Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 listopada 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 23

                                                 Czyli Imagine z Harrym cz.23

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=TiinAVjPyRs#t=83


Podeszłam bliżej okna cukierni ,aby sprawdzić czy się nie mylę.
Kurwa ! To nie możliwe !
Umięśniona sylwetka nagle spojrzała na mnie.
Cholera !
Chcę wyjaśnień czy chcę uciekać ?
Moje stopy pobiegły w przeciwną stronę.
Słyszę za sobą kroki nie nie nie !
Jak to do cholery jest w ogóle możliwe ? Jak ?
Zaglądam za siebie. Biegnie za mną !
Przyspieszyć tępo ? Nie mam na to za dużo siły ,a muszę dobiec do siebie do domu...
Cholera ! W mojej głowie są same przekleństwa...
Obracam lekko głowę do tyłu,nadal za mną biegnie.
Jego włosy opadają mu na czoło ,a usta zamykają się w cienką linię ,aby po chwili się otworzyć i wpuścić do płuc powietrze.
Gubię się w tym wszystkim...
A może Harry jest tylko moim głupim raniącym wymysłem ?
Czy to do cholery w ogóle możliwe ?
-Stój !-krzyknął za mną wzdychając głęboko.
Odwróciłam się do niego. Jego kocie oczy patrzały na mnie.
-Co tu robisz do cholery jasnej przed chwilą byłeś w domu nie mówiłam ci ,że wychodzę ! Styles co tu robisz ?-zapytałam ze złością.
-Przyszedłem ,aby cię zobaczyć i chronić-westchnął podchodząc do mnie i muskając opuszkami palców moją rękę która od razu dostała gęsiej skórki.
-Ale przecież...to nie jest realne rozumiesz ? Przestań błaznować sama umiem się sobą zaopiekować.-odpowiedziałam drżącym głosem.
-Tak się umiesz zaopiekować ,że wczoraj biegałaś w samej bieliźnie w lesie ?! Jesteś kompletną idiotką ?-zapytał wkurzony.
Obróciłam się do tyłu.Nie chciałam ,aby widział jak płaczę.
Moje słone krople lały się ,aż do moich suchych ust.
-Odejdź ode mnie nie chcę cię znać rozumiesz ! Drzesz mordę na mnie ,a sam święty nie jesteś do cholery ! Raz całujesz się z jakąś dziewczyną,za drugim razem zdradzasz mnie z tą dziwką Kristen ! A potem co ?! Zabijasz jakiegoś pierdolonego psychopatę.Byłeś ze mną dla zakładu pamiętasz ? To nie jest miłość Styles to zemsta do cholery jasnej ! Nie potrzebuję cię już !-Wykrzyczałam i spojrzałam na niego.Jego oczy coraz bardziej pociemniały.-Rozumiesz ?! Nie chcę czuć więcej bólu to koniec!-Dodałam przez płacz idąc przed siebie.
Chłopak ,ani drgnął stał tam.Już kiedyś była podobna sytuacja poddał się ! Kretyn! Cholera [t.i.] to ty jesteś kretynką bo kochasz tego palanta-powiedziała moja dusza ,a ja nie zważając na nią pobiegłam przed siebie.

                                                                             ***

Nie chcę ,żeby mnie śledził i ograniczał.
Nie wiem nawet jak tam się znalazł ? Skąd wiedział ,że pójdę akurat do tej cukierni ?
"Pierdole to wszystko"-mówiłam w duszy ,lecz niczego nie pierdoliłam i tak naprawdę wszystkim się przejmowałam.
Nie umiem żyć bez niego o to cala prawda ! Jestem uzależniona od Harrego.
Czasem jest taki słodki ,a czasem taki oziębły i zimny brrr...
Moje łzy toczyły się po policzku,a ja nie umiałam ich powstrzymać.
Po tych słowach które mu powiedziałam nie będzie już nigdy MÓJ.
Wiem ,że daleko mi do doskonałości ,a on jest taki boski,jest jak osobisty anioł ,ale...
Nie mogę dać się tak traktować !
Walnęłam pięścią o ścianę,nic nie czułam,ból psychiczny był mocniejszy od fizycznego.
Gubię się już w tym wszystkim,to mnie przerasta.
Nie mogłam ustać w miejscu,moje palce błądziły dotykając siebie,a nogi oddawały kroki coraz to szybsze.
Usiadłam ze zdenerwowaniem na fotelu.
Siedzę i płaczę i nie wiem co zrobić i nie wyobrażam sobie jutra ani kolejnych dni bez niego i chcę ,aby to wszystko się skończyło !
Trzeba z tym wszystkim skończyć [t.i] twoje życie nie ma sensu.
Zacisnęłam lekko usta w lekką,prostą linię,zmrużyłam zapłakane oczy.
Jestem gotowa na śmierć !
Jestem smutna,bardzo smutna...
Nagle zadzwonił do mnie telefon.
To Harry ! Musze odebrać ,aby się z nim pożegnać.
Nacisnęłam zieloną słuchawkę i przyłożyłam telefon do ucha.
-Gdzie jesteś wyszłaś bez uprzedzenia martwię się.-powiedział zatroskanym głosem.
On myśli ,ze jestem ,aż tak naiwna ?
-Harry myślisz ,że samobójstwo to głupota ? Pewnie tak ,a wiesz co ja o tym sadze ,że głupotą jest ranienie innych.Po raz ostatni słyszę twój głos.Dziś to dziś ,ale jutro beze mnie. Co jest proszę nie płacz. Uśmiechnij się zanim powiemy sobie żegnaj.Kochanie bardzo mnie raniłeś ,ale pamiętaj ,że zachowam cię już w moim małym i skromnym sercu na zawsze.Żegnaj to koniec tego chorego i skomplikowanego życia.-uśmiechnęłam się lekko i rzuciłam telefon na kanapę.
Podeszłam do apteczki wzięłam w dłoń lekki nasenne.
Położyłam się na łóżko.
Spojrzałam na sufit.
Zaczęłam się modlić: "Boże proszę spraw ,abym trafiła do nieba,żebym nigdy się już nie obudziła w tym zasranym świecie".
Po raz ostatni zaczęłam bawić się pudełeczkiem z tabletkami ,aby po chwili połknąć ich parę ? Kilkanaście ? Setki.
Nagle moja głowa zrobiła się ciężka i spadła na jedną z poduszek.
Oczy oddały ostatnią kroplę łzy.
-Kocham cię Harry-powiedziałam cicho po czym moje powieki zamknęły się ,aby popaść w głęboki sen z którego jak miałam nadzieje nigdy się nie obudzę./40 komentarzy pisze dalej :) Piszcie w komentarzach co sadzicie o tej części, o opowiadaniu i czy wam się podoba :) Dziękuję za komentarze i pamiętajcie ,ze czytam je wszystkie <33 Gdyby nie wy nie było by mnie ,ani moich opowiadać jesteście wspaniali :) Tacy czytelnicy są cudowni :)

56 komentarzy:

  1. Cudowne ;*** Szybko dodawaj nexta, bo nie wytrzymam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz szybko <3 Kiedy można się spodziewać nexta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz *-* ale nie spierdol tegoooo. Opowiadanie się nie kończy, prawda? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, chociaż przecież zawsze takie jest :) kochana ty masz taki talent że... uhh nie potrafię dobrać do tego słów :*** czekam na kolejną część.

    Buziaczki Martyna :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze cudowne *.* A ta część♥♥ Myślę, że się obudzi, że będzie szczęśliwa z Harry'm♥ Tak myślę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeejjciu <3 kiedy nastepny :D ? Opowiadanie zresztą jak każde genialnee ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wspaniały jak kazdy <3 aż się połakałam zawsze prawie płacze przy każdym rozdziale jeju .. proszę o szybkiego nexta .. bo nie wytrzymam <3 Kocham Twoje imaginy i Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny *___* next

    OdpowiedzUsuń
  10. jeeeju szybko next bo umrę

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozumiem Harry'ego i tego jego ''refleksu'' . Czyżby Harry miał brata bliźniaka? Mam nadzieję, że ona nie umrze, że wszystko się ułoży i będą szczęśliwi. Bardzo ciekawe opowiadanie. Podobał mi się ten rozdział. Naprawdę bardzo ciekawy i wciągający. Czekam z niecierpliwością na kolejną część : ) Pozdrawiam xx :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeny, nie! Nie uśmiercaj jej, proszę! Kurde, podejrzana sprawa z tym Harrym. Myślałam że może ją namierza, ale po tym telefonie straciłam wątek. Podejrzewam, że brat Harry'ego który się powiesił był jego bliźniakiem, tak? To prawda? I on do końca nie umarł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po co mial by psuc milosc swojemu bratu?

