Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 stycznia 2014

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 28

                                                 Czyli Imagine z Harrym cz.28

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=vxlZRrMzn6s

                                                     
                         ***Oczami Harrego***

Ona tylko spojrzała na mnie po czym zrobiła krok w tył.
Zabolało mnie to,bardzo mocno.
Osoba ,którą kocham boi się mnie.Straszne uczucie.
-Proszę cię-powiedziałem czując ciepłą łzę na poliku.Rozklejałem się.
Ona była dla mnie wszystkim.
Podszedłem do niej na co ona odepchnęła mnie.
-Nie dotykaj mnie !-powiedziała z wielkim bólem.
Jej rany na poliku,siniak...
Mój ból był coraz mocniejszy.Jak ja mogłem jej to zrobić ?!
Jestem jebanym kretynem !
-Proszę cię ja cię kocham-powiedziałem ,a ona spojrzała na mnie przestraszona.
-To ma być miłość Harry ?! Oszalałeś ? Z nami koniec rozumiesz ?!-krzyknęła stanowczo,a ja czułem ,że coś we mnie pękło.

                                                 ***Oczami [t.i]***

Z jego oczu zaczęło wypływać coraz więcej łez,co sprawiło ,że ja też się rozkleiłam.
Prosiłam Boga ,aby Styles nie zobaczył Christiana,żeby się nie dowiedział ,że jest u mnie.
Boję się jego reakcji ,tak bardzo się go boję.
-Ja przepraszam-bąknął przez łzę.
-Harry twoje przeprosiny nic nie zmienią.Nie chcę być już z tobą,nigdy !-krzyknęłam zaciskając pięść.Nie było mi łatwo to mówić,fala bólu napłynęła na mnie od środka.
Styles rzucił się na podłogę.Przytulił moje nogi.Płakał,płakał jak małe dziecko.
-Przepraszam cię,wytłumaczę ci wszystko proszę.Nie odchodź.Nie mogę bez ciebie żyć proszę-krzyknął ,a w jego głosie słychać było ból,straszny ból.
-Harry...-Serce mi się krajało widząc go w takim stanie.
-Wczoraj powiedziałaś mi ,że nie zasługujesz na mnie,ale to ja na ciebie nie zasługuje prawda ?-zapytał cały we łzach.
-Prawda Harry-powiedział Chris.
Kurwa i stało się ! Z chłopaka z bólem w sercu stał się  potwora.
Wstał i ścisnął usta w cieką linię.
Myślałam ,że Harry zaraz rozerwie na strzępy Christiana,jego oczy wręcz płonęły.
-Odejdź-powiedziałam odpychając loczka za drzwi.
Chłopak był bezbronny jak dziecko,wytrzymał ? Opanował emocje.
Wypchnęłam go mocniej za drzwi po czym je zamknęłam.
Nie mogłam dłużej na niego patrzeć.Nie w takim stanie.Jeszcze mogłabym mu wybaczyć.

                                                                    ***
-Przepraszam-powiedział Christian spoglądając na mnie.
-Lepiej będzie jak już pójdziesz-wypowiedziałam te słowa z wielką złością.
-Ale co zrobisz jak on tu przyjdzie?-zapytał z troską w głosie.
Czy ty do cholery nie rozumiesz ,że już narozrabiałeś ?! Spierdalaj mi stąd !
-Idź proszę cię chcę być sama-powiedziałam pewnie.
-Spojrzał na mnie po czym ruszył w stronę drzwi i wyszedł.
Chyba zrozumiał ,że nie był w tej chwili mile widziany.
Wyszłam na balkon.balkon. Popatrzałam w gwiazdy.Zaczęłam płakać.
Tak mi przykro i tak mi źle ,że nie umiem radzić sobie bez płaczu.
Czuje ,ze psychicznie umarłam.Mam dość.
Położyłam się na zimnej powierzchni po czym zamknęłam oczy.
Nie myśl ! Myślenie to wróg !
Co teraz ze mną będzie ? Co będzie z Stylesem ? Czy to koniec ? Pytanie za pytaniem błądziły w mojej głowie.Wzięłam jedna tabletkę nasenną po czym poczułam chęć zaśnięcia ,a moje powieki zamknęły się.

                                                                      ***
Obudził mnie poranny deszcz.Pogoda w sam raz oddaje moje emocje.
Czułam się źle,nie wiem już jakiego powodu.
Z nosa leciał mi ciągle katar.Z oczu łzy.
Nie wiem już kompletnie co ze sobą zrobić,muszę coś zjeść.
Podeszłam do lodówki,pusta !
No nie ! Muszę wychodzić w takim stanie po zakupy ?!
Nie mam sił na nic,a co dopiero wyjść do ludzi.
Podeszłam do lustra,krwisty siniak na moim poliku wyglądał coraz gorzej.
Nie ukryję go niczym ! Nałożyłam korektor nic...podkład nic...puder nic...
Przejechałam rzęsy tuszem.
I tak wyglądałam okropnie.
Ubrałam bluzka a na nią założyłam wielką bluzę Stylesa.
Eh... Wyszłam na dwór.
Moje myśli znowu powróciły...Harry on...co z nim będzie, czy jest zły...
Trudno jest go kochać.Bardzo trudno.
Nie wiem czy mogę wybaczyć mu to ,że tak bardzo mnie upokorzył.
Za dwa dni wyjeżdżam na olimpiadę,on na trasę koncertową,to ostateczny koniec ?
Jestem taka bezsilna.
Popatrzałam przed siebie i zobaczyłam dwie znane mi sylwetki.
Jedna wyglądała okropnie,jakby nie jadła i nie piła przez co najmniej tydzień.
Druga wyglądała tak pięknie i zdrowo.
Ale jak eee ?
Nagle obydwoje spojrzeli na mnie.
KURWA to nie możliwe do cholery jasnej ! Zakręciło mi się w głowie.../40 komentarzy pisze dalej,piszcie czy podoba wam się ta część i zapraszam was do czytania prologu na moim nowym blogu : http://secretharrystyles.blogspot.com/ Jeszcze 14 komentarzy i dodaje 1 część ,a uwierzcie mi będzie się działo :))

46 komentarzy:

  1. Genialny:-) czekam na nexta :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę :O Czyli jednak jest dwóch Harrych? Tak? Czy to Chris? Kurde, nie mogę się doczekać. Jak ja uwielbiam czytać twoje opowiadania.
    Napisz proszę, czy zamierzasz połączyć jeszcze T.I i Harry'ego, czy to tajemnica? ;)
    Super, kocham <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo *.*
    tak samo pomyślałam, że to dwóch Harrych xD
    jestem baaardzo ciekawa co się stanie <3
    Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O RANY ! booooooskie <333 już nie mogę się doczekać kolejnej części <333

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem czy ona mu znów wybaczy... B Ł A G A M napisz szybko nexta ;***** / Sonia ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeeeej ale się porobiło *__* pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. next ! <333 ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. wiedziałam że będzie dwóch Harrych :D ale w sumie też nie jestem pewna tyle że to bardzo prawdopodobne ... A Z RESZTĄ, pisz kolejny rozdział bo już się nie mogę doczekać! ^_____^
    ***Madzia***

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeeeeeej !!! w końcu się doczekałam <3 znów kolejna część jest fantastyczna ;* kocham czytać twoje imaginki ;>> poproszę nexta ! <3<3
    ~~~Jessi~~~

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie w takim monecie... SERIO!? Mam nadzieję że szybko dodasz naxta bo moja psychika długo nie wytrzyma.

    OdpowiedzUsuń
  11. No zaskoczona jestem (ten wredny anonim który spodziewał się wybaczenia ze strony dziewczyny )

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezuuu Boski *.* Czekam na następny rozdział !!! <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra ! Dalej !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG DWOCH HARRYCH USBXISJXU PROSZE PISZ, AGRESYWNY HARRY JEST OK, ON MNIE NAKRECA DO CZYTANIA TEGO DJSNDISKFBU PROSZE BEZ SZPITALI :( +SZKODA ZE TAKI KROTKI, PISZ PROSZE SZYBKO NEXTA BO TU SIE NIC NIE DZIALO :( :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Next , super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie krótkie takie :ccc ale wywołało u mnie dreszczyk ;D napisz kolejny rozdział może trochę dłuższy bo ja tak to zwariuje czekając na kolejny imagin :****

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieję że następny będzie dłuższy ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. takie pytanie... dlaczego ty jeszcze nie piszesz książek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha no dokładnie :P ja z chęcią bym taką kupiła ^___^ <3

      Usuń
    2. Bo czasu mnie mam hehehe :33 Ale kochane <33

      Usuń
  19. KOCHAM TW OPOWIADANIA BEZ WYJĄTKU <3<3<3 znów fantastyczna część budująca napięcie (szczególnie u mnie) , kiedy napiszesz nexta? mam nadzieję że nie będziemy długo czekać ;D :****

    OdpowiedzUsuń
  20. next next next ! *_______*

    OdpowiedzUsuń
  21. proszę pisz kolejny rozdział bo muszę się dowiedzieć kogo [t.i] zobaczyła! kolejny imaginek napisany rewelacyjnie ! <3 / Julka

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się doczekać nowego rozdziału na tym blogu oraz pierwszego na nowym! :D Uwierz, będę wierną czytelniczką także na tamtym :3

    OdpowiedzUsuń
  23. niecierpliwie czekam na kolejny rozdział ! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. wiele bym dała żeby pisać takie wspaniałe opowiadania *,* jesteś CUDOTWÓRCZYNIĄ ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. ,,Czy ty do cholery nie rozumiesz ,że już narozrabiałeś ?! Spierdalaj mi stąd !
    -Idź proszę cię chcę być sama" hahaha najlepszy fragment tej części hehe <3 <3 genialne jak zwykle :****

    OdpowiedzUsuń
  26. kolejny imaginek jest B O S K I <3 napisz nexta tylko może trochę dłuższego? ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeny jak ja ci zazdroszcze ze potrafisz pisac takie cudowne imaginy ;)) Mam nadzieje ze szybko dostaniemy nexta ;***

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny

    Midnight-memories-story-of-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. OMG! Coś mi się wydaję że to Hazza i Zayn. Rozdzial boski *,* czekam na nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG! Coś mi się wydaję że to Hazza i Zayn. Rozdzial boski *,* czekam na nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega imagin! Z reszta jak kazdy inny <3 czekamy na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  32. :oo umieram z ciekawosci i z niecierpliwoscia czekam na kolejna czesc ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. SUPER NAPISANY KOLEJNY ROZDZIAŁ ;** czekam na nexta i mam nadzieję, że się pojawi w krótkim czasie <3<3<3
    <<>>

    OdpowiedzUsuń
  34. genialny imaginek ;> uwielbiam czytać Twoje opowiadania ^^ tylko szkoda że tak krótko :( czekam na dłuższego nexta ;D :* / Ola S. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam na nexta :) :)

    OdpowiedzUsuń
  36. suuper. i wszysko powoli zaczyna sie wjaśniać o_O

    OdpowiedzUsuń
  37. Boski :D Czekam na nexta :) I zapraszam do mnie, dopiero zaczynam http://nikoladecyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. kiedy będzie next? oczywiście ja poczekam bo chciałabym żeby był trochę dłuższy ;* ;3

    OdpowiedzUsuń
  39. jej dziewczyno świetnie piszesz :*** już się nie mogę doczekać następnej części :*** mam nadzieję że już nie długo się pojawi

    OdpowiedzUsuń