Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 stycznia 2014

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 26

                                          Czyli Imagine z Harrym cz. 26

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=7750JSiVGLg

Przyjrzałam się dokładnie znamieniu w okolicy jego dolnej wargi.
-Od kiedy masz...masz tą bliznę koło ust ?-zapytałam lekko zdziwiona ,że jej wcześniej nie zauważyłam.
-Od paru lat...Kiedyś dość mocno pokłóciłem się z bratem ,a on mnie pobił-powiedział z lekkim westchnięciem.
-O co się z nim pokłóciłeś ? Myślałam ,że ty i brat...bardzo się kochaliście-powiedziałam na jednym takcie dość zaciekawiona.
Loczek mocniej ścisnął moje posladki. Był chyba zdenerwowany.
-Ehh...-westchną.Widać było ,ze ciężko mu o tym mówić.-Odbiłem mu dziewczynę którą bardzo kochał-powiedział wywracając oczami.
Cholera ! Ilu osobą on już zniszczył związek.
Lekko przestraszona pocałowałam chłopaka w usta po czym zeszłam z jego ciała.
-Wybacz mi-powiedziałam wychodząc z kabiny,zostawiając chłopaka samego.Myślę ,że wiadomość od niego lekko mnie zaszokowała.

                                                                          ***

Siedzę z kieliszkiem białego wina.Lekko kręcąc nim zastanawiam się nad Harry.Trzeba przyznać ,ze jest sukinsynem.A ja go kocham.Najpierw zabrał dziewczynę brata,potem narzeczoną Jacka.Ciekawe ile było tych dziewczyn.W młodości miałam kiedyś przyjaciela.Czarne lekko postawione włosy.Dość ciemna karnacja. Ehh... szkoda ,że nie mam już  z nim kontaktu.Mieliśmy razem tyle wspólnego.W sumie nasza przyjaźń przerodziła się w coś więcej.To z nim całowałam się po raz pierwszy.
-[t.i] ?-usłyszałam donośny męski głos.
Spojrzałam do góry i zauważyłam dość znaną mi sylwetkę.Wszystkie nasze wspólne chwilę przeleciały mi przed oczami.
-Christian ? O mój boże nie widzieliśmy się tyle lat-od razu rzuciłam się mu na szyję.
Chłopak lekko podniósł mnie do góry ukazując swój zniewalający uśmiech.Gdy się uśmiecha lekko marszczą mu się linie policzkowe.
-Tęskniłem za tobą-powiedział w jednej chwili.-Gratulację słyszałem ,że dostałaś się na olimpiadę.-dodał
-Dziękuję...ale właściwie jak się tu znalazłeś ?-zapytałam lekko przechylając swoją głowę.
-Twój kolega Harry do mnie zadzwonił-rzekł.
Eh...kolega.
-Christian Harry to mój chłopak-rzekłam dość znacząco.
-Ohhh-wydał głos niezadowolenia.
Usiedliśmy razem na białej kanapie.Zaczęliśmy rozmawiać na temat przeszłości. Ciągle się śmiałam...

                                                ***Oczami Harrego***

-Masz kurwo za swoje-usłyszałem głos który zadał mi kolejny mocny cios w twarz.
Zakatował mnie  znienacka,ogłuszył czymś i wykorzystuje to ,ze nie mam sił.
-Przestań-rzekłem czując straszny ból.
Dostałem czymś mocnym w głowę.
-Odpierdol się od niej ! Ona nie jest dla ciebie !-Usłyszałem krzyk.
-Od kogo ? Co ? -zapytałem próbując wstać na własnych siłach,jednak ktoś popchnął mnie i upadłem ponownie na podłogę.
-[t.i] masz ją zostawić zrozumiano ?-usłyszałem ponownie głos.
-Ona jest moja !-krzyknąłem-Nikomu jej nie oddam !-dodałem.
-W takim razie będziesz cierpieć-powiedział ochrypły głos zadając mi mocny cios w głowę po którym straciłem całkowitą świadomość i zamknąłem oczy.

                                               ***Oczami [T.I]***

-A co tam u ciebie w ogóle słychać ?-zapytał Chris przeczesując lekko swoją grzywkę.
-Ehhh.-W myślach walało mi się jedno.Wcale nie jest ok.To ,ze się śmieje i uśmiecham wcale nie znaczy ,że jestem szczęśliwa.Po prostu jestem silna i próbuję nie pokazywać ,ze mam wszystkiego dosyć.-U mnie dobrze-odpowiedziałam ze sztucznym uśmiechem.
Chłopak nie dostrzegł mojego smutku.Złapał mnie lekko za rękę po czym powiedział.
-Jesteś jedyną osobą na której widok tak bardzo się ucieszyłem.
Chris lekko zbliżył się do mnie. Kretynko odsuń się od niego ! Masz Harrego !
Nagle jak na zawołanie przed nami stanął Styles. O kurwa ! Nie !  Miał liczne rany na głowie oraz twarzy.Jego koszula była podarta.
-O cholera Harry!-wyrwałam się z uścisku przyjaciela z dzieciństwa-Co ci się stało ?-zapytałam przestraszona. On tylko lekko mnie odsunął.Nie odzywał się.Podszedł do Chrisa po czym złapał go za garnitur.
-Ona jest moja ! Zrozumiano ?!-zapytał  wielką złością. O kurwa szykuję się niezła kłótnia ! /40 komentarzy pisze dalej.Piszcie w komentarzach czy się wam podoba :) Życzę wam wszystkiego dobrego w 2014 roku ! Dziękuję ,ze jesteście kochani xxx

45 komentarzy:

  1. SUPER :D czekam na next'a xD

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa rozdział jest boski!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże to jest boskiee!! Masz dziewczyno talent :) czekałam na nowy rozdział i nareszczie się doczekałam ! Kocham twojego bloga i czekam na nexta !
    P.S. Jestem ciekawa kto pobił Hazze !

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!!! Pewnie Chris pobił Hazze...świetny rozdział czekam na kolejny ;D
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Superr . czekam na next ! <3333333

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńko , pisz szybko dalej ;)) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże geniaaaaaalny. Czekam na Nexta <3333

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, mam nadzieje, ze 40 kom, pojawi się w tempie natychmiastowym♥♥♥ Kiedyś twoje imaginy były dłuższe co się stało, ze już nie są ? <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są krótsze ponieważ chcę skończyć częśc w napięciu i ciekawości :)

      Usuń
  9. Oczywiście nie mogłaś zakończyć w innym momencie!? Rozdział świetny. Mam nadzieję że nie będzie trzeba na niego długo czekać, tylko dodasz tak szybko jak ten dodałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ;*** Czekam z niecierpliwoscia na nexta xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Next !! SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne *.* mam nadzieję, że szybko pojawi się 40 kom :) chociaż już troche ich jest :D
    Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na opowiadanie, i w ogóle super opowiadanie!!! Czekam na następną część.
    Byłabym wam bardzo wdzięczna,gdyby któraś z was weszła też na mojego bloga. Nie jest doskonały,tak jak ten,ale chciałabym znać wasze opinie.
    Tu jest adres: http://trailer-justin-bieber.blogspot.com/
    Naprawdę nikogo nie zmuszam,ale byłabym z całego serca wdzięczna siostry<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na kolejny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na dalsze części : D

    OdpowiedzUsuń
  16. zAJEBISTE TALENT MASZ !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, kocham twoje opowiadania,są jedne z najlepszych, gdy zaczęłam czytac opowiadania nie byłam pewna na którego bloga się zdecydować ale gdy trafiłam tutaj jest świetnie, opowiadania są coraz lepsze i z nowym rokiem będą na pewno lepsze, oby tak dalej, czekam na next. <3 *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosze cie pisz juz hskxnsjxisnduanx nie moge sie dozekac hsbxikacujsk

    OdpowiedzUsuń
  19. Szybko Next. Proszę, błagam to jest super

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nominuję Cię do "The Versetile Blogger Awards"
    Należy podziękować osobie nominującej
    Napisać 7 faktów o sobie
    Przesłać 11 blogą,które nominujesz i poinformować je o tym <3
    http://harry-turn-around-before-you-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne. Nie moge sie doczekac nastepnej czesci

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny rozdział :) planujesz po Harrym zacząć opowiadanie z kimś innym np Niallem ? :D


    Midnight-memories-story-of-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad Zaynem znowu bo potrzebuje Bad chłopca :333

      Usuń
  25. Cudowny!!! <3 pisz szybko następną część bo nie wytrzymam *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG OMG OMG !!!! To jest świetne! Kocham twojego bloga !!!! A rozdział taki idnjxbxhndiskpapajgdhudkosd ^^
    Postarasz się następnego napisać dłuższego?? :* <3333

    OdpowiedzUsuń
  27. NOMINUJĘ CIĘ DO LIBESTER BLOG ;* TUTAJ ----------------------------------------------------------------------------> http://nevergiveupstory.blogspot.com/2014/01/libester-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozdział taki hsjgduchskfbdjdof *.* Kocham pisz szybko następny proszę . xxx

    OdpowiedzUsuń
  29. czekam na nexta :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. KOCHANA PLIS POWIEDZ KIEDY NEXT bo ja zwariuje <3

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG to jest cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. 43 year old Software Engineer IV Malissa Prawle, hailing from Erin enjoys watching movies like "Flight of the Red Balloon (Voyage du ballon rouge, Le)" and Flying disc. Took a trip to Lagoons of New Caledonia: Reef Diversity and Associated Ecosystems and drives a RX Hybrid. zobacz to

    OdpowiedzUsuń