      Usuń
    2. Nie wiem, może Harry coś zrobił? Albo to jakiś gość od tego wroga Harry'ego tyle że po operacji plastycznej? Nie wiem xD

      Usuń
  13. Uuu...Harry ją pewnie znajdzie i zadzwoni po karetkę ale kto był w cukierni bliźniak Harry'ego ???
    Mhm...podejrzana sprawa.Co do rozdziału to jest super :D ;) :*
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. JEZU, GENIALNE, NEXTT, KOCHAM TWOJEGO BLOGA !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Harry ma brata bliźniaka? Czy jakiegoś sobowtóra?

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie boskie boskie. Dziękuję ci za to że postarałaś się dodawać trochę częściej, naprawde wiele to dla mnie jak i wydaje mi się dla innych twoich czytelników wiele znaczy. Naprawde świetnie piszesz. Mam jeszcze dwa pytanka pierwcze do ciebie a drugie dla wczystkich. TO 1 CZY OPOWIADANIE SKOŃCZY SIĘ SZCZĘŚLIWIE CZY MOŻE BARDZIAJ SMUTNO A MOŻE NIE WIESZ JESZCZE??? x) A 2 TO DLE WSZYSTKICH TO TAKIE CZY KTOŚ WIE GDZIE MOGĘ KUPIC OBUDOWE NA TELEFON Z 1D NA SAMSUNGA GALAXY S 3???? Jak ktoś wie gdzie to proszę napiszcie bo mi bardzo zależy a nie mogę nigdzie znaleźć.SP. Jak znalazłam to w Chinach^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem jak się skończy : )

      Usuń
    2. Aha ale mam nadzieje że szczęśliwie <3

      Usuń
  17. Ja tez sadze ze harry ma brata blizniaka albo ktos sie pod harrego podszywa. Czegam na next. Dzieki ci ze piszesz dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powinnaś pisać książki :) :) Jesteś bardzo utalentowana

    OdpowiedzUsuń
  19. O boziu... pomyślałam że po uczę się niemieckiego ale znudzilo mi się i weszłam na fona. Uwielbiam czytać twoje imaginy + to że są z moim ulubieńcem Harrym:*
    Rodzice myślą że się uczę a ja cała wystraszona czytam i zastanawiam się co będzie dalej?!
    NAPRAWDE...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    NIECH ONA NIE UMIERA BO JA SIĘ ZAŁAMIĘ JAK HARRY BO TO NAJLEPSZY BLOG JAKI WIDZIAŁAM:*
    Pozdrawiam i pisz dalej:**

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja sie juz pogubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow to jest świetne właśnie o taką kłótnie mi chodziło

    OdpowiedzUsuń
  22. Super , zajebiste , mego ,dalejj <33

    OdpowiedzUsuń
  23. zajebiście się czyta ;***

    OdpowiedzUsuń
  24. pogubiłam się już całkiem ale i tak chce wiedzieć co się stanie dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurwa ! Zajebiste ^^ Ciekawe co bedzie dalej? Tylko jej nie zabijaj blagam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny rozdział czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  27. jak on się tam znalazł ? to nie Harry ? drugi Harry ? o co tu biega ? mam nadzieje ,że jej nie zabijesz i wszystko wyjaśnisz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne ;c aż sie popłakałam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta historia jest świetna ale jakoś tak ciągle hazz jest w kilku miejscach naraz i tego wogóle nie rozumiem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mniej więcej chodzi ,że dowiesz się o co chodzi w następnych częściach >.<

      Usuń
  30. Mam pytanie Asiu:) kiedy dasz kolejną część?; c
    B
    A
    R
    D
    Z
    O
    Zależy nam wszystkim na tym bo świetnie piszesz i naprawdę każa kolejna część nas zaniepokaja ponieważ zastanawiamy się jak potoczy się dalej akcja^,^mam nadzieję że odpiszesz mi bo nie mogę doczekać dalszej akcji.
    Twoja wierna czytelniczka Agata XD

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedy następna część ?

    OdpowiedzUsuń
  32. ŚWIETNE,wszystko dzieje się w napięciu i nie moge doczekać się kiedy pojawi się kolejna część

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest już koniec tygodnia i następnej części nie ma ;cc

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedy następna cześć ??

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Pisaj mi tu tą kolejną część !! Nie gniewamy się ;* Ale masz to PISAĆ ! JUŻ ! TERAZ !

      Usuń
  36. Asiu kiedy klejna część?

    OdpowiedzUsuń