zauważył to dopiero początki mojego pisania , spójrz teraz jakie postępy zrobiłam w pisowni.
      Dawaj swojego Imagina chętnie przeczytam i ocenie.

      Usuń
    2. wal sie Asia ma wielki talent!!!!!!!!!!

      Usuń
  30. no kurna przez ciebie płacze ale to było super

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę świetne . Czekam na dalsze części . Tylko może weselsze bo ten doprowadził mnie do płaczu

    OdpowiedzUsuń
  32. przez Ciebie nie mogę się skupić na sprawdzianach w szkole ale i tak chce dalj czytać twoje poowiadania

    OdpowiedzUsuń
  33. Ryczee . ! ;* zajebisty . *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja się nie popłakałam, ale tylko dlatego, że na fb pisze z naj i odwala nam głupawka, więc nie miałam należytego spokoju by móc się dobrze skupić. Ale jestem pewna, że gdy będę zasypiać to się rozbeczę, myśląc dlaczego ona musiała zginąć. I znów nie bd mogła się ogarnąć -,- Niestety, taka jestem. Ale co ja tu o sb piszę, tw imagine był po prostu świetny! Tak samo jak jedna osoba pod Anonimem, dopiero niedawno odkryłam tego bloga i lece po kolei od samego początku ;D

    Ale się rozpisałam! To lepej już jak skończę ;) I zabiorę się do dalszego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja się nie popłakałam, ale tylko dlatego, że na fb pisze z naj i odwala nam głupawka, więc nie miałam należytego spokoju by móc się dobrze skupić. Ale jestem pewna, że gdy będę zasypiać to się rozbeczę, myśląc dlaczego ona musiała zginąć. I znów nie bd mogła się ogarnąć -,- Niestety, taka jestem. Ale co ja tu o sb piszę, tw imagine był po prostu świetny! Tak samo jak jedna osoba pod Anonimem, dopiero niedawno odkryłam tego bloga i lece po kolei od samego początku ;D

    Ale się rozpisałam! To lepej już jak skończę ;) I zabiorę się do dalszego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na mnie wrażenia żadnego nie zrobił ten Imagin....Poprostu mnie to nie ruszyło... ale wiem że masz talent i tak trzymaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie również ten imagin nie poruszył. To jest moje zdanie i tyle. Mam nadzieję, że autorka to uszanuje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Tyle razy to czytałam i za karzdym razem rycze :'(( To jest cudowne ;* :c

    OdpowiedzUsuń
  39. Zaaaajebistyyy. <3

    OdpowiedzUsuń
  40. jest niesamowity nigdy nie czytałąm czegoś fantastyczniejszego poryczałąm się jak nigdy i do tej pory ryczę jak opętana ale kocham takie imaginy

    OdpowiedzUsuń
  41. zajebiste ! Pisz więcej takich <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak ty to robisz ze piszesz takie imaginy boze ciągle płacze prze nie <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Bez sensu !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. zajebisty piękny kocham go jak i ciebie!!!!!1

    OdpowiedzUsuń