Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 stycznia 2014

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 27

                                             Czyli Imagine z Harrym cz. 27

Przed przeczytaniem włącz to : https://www.youtube.com/watch?v=FDH0_yjTb4Y#t=57

Spojrzałam z boku na loczka.Jego oczy ciemniały.Krew lała się z wargi.Był rozwścieczony.
-Nic nie wiadomo Harry-powiedział Christian a loczek mocniej zacieśnił pięść na jego koszuli.
-Ty kurwo !-krzyknął w jego stronę obalając go pięściami w twarz.
Boże ! Nie !
-Harry uspokój się ! Zostaw go !-złapałam go za ramię ,ale on odepchnął mnie mocno.Spadłam na ścianę.
Styles nadal bił Chrisa.Znaczy się Christiana ,ale lubię mówić do niego skrótem.
-Zostaw go !-krzyknęłam głośno.-Jesteś potworem Harry !-powiedziałam dławiąc się łzami.
Loczek podszedł do mnie.Jego oczy były wręcz granatowe.Patrzał na mnie przez chwilę.
-Jesteś najgorszą rzeczą jaka mnie spotkała rozumiesz ?!-zadałam mu pytanie retoryczne.
Chłopak zmierzył ręką w mój policzek.Nie wieżę on mnie uderzył.
Czułam ogromny ból w sercu.Policzek piekł.
-Zamknij się szmato !-krzyknął na mnie.
On chyba wpadł w jakąś furię.
Złapał mnie za włosy po czym powiedział krótki rozkaz:
-Idziemy.

                                                                                 ***

Styles zamknął drzwi sypialni.Jego ręce trzęsły się,ściskały.
-Co ci się stało ?-zapytałam przestraszona.
Chłopak uderzył mnie jeszcze raz po czym rzekł:
-Ja tu zadaje pytania.
Był straszny.Nigdy nie widziałam go w takim stanie.
Siedziałam cicho,nie zadawałam pytań.
Strach mnie paraliżował.Strach przed osobą ,którą kocham.
-Od kiedy mnie zdradzasz ?-zapytał z wściekłością.
-Nie zdradzam cie !-krzyknęłam przekonująco.
Chłopak kopnął mnie w brzuch.
-Nie kłam suko !
-Ja nie jestem taka jak ty-moje słone łzy wlatywały mi do ust.-Nie zdradzam cię po kątach i kocham rozumiesz ?! Ranisz mnie !-powiedziałam patrząc na jego reakcję.

                                                       ***Oczami Harrego***

Wymierzyłem jej jeszcze jeden cios w polik.
-Dziwka !-krzyknąłem nie powstrzymując się.
Ona klęknęła i prosiła o litość,płakała.
-Harry wiem ,że nie zasługuje na ciebie,ale zostaw mnie nie bij.
Jej oczy błyszczały w świetle zapalonej lampki nocnej.
-Wytrzyj łzy-rozkazałem jej.
Ona zrobiła to co kazałem.Słuchała mnie.


                                                             ***Oczami [t.i]***

-Jesteś dziwką...więc będziesz robiła to co do ciebie należy-rzekł Styles rozpinając rozporek spodni.
Nie nie nie ! Nigdy w życiu.
Ledwo wstałam i podeszłam do drzwi ,waląc w nie,prosząc o pomoc.
Harry złapał mnie za nadgarstki po czym odwrócił moje ciało w swoją stronę.
Napięłam mięśnie wiem ,ze mi się oberwie.
Uderzył mnie ponownie,lecz teraz w brzuch.
Oddałam mu lewym sierpowym a chłopak coraz bardziej się wkurwił.
Popchnął mnie i upadłam na ziemię.
-Co ty sobie wyobrażasz ! Masz mnie traktować z szacunkiem ! Beze mnie jesteś nikim rozumiesz ?!-Powiedział
Nagle ktoś uderzył dwa razy w drzwi.
-Halo co się tam dzieje ?!-krzyknął męski głos.
-A tylko piśniesz słowo-powiedział Styles spoglądając na mnie.
To było moje jedyne wyjście. Teraz ,albo nigdy.
-Na pomoc ratunku !-krzyknęłam głośno na co Harry zakrył mi usta.
-Ty...-powiedział rozrywając mi moja sukienkę.
Słyszałam głośny huk ,a po chwili ujrzałam Zayna w drzwiach.
-A to ja nie będę przeszkadzał...-powiedział patrząc na nas.
Nie kurwa ! Ratuj mnie !
Zaczęłam walić nogami ,płakać coraz mocniej,Malik proszę zorientuj się.
Mulat spojrzał na mnie po czym podbiegł zrzucając Harrego ze mnie.
Styles oczywiście wyrywał się mu.
Stałam jak wryta wpatrując się bojkę.
-Uciekaj-rzekł Malik ,a ja zrobiłam co kazał.


                                                                      ***

Biegłam do domu gdy ujrzałam znaną mi sylwetkę.Szedł lekko skulony.
-Christian!?-krzyknęłam na co wysoki mężczyzna się odwrócił.
-[t.i] ?-podszedł do mnie.-Co... co ci się stało ?-zapytał.
Chłopak miał liczne rany na twarzy.
-To samo co tobie-powiedziałam półgłosem.
-Ten sukinsyn miał czelność podnieść na ciebie rękę ?! Zabije gnoja !-krzyknął idąc w stronę domu Stylesa.
Złapałam go za dłoń.Spojrzałam błagalnie.
-Nie warto...proszę nie idź-popatrzałam mu w oczy.-Zostań ze mną u mnie boję się być sama.
-No dobrze-powiedział obejmując mnie ramieniem,na co lekko syknęłam ,ale za to poczułam się bezpiecznie.

                                                                   ***

Poszłam do łazienki.Spojrzałm w lustro.Wyglądam fatalnie.
Rana na poliku była okropna ! Już jej nienawidzę !
Umyłam twarz i ubrałam się w dużą bluzkę...zgadnijcie od kogo...tak od niego od Harrego.
Pachniała nadal jego perfumami ,czułam jego ciepło,czułam jego miłość.
[t.i] uspokój się ! Przecież przed chwilą sama wiesz co ci zrobił i jak cie nazwał.
Poszłam do kuchni.Wzięłam dwie herbaty i apteczkę.
Ruszyłam w stronę salonu.
-Proszę-powiedziałam podając mu herbatę.
-Dziękuję jesteś kochana-powiedział Christian z uśmiechem.
Jej jego uśmiech i mam w głowie milion wspomnień.
-[t.i]-powiedział łapiąc mnie za rękę,spojrzał mi w oczy.-Musisz trzymać się od niego z daleka-dodał.
-Od Kogo ?-zapytałam.Jaka ze mnie idiotka wiadomo od kogo.
-Od Stylesa,przecież widzisz co ci zrobił-powiedział dotykając mój policzek.
-Ałć !-krzyknęłam z bólu.
-Będziesz musiała jechać do szpitala-powiedział z miną pełną współczucia.
-Nie nie i nie ! żadnych szpitali.-powiedziałam.-Co do Harrego...nigdy ,ale to nigdy nie widziałam go w takim stanie.
Nagle zastała cisza ,a ktoś ja przerwał pukając do drzwi.
-Cii-powiedział Chris ja to załatwię.
Podeszłam do niego i złapałam go za ramię.
-Nie to sprawa między mną a nim-powiedziałam ,a Chris nie chętnie pościł mnie do drzwi.
-Wiem ,że tam jesteś mała !-krzyknął loczek.
Moja ręką lekko się zatrzęsła po czym pociągnęłam za klamkę i ujrzałam Harrego.
-Zazdrość nie rodzi się z braku zaufania ,tylko ze strachu przed utratą najważniejszej osoby-mruknął pod nosem loczek.
-Czego chcesz ?-zapytałam nie zwracając uwagi na jego wcześniejsze słowa.
-Proszę chodź do mnie-powiedział wystawiając do mnie ręce.../40 komentarzy pisze dalej :) Piszcie co sądzicie o tej części i czy wam sie podoba :)) A no i głosujcie na ankiecie ,która znajduje sie po prawej stronie. :)) Dziękuję za wszystkie nominację,ale jest ich za dużo ,abym mogła je wszystkie rozwiązać i udostępnic :)

45 komentarzy:

  1. Super. Czekam na następny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski. Z niecierpliwością czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG OMG omg ! Zły Harry ^^ Czy bedzie jakis watek [t.i] i Zayna?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Pierdole, Zły Hazz.. Hmm ? Może być ciekawie, ale... Jestem ciekawa co z Zayn'em ... ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu Harry! Co w niego wstąpiło. Ja na jej miejscu nie wracałabym do niego , mimo tego, że np. bym go kochała. Przecież on ją pobił. Niewiarygodne jak zazdrość może popsuć człowieka. Zayn! Jeju dobrze, że on tam się zjawił ! Inaczej byłoby kiepsko! Czekam z niecierpliwością na kolejną część ! Mam nadzieję, że wszystko się ułoży :) Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER ROZDZIAŁ ! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham to!!!! <3333 nexta poproszę.. <333

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAJEBISTY ! Kiedy next będzie jeszcze w ten weekend ?

    OdpowiedzUsuń
  10. On ma bliźniaka czy co bo ja juz sama nie ogarniam co piszesz ogólnie fajne rozdziały piszesz ale niech Harry sie tak nie zmienia bo ja nw czy on jest jeden czy ma bliźniaka.?? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na Nexttt <333 Jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. już nie mogę się doczekać nexta <33 genialne! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. rany zżera mnie ciekawość! :oo Twoje imaginy są cudowne ;** next ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW prooosze szybo dodaj nowy to jest fantastyczne i jeszcze muzyka do tego <3

    OdpowiedzUsuń
  15. K O C H A A M ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. nwm czemu ale się popłakałam ... :cc ale to jest świetne ! <33 nie mogę się doczekać kolejnego nexta ;***

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje imaginy są MEGA <33 czekam na następny rozdział !! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. A więc tak.. ;D Twój blog jest N A J L E P S Z Y i mówię to szczerze .. nigdy nie czytałam tak wspaniałych imaginów <333 ja nie wiem skąd Ty bierzesz te wszystkie pomysły ^^ one są takie ciekawe że chce się czytać dalej dalej i dalej i tak bez końca :* nie będę się rozpisywać bo mogłabym w NIESKOŃCZONOŚĆ wymieniać plusy :** pisz dalej bo umieram z ciekawości <33333 / Kasia :))

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest cudowne <3 pisz dalej pls *_* !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. mam nadzieję że ta historia nie ma końca ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. HAZZ <3333 ciekawe o co mu chodzi ... NEXT ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko... ale mi serducho wali xD hahahaha xD no no zły Hazzuś ?? Mmm nie ładnie :D rozdział świetny i czekam na następny <3
    Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozdział fajny :) ale znajac to opowiadanie ona mu wybaczy. Przez to całe opowiadanie się marnuje !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie pisz za wcześnie bo i tak nie wiesz co się stanie xdxd

      Usuń
    2. Mam nadzieję że mnie zaskoczysz ;) Bo piszesz świetne !!!

      Usuń
  24. Spoko opowiadanie podoba mi się :)


    " kocham go bo jest cudowny
    Czy jest cudowny bo go kocham? "
    Midnight-memories-story-of-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny! Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  26. łolo boga !!! a sie porobilo !!! z niecierpliwoscia czekam na next !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. o jesu o jezu o jezu !!! Harry idioto co Ci odbilo ?!?!?!/


    ~Lila .

    OdpowiedzUsuń
  28. *.* cuuuuuuuuuuuudo !!! nie moge sie doczekac nn rozdzialu !

    OdpowiedzUsuń
  29. nie rozumiem tylko jednego ... czemu Hazz tak się zmienia ... ;oo przez to [t.i] strasznie cierpi :cc

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham to czytać !!!! <33333 pisz dalej nexta :)) ;**

    ~~~~Jessi~~~~

    OdpowiedzUsuń
  31. Znów świetne opowiadanie. Szokiem było dla mnie zachowanie Harrego jakby się czegoś na ćpał czy coś. Ale i tak super. Czekam na nesxta. <3

    OdpowiedzUsuń
  32. B Ł A G A M napisz już nexta bo mn ciekawość zje i już nie będę mogła dalej czytać :c :P PIĘKNIE PISZESZ WSZYYYYSTKIE IMAGINY <3

    OdpowiedzUsuń
  33. kiedy będzie kolejny rozdział ?? ;D bo już się doczekać NIE MOGĘ :**** / Julka

    OdpowiedzUsuń
  34. Skup sie na glownych bohaterach bo dodajac coraz to kolejnych osob mozna sie przez to zgubic :) mi sie podoba ten zly harry, cos tu sie powinna dziac ale nie wieczne szpitale jak to bylo w opowiadaniu o zaynie :) ogolnie to uwielbiam czytac twoje opowiadania, pisz wiecej i troszke szybciej bo masz coraz wieksze grono fanow! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Matko, jak on mógł! Ale sku*wiel. A sam jak zadawał się z różnymi, to wystarczy, że przeprosił?! Niech T.I. Nie wybacza mu tak szybko.
    Ciekawa jestem, co dalej. Nie spodziewałam się tego. Ale była akcja, aż się z dreszczykiem czytało! Świetne!
    Ten rozdział wyróżnia się spośród wcześniejszych, jest trochę więcej zaskakującej akcji, boskie! <3
    Czekam na next! ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń