Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 25 stycznia 2014

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 29

                                             Czyli Imagine z Harrym cz. 29

Przed przeczytaniem włącz to :  http://www.youtube.com/watch?v=s0Fb4CXmtFg

[T.I] co ty tu robisz ?-zapytał jeden z nich.Ten bardziej wyspany i zadbany.
-Ja ? Chciałam iść po coś do jedzenia ,aż natrafiłam na was ! Na dwóch Harrych !-krzyknęłam z wściekłością.
-Zaraz wy się znacie ?-zapytał jeden z nich.
-Znamy-powiedział drugi bardzo pewnie.
-Zamknąć ryje !-krzyknęłam wkurwiona-Możecie mi to jakoś wytłumaczyć ?
-Jestem Kail a to mój brat bliźniak Harry-powiedział jeden z nich.
Przyjrzałam im się dokładnie.Ta blizna pod wargą.Kurwa to był Kail ! Prawie się z nim nie przespałam...Chociaż skąd mogę wiedzieć czy się z nim nie przespałam...Nie ! Nie ! Nie ! To jakaś pojebana gra Stylesa ! Wymienianie się dziewczynami na noc czy co ?
-Kurwa odpowiedz na moje pytanie suko-powiedział loczek łapiąc mnie za kołnierz.
Kurwa zły Harry powraca. Nie !
-Znam go i całowałam się z nim myślałam ,że...-Nie dokończyłam zdania.
-Nie chce wiedzieć co myślałaś! Całowałaś ? Tak to się teraz nazywa ?Mów prawdę !-krzyknął na mnie Styles.
-My nic nie robiliśmy do cholery jasnej !-krzyknęłam równie głośno.
-Jak to nie...-powiedział Kail przechodząc kolo mnie-a ta noc w ubikacji przecież uprawialiśmy sex-powiedział z podejrzliwym uśmiechem.-Dobra w tym jest-dodał patrząc na Harrego.
Kurwa on mnie zabije,mnie albo jego.
Styles z zimnym wzrokiem złapał mnie za szyje.Jego ręce coraz mocniej się zaciskały.Udusi mnie !
-Proszę...cię...nie...on...kłamie-moje łzy spływały z moich polików.
Uderzył mnie w twarz ,a ja ledwo co oddychałam.
-Pieprzona dziwka ! Dałaś mojemu bratu !-Krzyknął ,a ja czułam ,ze to już mój koniec.
Ten potwór jakim się staje mnie zniszczy.
Spojrzałam na Kaila,współczuł mi ?Raczej nie.Cieszył się ,że Harry mu nic nie zrobił.
-Proszę cie zostaw mnie w spokoju !-krzyknęłam z całych sił.
-Jesteś MOJA do cholery ! Nie będziesz się puszczać ! Nauczę cię mieć szacunek do swojego pana szmato !-krzyknął uderzając mnie czymś mocnym w głowę po czym straciłam przytomność.

                                                                ***
Poczułam zimny powiew wiatru.Moje suche wargi obijały się o siebie.Czuję krew.Głowa mnie boli.
-O księżniczka wstała-usłyszałam dobrze znany mi juz głos.
Leże w samej bieliźnie.Przywiązana do łóżka.W jakimś pomieszczeniu z oknem.Otwartym oknem.
-Gdzie ja jestem ?-zapytałam przestraszona.
-Nie twój interes !-krzyknął chłopak.Przyjrzałam się jego wardze.Nie ma blizny.To Styles !
-Co mi zrobiłeś ?-zadałam pytanie.
-To na co zasłużyłaś-odpowiedział na jednym tchu.
Zgwałcił mnie ? Nie ! To nie możliwe !
-Zgwałciłeś mnie ?-zapytałam zrozpaczona.
-Przeleciałem.Razem z Kailem-odparł cierpko.
Co ? Kurwa ? Boże !
-Wiesz co zmieniłaś się,kiedyś byłaś inna.Coś cię niszczy-powiedział Styles
Nagle zmienił się jego charakter ! Nie nadążam za nim.
-Ty mnie niszczysz do kurwy nędzy !-krzyknełam wyrywając sie,szarpiąc kajdanki,sznury.
Loczek nic nie odpowiedział.Otworzył tylko metalowe drzwi.
-Nienawidzę cie !-Dodałam.
-Kochasz mnie-Odpowiedział po czym zniknął z pola mojego widzenia.

                                                               ***

Osoba ,którą kocham zgwałciła mnie.Razem ze swoim bratem.Co jest ze mną nie tak? Boże czemu ? Czemu ja muszę to wszystko znosić ? Cierpię.Czuję się beznadziejne.Własnie zdałam sobie sprawę z tego jak bardzo nienawidzę życia.To straszne jak człowiek może zniszczyć człowieka.Nagle usłyszałam huk otwierających się drzwi.Podeszła do mnie dość muskularna sylwetka.Przyjrzałam się jego dolnej wardze.Jest blizna. Kail kurwa ! Kail pomóż mi proszę !Usiadł blisko mnie,możne za blisko.Pachniał intensywnie.W oczach miał łzy.
-Co on ci zrobił ?-zapytałam i nawet mu współczułam.
-Harry ? Nic mi nie zrobił.Pytanie co ja ci zrobiłem ! Jestem skończonym kretynem-Bąknął.
-Dlaczego ? Kail dlaczego go okłamałeś ?-zapytałam stanowczo.
Odwrócił wzrok w inną stronę.
-Bo...-zaciął się ,ale nie skończył mowy ,ponieważ ponownie otworzyły się drzwi ,a w nich stał Styles ! Harry Styles ! Ten jebany potwór ! Trzymał w ręku jakiś bat.
-Zaraz oboje będziecie mieli powody do płaczu-rzekł ,a ja nie wiem czego bardziej sie bałam.Odpowiedzi Kaila czy uczynków Harrego ? /40 komentarzy pisze dalej :) Piszcie co sądzicie o tej części i czy sie wam podoba w komentarzach :) Przepraszam ,ze jest taka krótka ale lepsze to niż nic :)) I zapraszam na pierwszy rozdzial na moim blogu :  http://secretharrystyles.blogspot.com/

47 komentarzy:

  1. AAAA!!! Już od dłuższego czasu przeczuwałam, że Hazz ma bliźniaka!!! Tak! Boże, taka dumna xD ale cooooo ???? :OOOO myślałam, że to Harry będzie tym czułym, że to drugi bliźniak którym okazał być się Kail jest tym który psuje w ich związku i mąci a tutaj taki szok!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jprdl.! To.. to jest: EXTRA!!! <33 Dawaj NEXTA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne *.* nie sądziłam że znów ja uderzy! Megaa ♥ Dajesz następny bo nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG ja też już wcześniej myślałam o bliźniaku, ale wydawało mi się, że to Harry to ten dobry. A ty proszę jaki zwrot akcji Kail to ten czuły. Ale co Harry zrobi im tym batem. Matko aż się boję myśleć

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAAAAAAAAAAAAA ! DALEJ DALEJ ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takiego Harrego... cudowny. Czekam na next.

    Midnight-memories-story-of-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak oni mogli to zrobić ?!
    Harry znowu zły :( mam malutką nadzieję, że nie pobije ich ...
    czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze: Trochę Ciągnie mnie do czytania dalej ale z drugiej strony nie. Powoli zaczynasz juz naciągać to opowiadanie. Czytam każdy rozdział i myślę żę to zaczyna wyglądać jak jakiś kiepski serial "Moda na sukces" . W kółko bicie się, molestowanie,gwałty jak "Sprawa dla reportera" lub "Trudne sprawy" Nie wiem jak chcesz dalej prowadzić to opowiadanie. Proszę bez hejtów. Prosiłaś o opinie to ją wyrażam. Mam nadzieje ze to przeczytasz i cokolwiek z tąd weźmiesz pod uwagę.
    PS Twoje stare opowiadania a także to o Zayn'ie czytałam jak bym się zakochała. Co dziennie wchodziłam na bloga żeby sprawdzić czy na pewno nic nie dodałaś. Teraz? Nie wiem.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ,ze opowiadanie z Zaynem było dużo gorsze niż to :))
      Tam sie ciągle coś toczyło w szpitalu :))
      W tym będzie dużo przemocy ,a z gwałtem własnie jest tu jedna zagadka ,które nie została jeszcze rozwiązana:))
      Jezeli nie chcesz czytać do niczego cię nie zmuszam :))
      Opowiadanie ma być dość własnie groźne ,a nie takie miłe :))

      Usuń
  10. Jejku, żeby tylko nic im tym blatem nie zrobił...ogólnie to trzymasz nas w napięciu przez co nie mogę się doczekać kolejnej części :*****

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. No,no,no coś przeczuwał , że Hazza będzie miał brata . Rozdział fajny , ale zgadzam się z tym , że zaczynają się robić takie "Trudne Sprawy" . Gdy przeczytałam twoją odpowiedz na tamten komentarz bardziej mnie zaciekawiło i mam nadzieję , że wciąż będę czytała twojego bloga . Niech Harry sobie uświadomi , że jego zachowanie jest złe i niech będzie próbował zrobić wszystko , żeby T.I do niego wruciła . A ona niech się zakocha w Kailu i loczek będzie zazdrosny może próbować go zabić czy coś . Nie wiem czy spodobają cj się moje pomysły , ale jeśli tak to będę zaszczycona jak wykorzystasz je w opowiadaniu .

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam dziś całe to opowiadanie i jestem zachwycona! Już kiedyś przez dłuższy czas czytałam twoje opowiadanie z Zaynem, ale zapomniałam o nim. To jest inne, uważam, że lepsze. Nurtuje mnie ten bliźniaczy wątek. Z niecierpliwością czekam na next. Ale myślałam, że Hazz nie będzie tak złym charakterem w tym opowiadaniu, raczej się myliłam. W każdym razie cudowna lektura o czym świadczy to, że pochłonęłam ją w kilka godzin <3

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG! Bad harry ! Jezu! ROZDZAL brutalny ale zajebisty ^^ Dawaj szybko następny rozdział xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo cholera robi się coraz ciekawiej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jak każda część czekam na utęsknieniem na następną oby tak dalej kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Te opowiadanie zaczyna robić się nudne i niesmaczne ._. Harry w roli jakiegoś gwałciciela ... nie wiem czy chcę dalej czytać tego bloga .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ,a wiesz co jest zabawne ? To ,że ja wiem co zrobił Harry ,a ty nie.Nie oceniaj całej akcji po 1 rozdziale dobrze ci radzę :)) I jak już wcześniej pisałam nikogo nie zmuszam :))

      Usuń
  18. Następny. Nastepnym

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje zdanie jest podobne do Karoliny Michalik.
    Mi bardzo się podoba! I właśnie takiego opowiadania brakowało mi w tych wszystkich innych imaginach, opartych na tym samym celu.
    Niesamowite, jak Twoje pisanie może wpłynąć na myśli i emocje człowieka. Po prostu boskie! Chcę kupić w przyszłości Twoją książkę! Pamiętaj ;)
    Groźny i zły Hazza. Czekam na następne rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje zdanie jest takie. To co piszesz jest genialne. Dobrze, że nie martwisz się tym, że komuś się nie podoba. Wiadomo każdy ma inny gust, nie wszyscy muszą lubić to samo. Dopiero znalazłam twojego bloga i to przez Facebooka. Najpierw zaczęłam czytać opowiadanie sectet a teraz przeczytałam wszystkie części o Hazzie. Naprawdę wielki talent. Sandra;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny jeszcze 8 komów błagam komętujcie

    Sabka;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Awwwwww świetne czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Pisz dalej blagam cie!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej co Harry zrobi z tym batem...?

    OdpowiedzUsuń
  25. Błagam cię pisz dalej bo niedługo trafie do psychiatryka przez cb O.o

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszyscy czekają na nexta błagam pisz!

    OdpowiedzUsuń
  27. O.o zaczyna sie dziac

    OdpowiedzUsuń
  28. Lepszego imagina nie czytalam pisz dalek!!!¡¡¡

    OdpowiedzUsuń
  29. ojejejejejejej :OO pisz dalej proszę bo już nie mogę się doczekać dalszej części <333

    OdpowiedzUsuń
  30. Szybko błagam pisz nexta bo nie wyrobie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, nominowałam cię do liebster blog awards :) więcej tu :
    Midnight-memories-story-of-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurwa dawaj kolejny bo ja mam schizy wszędzie widze Harr'ego z batem

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy next bo nie ma i nie ma

    OdpowiedzUsuń
  34. Pisajaj dalej..... <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy next?
    Cudo *. *

    OdpowiedzUsuń