Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 lutego 2014

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 31

                                           Czyli Imagine z Harrym cz.31

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=s0Fb4CXmtFg

Harry ! Nie proszę nie ! Tyle się już nacierpiałam...proszę nie....
-[t.i]-krzyczy ponownie ,a ja ledwo łapie powietrze.Nie mam już sił.Nogi mam jak z waty.Czuję ból w okolicy klatki piersiowej.Nie dam rady już biec...
Upadłam na ziemię. Zużyłam już całą ilość swojej energii.On znowu...znowu mi coś zrobi.W moich oczach zbierają się łzy.Nie chce tak żyć ! Być kontrolowane przez jebanego psychopatę ,który niszczy mi życie ! Nie chcę !
-Czemu uciekłaś ?-zapytał łapiąc mnie za nadgarstek. Oh...Czemu ? Czemu do cholery ? Sam powinieneś wiedzieć !
-Zgwałciłeś mnie !-krzyknęłam ,a on lekko zmarszczył czoło.
Kucnął po czym spojrzał wprost na moje tęczówki.
-Skłamałem...nic ci nie zrobiliśmy-powiedział ,a jego głowa opadła na dół.Jezu jaki on jest zmienny !-Bałem się ,ze ode mnie odejdziesz-dodał.
-I odeszłam rozumiesz ?!-zapytałam podnosząc swój ciężar na rękach.Ahh...syczę z bólu wszystko mnie boli.-Z nami już koniec ! Poniżyłeś mnie ! Pobiłeś !-krzyczałam ,a na jego twarzy malował się niepokój.
-Proszę zostań nie odchodź-złapał mnie w okolicy talii.To chyba jakiś żart ! Jakiś pierdolony żart !
-Nie ! Nigdy !-krzyknęłam odpychając go.
-Obiecuję ,ze pójdę się leczyć-klęknął przede mną ! Nie ! Zaraz znowu się rozkleję i mu wybaczę ! Zaciskam mocno szczękę i próbuję na niego nie patrzeć.Tak bardzo go nienawidzę...tak bardzo go kocham...Cholera !
-To...koniec-bąknęłam przez płacz i oddaliłam się od niego zostawiając go leżącego na zimnej ziemi. Płakał.Wróc do niego ! [t.i] on cierpi ! Nie ! Nie ! On znowu mnie pogrąży ! Z nami koniec ! Ostateczny koniec ! Zrobiłam parę kroków przed siebie i ruszyłam do domu Christiana ,ponieważ nie potrzebowałam już pomocy Liama ,ale wsparcia kolegi.

                                                                       ***

-Zabije go-mówi unosząc się z kanapy.Przeczesuje lekko swoje miedziane włosy.
-Christian usiądź-mówię łagodnie.Jestem przykryta kocem.
-Jadłaś coś ?-nagle zmienia temat ,a ja czuje gule w żołądku.
-Jadłam
-Co ?-pyta ,a ja zaciskam oczy.
-Wodę od dwóch dni
Patrzy na mnie i marszczy czoło.
-Nie dawał ci nic do jedzenia ?-pyta ostro ,a ja kiwam twierdząco głową.
Jego spojrzenie robi się coraz ciemniejsze.
-Zaczekaj-mówi spokojnie i zostawia mnie sama z moimi myślami.
Przypomina mi się loczek i Kristen.Obrzydliwy widok.Nie mogłam znieść tego jak ona kurwa na niego patrzyła.Eh...Zaciskam pięści i zginam kolana.Nie chcę się rozpłakać.Nie teraz.Kocham go ! Kocham Stylesa najmocniej na świecie i chyba nigdy nikogo tak nie pokocham jak jego.Po moim poliku momentalnie zaczęły spływać łzy.Po cichu szlochałam.
-[t.i] ?Płaczesz ?-zapytał Christian stawiając jakieś danie na stole.Przytulił mnie do swojej piersi -Cicho już cicho nic ci nie grozi-mówi głaszcząc moją głowę.Lekko sie uspokajam.Jutro wyjeżdżam.Jutro !
-Christian zawieziesz mnie jutro ?-pytam ,a on patrzy na mnie niepewnie.-Olimpiada-dodaje pociągając nosem.
-Jasne ! A teraz pora już spać-mówi cicho.Bierze mnie w ramiona i przenosi do dużego łóżka.Przypomina mi się noc z Harrym ! Nie nie nie ! Moje ramiona mocno zaciskają się wokół talii Christiana.Kładzie mnie na łóżko ,a ja patrze na niego prosząco.
-Nie chcę być sama-mruczę ,a on kręgi głową po czym kładzie się koło mnie ,a ja mocno go trzymam.Boje się...

                                                                             ***

Patrzę w lustro ,a mój brzuch momentalnie się zwiększa ! Cholera co się dzieje ! Światła w całym domu gasną ! Cholera ! Nie ! Co się dzieje ! Robie się otyła ! Łapie sie w okolicy brzucha i robi mi sie nie dobrze.Co jest ?! Cholera ! Jestem gruba ! Okropna...Patrze w odbicie w lustrze i widzę jak w drzwiach stoi chłopak o kręconych włosach z pejczem ! Nie ! Znowu będzie mnie bił ! Nie !Słyszę kroki... Upadam na ziemie i płaczę ! Nie ! Proszę o litość ! Harry nie ! Zabijesz mnie ! Zamykam oczy...boję się.Nagle robi mi się sucho w gardle.Podchodzi do mnie.Jest coraz bliżej.
-To co zabawimy się ?-pyta ,a ja momentalnie otwieram oczy i robię głębokie wdechy.Cholera !.../35 komentarzy pisze dalej,piszcie w komentarzach czy podoba wam się ta część :))

49 komentarzy:

  1. O jejku ! ona jest w ciąży ? : o ta część jest super jak wszystkie inne : ) .. Jezu czasami jak czytam te opowiadania to siedzę i płaczę .. Czekam na nexta niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nexttt !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale że ta końcówka to tak naprawde ? WOW !! Nie moge doczekać się kolejnego <3

    Rozdział mi się jak najbardziej podoba :) a ten Harry to ma takie zmienne nastroje O.o raz bije, a drugi raz płacze i błaga o wybaczenie...
    No nic ;) czekam na next :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział! Te ostatnie to jej się śniło! Oby tak XD czekam NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG już 31 część a dopiero potem jak czytałam pierwszą. Komu jeszcze tak szybko czas leci??? Część świetna nue mogę się doczekać nexta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jak z resztą zawsze. Czekam na następną część.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sen jej był przerażający! Ja nie mogę, ZAJEBISTY Rozdział ! ^..^ Pisz dalej! <333

    OdpowiedzUsuń
  8. :o Cóż to za sen? xD
    Super. Czekam na kolejne tutaj, oraz na nexta SECRET HARRY STYLES :p
    Nie mogę sie doczekać, życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  9. super i taka rada od następnego rozdziału pisz jeszcze kolejny po 20 komentarzach bo trzeba strasznie długo czekać ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. mega supeeeeer

    OdpowiedzUsuń
  11. genialneee pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  12. ale extra czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne next szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. takie suuuper jak wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ona jest w ciąży?! A Harry znów chce ją bić!?
    Rozdział genialny *.* Mam nadzieję że niedługo pojawi się nowy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba :*** Już nie mogę się doczekać kolejnejnego rozdziału :) Czekam z niecierpliwością jak zwykle. Ale będę czekać bo na takie rozdziały warto czekać <33

    OdpowiedzUsuń
  17. spamu nie biorę pod uwagę !

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu cudowne ;))) Czekam na nexta ;***

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki sen o.O
    Ona jest w Ciążya harry chce ją bić ? Wow jakie zmiany zachowania raz jest miły a raz ja bije nie no...Rozdział genialny jak i cała reszta szkoda że taki krótki :c ale czekam ma next !
    ~ wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  20. super! Czy to na końcu to był jakiś sen? Nie moge doczekać się następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale extra pisz dalej szybkoooo

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow kurde moim zdaniem Harold powinien iść do psychiatryka plisss nn

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurwa ale mnie wkurzył grrr... Hańba mu XD nn

    OdpowiedzUsuń
  24. Wows koleżanka dała mi link do tego bloga suuuuuuuuuuuupppppppeeeeeeerrr przez wielkie S

    OdpowiedzUsuń
  25. To był sen czy oni sierio ją zgwałcili ????!?!?!?!?!?!?!?!??!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o to wcześniej to oni jej nie zgwałcili ,ani nie był to sen.Radzę czytać uwaznie

      Usuń
    2. nawet czytając uważnie trudno to wywnioskować. piszesz bardzo chaotycznie i historia już od dawna nie ma sensu
      lol

      Usuń
    3. Ma sens :) czekam na następna część :)

      Usuń
    4. Dziewczynko...masz pewnie 12 lat dlatego nic nie rozumiesz.To LOL takie dojrzałe :)) Jak ci się kurwa nie podoba to nie wchodź tu ! Jezu...już tracę do takich osób cierpliwość.

      Usuń
    5. nie. nie mam tylu, ups? mała pomyłka? :)
      weszłam tutaj jednorazowo. po prostu zrobiło mi się żal Twoich czytelników. nie mogę uwierzyć, że ktoś naprawdę może uważać ten 'imagin' za 'cudowny'.
      tak, zamiarem tego wszystkiego było Ci pojechać. za kilka lat powinnaś zrozumieć, pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Jeezu ?! OMFG jpdrl jakie to kurwa zajebiste!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. po prostu zajefajne

    OdpowiedzUsuń
  28. dawaj szybko kolejny

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem tym 35 komentarzem więc pisz szybciutko :D

    OdpowiedzUsuń
  30. jeju no dawaj jest już nawet 2 komentarze powyżej a ty nie piszesz dalej :p

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Juz nie moge sie doczekac
    mam nadzieje ze to tylko sen.

    OdpowiedzUsuń
  33. ach to jest genialne

    OdpowiedzUsuń
  34. hello jest już 43 komow dawaj prosimy

    OdpowiedzUsuń
  35. super ta część dawaj dalej

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne <3 pisz troszkę dłuższe te rozdziały błagam ^^ bo jak się czyta i nagle koniec to rozpacz normalnie ;__; i ten Harry to jak jakiś wariat ale ja ci ufam że tak wykombinujesz żeby było okej ;D i z ogromną niecierpliwością czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń