Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 września 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 17

                                             Czyli Imagine z Harrym cz.17

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=TUTezvLyKF0



Podeszłam bliżej ,aby sprawdzić co mu się stało.
Chłopak szarpał się za włosy,rzucał na podłodze,płakał ? 
Z jego ust zaczęły wydobywac się słowa.
-Jak  mogłeś  kretynie pozwolić jej odejść,to jedyna dobra rzecz jaka cię w życiu spotkała,a ona ? Odeszła od ciebie,nikt cię nie kocha...jak można kochać kogoś takiego jak ty... Jesteś wstrętny...Głupiec ! Brzydzę się sam siebie,wstydzę się  siebie bo tak naprawdę pozwoliłem odejść dziewczynie która kocham ! [t.i] wracaj ! Potrzebuję cię !-Wykrzykiwał waląc głowa o ścianę.
Gdy odpowiedziała mu  cisza  wybąkał tylko pod nosem  jedno słowo 
-Odeszła...
On mówi  o mnie...naprawdę  mnie kocha ?    
Siedział tyłem ,a ja tylko cicho odpowiedziałam na jego słowo.
-Jestem tu Harry,nigdzie nie odeszłam.
Wtedy spojrzał na mnie ,a ja zobaczyłam jego zapłakaną twarz,oczy miał całe czerwone nie !
-Gdzie byłaś ?-Zapytał ,ale nie był już tak subtelny jak chwilę temu ,jego głos był niepokojący,zły...
-Na treningu-Odpowiedziałam podchodząc do niego bliżej.
Gdy wreszcie usiadłam koło loczka ,on gwałtownie i namiętnie wbił się w moje usta,tak jakby miałby to być nasz ostatni pocałunek.
-Teraz już wiesz co do ciebie czuję...[t.i] ja po prostu tak bardzo się bałem,balem się ,ze cię stracę,tylko ty mi zostałaś...-Powiedział jąkając się ,a ja pozwoliłam mu położyć głowę na moją klatkę piersiową. 

                                                                            ***

[t.i] chodź już !-powiedział dość surowym głosem Hazza.
-Idę !-krzyknęłam ,a po chwili jego reka oplotła moją.
Wychodząc z domu mijaliśmy sklep ,aż w końcu trafiliśmy do pewnej małej knajpki.
Usiedliśmy wygodnie przy stoliku i zaczęłam wpatrywać się karę dań.
Hmmm... co by tu wybrać,jestem głodna jak wilk.
Kelnerka podeszła do nas i widząc Harrego lekko sie speszyła, no nie !
To zaczyna mnie już powoli denerwować,on jest już mój ! I nie mam zamiaru go skrzywdzić,on kocha mnie ! 
Chciałam jak najszybciej złozyć zamówienie ,aby ta kobieta odeszła...
-Co dla pani ?-Zapała dalej parząc na Stylesa.oh...
-Ciasto czekoladowe z kawą mrożoną.-Odpowiedziałam na jednym szybkim tonem.
Patrzałam na nią z pod swoich długich rzęs,kurde powoli zdaje sobie sprawę ,ze zachowuję się jak Harry.
-A dla...dla pana ?-Wyjąkła.
Irytujesz mnie kobieto !
-To samo co pani [t.i]-odpowiedział spoglądając na mnie.
Gdy kelnerka niepewnie od nas odchodziła ciągle mierzłam ją wzrokiem,wzrokiem zabójcy.
Spojrzalam po chwili na loczka który znacząco się uśmiechał ,a nawet śmiał.
-Co cię tak śmieszy ?-Zapałam oburzona i po chwili namysłu zdałam sobie sprawę ,że chodzi o mnie.
-Nie bądź zazdrosna.-odpowiedział dotykając dłonią mojej reki.
-Wcale nie jestem.-odpowiedziałam patrzac na niego ze złością,a on powtórnie wybuchł śmiechem.


                                                                       ***
-Więc czemu właśnie przyszliśmy do tej knajpy ?-zapałam z uśmiechem na twarzy.
-Jadłem tu z moim bratem...-odpowiedział ze smutkiem w głosie.
Jego brat popełnił samobójstwo,wzdrygam się na ta myśl.
Z daleka zauważyłam jak kelnerka niesie nasze dania.
Plątają się jej nogi...kto ją zatrudnił !
Złośc i zazdrość powraca.
Kelnerka podaje najpierw mi moje ciasto ,a potem Harremu nie mogąc oderwać od niego oczu !
To mój mężczyzna !
Irytacja wypelniala mnie całą.
-Dziękujemy-powiedział loczek obdarzając ją uśmiechem ,a na jej twarz można było zauważyć rumieniec.
Kurwa ! Odejdź już od nas ,nie wytrzymam normalnie nie wytrzymam.
Dziewczyna odeszła ,a Harry spojrzał na mnie.
-Niedługo wjeżdżam w trasę.-rzekł.
-Ja na olimpiadę-dodałam.
-Bede tesknił.
-Tak ci się tylko wydaje.-powiedziałam pod nosem ,a parząc na niego szybko wybąkłam-ja też.
-Wiesz co ta rozłąka hm... ona może ostro namieszać w naszym życiu i ,zebyś nigdy nie odeszła,po prostu przyprowadzilem cię tu,żebyś podczas wjazdu nie zapomniala o mnie...
Ale o co a własciwie chodzi ? 
-Nie odejdę od ciebie...-odpowiedzialam na jednym takcie.-Dobrze wiem ,ze mnie kochasz.
-Tak kocham-powiedział parząc na mnie z pod swoich długich czarnych rzęs.
Jego usta zaczęly zaciskać się w cienką linię,teraz moglam podziwiać jego śliczne i wyrafinowane rysy twarz.
Ah... rozmarzyłam się.
-Ja ciebie też-dodałam wybudzajac się z transu.
-A więc jesteśmy tu ponieważ...-chłopak nerwowo zlapał się za głowę.-Ponieważ... jezeli mnie kochasz to mnie nie opuścisz ,a jeżeli mnie nie opuścisz to...-kucnął przede mną-Wyjdziesz za mnie ?-Zapytał a jego wzrok błagalnie patrzał w moją stronę.
Ale...to nie możliwe Harry Styles własnie mi się oświadczył !

                                                                                 ***
-[t.i.]-jego meski głos wyrwał mnie z osłupienia.
Wpatrywałam się w chłopaka nie wiedząc co powiedzieć.
-Harry...ja...-zaczęłam mowę ,a po chwili zamilkłam.
Ale przeciez ja mało o nim wiem,on wie o mnie też dość mało...
Muszę w końcu mu powiedziec co się zdarzyło gdy się naćpałam,chociaż sama nie wiem co się tam tak naprawdę wydarzyło,mam nadzieję ,ze nie uprawiałam sexu z Jackiem.
Ale kocham Harrego ! I to sie najbardziej liczy ! Nie chcę by cierpiał !
Gdy miałam już powiedzieć krótkie słowo które na pewno by go zadowoliły,otwarly się drzwi knajpki i po chwili ujrzałam dziewczynę o blond wlosach,która była dość szczupła i wysoka.
-Harry kotku !-krzyknęła.
Zaraz...zaraz... chodzi jej o mojego Harrego ? Co ? 
Podeszla do nas ,a Styles spojrzał na nią dziwnym wzrokiem...
Loczek spoglądnąl na mnie błagalnie,miałam mętlik w głowie.
Ból zaczynał wypełniać mnie od środka.
Dziewczyna podniosla loczka i popchnęła go na krzesło po czym usiadła mu na kolanach.
-Wszedzie cię szukałam...tęskniłam mrahhh.-Odpowiedziała całując go czule,a on nie protesowal ? 
Łzy momentalnie wypłyneł z moich oczu ,jak on mógł !
-Przyprowadziłeś koleżankę ?-Zapytała patrząc na mnie ,a loczek chyba próbował odepchnąć dziewczynę od siebie...
Koleżankę ? zaraz mnie szlak trafi !
Cholera wszystko się zgadza długie blond włos,ciemna karnacja,zielone oczy to Kristen !Jak mogłam wcześniej tego nie zauważyć !.../40 komentarzy pisze dalej,piszcie w komentarzach co sądzicie o tej części i czy wam się podoba ,wiec chciałam wam zrobić niespodziankę i w czasie 20 minut w 5 dni napisałam dla was jedną czesć rozdział będe dodawała 2/3 raz w tygodniu jak na razie,więc no mam nadzieje ,ze rozdział sie podoba i ,ze czytelnicy mnie nie opuścili,dziękuje ,że jestescie ze mną i wytrzymaliście.Jesteście kochani <333

48 komentarzy:

  1. Dziewczyno! Jesteś genialny, w tym co robisz proszę Cię rób to i nie przestawaj!
    Ja nie jadłam, nie piłam tylko czekałam na tego imagina i się doczekałam dzięki ten imagin o sens mojego życia(poza 1D oczywiście, bo oni są najważniejsi)
    POZDRAWIAM I CZEKAM NA KOLEJNY ROZDZIAŁ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czekam na kolejną cześć !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać kolejnej części. Codziennie czekałam aż w końcu nowy rozdział się pojawi. I nareszcie jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. JEZU, JEZU!!! JA CHCĘ KOLEJNY, TAK DŁUGO NA TO CZEKAM!!! «♥♥♥ KOCHAM, JAK ZAWSZE ŚWIETNY!«♥Ů♥ ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. :D Moja rada xD
    Świetne dziewczyno, kocham cię <3 Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Było warto czekać na tą część! Świetna! Następną wstawiaj jak najszybciej! <333333

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, czekam na dalszą część. Mam nadzieję, że będzie równie wspaniała jak ta<3
    +zapraszam http://diana-let-me-be-the-one.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej trochę musieliśmy czekać ale się cieszę że nie przestałaś pisać bo super imagin pisz dłuższe i nie mogę powiedzieć że lepsze bo są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest najlepszy imagin jakikolwiek czytalam ! oczywiscie ze nie stracilas czytelnikow , ja osbiscie sprawdzalam co chwile czy juz jest nowa czesc <3
    super , nexty dawaj szybko ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawaj szybko nexta ..,<3 kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny! Nie pozostalo mi nic innego,iz czekac na nastepny rozdzial :) Mam nadzieje ,ze pojawi sie jak najszybciej! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dalej dalej dalej :D KOOOCHAM , nie chce żeby oni się rozstawali :C tworzą piękną pare ;cc

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest zajefajnie. Taka mała rada pisz troszeczkę dłuższe jakbyś mogła, ale ogulnie jest syper. ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie nie moge sie doczekac nastepnej czesci ;***

    OdpowiedzUsuń
  15. Czemu?! Ja sie kurna pytam czemu?!?! Masz mi dawać tu next'a gdzie wszystko się kończy dobrze, a Kristen niech wypierdala ;-;

    OdpowiedzUsuń
  16. Awwww :3 Ja chcę daleeej ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. w ciągu 2 h przeczytałam wszystko i masz natychmiast mi tutaj dawać kolejny rozdział....KC :****

    OdpowiedzUsuń
  18. Błagam dawaj jak najszybciej kolejny rozdział! *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. https://www.facebook.com/HazzaConda?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  20. pisz dalej już nie mogę się doczekać nexta

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnyy dawaj nexta xDDD :**************************

    OdpowiedzUsuń
  22. Woooow ! Extra ! Dawaj nexta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham <3 dawaj nexta! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozdrawiam i czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG! Pisz nexta! Błagam! Kocham ten blog! ♥ Jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzieje się! Czekam na kolejną część! A tak w ogóle bardzo ciekawie się akcja rozgrywa. Nie sądzę żeby ktokolwiek cię opuścił piszesz bardzo fajnie a jeżeli ktoś to zrobił to jest mega idiotą.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te nagłe zmiany akcji ♥ Z niecierpliwością czekam na następny rozdzialik

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham to dawaj następny :**

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę zajebisty nie moge doczekać się następnej części <3
    Masz talent dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Suuppppeerrr . < 3

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz nową fanke nie zawieź mnie już dwa dni czytam xd

    OdpowiedzUsuń
  32. Dalej! Dzis przeczytalam wszystkie czesci tego imagina i sie wciagnelam! Zajebisty! Niee moge sie doczekac dalszej czesci! Czekam szybko next dawaj! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny!!! <333 Ale dodawaj szybciej bo już nie mogłam się doczekać ;cc <3

    OdpowiedzUsuń