Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 września 2013

POWIADOMIENIE WAŻNE !!

Przepraszam ,ale nie mam jeszcze laptopa,jednak naprawa potrwa dłużej bo wysłałam laptop do Krakowa a mieszkam koło Szczecina <gwarancja> więc nie wiem kiedy dokładnie do mnie wróci.To nie jest żadna ściema ,ja tesknie za pisaniem opowiadań ,a najgorsze jest o ,że mam teraz aką wielką wene ;ccc
Teraz pisze od brata bo go ubłagałam jakoś,dajcie mi jeszcze czas i kocham was <33

21 komentarzy:

  1. Dobrze, poczekamy *^* Nie martw się ;)



    www.believeinstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku to nie mozesz pisac od brata? Omg jajos inni sb radza jak maja kompa w naprawoe i nie zaniedbuja swoje blogi:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ;p a to : To nie jest żadna ściema ,ja tesknie za pisaniem opowiadań mi zabrzmiało jakbyś tylko tak mówiła, a tak na prawde by ci nie zależało nie wiem czemu tak mi się wydaje ... ;__;

      Usuń
    2. skąd wy możecie wiedzieć co ja czuję.
      Tęsknie za pisaniem bo kocham to robić.
      Mam już kurde dość włąsnie takich gadek.
      Jprdl.jesteście nie możliwe zamiast wspierać to dołujecie.

      Usuń
    3. A teraz to skąd piszesz ?! Co znowu d brata na komentarze i daje wejśc ale zeby napisac coś to nie -,-

      Usuń
    4. Tak pisze od brata wchodzę czasami na jego laptopa ,ale nie na długo.
      Daje mi wejść na 20 minut dziennie więc nie zdążyłabm napisać rozdziału.
      Czemu jesteś taka irytująca ?
      Zero wyrozumiałości.

      Usuń
    5. Nie bo po prostu miałam kiedyś TO SAMO I MIAŁAM / MAM 2 BLOGI i jakoś dałam radę napisać pisałam na kartce i wchodziłam na komputer taty i pisałam kiedy tylko miał wolno -,-

      Usuń
    6. Ja nie umiem pisać na kartce a potem na bloga musze czuć klawiature w rękach.

      Usuń
  3. Jejku ale wy problemy macie poczekajcie jeszcze przecież mówi że ma lapka w naprawie -_-

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestescie niemozliwe ! Przeciez ona nic nie poradzi no to ze nie ma mozliwosci dodania kolejnej czesci ! Nie przejmuj sie nimi ja poczekam nie wazne ile by to trwalo ;) czekam z niecierpliwoscia na twoj powrot <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać ! *_*
    + jezu ludzie każdemu może się komputer zepsuć -,- trochę wyrozumiałości .

    http://tellmealieroxanneclouster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu jeśli masz wenę a komputera brak, to pisz sobie to na kartce ,a jak odzyskasz komputer to przepisz po prostu i wstaw na bloga :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne damy ci czas to nic złego i to nie twoja wina że laptop ci się popsuła <3 :* :D
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Cisas :0 zero wyrozumiałości weźcie się człowieki opanujcie. Widocznie nasza Asia ma problem z komputerem i robi wszystko żeby zadowolić nas jej opowiadaniami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jprdl!!!! Odpierdolcie się od mojej ukochanej autoreczki! Ci co hejtują - pewnie nie podobają im się imaginy. Ci co nie podobają się imaginy - co wy tu jeszcze robicie?!?!?! Ci co imaginy się podobają (są B-O-S-K-I-El - czekają grzecznie i rozumieją autorkę. Sorry, ale mnie ponosi jak widzę takich debili!!!!

    Z (kulturą) pozdrowieniami
    NN

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochanie pisz na kartce, żebyś nie zapomniała tego co ci teraz przychodzi do głowy :) My będziemy czekać na rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bądź cierpliwa, my też musimy ;) Czekamy <3
    Taki mały pomysł:
    Te 20 min można wykorzystać ;) Na pewno wchodzisz wtedy na fb itd. Ale przez np. 10 minut możesz napisać kawałek, zapisać jako wersja robocza i codziennie dodawać kawałek aż powstanie rozdział. Też kiedyś tak robiłam.

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlugo jeszcze bd musieli czekac:/ juz nie pamietam o czym ten blog jest...

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuje ci ;/ A wiesz, że ja jestem spod Krakowa ? :D Mam do niego jakieś 30 km. xd Czekam na opowiadanie ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam z niecierpliwością na kolejny rodział ;) no ale rozumiem że masz komputer w naprawie, poczekam nawet miesiąc jeśli bedzie trzeba <3

    OdpowiedzUsuń