Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 lutego 2014

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 33

                                            Czyli Imagine z Harrym cz.33

Spojrzałem przez chwilę w jej piękne ciemne oczy i ujrzałem w nich cały mój świat.Schowałem rękę do tyłu i obróciłem się do niej plecami.Próbowałem się jakoś uspokoić.Ochłoń Styles ochłoń.Moja pięść jak na zawołanie zacieśniła się i walnęła w ścianę.Bolało,bardzo bolało ,ale przynajmniej wiem co czuła [t.i] jak ją katowałem. Sądzę ,że pierwsza wizyta u pana White dała mi już trochę do myślenia.Jeżeli chcę ,żeby do mnie wróciła muszę opanować agresję.Całkowitą agresję.Wziąłem głęboki oddech i odwróciłem się ,aby zobaczyć jej twarz.Co na niej widziałem ? Strach...Znowu się mnie bała.Nie uderzę cię mała.Już nigdy tego nie zrobię uwierz mi.Czemu jestem taki otwarty tylko w moim pieprzonych myślach ? Widzę jak [t.i] dotyka ściany rękoma i próbuje odetchnąć ,ale nie wychodzi jej to najłatwiej.Wiem ,że wiele się już nacierpiała tylko dlatego ,ze jestem jebanym dupkiem ,ale nie pozwolę aby ktokolwiek inny niż ja ją dotknął ,a tym bardziej pocałował.Znowu spojrzałem na jej bladą piękna twarz.Te usta...Harry spokój ! Nie czas myśleć o swoich potrzebach seksualnych ! Stałem na odległości i zacząłem spokojnie oddychać.
-Nie bój się mnie-powiedziałem spoglądając na nią z ukosa.Wiem ,że mój wzrok był bardzo miażdżący i zimny ,ale ja już taki jestem.Dziwny.Nieprzewidywalny.Tak to ja.Ona stała jak wryta wpatrzona we mnie.Nie wiem co jej chodzi po głowie ,ale oddałbym wszystko za dowiedzenie się o czym myśli.-[t.i] po prostu zaufaj mi na nowo-powiedziałem cicho.Proszę o szansę mała.Daj mi ją.Proszę, mi się nie odmawia.Nie chcę znowu przez parę dni topic smutki w alkoholu i jebanie cierpieć. Jak bardzo mam się jeszcze starać ? Co mam zrobić ?
-Nie umiem-jej głowa opuściła się w dół.Nie ! Proszę nie zostawiaj mnie ! Nogi mam jak z waty.Najchętniej ugiąłbym się pod nią i całował jej piękną skórę.Zrobię wszystko dla ciebie.Proszę...Do kurwy nędzy czego ty ode mnie oczekujesz kobieto.Ręka mi pulsuje i cholernie boli.Patrzę na nią ,a ona wydaje się być onieśmielona i przestraszona w jednym.Wiem ,że mogę mieć praktycznie każdą laską na świecie, ale chce właśnie ciebie kochanie.Chcę [t.i].Pragnę tej kobiety i nie wiem czemu.To bardzo dziwne uczucie.-Dałbyś mi w końcu te rzeczy ?-zapytała ,a ja odwróciłem głowę w lewo. Przed sobą mam drzwi o kolorze ciemnego brązu z szklanymi okienkami.Wlepiam w nie swój wzrok i przekrzywiam usta.Opieram się o ścianę i myślę.Co ja mam jeszcze zrobić ? Proszę zostań.Chcę tylko ciebie.

                                                           ***Oczami [t.i]***

A jednak naprawdę się leczy.Umie już trochę opanować swój gniew i co najważniejsze nie uderzył mnie ,ani nie skatował. Bardzo mi to zaimponowało jednak ja nie zapominam tak szybko.To co mi zrobił...zachował się jak potwór.Patrzę na niego z dołu.Przygląda się drewnianym drzwiom i chyba myśli.Nad czym ? Skupiam wzrok na nim ,ale gdy widzę jak odwraca głowę i jego przeszywający wzrok znowu znajduje moją postać spuszczam głowę w dół i patrzę na swoje splecione palce.Najchętniej jak najszybciej wyszłabym z tego domu ponieważ za dużo myślę w tej cholernie ciszy.-[t.i] co ja mam ci jeszcze powiedzieć ,żebyś do mnie wróciła ?-zapytał ,a moje myśli zaczęły szaleć. Ohhh pamiętam jak kiedyś był taki słodki.Nigdy w życiu nie powiedziałabym ,że mnie uderzy.Chociaż po tym jak zachował się w klubie gdy tańczyłam z tym kolesiem.Był bardzo zazdrosny.
-Zrobisz dla mnie wszystko ?-zapytałam ,a on przyłożył palec do swoich ust i kiwnął twierdząco głową.Oh...-Zapomnij o mnie i zostaw mnie w spokoju-powiedziałam ,a jego oczy pociemniały.Jest taki przerażający.Chciałabym znać te jego pieprzone myśli.Wiedziałabym wtedy czy mu na mnie chociaż zależy.Podszedł do mnie.Moje serce przyspiesza.Każdy jego gest oddaje tyle gracji.Ten człowiek jest chodzącym pięknem.Przełknęłam głośno ślinę.Złapał moją dłoń i delikatnie ją podniósł.Przejechał po swoich pięknych rysach policzkowych i pocałował jej wewnętrzna część.Oh...
-Kocham cię-powiedział nagle ,a ja zamarłam.Ten idealny mężczyzna mnie kocha ? Czy ,aby na pewno ? Chyba nigdy nie usłyszałam z jego ustnych tych dwóch słów.Co ja mam teraz zrobić ?

                                                               ***Oczami Harrego***

No już powiedziałem to.Tak [t.i] przestań myśleć tą swoją mądrą łepetyną i daj mi szansę.Kocham cię powiedziałem to rozumiesz ?! Jeżeli chodzi o miłość to nigdy nie kłamie wyznając ją.W sumie jesteś pierwsza kobietą ,która tak bardzo zawróciła mi w głowie.W rękach ciągle miałem jej mała dłoń.Starannie ja gładziłem i masowałem.Wiem ,że nie pomagało jej to w uspokojeniu się ,wręcz przeciwnie.
-Nie kochasz-powiedziała a ja myślałem ,że zaraz ją przelecą za to co gada.Cholera ! Styles ! Uspokój się ! Nie kocham ? Słucham ? Kurwa powiedziałem to do ciebie [t.i] ! Nie kłamałem ! Moja klatka piersiowa stopniowo się podnosiła i opadała.To naprawdę irytujące jeśli wyznajesz komuś miłość ,a ten ktoś przymyka na to oko i szuka jakiś argumentów ,aby obalić moje słowa.Zaciskam usta w cienką linie i puszczam jej rękę.Odchodzę do niej i idę wzdłuż korytarza do pokoju dziennego.Mam już dość tego całego gówna.

                                                            ***Oczami [t.i]***

Odszedł ode mnie i zostawił mnie samą.Nie zaprzeczył na moje słowa.Pokręciłam lekko głową i stałam wlepiona w podłogę.Wszystko jest jakieś popieprzone. Nie wiem czy mogę mu zaufać.Po prostu niektórzy ludzie nie rozumieją wagi obietnic ,gdy je składają. Świat już dawno wymknął się spod mojej kontroli.Ta cholerna pustka w mojej głowie.Moje myśli nagle przerywa mi Harry ,który podaje mi torbę klubową z kostiumami.Oh..czyli to koniec.Ostateczny koniec.Otwiera mi drzwi i wskazuje dłonią ,abym sobie poszła.Nie wiem o co chodzi temu mężczyźnie. Jest taki zmienny.Nagle zdaje sobie sprawę nie chcę nigdzie iść. Najchętniej zostałabym tu.W jego ramionach.Oh...moja głowa opadła w dół po czym zawiesiłam czarna torbę przez ramię i wyszłam posłusznie. Jadę do Christiana czeka na mnie.Harry zamknął drzwi.Nie pożegnał sie.Nie odezwał się.Oh...To takie frustrujące. Siadam do wozu po czym kładę ręce na kierownicy i zaczynam ryczeć.Cholera ! Cholera ! Cholera te jebane myśli ! Ta jebana miłość !

                                                         ***Oczami Harrego***

Siadam wkurwiony  na białą kanapę.Biorę kieliszek do ręki i nalewam wina.Czuję się cholernie zdołowany.Dałem jej uciec.Oh...Ale ta kobieta mnie pociąga i wkurwia na raz.Piję wielki łyk i przekrzywiam twarz.Mocne...Kładę ręce na twarzy i zaczynam myśleć.Te wszystkie wspomnienia z [t.i].Ona już nie wróci ? Znowu będę się pieprzył z jakimiś kobietami...Już nigdy jej nie zobaczę ?Nie dotknę jej ? Kurwa ! Nie mam sił ! Biorę następny łyk wina i momentalnie kładę się na podłogę.Zaczynam krzyczeć,płakać.Cholera czemu ?! Czemu odeszłaś ?! Ty jebany kutasie czemu ja skrzywdziłeś ?! Biorę butelkę czerwonego wytrawnego wina i idę w stronę drzwi wyjściowych.Oczy mam czerwone.Wszystko mnie boli.Upijam się alkoholem tym razem biorąc duży łyk z tak zwanego gwinta.Muszę coś zrobić, nie będę stać bez czynnie.Muszę coś zrobić bo oszaleje.

                                                         ***Oczami [t.i]***

Wytarłam swoje łzy po czym odpaliłam silnik i nacisnęłam stopą pedał gazu.Muszę jechać.Muszę zostawić Stylesa.Szczerze powiedziawszy kręci mi się w głowie.Próbuję jechać spokojnie.Mój wzrok nagle przykuł wóz ,który pojawił się w odbiciu lewego lusterka.[t.i] spokojnie...spokojnie...Jedź....Oddycham powoli wypuszczając ciepłe powietrze z ust.Próbuję się uspokoić ,ale gdy skręcam w lewo ,a to auto robi to samo  zamieram.Cholera ! Cholera ! Cholera ! Ktoś mnie śledzi.../35 komentarzy pisze dalej :)) Piszcie co sądzicie o tej części w komentarzach :)) Mam nadzieje ,że podoba wam się cześć :)) Co prawda wcześniejsza lepiej mi wyszła i byłam bardzo z niej dumna :))

95 komentarzy:

  1. jest ok ale faktycznie wcześniejsza była lepsza. Ta jest długa ale nudna. Sorry piszę co myślę, ale nie mogę doczekać się następnej bo coś zacznie się fajnego dziać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. n n nudna a w życiu. to jest super niecierpliwie czekam na następną. Nareszcie coś dłuższego ale mam nadzieje że następna będzie ok. takiej długości xd

      Usuń
  2. Szczerze? Nie wiem co Ci się podoba w tym opowiadaniu. Nie umiesz pisać spójnie i do tego żałosne teksty z tumblr'a. Opowiadanie jeśli można to tak w ogóle nazwać jest przewidywalne. Masz problemy z interpunkcją i budową zdań. Większość jest ściągnięta z innych fanfiction. Na twoim miejscu, żeby bardziej się nie kompromitować skończyłabym pisanie, serio. Wcale Ci to nie wychodzi. Dla twojej informacji prawidłowo piszę się znak interpunkcyjny i potem spacja, nie na odwrót:) I nie jestem anonimowa, tutaj mój tt, proszę @awmyswift13 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podoba ci się to spierdalaj z tego blogo wyszło jej wspaniale nie podoba ci się to won a załosna jesteś sama nie podoba ci się nie czytaj więksość osub tutaj ją kocha i jej imaginy ci nie pasi to spadaj proste i logiczne :D -Mrs Styles

      Usuń
    2. A ty dziecko naucz się pisać -,- . I przyznaję rację te ,, opowiadanie,, jest takie żałosne. Kiedyś wychodziło ci to lepiej ;/ Sory ale takie jest moje zdanie.

      Usuń
    3. Nie przezywaj moich czytelników od dzieci skoro sama nim jesteś.
      Szkoda ,ze zapewne pisze ta sama osoba.
      Wcześniej mi lepiej wychodziło ? Raczej nie...
      Ostatnio z wielką kochaną osobą stwierdziliśmy ,ze ludzie patrzą na to co się dzieje w książkach itp. opowiadaniach zamiast patrzeć na to jak wszystko jest opisane.

      Usuń
    4. Nie umiesz przyjąć do wiadomości tego że to opowiadanie może się komuś nie spodobać :) Pozdro

      Usuń
    5. Jeżeli się komuś nie podoba to niech po prostu nie czyta ,a nie zawraca mi głowę :))
      Wiem ,że mam czytelników,anty zwolenników i jeszcze jeden typ zazdrosnych ludzi :))POZDRO KICIA :))

      Usuń
    6. wow chyba wreszcie znalazłam jakąś osobę, która to komentuje i ma podobne zdanie do mojego :) pozdro dla autorki.

      Usuń
    7. Zazdrosnych ludzi :)

      Usuń
    8. Jezu to już zaczyna być śmieszne.Nie możecie znieść tego ,ze ktoś jednak to czyta? Że komos podoba się to co robię ? To naprawdę żałosne i wręcz brutalnie śmieszne

      Usuń
    9. Dobra to już moje ostatnie słowa bo nie mam zamiaru kłócić się z takimi pustakami jak wy...Więc jeżeli nie macie życia i siedzicie 24 na h komentując wszystko na twitterze co robicie na moim blogu to wam współczuję.Nie ma to jak siedzieć na dupie całymi dniami i szukać blogów do obluźnienia.Tym raczej nic nie zyskacie :)) Zajmijcie się lepiej sobą. Co do mojego opowiadania i do sformułowania moich zdań no więc może nie pisze zajebiście ,ale wiem ,że za rok będę pisać lepiej wiec nadal będę to robiła i dążyła do perfeksji. Wasze niepotrzebne refleksje są nie na miejscu także pozdrawiam was środkowym palcem :))

      Usuń
  3. Nie wiem czy słyszałaś o czymś takim jak opowiadanie w formie uczuć wewnętrznych.Wiem ,ze nie piszę najlepiej ,ale jestem przekonana ,ze najgorzej też nie jest.Nie umiem spójnie ułożyć zdania ? Przeczytaj 32 rozdział.Ty może nie lubisz tekstów z tumblr'a ,ale szczerze powiedziawszy gówno mnie to obchodzi.Myślisz ,ze skończę opowiadanie bo tak napisałaś ? Co ? Hahhaha.Mam dość dużo grupkę czytelników i nigdy nie zrezygnuje z moich blogów.Nie będziesz mówić co mam robić poza tym jak ci sie nie podoba to tak serio spierdalaj stąd :)) Z innych fanfiction ? W swoim życiu przeczytałam tylko dwa blogi więc na pewno jest ściągnięte.Fabuła polega na dziewczynie z depresją.Nie zrezygnuje z bloga,nie rezygnuje z marzeń.Wiem ,ze spójność,ortografia itp jest dobra bo to w końcu ja dostaję same 5 i 6 w szkole za pisanie mniej więcej takich opowiadań czy listów.Jest strasznie przewidywalne...strasznie...na pewno byłaś pewna ,że chłopak chodził z nią dla zakładu,że on ją pobije ,że jest psychopatą,że przejdzie
    Christian i ogólnie na pewno jest megaaaa przewidywalne :))
    Co ta zazdrość robi z ludźmi to żałosne ,ze piszesz co robiłabyś na moim miejscu.Szczerze powiedziawszy gówno mnie obchodzi to co zrobiłabyś z opowiadaniem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mądra odpowiedź! Super że sie nie załamujesz i robisz swoje podziwiam. Pisz dalej! Czekam! ;)

      Usuń
    2. Szczerze powiedziawszy dużo już w życiu przeszłam.Dla tego bloga spieprzyłam sobie oceny w nauce ,ale było warto bo nikt jak moi czytelnicy nie podnoszą na duchu :)) To ,ze komuś się podobają moje Imaginy to dla mnie wielki sukces :))

      Usuń
    3. tak. jakimś nieustabilizowanym psychicznie dwunastolatkom

      Usuń
    4. Jezu serio spierdalaj stąd...
      Nasłałaś przyjaciółeczki ,aby komentowały mojego bloga ?
      Żałosne dziecko...

      Usuń
    5. hhahahahhaha tak, pewnie

      Usuń
    6. Boże spierdalaj stąd dziecko specjalnej troski ! Przyczepiło się nie wiadomo co i będzie krytykować poważnych ludzi ! Zajmi się sobą kurwa, a nie wyżywasz się na kimś i to jeszcze nie masz racji !
      Nie potrzebujemy cie tu i won stąd -,- ugh...

      Usuń
  4. świetny *.* Harry ją śledzi, po alkoholu? Coś czuję że to się źle skończy

    OdpowiedzUsuń
  5. Supre. Czekam na następną część.

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na dalszą cześć <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze no nie było to takie suuper jak poprzednie części ale na pewno następna będzie lepsza bo zaczyna coś się na końcu niedobrego dziać i proszę nie kończ pisania bo to ma sens, a że ktoś zjadł wszystkie rozumy świata o niczym nie świadczy. Przecież jeżeli nie ma przecinka lub kropki da się zrozumieć treść i nie martw się tym. Jesteś tylko człowiekiem i to naprawdę uzdolnionym :D I kocham twoje opowiadania mimo, że czasami (pisząc czasami mam na myśli meeeega rzadko) troszkę są nudne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możne być mega ciekawie w każdej części :))
      Oświadczam ,ze nigdy,przenigdy nie zostawię moich blogów :))

      Usuń
    2. to super bardzo się cieszę :D

      Usuń
  8. Ja tam nie widzę problemu w tym czy spacja jest przed czy po znaku interpunkcyjnym, przecież to i tak nie zmienia sensu zdania. Ludzie nie mają się już do czego przyczepiać -,-' nie przejmuj się krytyką, tylko pisz dalej, bo naprawdę masz do tego talent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z tym co jest napisane w 2 kom powyżej i ta cześć była świetna :D czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  11. dobry blog :) obserwacja za obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta część<3 umm już się nie mogę doczekać kolenej :) i nie przejmuj się jakimiś głupimi idiotkami które zazdroszczą Ci talentu do pisania, oczywiście one tłumaczą to inaczej ale każdy wie jak jest.... głupie zazdrośnice.. życzę weny :****

    OdpowiedzUsuń
  13. jednym słowem ZAJEBISTE. Talent kurwa nam się objawił w nudnej Polsce. A hejterzy ..... miej ich w dupie , bo sami są z tumblr .

    OdpowiedzUsuń
  14. Sorka, że tak długo nie konentowałam ale byłam w Norwegii na feriach i po prostu zero TV i co gorsza zero neta, ale za to zakupy świetne hehehe.
    Imagin świetny jak każdy. Co z tego, że w tym się mniej dzieje przecież nie każdy musi być pełny agresji i przemocy. Większość z nas (mam nadzieję) rozumie, że tak jak wcześniej pisałaś musisz to wszystko po kolei wyjaśnić. :))
    Co do tej osoby trochę wyżej to ty serio nie miałaś się czego czepić. Jesteś za przeproszeniem żałosna. Dziewczyna się stara, poświęca swój czas a ty odwalasz takie coś. Wiesz skoro jesteś taka domyślna to napisz coś choć w połowie tak genialnego jak to opowiadanie na pewno przeczytam.
    Troszkę się rozpisałam ale nic lecę teraz czytać opowiadanie secret bo jak weszłam do domu o 2 nad ranem to serio mi się nic nie chciało tylko padłam na łóżko i poszłam spać.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajny imagin i dokładnie olewaj hejty czekam cierpliwie na nexta :D < 3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nareszcie ! Świetynyy ! i czekam na nasępny <333

    OdpowiedzUsuń
  17. next next next czekam :3

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest cudowne <3
    mi się bardzo spodobał ten rozdział i długość była jak dla mnie odpowiednia :)
    Kurde... znalazła się jakaś dziewczynka, co myśli, że jak napisze kilka słów krytyki, to jest super, najlepsza itp. ciekawa jestem czy pisze jakieś opowiadania.. jeśli tak, to niech poda, a chętnie sobie przeczytam to jej ,,cudo" nawet do pięt by Ci nie dorastała :D
    a jeśli nie ma bloga, to niech się nie wymądrza... kurde niech napisze przynajmniej jednego imagina i porównamy wszyscy, które lepsze...
    ugh -,- humor sb popsułam przez nią... wielka pani się znalazła kurde...
    Dobra już kończe, bo ten temat jest drażliwy, przynajmniej dla mnie xD

    Rozdział jak już napisałam jest cudowny <3
    ale ten samochód... to Harry ? Ale on przecież jest pijany ! On może spowodować wypadek ! :o
    pisz szybko, bo jestem ciekawa, jak się akcja potoczy :**
    pozdrawiam słońce ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby którakolwiek z nas podała swojego bloga, zjechałybyście go bez względu na zawartość, więc nie dzięki haahhahah

      Usuń
    2. Powiedziałam coś do ciebie księżniczko ! Wypierdalaj stąd !!!! Odczep się od Nas !

      Usuń
    3. weyhey zawsze chciałam być księżniczką
      dziena

      Usuń
    4. Powiedziałam Ci już coś i nie mam zamiaru się powtarzać... niepoważne dziecko -,-

      Usuń
    5. lecimy na klaty?

      Usuń
  19. Suuuper czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  20. MEGA,MEGA<3 KOCHA CZYTAĆ IMAGINY I DZIŚ ZAWITAŁAM NA TWOJEGO BLOGA PIERWSZY RAZ.. JUŻ PRZECZYTAŁAM WSZYSTKO<3 A TO JEST SUPER <3
    CZEKAM NA KOLEJNĄ CZĘŚĆ <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest na prawde MEGA! !!!♥♥♥♥
    Kocham twoje blogi i cb z niecierpliwością czekam na NEXT ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest na prawde MEGA! !!!♥♥♥♥
    Kocham twoje blogi i cb z niecierpliwością czekam na NEXT ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  23. to jest takie romantyczne *o* błabam pisz dalej!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bo to, że koleś zgwałcił ją i kurna bił jest bardzo romantyczne
      @inspired_by_1dx

      Usuń
    2. a nie. SORRY. ON TEGO W KOŃCU NIE ZROBIŁ, TO TYLKO JEJ ZRYTA PSYCHA
      @inspired_by_1dx

      Usuń
  24. Boszzzzz jakie zajebiste <3333 Dawaj nexta

    OdpowiedzUsuń
  25. jest już 38 komentarzy dawaj nast

    OdpowiedzUsuń
  26. 39 kom! Pliss dalej pisz. Kofffam twoje blogi i twoje imaginy. A krytyką się nie przejmuj ;-). A do tej osoby która "wyrażała swoje zdanie": W wyniku dedukcji dochodze do konkluzji, że twoje indokryzmy wobec jej (Asi J.) aperycji są wręcz efebryczne. I tyle na ten temat. Pozdro dla wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Do powyższego kom, to ja pisałam sorry za anonim ale będe się podpisywać, ok?
    Sabcia;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Świetna wypowiedź anonimku -,- rozpisz się, chętnie posłuchamy...
      aaa i na drugi raz nie pisz z anonima chojraku !

      Usuń
    2. Racja, święta racja...
      Sabcia

      Usuń
    3. Chujowe ? Nie umiesz rozwinąć inaczej wypowiedzi ? Ta inteligencja zazdrosnych nastolatków...To przerażające jak ta młodzież się stacza...

      Usuń
    4. wydaje mi się, że nie potrzeba po prostu więcej słów
      @inspired_by_1dx

      Usuń
  29. Wiecie co.Mam dość.Ludzie nie umieją konstruktywnie wypowiedzieć negatywnego komentarza tylko od razu piszą jakieś za przeproszeniem pierdoły, coś jest np. "chujowe".Aż tak bardzo się staczacie ? Piszę bloga z opowiadaniami ,a nagle naskakuje tu jedna ,ze ona na moim miejscu zakończyła by pisanie go.Oddałam się pasji polonistycznej już od ponad roku i wiem ,że z budową zdań jest coraz lepiej.Ale do cholery ludzie czy wy nie umiecie ,albo pomóc,napisać co się wam nie podoba ? Od razu musicie dołować,nasyłać przyjaciółeczki ,aby negatywnie komentowały z anonima moją twórczość.To jest tak żałosne ,że chcę mi się śmiać i płakać na raz.Inteligencji zero.Młodzież się stacza.Nie mogę pojąć tego ,ze zamiast cieszyć się ,ze coś mi wyszło,ze ludzie czytają moje opowiadania to osoby są tak o to zazdrosne ,że umieją tylko bluźnić i przezywać moich czytelników.To jest straszne i chore...Ludzie opanujcie się serio.Jeżeli coś się wam nie podoba piszcie co mogłabym zmienić ,a nie piszecie "usuń tego bloga szmato","chujowe"itp. bo to naprawdę świadczy o was samych.Nigdy nie zrezygnuje z pisania bo przez niego zobaczyłam ,że moje życie ma jednak sens. Mój blog odwiedziło ponad 300 tysięcy osób i dziękuję za to z całego serca. Dziękuję ludziom ,którzy jednak czytają moje opowiadanie i zawalają przez mojego bloga noce bo są ciekawe co się stanie dalej.To piękne.Krytyka boli...Bardzo boli ,ale mnie nie zniszczy wiec te wasze durne komentarze naprawdę zostawcie dla siebie.Owszem podłamią mnie ,ale ja jestem silna i będę walczyła :)) Wiem ,ze mogę dużo i będę do tego dążyć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra odpowiedź czytałam już ten wpis na Facebooku bo dopiero dzisiaj weszłam na bloga bo czasu nie miałam jeszcze nie mogę przyjąć do wiadomości że to koniec ferii.
      Ale pamiętaj są ludzie którzy kochają to co robisz i nigdy cię nie opuszczą ja czytam obydwa blogi i są boskie. Sądzę że większość osób które wchpdzą na tego bloga też tak myśli. :))

      Usuń
    2. skoro chujowe to po co czytasz ja się pytam . lol -,-'

      Usuń
  30. WZYWAM MOJĄ ARMIĘ - @awmyswift, chodź, powiemy, że chujowe XD
    ~ @inspired_by_1dx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być @awmyswift13 hahahaha

      Usuń
  31. CHUJOWE, WRACAJ NA TRASĘ, BO TYLKO TAM SIĘ NADAJESZ SĄDZĄC PO TYM JAK PISZESZ PORNO HEHE
    @AWMYSWIFT13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHA DOBRZE POWIEDZIANE MR MR WIELKIE DOŚWIADCZENIE
      @INSPIRED_BY_1DX

      Usuń
    2. Książki erotyczne można kupić, w sklepach.Nie sądzę ,aby ludzie ,którzy piszą taką tematyką zarabiali swoim ciałem :)) Jesteście żałosne :)) Doradzam pójście do psychologa,psychiatry :))

      Usuń
    3. Ty tak poważnie? kupujesz książki erotyczne? wow, tego to ja się już nie spodziewałam hahahhahahha, bawi mnie to coraz bardziej.

      Usuń
    4. Nie napisałam ,ze kupuję ,ale ,że są dostępne praktycznie w każdej księgarni naucz się czytać analfabetko :))

      Usuń
    5. wyciągnęłam taki wniosek, ponieważ skądś bierzesz tą wiedzę i podałaś taki przykład
      więc brawo

      Usuń
    6. Radzę nie wyciągać pochopnych wniosków :))

      Usuń
    7. okej, chyba już nie mam siły zagłębiać się w to, skąd w końcu bierzesz tą wiedzę ok hahhah

      Usuń
  32. http://troublemakerimagine.blogspot.com/2013/09/rozdzia-1.html Nie musiałaś go podawać sama znalazłam twojego bloga i kto jak kto ,ale ty nie powinnaś mi wytykać konstrukcje moich zdań :) Przydałby ci się słownik. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh tak, bardzo. moje zdania są tak niepoprawne gramatycznie!
      nie. jednak nie sądzę.
      pozdróffffffffky
      @inspired_by_1dx

      Usuń
    2. Wiesz co jesteś żałosna...Jeszcze nie dawno czytałaś moje opowiadania i komentowałaś je pozytywnie np. w przypadku z Zaynem :)) A teraz nie umiesz konstruktywnie zdań zbudować :)) Jeżeli ci się już nie podoba moje autorstwo to po prostu tu nie wchodź ,a nie robisz zamieszanie i do tego tak bardzo angażujesz się w krytykę na moje opowiadanie :)) Nie lepiej by było napisać następną cześć na swoim blogu niż siedzieć na moim i go bluźnić ? Czasem warto pomyśleć :)) Polecam !

      Usuń
    3. Ps. Może macie racje.Jestem beznadziejna.Moje opowiadania są coraz gorsze bo są z kontekstem sexualnym.Może są za bardzo agresywne.Może jestem głupia i ogólnie najlepiej to by było jakbym się powiesiła.Przepraszam jeśli zjebałam sprawę z opowiadaniem ,ale taka jest moja wizja jego.Tak się stało,tak go piszę.Dzięki ,że komenowałaś opowiadanie z Zaynam i jak napisałaś w zakończeniu byłaś z moim blogiem od początku ,ale teraz widać niestety nie do końca ;// Trudno może ci się nie podobać ,ale ja nie mam zamiaru się kłócić bo każdy ma inny gust :)) Jeżeli ci się nie podoba o trudno.Nie chcę się więcej angażować w kłótnie takiego typu wiec oszczędzę sobie nerwów i to będzie już mój ostatni komentarz.Najlepiej będzie jak zajmiesz się teraz swoim blogiem a,nie głupimi komentarzami odnośnie mojego.Zaraz pewnie pochwalisz się moim co napisałam na twitterze...Idź droga wolna ,ale tym nic nie zyskasz :))

      Usuń
    4. nie wiedziałam, że mnie stalkujesz na tt, hah.
      tak to prawda, kiedyś byłam młodsza i na pewno miałam o wiele mniejsze wymagania co do opowiadań. tak, byłam głupia :'')
      ale spoko. w sumie skończmy, jeżeli chcesz.
      ale woah, nie przechodź od razu do jakiś samobójstw, napisać Ci coś takiego byłoby niesamowicie niemoralne i głupie, dlatego hola, stop xD

      Usuń
    5. Własnie o to chodzi ,ze każdy ma inne wymagania :)) Nie chcę się kłócić wiec stop.Nie śledzę twojego twittera weszłam raz od gór do dołu znalazłam nie za miłe wpisy na mój temat.Tak prawda źle znoszę taka krytykę.Samobójstwo...najwyżej miałabyś mnie w jakiś sposób na sumieniu ,ale co dla ciebie to i tak jak widać wszystko masz w dupie.Uczucia innych najwyraźniej też

      Usuń
    6. poważnie? samobójstwo przez coś takiego?
      dziewczyno, trzymaj się lepiej x

      Usuń
    7. nie, że coś ale koleżanka "Eleanor" przynajmniej nie robi spacji przed każdym znakiem interpunkcyjnym. to tak jeśli chodzi o słownik. pozdrawiam x

      Usuń
    8. Nie nie tylko przez to po prostu dużo w życiu mnie spotkało ,a to jeszcze bardziej mnie dobija więc także zakończmy kłótnię bo nie chcę zawracać sobie już głowy takim czymś.Muszę po prostu trochę ochłonąć i odpocząć bo niestety świat jest bardzo meczący. A ty anonimku nadal z tą spacją ? Robię to ,żeby estetyczniej to wszystko wyglądało.

      Usuń
    9. nie wygląda estetyczniej, to ci mogę zapewnić. to jest po prostu niepoprawne

      Usuń
    10. to od teraz będę się starała pisać poprawnie te znaki zapytania ; ))

      Usuń
    11. bardzo mnie to cieszy :) x

      Usuń
  33. co za debilki , nie warto się nimi przejmować . lol . żal mi was dziewczynki że nie macie co robić tylko się w to angażujecie :DD nie obchodzi was blog , to po jaki chuj tu wchodzicie ja się pytam .. jak mi się coś nie podoba , to wchodzę i wychodzę . ból dupy za 3 .. 2... 1 ..

    OdpowiedzUsuń
  34. Prosze napisz już nexta! Nie moge się doczekać!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Hahahabahaha znowu to samo xD co za debilki :D teraz to sb można z nich jaja robić :D

      Usuń
  36. Czy to już koniec internetów? Jak ja się tu znalazłam? ;_____;
    ~ja

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi się Twoje opowiadanie, ale widzę, że nie potrafisz znieść krytyki.. Musisz sie nauczyć, że nie wszystkim musi się podobać, a do komentarza każdy ma prawo, także by zwrócić Ci uwagę, byś poprawiła to czy tamto. Nikt tu nie zazdrości, tylko chce pomóc :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz takie komentarze typu chujowe serio mogą zdenerwować. Postaw się w sytuacji autorki ona siedzi i pisze tskie wspaniałe opowiadania Jak pisała wcześniej pogorszyła sobie oceny dla pisania. Osoba pisząca takie komy mogłaby się trochę rozpisać i konkretnie napisać co jej się nie podoba. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  38. Nie przejmuj się tymi hejtami, szkoda na takie osoby czasu. Mimo drobnych błędów np interpunkcyjnych, i tak wiemy o co chodzi w zdaniu. Boże, nie postawiłaś spacji po przecinku ! Straszne ! Usuń bloga ! Żal za dupę ściska czytając takie obelgi. Rób to co kochasz my cię w tym wspieramy :) czekam na nexta pisz szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń