Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 grudnia 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 25

                                                    Czyli Imagine z Harrym cz.25

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=m9DO3zpdWqw

-Słucham-odpowiedziałam patrząc mu prosto w twarz.
-Ja...ja...zapisałem cię do psychologa-odpowiedział łapiąc mnie dłonią w okolicy kości policzkowych.
Psycholog ? Co kurwa ?!
-Nie...-z wściekłości wstałam z łóżka.Szykowała się kolejna awantura.
-Potrzebujesz pomocy-odpowiedział troskliwie spoglądając na mnie.
-Gówno prawda ! Wiesz czego potrzebuje ? Twojej jebanej miłości ! I nie ranienia mnie ! Potrzebuję ciebie do kurwy nędzy !-krzyczałam i przeklinałam nie panując nad sobą.
-Martwię się o ciebie i...-Zaczął mowę Styles ,ale ja mu ją przerwałam.
-I wysyłasz mnie do jakiegoś obcego człowieka ,aby mi pomógł ? Oni tylko ciągną kasę za nic.-Powiedziałam ściskając swoją lewą pięść.
-Ale...posłuchaj mnie-dogadywał loczek.
-Nie to ty mnie posłuchaj ! Prawda jest taka ,że ty powinieneś zapisać się do psychologa nie ja ! Potrzebujesz pomocy bardziej nić ja i nie próbuj się wykręcać rozumiesz ?! Wiem ,ze tak jest.Zniszczyłeś mnie Styles...
-Nie chcę cię stracić...-odpowiedział Styles z łzą w oku.
-Jesteś pieprzonym egoistą rozumiesz ?! Myślisz tylko o sobie...wiesz jak ja się czuje ? Nienawidzę swojego ciała,swojej twarzy,charakteru.Nienawidzę siebie ! Przepraszam ,ze nie jestem taka jak ona...Jak Kristen. Możesz już do niej iść.-powiedziałam kładąc dłonie na komodę,odwracając się od Harrego.
Poczułam jak chłopak oplata moje ciało ręka.Coś mokrego toczyło się po mojej szyi,a jego usta pocałowały mnie w nagi obojczyk.
-Jesteś całym moim życiem [t.i],tylko ciebie chcę,a spotkanie odwołam-powiedział ,a ja uśmiechnęłam się w duchu.
-Przepraszam-powiedziałam cicho-bardzo cię kocham-dodałam.
-Ja ciebie bardziej-odpowiedział przegryzając lekko moje ucho ,a ja zaczęłam się śmiać.

                                                                  ***
Posłuchaj zrobimy dzisiaj małe przyjęcie.Tamto się nie udało więc pomyślałem ,że może chcesz następne ? Aby zapomnieć.
-Ok-odpowiedziałam spoglądając w sufit.
-Widzę ,ze jesteś zamyślona co cię dręczy ?
-Wiesz...moja najlepsza przyjaciółka z dzieciństwa chodziła ciągle uśmiechnięta,pomagała mi.Pewnego dnia napisała do mnie sms z treścią : "Żegnam-kocham cię bardzo".Myślałam ,że robi sobie jakieś głupie żarty.Następnego dnia przyszłam do szkoły.Jej nie było.Nauczycielka powiedziała całej klasie ,że Alice skoczyła...skoczyła z piątego piętra.Zabiła się...Nie mogłam w to uwierzyć,przecież mogłam ją uratować.Miała kłopoty ,a ja nawet nie zauważyłam ich u niej,nie pomogłam jej...-z mojego oka wypłynęła jedna łza.
-Kochanie nie zadręczaj się.Proszę zapomnij...-powiedział loczek całując mnie w czoło.
-Nie da się zapomnieć.Te bolesne myśli zawsze zostają,zostają jak blizny lecz nie na ciele lecz w duszy.
-Rozumiem-Rzekł loczek.
Chłopak mocno mnie przytulił ,a ja położyłam głowę na jego ramię.

                                                                    ***

No tak kolejna impreza...Znajduję się właśnie w jakieś ekskluzywnej restauracji pełnej ludzi.
W tłoku wypatrzyłam chłopaka z kręconymi włosami. Ehhh... na reszcie.
Podeszłam do niego i mocno go przytuliłam.W tak krótkim czasie ,aż tak się za nim stęskniłam.
-O hej !-powiedział wesoło.
Uśmiechnęłam się do niego po czym złapałam go za dłoń.
-Poprzednim razem nam nie wyszło może teraz się nam uda ?-szepnęłam mu pytanie retoryczne prowadząc go do łazienki.
Jaka ja byłam odważna ! A wcale nie piłam !
Zamknęliśmy się w jednej z kabin, to było nawet ekscytujące,niech wszyscy wiedzą jak bardzo się kochamy.
Usiadłam na niego rozkrokiem i zaczęłam całować jego suche usta,przegryzać je.
Nagle dostrzegłam jedną rzecz.Nie zauważyłam jej wcześniej.../40 komentarzy pisze dalej,piszcie w komentarzu co sądzicie na temat tej części i czy się podobała,przepraszam za to ,że zaniedbałam bloga ,ale miałam swoje powody : )


45 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes boska ;) Jak zobaczylam ze dodalas nexta to zaczelam sie tak drzec ze rodzice mnie uciszali ;*** Mam nadzieje ze szybko uzbieraja sie te 40 komentarze i przed Nowym Rokiem dowiemy sie o co chodzilo ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. JA CHCE WIĘCEJ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest boski jak zawsze. Nie ma co się rozpisywać bo ty Asiu powinnaś wiedzieć co my sądzimy. Wiesz przecież że kochamy ciebie i twojego bloga. Te 40 komentarzy szybko się uzbiera a przynajmniej mam taką nadzieję. A co do bloga to my a przynajmniej ja się nie gniewam bo wiem że każdy ma swoje problemy a jeszcze teraz w okresie świąt to wcale nie ma się czasu bo to porządki gotowanie wiadomo każdy pomaga mamie. Ja to w ogóle nie wiem kiedy mi poprzedni tydzień zleciał rano szkoła potem do domu lekcje następnie w weekend pomóc w sprzątaniu także takie wszystko zakręcone było a i jeszcze zapomniałam przed szkołą rorary o 6:30 no ludzie dla mnie to był środek nocy. A poza tym nie masz co przepraszać bo pisanie bloga to nie twój obowiązek ani praca tylko to powinno sprawiać ci przyjemność i być dla ciebie takim oderwaniem od rzeczywistości. I możesz a raczej powinnaś dodawać imaginy kiedy chcesz. OMG a miałam się nie rozpisywać hehehe

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 <3 pisz szybko dalje

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny! jak inne... czekam na next <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER!♥ CZEKAM NN♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super .. i nic się nie stało że tak długo nie dodawałaś , każdy ma jakieś powody , .. może troche spóźnione ale życzę ci wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku :) Już nie moge się doczekać nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super ! Czytam twojego bloga od mniej więcej 20 rozdziału z Zaynem :D sprawdzam czy nie ma kolejnego rozdziału codziennie ! Cudownie opisujesz emocje :) życzę Ci weny i Wesołych Świąt , spotkania 1D i twoich idoli i żeby 2014 był jeszcze lepszy niż ten ;* stworzyłam nie dawno własnego bloga, mam nadzieję że poczytasz i dasz znać czy jest ok, zależy mi na twojej opini bo moim zdaniem jesteś bardzo utalentowana :) zajrzyj, skomentuj Proszę :) midnight-memories-story-of-us.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nareszcie!! Rozdział świetny ! Zawsze musisz kończyć w takim momencie ! Mam nadzieję, że dodasz nexta przed Nowym Rokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG! *_* Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ;D <333
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. No jak zawsze SUPEROWY!!!
    Oczywiście jak na twój talent przystało w innym momencie nie można było zakończyć ? :3
    Jest SUPER, i z niecierpliwością czekam na next ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Co ty robisz z moją psychiką ja się putam!? OMG cały czas tylko sprawdzam czy nie ma nexta wchodzę na twojego bloga ok 40 razy dziennie rodzice myślą że zwariowałam. No powiem że mają racje bo to co piszesz jest mega i chyba każdy z niecierpliwością czeka na kolejny rozdział. A to że kończysz w takich momentach przyprawia mnie o zawał serca. A to że tak długo nie pisałaś to nic choć dla mnie to był tortury ale to ty decydujesz kiedy dodasz rozdział i jak często będziesz dodawała następne

    OdpowiedzUsuń
  14. Brak słów...
    Mega!
    O co chodzi!? XO
    ludzie komentować ja chce następny!
    Dlaczego zakończyłaś w takim momencie?
    Oszalałam
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me too... No ludzie dawać komy!!!! ♥♥♥

      Usuń
  15. Każdy ma swoje życie zrozumiałe. Blog świetny :**


    Zapraszam do mnie: http://sherbet69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ♥J♥A♥
    ♥T♥O♥
    ♥K♥O♥C♥H♥A♥M♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Yeahhhh nareszcie nowy rozdział :)oczywiście rozumiemy, każdy ma swoje życie prywatne :D
    a co do tej części - świetna, jestem ciekawa co się stanie, czego nie zauważyła :) czekam na kolejny rozdział <33
    Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  18. boski ♥ czekam na następny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie chce nic mówić ale źle się dzieje na twoim blogu. Kiedyś ponad 40 komów było w jeden dzień a teraz już dwa dni od dodania rozdziału a tu zaledwie 22 komy no z moim 23. Wiedz że ja kocham to co piszesz i zawsze będę czytała i komentowała i dopuki będziesz prowadziła bloga będę zaglądać codziennie i sprawdzać z utęsknieniem czy dodałaś nową część. :)(:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic na to nie poradzę.poradzę. Ludzie przychodzą i odchodzą tak juz bywa.Jest mi smutno z tego powodu ,ale jestem szczęśliwa ,ze mam prawdziwych czytelników którzy czekają na rozdział.Wiele osób odeszło jak zakończyłam opowiadanie z Zaynem,szkoda ,ale ja nie mam na to wpływu,próbowałam zachęcić : )

      Usuń
    2. JA uwielbiam tw opowiadania, tak jak osoba na górze ;P Niektórzy mogli się zniechęcić z powodu twojej krótkiej przerwy w pisaniu. Ja tam obserwuję ten blog, więc gdy tylko coś nowego się pojawi - ja o tym wiem xD
      Świetnie piszesz, kochana. Mam nadzieję, że następna część będzie dłuższa, bo uwielbiam je czytać <3

      Usuń
  20. Jescze jedno <33

    OdpowiedzUsuń
  21. Hejka ! Nominowałam Twojego bloga ! Więcej u mnie : http://milosctoskarbktoregoniemozeszstracic.blogspot.com/p/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnyy!!! <3
    Proosze dodawaj szybciej ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Już nie mogę się doczekać kolejnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Boskie naprawdę. Nie nartw się że sporo osób odeszło te co naprawdę kochają twojego bloga zawsze będą wchodziły i czytały i komentowały. Zrozumieją też to że ty potrzebujesz czasu dla siebie i masz swoje broblemy a pisanie bloga powinno być dla ciebie ,, zabawą''

    OdpowiedzUsuń
  25. A nastepny za ile ... 2 miesiace? ;) ale ta czesc mi sie podobala tylko krotka jak na tyle czasu ale serio fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. <3 <3 Pisz szybko next'a ! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. piszzzzzzzzzzzzzzzzz

    OdpowiedzUsuń
  28. Pisz szybko nexta pliiss <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny czytałam wszystkie twoje opowiadania, wiele razy płakałam przez nie (zbyt wrażliwa jestem ale nie ważne) są cudne oby tak dalej, nawet ja takich świetnych nie piszę. Czekam na następny. <3 *-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Dawaj , napisz na sylwestra XD...

    OdpowiedzUsuń
  31. Z moim komkiem jest już 40 (odpowiedziałam do komenta gdzieś wyżej ;P)
    Więc czekamy, kochana! :D
    Niech zgadnę, nie zauważyła dobrze jego twarzy i wzięła nie tego co trzeba xD Nie no, szalona jestem xD Ciekawe ^^
    Fajną piosenkę też wzięłaś, jak zawsze z resztą. Fajnie by było ją śpiewać.
    Pozdrowionka od twojej wiernej fanki ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Zarąbiste *.* O Bogini oceń to jak ja piszę <3 <3
    Kocham <3
    http://pain-and-fear-story-of-my-life.blogspot.com/
    http://the-love-story-with-little-white-lies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zostawiłam komentarz w pierwszym rozdziale : )

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny!!! <3 pisz szybko następną część bo nie wytrzymam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. weszłam na twojego bloga przez przypadek i przeczytałam 26 rozdzial czyli ten i mi się strasznie podoba luecz muszę przeczytać 25 poprzednich :D Kocham czytać imaginy o
    Harrym <3 CUDOWNY !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń