Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 lipca 2014

Wróciłam :))

Przepraszam za spieprzenie sprawy z blogiem. Dużo się uczyłam aby dostać się na wymarzony profil do szkoły. Było ponad 100 chętnych na humana z psychologią ale po wielkim trudzie dostałam się :) Więc tak moi kochani należą wam się ogromne przeprosiny ode mnie :) Pewnie myślicie,że nic nie robię? Oh nie,nie :)) Piszę dla was część, chcę wam wynagrodzić moją nieobecność i napisać coś dłuższego co zastąpi mniej więcej 3 rozdziały :) Więc tak jesteście kochani i czytam wszystkie wasze komentarze. Jestem nieodpowiedzialna możliwe ale jak wiecie życie sportowca nie jest łatwe jak trzeba chodzić na treningi 5 razy w tygodniu :) Jutro wyjeżdżam na parę dni więc za jakoś 10 dni pojawi się tu rozdział a jutro powinien być na Secret. Jak ja mogłam tak zaniedbać bloga? Brak czasu i pomysłów ;// Wiem jeżeli zabrałam się za pisanie nie powinnam was tak nagle opuszczać bez jakiegokolwiek powiadomienia ;// Przepraszam jeszcze raz jednak byłam z wami w stałym kontakcie na asku :) Jeżeli chcecie zadać mi teraz jakieś pytanie proszę piszcie w komentarzach zobaczymy ile was jest :))

14 komentarzy:

  1. Przeprosiny przyjęte... :/ I mam nadzieję , że też Ciebie wszyscy zrozumieją , ale skoro miałaś czas odpowiadać na asku na bieżąco to na prawdę było tak trudno napisać chociaż kilka słów , że z braku czasu musisz zawiesić bloga ? -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. w końcu wróciłaś !!! <333 mam nadzieję , że od teraz już tak nie zaniedbasz tego bloga :< w końcu są wakacje i musisz nam to wynagrodzić! ^^ ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jestem z Tobą cały czas i nie wściekam się, że Cię nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  4. No wruciłaś wreszcie!!! Jak ja tęskniłam za twoimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  5. No fakt, mogłaś napisać nam tu wcześniej parę słów, że zawieszasz bloga :p
    No ale ok, skoro już wracasz... przeprosiny przyjęte xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeprosiny przyjęte ;)
    Podpisuję się pod innymi komami, mogłaś coś napisać, no ale trudno :)
    Ważne że jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ważne, że już jesteś <3 NARESZCIE ;* ^^
    TO KIEDY BĘDZIE NEXT ??? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że wróciłaś i nie mogę się doczekać następnej części!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale beka z niektórych, najpierw piszą, że odchodzą stąd i już nie będą czytać Twojego bloga bo jak mogłaś postąpić tak okropnie i korzystać z wolnego a tero wielce 'o boże boże, cieszę się, że wróciłaś ochy ache echy'... jakbyście naprawdę lubiły czytać bloga Asi to byście cierpliwie czekały na odzew :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już minęło 10 dni ... kiedy next ? :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że znowu nas olewasz :(
    Następnym razem nie składaj obietnic których nie możesz dotrzymać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :( za każdym razem nam coś obiecujesz a potem i tak popełniasz ten sam błąd ... a kiedy znów sobie przypomnisz o blogu piszesz "Przepraszam ;*" i od nowa wszystko się powtarza :'(

      Usuń
    2. hahah lejta, napisała JAKOŚ za 10 dni a nie ZA RÓWNE 10 dni. ogarnijcie się, skoro napisała, że szykuje rozdział to szykuje. traktujecie to jakby była to sprawa życia i śmierci, dziewczyna ma też swoje życie, wyluzujcie ;)

      Usuń
  12. Blagam napisz kolejna czesc do jutra normalnie sie uzaleznilam blagam napisz..ten imagin z harrym jest najlepszy prosze nie moge sie doczekac
    Jestes swietna

    OdpowiedzUsuń