Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 1 maja 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 57

                                          Czyli Imagine z Zaynem cz.57

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=RN1M3O_KSdE



Moje serce biło coraz to mocniej, oddech pracował coraz to szybciej, adrenalina wzrastała.
Malik był juz naprawdę blisko mnie , myślałam ,ze zaraz mnie zobaczy , że zaraz zacznie się dopiero piekło ,że zdarzy sie coś strasznego.
Jednak zdarzył się cud , wybawienie , mój synek mnie uratował.
Wyszedł z pokoju pocierając rączką swoje zaspane oko , mówiąc: "Tata" ?.
Odetchnęłam z wielką ulgą , kiedy Zayn podszedł do Justina , wziął go na kolana i powiedział:
-Przyszedłem tylko na chwilę kochanie , muszę już iść do pracy.
Pocałował go w czółko i wyszedł , słychać było głośne trzaśnięcie drzwiami.
Harry łapał się prawą ręką , za klatkę piersiową , ja czekałam jeszcze chwilę w drzwiach.
Nie mogłam się otrząsnąć, po tym co właśnie widziałam.
Z jednej strony byłam szczęśliwa ,że mulat mnie nie zobaczył ,ale z drugiej strony byłam rozczarowana jego zachowaniem.
Policzyłam do 5 , wzięłam głęboki oddech i wyszłam z kryjówki ,ale jeszcze wcześniej wsadziłam w wielką kieszeń bluzy pamiętnik Harrego.
Harry również jakoś stanął na równe nogi , poprawił sobie lekko swoje kręcone włosy i zapytał:
-Wszystko ok ?.
-Tak dobrze Harry.-Odpowiedziałam ,a po chwili podeszłam do Justina , wzięłam go na ręce, położyłam do łóżka , dałam mu całusa , przykryłam kołdrą ,a on po chwili zasnął.
Był bardzo śpiący ,zresztą nie dziwię mu się.
Zamknęłam drzwi od jego pokoju i zapytałam Harrego.
-Mogłabym u ciebie przenocować ?. Proszę.Chociaż na jedną noc.
-Jasne [t.i.] odpowiedział loczek biorąc mnie za ręke i zaprowadzając do sypialni. -To ty będziesz spała u mnie,a ja pójdę na kanapę do salonu.-Dopowiedział.
-Nie no coś ty Harry , to ja pójdę do sypialni.-Powiedziałam , jednak jak wiadomo z Harrym nie wygram.
-To może razem pójdziemy spać do ciebie ?.-Zapytałam loczka ,a on lekko się zarumienił.
-Ty, ja, łóżko , ok...ok... czemu nie.-Powiedział jąkając się.
Lekko mnie to rozśmieszyło, chłopak dał mi dużą bluzkę do spania, poszłam do łazienki ,aby się w nią przebrać , jednak...
No właśnie jednak zapukał do mnie Harry , pozwoliłam mu oczywiście wejść.
Ten patrząc w dół powiedział :
-[T.I.] bo ja... ja nie wiem jak ci to powiedzieć.
-No mów.-Powiedziałam , czujac ,ze nasze dłonie są coraz bliżej siebie,że my jesteśmy bliżej siebie.
-Pragnę cię.-Powiedział na jednym tchu, podnosząc głowę do góry.
Odruchowo pocałowałam chłopaka ,a ten złapał mnie swoimi rękoma gdzieś koło bioder , podniósł i położył na umywalkę.
Całowal namiętnie , czule ,ale zarazem delikatnie.
Moje ręce rozbierały chłopaka , jego zaś błądziły gdzieś na moich plechach.
Styles ponownie mnie podniósł ,ale tym razem przeniósł na łóżko.
Rzucił mnie na nie , przetrzymywał mi ręce.Uśmiechnął się.
Ale ,znowu zrobiło mi sie nie dobrze.
-Harry puść mnie !.-Krzyknęłam ,ale ten nawet mnie nie słuchał.
Zaczęło kręcić mi się w głowię , czułam też ostry ból.
-Puść mnie !.-Krzyknęłam ponownie , czując ,ze zbiera mi się na wymioty.
Wtedy chłopak zrobił to co poprosiłam ,pobiegłam do łazienki i oczywiście zwymiotowałam.
-Co ci się dzieje [t.i.] ?.-Zapytał przestraszony.
-Nic mi nie jest.-Powiedziałam próbując wstać , jednak zaczęłam się chwiać, myślałam ,ze zaraz upadnę na ziemię.
-[T.I.] ja dzwonię po pogotowie.-Powiedział Styles łapiąc mnie ,a ja oczywiście spanikowałam.
-Nie Harry , żadne pogotowie , jak chcesz możesz mnie podwieźć do lekarza.-Powiedziałam bardzo cichym głosem.
Chłopak wziął mnie na ręce , założył na mnie płaszcz,ubrał się, wziął kluczyki oraz telefon i zaniósł na dół.
Położył mnie delikatnie do samochodu , szybko wsiadł do auta , zaczął jednocześnie kierować i wybijać do kogoś numer.
-Niall mógłbyś do mnie teraz wpaść , proszę to ważne , popilnujesz Justina.-Powiedział szybko loczek.
Potem słyszalam tylko , aha , yhy , dobra , dziękuję stary.
W głowie kręciło mi się coraz bardziej i bardziej.
Styles lekko obrócił się do mnie , zobaczyć jak ze mną.
-Patrz na drogę !.-Wykrzyczałam z tylu sił ilu tylko mogłam.
Wtedy chłopak szybko obrócił się w przeciwną stronę i znowu normalnie prowadził , jednak było widać ,ze jest zdenerwowany.
-[T.I.] wszystko...?.-Zapytał Harry ,ale ja nie do końca dosłyszałam.
Chciałam coś powiedzieć , jednak zaczęłam się dusić , nie mogłam nic powiedzieć.
Boże co się ze mną dzieje ?.../40 komentarzy pisze dalej , piszcie w komentarzu czy wam się podoba ta część , co o niej myślicie , czy podoba wam się opowiadanie. ;)
Dziękuję osobą które to czytają i piszą takie miłe komentarze , bardzo przyjemnie mi się to czyta <3

58 komentarzy:

  1. jej jestem pierwsza. To zasztyt że moge czytać to opowiadanie. Jeszcze ty sie pytasz jak sie podoba ten imagine. Jak zawsze jest świetny cudny boski zaskakujący i nie wiem co jeszcze. Poprostu świetnie piszesz i nie przestawaj. Kocham ciebie za to, że prowadzisz tego bloga. PS sorki że z anonika ale jestem na telefonie i nie moge sie zalogować ~Zosia Walkowiak

    OdpowiedzUsuń
  2. super.tylko nprosze żeby zayn się zmienił i [T.I.] do niego wruciła

    OdpowiedzUsuń
  3. extra nexta plose

    OdpowiedzUsuń
  4. NEXT PLEASE <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje imaginy :-* NEXT

    OdpowiedzUsuń
  6. Super !!!! CZEKAM NA NASTĘPNE

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz szybko następną część!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. pisz następną część . Kocham tego bloga < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi...Super! Czekam na następną część.

    OdpowiedzUsuń
  10. łoł niesamowite kocham to ! czekam nn :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. sorki nie miało być lol tylko ŁoŁ ale nie chce mi wyjść więc będzie wow

      Usuń
  11. Pisz dalej!!! Jest super ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedzialam ze Zayn az tak sie zmieni. Mimo to ten jego charakter dodaje emocji do imagina. Boski. Czekam na nastepna czesc. Mam nadzieje ze dodasz ja moze dzisiaj albo jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW SWIETNE TO JEST ! DALEJ DALEJ HAPPY ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest super :-) czyżby [t.i] była w ciąży ? :-D jejku jejku pisz następne bo bardzo mi brakuje twoich opowiadań ♥ jesteś moją ulubioną adminką na stronie " jadę do Londynu bo one direction " , a dodatkowo piszesz takie cudne opowiadania ! Ale niech Zayn wróci do siebie . Nie rób mi tego . Jest taki zły , ale dlaczego ? Jeju jestem taka ciekawa . Dawaj częściej te opowiadania kochana ♥ kocham Cię ♥♥♥ twoja wierna fanka :-* /Aguś :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to czytałam to o mało serce mi z piersi nie wyskoczyło ! xD Kocham ciebie i to opowiadanie ♥ Dodawaj częściej rozdziały, bo nie wytrzymam ! <33

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to kocham!! nie rozumiem zachowania Zayna zdradził ją a sam mówi, że jak ona się z nim przespała to ich zabije. Rozdział jak zawsze extra!!!! Extra to mało powiedziane. Czekan na nexta <33 Proszę Cię tak bardzo dodawaj je częściej, twoje opowiadanie to ja lubię najbardziej ze wszystkich które czytam!!!!! I LOVE IT ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. super czekam na next'a :* I love it .!!

    OdpowiedzUsuń
  18. pisz szybko nastepny !

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham wasze rozdziały ale szkoda że nie są dodawane systematycznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest świetne ! Pisz następny < 33

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz naprawdę wielki talent i widać że do pisania wkładasz całe swoje serce. Ja bardzo to doceniam. Czekam na następny rozdział.
    :>
    Pozdro Mikusia...

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się bardzo przyjemnie czyta tą opowieść :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu kocham to opowiadanie. Dobrze że Zayn wyszedł z domu nie zauważając [T.I.] Już nawet nie chcę myśleć co by się stało gdyby jednak ją znalazł...
    Rozdział po prostu genialny. Co tu dużo gadać... czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Next, to jest sssuuupeer!

    OdpowiedzUsuń
  25. ten rozdział jest cudowny ciekawe co jest z [T.I.]. mam nadzieje że Malik zmieni sie na dobre. <3333

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże kocham to ... <3
    A będziesz robiła jeszcze jakieś inne opowiadanie . ?
    Jak tak mogłabyś zrobić z Liamem . ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze z Harrym na stronce , a po tym opowiadaniu bedzie opowiadnie z Harrym tutaj bo już w Lutym je zapowiadałam XD.

      Usuń
  27. pisz daaaaleeej♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Tobie czyta się miło nasze komentarze , a nam twoje imaginy . Są na prawdę świetne. Proszę o następną część . :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny ! Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Opowiadanie jak zwykle świetne NEXT PLEASE BABY

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak mogłaś ? w takim momencie ?! pisz jak najszypciej !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny ;* Pisz szybko następny roździał ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooooo.... Uwialbiam cie , kocham cię :3 Świetne . Pisz następny :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślałam że, Zayn ją znajdzie :D Ale oczywiście dobrze, że tak sie nie stało :D To jest boskie !!!!! Pisze następne <3

    OdpowiedzUsuń
  35. OMG. BOOOSKIE . Czekam na next'a <33

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne <3 Czekam na Dalsze <3 ; *

    OdpowiedzUsuń
  37. Next ! Proszę napisz jak najszybciej kolejną czeć ,ale prosze niech (T.I) i Zayn do sb wrucą !!!!!!!!!!!!! ;****************** <3

    OdpowiedzUsuń
  38. NEXT! Proszę<3

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne ♥
    Pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Boże to jest naprawde Świetne *u* już nie moge się doczekać następnej części pisz jak najszybciej :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam zimne palce u rąk i nóg! Wiesz jak rzadko tak mam? To było świetne! Od wczoraj zaczęłam czytać twoje imaginy i dziś skończyłam, zostały mi jedynie te smutne, pojedyncze. Masz naprawdę świetne pomysły. Po prostu nie można się oderwać od czytania. Ostatnio takie 'uzależnienie' od czytania nastąpiło w wakacje, gdy czytałam ostatnie części HP. Wiesz co? Chyba mnie zainspirowałaś ;) Czekam niecierpliwie na kolejne losy chłopaków. Błagam Cię, napisz go jak najszybciej! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  42. Po takiej ilości komentarzy kiedy możemy się spodziewać rozdziału? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. JA CIĘ KOCHAM , SLYSZYSZ ? KOCHAAM .. ALE PROSZE PISZ TO SZYBCIEJ BO UMRE Z CIEKAWOŚCI! Co z tym Zaynem, niech się ogarnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. On jest super .. Pisz dalej jestem ciekawa co się stanie ;)

    OdpowiedzUsuń