Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 września 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 18

                                              Czyli Imagine z Harrym cz.18

Przed przeczytaniem włacz to : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bbEoRnaOIbs


-Odejdź !-Krzyknął Harry popychając ją od siebie.
-Oh przestań...-Mruknęła mu do ucha dziewczyna.
-Nie znam cię ! Co ty do cholery wyprawiasz ?-Zapytał Styles patrząc raz na mnie ,raz na nią.
-Nie udawaj kocie przecież niedawno było nam tak dobrze...-Powiedziała patrząc na niego.
Wstałam wkurzona z krzesła patrząc sie na nich z bólem.
Niech sobie do niej wraca ! Czy jest to Kristen czy nie na pewno coś między nimi było...
Popchnęłam stolik i wybiegłam z knajpy na świeże powietrze.
Gdy już oddaliłam się od nich miałam mętlik w głowie,łzy coraz to bardziej napływaly mi do oczu.
Jak on mógł ? To wszystko jest jednym wielkim żartem.
-[t.i] zaczekaj !-Usłyszałam za sobą głos.
Odwrócilam się na chwilę.
Harry ! Może powie mi w końcu co jest tu grane do cholery jasnej ?!
Podszedł do mnie delikatnie łapiąc mnie za ramię.
-Uwierz mi ja widzę tę kobietę pierwszy raz na oczy,nie znam jej.-Powiedział z żalem w głosie.
-Jakoś się kurwa nie sprzeciwiałeś jak usiadła ci na kolanach i.... zaczeła cie całować !-Krzyknęłam po czym spojrzałam w dół.
-Posłuchaj mnie...-Zaczął mowę loczek ,ale ja przerwałam mu w połowie zdania.
-Nie to ty mnie posłuchaj ! Z nami koniec rozumiesz ?! To co się dzieje jest chore...Po prostu daj mi normalnie żyć,nie chcę cierpień.-Powiedziałam ,a po moim poliku potoczyła się jedna błyszcząca łza.
Chłopak został sam na środku ulicy ,kiedy ja zrozpaczona powedrowałam do domu.

                                                                         ***

Spuchnięte od płaczu oczy,czerwony nos to wszystko przez chłopaka którego kocham ,a tak bardzo mnie rani.
Ciągły ból wbijał mi coraz to więcej gwoździ w serce.
Czuję się dziwnie,czuję się źle.
Nagle zadzwonił mój telefon zastępczy.
-Halo ?-Zapytałam podcierając nos.
-Szykuj się za dwa dni wyjeżdżasz.-Rzekł pan Raspberry.
-Dobrze.-Fuknęłam do słuchawki po czym się rozłączyłam. No tak olimpiada kompletnie o niej zapomniałam.

                                                                        ***

Jeszcze tylko buty treningowe i będe spakowana.
Może uda mi się w końcu zapomnieć hmm...
Szukając wszędzie moich adidasów usłyszałam pukanie do drzwi wejściowych.
Niepewnie podeszłam do nich i pociągnęłam za klamkę drzwi.
-Liam ?!-Byłam zaskoczona jego obecnością,spodziewałam się raczej kogoś innego.
Od razu przypomniałam sobie zakład chłopaków i popchnęłam drzwi.
Jednak jego noga zatrzymała je w odpowiednim momencie.
-[t.i] proszę porozmawiajmy.-Powiedział spokojnym głosem Panyne.
-O czym ?-Zapytałam wkurzona.
-O wszystkim-Westchnął.
-No dobra...-Otworzyłam drzwi i wpuściłam chłopaka do domu.

                                                             ***

-Wyprowadzasz się ?-Zapytał Liam patrząc na moje walizki.
-Nie wjeżdżam na olimpiadę-Rzekłam.
-Słuchaj chciałem cię przeprosić za wszystko i powiedzieć ,że Harry naprawdę cię kocha-Odpowiedział na jednym takcie.
Tak akurat...
-Wybaczam ci-Powiedziałam cicho podając chłopakowi ciasto i kawę.
-Słuchaj mam plan ! -Krzyknął-Wjeżdżasz więc trzeba to uczcić ,zabieram cię do klubu-Uśmiechnął się do mnie.
Czemu nie dawno tam mnie nie było.
-Zgoda-Odwzajemniłam uśmiech.

                                                            ***
-Jesteś juz gotowa ?-Zapytał Payne gdy właśnie zaczęłam nakładać puder na twarz.
-Daj mi minutkę-Odpowiedziałam
Wyglądałam bosko,sexowna sukienka,lekki makijaż i do tego fale które leżał na moich ramionach sprawiały ,że wglądałam jak sex bomba.
Wyszłam z łazienki ,ubrałam czarne szpilki i jeszcze raz spojrzałam w lustro.
-Wow [t.i] wyglądasz nieziemsko-Rzekł Liam gdy zamykałam drzwi domu.

                                                          ***

Weszliśmy do jakiegoś baru.
Usiadłam wygodnie przy stoliku popijając właśnie trzecią szklankę jakiegoś drinku.
Byłam już lekko wstawiona ,ale nadal przytomna.
-Zaraz przyjdę musze coś załatwić-Rzekł Liam muskając swoją dłonią moją reke,a ja uśmiechnęłam się lekko na zgodę.-Nie ruszaj się stąd.-Szepnął.
Zaczęłam rozglądać się dookoła.
Wszędzie byli ludzie którzy dobrze sie bawili ,ale jedna postać przykuła moją uwagą.
Loki opadające na czoło,wysoka umięsniona sylwetka siedziała przy barze.
Tak to Harry.Zaczęłam go obserwować.

                                                        ***

Minęło już ponad pół godziny ,a Liama nadal nie ma.
Widzę jak loczek pije już siódmy kieliszek wódki ,kiedy ja popijam dopiero piątego drinka.
Lekko kręci mi sie w głowie.
Hmmm... co by tu zrobić ,aby się na nim odegrać.
Wiem !
Wyszłam na parkiet ,zaczęłam pewnie ruszać biodrami w rytm muzyki ,kiedy dołączył do mnie pewien wysoki brunet.
Był przystojny ,ale nie tak przystojny jak Styles.
Zaczęłam wywijać i pocierać o jego ciało pupą ,a on w tym czasie łapał mnie za biodra.
Wciąż nie mogłam spuścić wzroku z Harrego ,siedział przyglądając się tłumowi ,aż w końcu nasze tęczówki spotkały się ze sobą,zauważył mnie !
Odwróciłam wzrok ,ale kontem oka nadal widziałam chłopaka.
Miał usta ściśnięte w cienką linię,oczy zabójcy spoczywał na mnie i na brunecie.
-Jak masz na imię ?-Zapytałam ,a on przybliżył usta do mojego ucha po czym wyszeptał : Justin.
Uśmiechnęłam sie niepewnie kiedy chłopak złapał mnie za dłoń i zaczął prowadzić w kąt budynku.
Przycisnął mnie do ściany po czym zaczął całować moją skórę na szyi.
-Mhm...-zamruczał-Wyglądasz tak sexownie.
Jego usta przywarły do moich i oddawaliśmy sobie coraz to namiętniejsze pocałunki.
Zaczął mnie dotykać,ściskał mój tyłek ,a ja rysowałam palcem wskazującym ścieżki na jego dość umięśnionym torsie.
-Ahh-Z moich ust wydobyło się ciche jęknięcie.
-[t.i] co ty do cholery wyrabiasz?!-Usłyszałam za sobą krzyk znanego mi już mężczyzny.
Odwróciłam sie do niego i spojrzałam na jego błyszczące wręcz granatowe oczy od złości.
Nigdy jeszcze nie widziałam go tak wkurzonego.
Zacisnął swoja prawą pięść i uderzył nią Justina.
Brunet obrócił się na bok i spadł na ziemię pod wpływem mocnego ciosu loczka.
-Co ty do cholery wyprawiasz ?!-Krzyknęłam na Stylesa.
-Nie [t.i] ty lepiej mi powiedz co ty wyprawiasz !?-Zapytał z coraz to większą złością.
-Chcę się pieprzyć-Odpowiedziałam wprost do jego twarzy.
Po alkoholu byłam odważniejsza.
-Jeżeli masz zamiar sie pieprzyć to tylko i wyłącznie ze mną-Odpowiedział groźnie po czym przełożył mnie przez ramię i wyprowadził z klubu.

                                                                    ***

-Gdzie my do cholery idziemy ?!-Zapytałam bijąc pięściami w jego plecy.
Odpowiedziała mi cisza.
Usłyszałam dźwięk kluczy ,a potem ujrzałam pomieszczenie dobrze mi już znane.
Dom Harrego !
O kurwa !
Chłopak opuścił mnie na ziemię po czym zamknął drzwi wejściowe na klucz.
Złapał mnie za dłoń i zaprowadził do łazienki,ją również zamknął na zamek.
Zaczął ściskać swoją wielką ręką mój tyłek.
Próbowałam wyrwać się z jego uścisku ,ale nie udawało mi się to.
-Harry !-wybąkałam.
-No co [t.i] przecież chciałaś się pieprzyć-Powiedział ,a na jego twarzy zawitał lekki uśmieszek.
-Nie z tobą !-krzyknęłam wkurzając go coraz bardziej.
Chłopak odstawił mnie na chwilę i odkręcił kran ,aby woda lała się do wanny.
Cholera !
Podszedl do jednej ze ścian i wyłączył światło.
Nic prawie ,ze nie widzialam,chłopak podszedł do mnie znowu,złapał mnie w biodrach.
-Czemu zgasiłeś światło ?-Zapytałam ciekawie.
-Chcę cię poczuć [t.i] bardziej intensywnie niż kiedykolwiek wcześniej-odpowiedział ,a jego wargi musneły moje usta.../40 komentarzy pisze dalej ,piszcie w komentarzach czy podoba wam sie ta część : )

47 komentarzy:

  1. SUPPPER!♥♥ CZEKAM NA 19 CZĘŚĆ «♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuu......................co się tu taj dzieje.
    Super czekam na kolejną część :D
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. CZeeekam na nexxta! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bbEoRnaOIbs

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej, świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super z niecierpliwością czekam na nexta <3 mam nadzieję że pojawi się szybko ;) zapraszam też na mojego bloga gdzie też piszę opowiadanie ;) o 1D
    http://onedirectioncalemojezycie.blogspot.com/2013/09/przypadkowe-spotkanie-cz38.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne *.* tylko dlaczego w takim momencie??
    Czekam nn ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurwa! dodaj szybko next! pliss!

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja pierdole! Ale Zajebisty!!!!! <3 Chce szybko next! <3 Zapraszam do mnie http://littledreamdirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. awww *o* Jaram się ;D Kocham to! Dodaj następny jak najszybciej! Błagam :D :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebisty!! Dawaj następny!! jak najszybciwj!! <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz szybo, bo nie moge sie doczekac
    PS: Jak zawsze boski imagin ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawaj następny!!! Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownyy ;* dawaj nexta, już nie mg się doczekać !xDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest Super , ALE NIECH TEN IMAGIN SIĘ DOBRZE SKOŃCZY SPRÓBUJ GO TAK ZAKOŃCZYĆ BO WSZYSTKIE KOŃCZĄ SIĘ SMUTNO :(

    OdpowiedzUsuń
  16. super czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  17. super dodaj next *O*

    OdpowiedzUsuń
  18. Suuper*_* dalej...

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesno słowo boski^^

    OdpowiedzUsuń
  20. I love it, I love it ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Super. Czekam na nexta. :D *--------------*

    OdpowiedzUsuń
  22. OMFG! CUDO *_________* KOCHAM <3 DAWAJ DALEJ !

    OdpowiedzUsuń
  23. super . pisz dalej nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Omomomomomomomomom ... Pisz szybko dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaaaaaaa dalej !!! Kiedy bd next ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. daaalej *.* <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  28. trafiłam wczoraj na twojego bloga i przeczytałam go dzisiaj do końca, całego. jesteś swietna. :D podasz jakies numer gg np. zebysmy mogły do cb napisać ? :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jasne, że się podobało. Mała odmiana, niespodzianka. Świetne. ;) Niezłe emocje jak się czyta. Uwielbiam, ba, kocham! <3 Dziękujemy, że dla nas piszesz

    OdpowiedzUsuń
  30. Boskie *u* Już sie nexta nie mogę doczekać <3 Co za emocje ! ;* Jesteś wielka ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisz dalej to jest zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  32. KOKOOKOKOKKCHAAAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. szybko next! Dodajesz! Tylko nie kazauj nam czekać tak długo jak przedtem

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny!
    Zapraszam do siebie na 2 tłumaczenia:
    http://the-story-of-us-fanfiction.blogspot.com/
    http://it-happens-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam twoje opowiadania ♥_♥ pisz dalej nie mogę się doczekać następnego rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
  36. super ! ;p

    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/2013/10/rozdzia-1.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Pisz szybko następny :)

    OdpowiedzUsuń