Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 18 kwietnia 2014

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 35

                                       Czyli 35 część opowiadania z Harrym

Przed przeczytaniem włączcie to: https://www.youtube.com/watch?v=_kqQDCxRCzM

Obróciłam się na pięcie i spojrzałam na chłopaka o dość ciemnej karnacji.Śledził mnie! Drań! Cholerny kretyn! Oni wszyscy są tacy sami...ugh...
-Co tu robisz Christianie?-pytam a przy tym dość widocznie przewracam oczami.
-Miałaś pojechać na chwilę!-krzyczy na mnie. Cholera! Jest wkurwiony. A ja co mam powiedzieć? Ten debil mnie śledził,a ja przez niego umarłam już ze trzy razy...myślałam,że ktoś chce mnie porwać czy coś.
-Ale za to ty mnie śledziłeś!-krzyknęłam tak głośno,że aż pani o blond włosach zrobiła minę typu:"Nie mają się gdzie kłócić".Ugh...Chłopak pociągnął mnie za rękę i zaczął prowadzić do wyjścia.Nie jestem marionetką halo!Wyszliśmy z pomieszczenia a na skórze poczułam chłód otaczającego mnie powietrza.
-Miałaś byś do cholery wcześniej! Teraz od razu muszę cię zawieść na to jebane lotnisko!-mulat wybuchnął co lekko mnie przeraziło.Zawsze miałam go za spokojnego chłopaka...Dziękuję mu za to,że mi pomaga ale niech nie wtrąca się w moje życie!-Wsiadaj!-krzyczy na mnie otwierając tylne drzwi auta.-Twoje rzeczy mam ze sobą-dodał.Ale jak on kurwa wziął tą torbę? Ona była w moim wozie? Dobra [t.i] wsiadaj i nie marudź.Usiadłam wygodnie po czym zapięłam pas a Christian ruszył. Nie mogę pojąć teorii myślenia facetów. Wszystko jest jakieś popieprzone na sto sposobów. Raz mówią,że nie opuszczą nas aż do śmierci a za drugim całują się z jakąś inną tłumacząc się,że my się zmieniłyśmy. Skomplikowane. Cholernie bezmyślne i głupie. Mój wzrok spogląda na widoki z okna,aż w końcu ktoś przyciągnął moją uwagę. Chłopak,wysoki,kręcone włosy,butla wina w ręku. Styles! Zaczynam pukać w szybę jak oszalała. Jest pijany! Może coś mu się stać! Loczek mnie zauważa i na jego minie maluje się strach. O siebie powinieneś się bać! Ja jestem bezpieczna i trzeźwa.
-Christian stój!-wręcz nakazuje ale chłopak gdy widzi w odbiciu lusterka Harrego przyspiesza. O co do jasnej cholery chodzi? Obróciłam się a Styles zniknął z mojego pola widzenia.Cholera! Nie wiem co mam robić...słyszę dźwięk mojego telefonu ale gdy biorę go w dłonie mulat zatrzymuje się po czym obraca się do mnie,wyrywa mi go i znowu kładzie ręce na kierownicy.Nie! Tego już za wiele!
-Oddawaj mój telefon!-krzyczę kopiąc w jego siedzenie na co chłopak zacieśnia swoje palce.
-Robię to dla twojego dobra-odpowiada spokojnie jakby chciał nad sobą zapanować.Biorę głęboki wdech i stwierdzam,że Christian ma rację.Harry Styles to moja przeszłość.Ohhh...Wpatruje się w swoje dłonie i znowu zaczynam rozmyślać.Jak to jest,że twój najlepszy przyjaciel mówił ci kiedyś,że gdybyś płakała otarłby każdą z twoich łez teraz zaśmiałby ci się prosto w twarz i wykrzyczał: "Dobrze ci suko".Oh...Jak to jest,że człowiek z,którym kiedyś miałaś tyle tematów do rozmów teraz idąc tą samą uliczką nie mówi ci nawet zwykłego cześć.Przygnębiające kurwa...Świat jest naprawdę dziwny i ciężko się w nim żyje.Ludzie doprowadzają nas do smutku a nawet depresji.Stajemy się psychopatami.Jesteśmy mniej ufni i boimy się wszystkiego.A po jakimś czasie uświadamiamy sobie,że całe te pieprzone życie to jeden głupi żart,który niszczy wszystkich,który chce sprawdzić twoją małą wytrzymałość.A ty potrafisz się po nim podnieść ale już jako inny człowiek,nowy,zraniony.Nagle widzę przed sobą machająca dłoń Chrisa.
-Halo?-mówi do mnie.Ohh zamyśliłam się.Potrząsnęłam lekko głową po czym wysiadłam z auta.Założyłam na ramię torbę i zaczęłam tupać nogą w oczekiwaniu na mulata.Chłopak zamknął drzwi wozu po czym ruszyliśmy do dość dużego pomieszczenia.W nim z daleka zauważyłam mojego trenera,który szeroko się do mnie uśmiechnął.Obróciłam się do Chrisa chcąc go przytulić w podziękowaniu,ale ten przybliżył się do mnie i jego usta zaczęły muskać moje wargi. O cholera! Nagle czuję,że ktoś mnie odpycha od mulata,te silne dłonie.../25 komentarzy pisze dalej :)) Więc mam już plan co do opowiadania.Zmniejszyłam ilość komentarzy na next bo wiem,że dawno nic nie dodałam.Przepraszam ; ***

46 komentarzy:

  1. Wow *,* warto było czekać <33 nie mogę się doczekać nexta ;33
    P.s jeśli chcesz to zajrzyj do mnie :)) będzie mi bardzo miło ^,^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooho -.- Po takim czasie to straciłaś tyle czytelniczel

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nic nie szkodzi nie twoja wina bo jak dobrze pamiętam pisałaś że masz laptopa zepsutego. Poza tym są święta. Rozdział super już nie mogę się doczekać następnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze Wesołych Świąt Wielkanocnych <333

      Usuń
  4. ZAJEBISTY!
    Czekam z niecierpliwością na next ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste!! ♥.♥ Czekam nn ;** WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH!!! C;

    OdpowiedzUsuń
  6. no słusznie z tymi komentarzami ;p -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział! Bardzo się cieszę że piszesz juz dalej, mam nadzieję że czytelnicy wroca no bo przecież piszesz wspaniale jak mozna wogole przestac sie interesowac tw imaginami :D ~

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdzial fajny nie mogę sie doczekac nowego

    OdpowiedzUsuń
  10. pisz dalej i szybciej

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny :** warto było czekać :) czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  12. Nareszcie!!! Już myślałam że umarłaś xd. Ale baaardzo ciesze sie że żyjesz i w końcu dodałaś (aż na całe szczęście, bo kocham) 35 część. Mam nadzieje że znajdziesz troche czasu i szybko dodasz następną czekam!

    OdpowiedzUsuń
  13. <33 Świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo czekam na nn :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne. Czekam na następną część.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. BOSKIE!!! KOCHAM TO ^^) Czekam na Next Część ♥ /Ang.xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. O Kurva!!! Zajebisty!! :D Polecę ten blog moim koleżankom♥3♥♥ /Klaudiaa..;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow :o
    świetne !! Nie mogę doczekać się kolejnej części :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne! Dopiero zaczęłam czytac ten imagin i jest NIESAMOWITY!! .Nicole.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurka!! TO Jest SUPER!!! ♥..♥ Czekam na Next! Wesołego Dyngusa ;*** "Daria (;"

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurde, Kurde, kurde! :O
    Hazz czy co? Ale jakim cudem? Taxi złapał czy jak?
    No, czekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. naxt next szybciej ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pisz dalej!!!! Niecierpliwie sie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie jesteś? Szukam cię i ciągle cię nie ma. xddd Ale na serio kiedyś dodasz następny prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Już majówka! Ej niecierpliwimy się! Pisz... Dodaj... i paczaj jak się sprawy mają!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedy następny??;c

    OdpowiedzUsuń
  30. nexxxttttttttttttttttttt

    OdpowiedzUsuń
  31. zawsze wchodząc tu, łudzę się, że pojawi się chociaż jakieś info o nadchodzącym imaginie, ale z każdym dniem tracę jakie kolwiek nadzieję, że coś jeszcze się tu pojawi :'((( jestem zawiedziona i rozczarowana, bo mówiłaś że masz już plan co do dalszych części, a było tyle wolnych dni.... :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo ;'( tęsknie za tym blogiem...

      Usuń
  32. Wygraj autograf OneD Louisa i Harry'ego. Weź udział w konkursie!
    http://konkurs-1d.urwij.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja już zapominam o czym to opowiadanie było... :c
    prosze next <3

    OdpowiedzUsuń
  34. pamiętasz jeszcze wogóle o nas? :o tak dawno nic nie dodałaś ;cc

    OdpowiedzUsuń
  35. pamiętasz jeszcze wogóle o nas? :o tak dawno nic nie dodałaś ;cc

    OdpowiedzUsuń
  36. Dodasz coś jeszcze kiedyś? Czekamy wszyscy z niecierpliwością na nexty. Szybko dodawaj! <333
    Sabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona już nawet chyba nie czyta naszych odpowiedzi .... myślę że wgl już się tu nie pojawi :'''''''(

      Usuń
  37. 18 kwiecień-2 lipiec
    .
    .
    .
    no masz dziewczyno sporą częstotliwość dodawania

    OdpowiedzUsuń
  38. To się już robi żałosne!! Zawsze cię broniłam jak hejtowali a teraz wiem jaki był powód. Jak masz zamiar zakładać bloga to dodawaj te imaginy. Jesteś nieodpowiedzialna i tyle. Straciłaś tyle czytelników że nwm czy wgl ktoś będzie to jeszcze obserwował. Sorry no 18 kwiecień a teraz już wakacje więc nie wierzę że nie masz czasu nawet napisać że zawieszasz tego bloga. :P

    OdpowiedzUsuń