Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 6 lutego 2014

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 30

                                               Czyli Imagine z Harrym cz.30

-Harry przestań !-krzyknął Kail odpychając mnie za siebie.
-Odejdź,muszę najpierw zająć się tą suką-powiedział Harry bez żądnego wyrazu twarzy.
I dopiero to do mnie dotarło. Styles to potwór ,który nigdy się nie zmieni ! Zawsze chciał tylko jednego.Sexu ? Przecież założył się o to ,ze mnie zaliczy.
-Harry nie możesz mnie tu trzymać ! To nic nie da ! Musisz się leczyć ! Zgwałciłeś mnie !-słowa wylatywały z moich ust.Nie mogłam ich powstrzyma. Byłam taka zła i taka przestraszona ah...
-Co ? Jak to zgwałcił ?-zapytał Kail ,a Harry podszedł do nas.Nie wiedziałam kompletnie o co chodzi przecież podobno Kail razem z nim eh...czuję odrazę do nich obu !
-Zamknij ryj !-krzyknął Styles ,a jego brat skulił się w kulkę.Bał się go ? Cholera !-Wypierdalaj stąd ! Muszę pogadać z nią-powiedział wskazując dłonią na mnie.
O Kurwa ! Kail proszę nie zostawiaj mnie !
Czuję jak całe moje ciało drży... Co ze mną będzie ?
Chłopak posłusznie zrobił to co kazał Harry.
Nie ! Cholera ! Ja pierdole ! Mam same przekleństwa w myślach !
Drzwi zamknęły się ,a ja zostałam sama z tym czymś.
-No więc panno [t.i] coś ma pani do powiedzenia ?-zapytał ,a ja pokręciłam głową.
-Będziesz musiał nauczyć się żyć beze mnie...nie chcę cię już znać rozumiesz ?!-zapytałam ,a w jego oczach widziałam płomienie.Jestem pewna ,że zaraz wyrządzi mi jakąś krzywdę.
-Mogę ci zapłacić ,abyś ze mną została.
Co ?  Zapłacić ?Nie jestem dziwka Styles !!
-Nie zależny mi na pieniądzach zrozum ! Kiedyś bardzo cię kochałam ,ale wciąż mnie ranisz ! Jesteś okropny !
-Ale obiecałaś...-szepnął-,ze nigdy mnie nie zostawisz-dokończył.
-Myliłam się-powiedziałam na jednym takcie wypowiadając każde słowo z takim bólem jakbym w gardle miała nóż.
Podszedł do mnie po czym spojrzał mi w oczy i uderzył mnie w twarz batem.Boli ! Strasznie boli !Kurwa ! Złapałam się za piekący policzek.
-Jak mogłaś ?! Jak mogłaś kłamać ?! Ty zdziro-zaczął przewracać rzeczy wokoło-zaufałem ci ,a ty puszczasz się z kim  popadnie!
Ja ? Mam ochotę go zabić !
-Ty zniszczyłeś nasz związek nie ja ! Jakaś panienka na twoich kolanach! Kristen ! Jebana zazdrość ! Kłamstwo Kaila.
-Kail nie kłamie !-krzyknął ,a drzwi ponownie się otworzyły.
-Harry zostaw ją !-wrzasnął jego brat ,a wzrok loczka spoczął teraz na nim.
-To suka !-krzyknął ,a ja miałam ochotę płakać.Jak on może ?
Kail pokręcił przecząco głową po czym wskazał mi coś palcem.
Obróciłam się i zobaczyłam tylne drzwi ! Cholera czemu wcześniej tego nie widziałam.
-Okłamałem cię bracie ! Nie uprawiałem sexu z twoja dziewczyną,ja ją po prostu kocham-a we mnie coś drgnęło. Co ? Cholera ! Ulżyło mi na sercu ,ze przyznał się do kłamstwa ,ale ,ze mnie kocha? Co ?
Styles ciężkim krokiem podszedł do Kaila ,a ja wiedziałam ,że to nie wróży nic dobrego.
-Teraz-powiedział chłopak ,brat mężczyzny ,którego kocham ,a ja wybiegłam do drzwi.
Harry zaczął obalać pięściami Kaila ! Cholera ! Co ja mam robić ? Trzymałam klamkę drzwi i nie wiedziałam czy mam mu pomóc czy uciekać.Muszę sprowadzić pomoc sama nie dam rady ! Pociągnęłam za klamkę i zaczęłam biec.Było mi zimno poza tym jestem w samej bieliźnie.Moje serce kroiło się na kawałki.Miało być tak wspaniale ,a okazało się ,że Styles...ah...Mówił ,ze mnie kocha.To nie jest miłość !
Jest mi przykro ,ze to wszystko własnie tak się skończyło.Zaczynam ciężko oddychać.Brakuje mi tchu.Gdzie mam biec ? Liam ! Muszę biec do Liama on mi pomoże.Czuję chłód.Pierwszy raz mam ochotę oddalić się jak najdalej od tego co przytrzymuje mnie przy życiu.Od Stylesa. Biegnę i normuję oddech.Nogi zaczynają mnie boleć.Ahh... już nie jestem taka silna.Jestem pobita,posiniaczona.
-[t.i] stój do cholery-słyszę za sobą głos i od razu go poznaję.../35 komentarzy pisze dalej :)) Piszcie co sądzicie o tej części w komentarzu.Przepraszam ,że długo nie dodawałam rozdziału ,ale jeżeli znajdzie się tu 35 komentarzy to będę dodawała parę razy w tygodniu.A dzisiaj częsc bardzo krótka ponieważ od paru dni źle się czuję ;cc Życzę wam miłego dnia xxx <333 I zapraszam was do mojego opowiadania secret : http://secretharrystyles.blogspot.com/

39 komentarzy:

  1. Późno już ale pisz dalej <33 czy to bedzie juz koniec tego Imagina ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow kocham,kocham cie i twoje opowiadania..!

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG to jest mega. Proszę niech bastępny rozdział pojawi się szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że Kail się przyznał :) ale troche mi go szkoda, biedny:( rozdział świetny, ale zastanawia mnie kto ja zawołał na końcu :) czekam na kolejny rozdział :)) i życzę zdrowia <33

    OdpowiedzUsuń
  5. B-O-S-K-O! <3333 Twoje Imaginy są zajebiste! Czekam NN <333333 Zapraszam do mnie: http://moj-nowy-swiat-zaczynam-od-nowa.blogspot.com
    +Mam nadzieję, że zostawisz jakiś komentarz ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. super ale proszę nie kończ tych imaginów już pisać są świetneeee <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny!!! czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że Kail się w końcu przyznał, że kłamał...ciekawe co będzie się działo potem czekam na next xx ;D
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Te opowiadanie jest na prawdę świetne :)))), tylko szkoda że rzadko dodajesz :(((( Czekam na next <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super mega, jezu co będzie dalej?? nabijać komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Meega czekam na next, ile jeszcze rozdziałów mniej więcej będzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anna ? Anna jest w secret xd KC <3 <3 PISZ SZYBKO NEXTa

    OdpowiedzUsuń
  14. Anna ? Chyba pomyłka, ale rozdział świetny ! Zapraszam do mnie :http://myydrug.blogspot.com/ <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku cudowny, tyle emocji ... czekam na next :)

    Midnight-memories-story-of-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde, dziewczyno biegnij! Mam nadzieję że mu ucieknie. Co za kretyn. Dobrze, że Kail się przyznał, ale Hazza też zachował się strasznie.
    Przecież wiedział, że ona nie wiedziała o jego bracie. ;__;
    Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  18. No nareszcie ! Kail przyznał się :D
    ale Harry się wściekł i go pobił :/
    kurde z jednej strony dobrze, że się przyznał, ale z drugiej nie, bo też przy okazji wyznał swoją miłość xD
    Mam nadzieję, że ta dziewczyna mu zwieje i zdąży pobiec do Liama :3
    czekam na next :)
    ps. fajnie, że będą kilka razy w tygodniu :)
    I tam zdrówka jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czemu ale chcialo mi sie płakać .. W tym opowiadaniu przedstawiasz Harry'ego jako mroczną i kochajaca osobę .. Zmienia się tak jakby się przemienial ( tak jak w wolfblood ) hihi .
    Jest wspaniałe , Ta część poprostu zajebista ! . No brak mi słów ! Next :)

    OdpowiedzUsuń
  20. *.* dalej dalej!!! boże, te emocje!! już chcę następną część :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie to wszystko pokręcone nie ogarniam xD
    a rozdział świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytam tylko twoje imaginy i tylko twoje sa takie zajebiste! niech harry cos zrobi takiego mega groznego xD albo niech ona bedzie glupia i niech z nim bedzie mimo ze ja bije xD wtedy by bylo mega ciekawie xD

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW !
    To jest mega ciekawe czy [t.i] będzie z kail'em on jest naprawdę kochany ♥
    Za to harry to ten zły . Aww *w* Niemogę się doczekać next . Pisz szybko
    ~wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanko ile mniej więcej byś chciała napisać części ?
    Czekam na next .
    ~ lejdi

    OdpowiedzUsuń
  25. Zajebistyy , dodaj dzisiaj nexta proszę :) mam takie samo pytanie jak wyzej xxd

    OdpowiedzUsuń
  26. Dalej dalej błagam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś nominowana do LIEBSTER BLOG AWARDS.
    Więcej na moim blogu : http://onedirection1dlov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń