Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 maja 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 61

                                         Czyli Imagine z Zaynem cz. 61

Przed przeczytaniem włącz to: http://www.youtube.com/watch?v=ekzHIouo8Q4


Jednak ból był silniejszy,nie mogłam wytrzymać,zamknęłam swoje powieki i widziałam jednolitą czarną barwę.
-Gugugugugu?-Słyszałam głos Zayna.
Boże co ze mną źle się czuję,boli mnie wszystko,dosłownie wszystko.
Otworzyłam lekko oczy po czym zobaczylam radosnego Zayna bawiącego się z maleńką dziewczynką.
Łatwo można było zgadnąć ,że to nasza córka jednak gdzie jest druga?
Ja przecież ją urodziłam,ja nie wybaczę sobie jezeli to dziecko nie przeżyło.
-Zayn?-Zapytałam lekko zachrypniętym głosem.
-O [T.I.] czekałem jak się przebudzisz,lekarz powiedział ,ze wszystko z tobą dobrze.-Powiedział mulat.-A tak wogle jak się czujesz ?-Zapytał.
-Zayn wszystko ze mną dobrze jak widzisz,ale gdzie jest druga córka ?-Zapytałam tajemniczo.
Oczekiwałam odpowiedzi dosyć długo.
-Z dzieckiem nie jest najgorzej,ale nie najlepiej, tak urodziłaś je,ale musi zostać dłużej w szpitalu bo ciąża była przedwczesna i dziecko jest słabe,ale... ,ale...lekarz mówi ,żebyśmy byli dobrej myśli.Powiedział po czym wziął głęboki oddech.
-Zayn ,ale to ,ze do mnie przyjechałeś i to ,ze mamy razem dzieci to nie znaczy wcale ,ze ci wybaczę.-Powiedziałam zdenerwowana ,coraz to mocniej zaciskając pięści z bólu.
-Ale [T.I.]posłuchaj..-Powiedział po czym jedną ręka trzymał noworodka ,a drugą trzymał moją zimną dłoń.-Ja się zmieniłem,wszystko sobie przemyślałem i wiem ,ze tylko ciebie kocham,wiem ,ze źle zrobiłem ,ale przecież to nie przeze mnie, to przez Harrego.-Powiedział czulym głosem.
-Zayn czy ty siebie słyszysz ?-Zapytałam ,a po moim poliku można było dostrzec pojedynczą przemieszczającą się łzę.-Ty robiłeś to świadomie, przecież wtedy kiedy weszłam do pokoju i ty z nią-Moje oczy zapełniły się coraz to większą ilością łez,nie mogłam tego powstrzymać,te wspomnienia były dla mnie bardzo bolesne.-I ty z nią...się zabawiałeś ,ale nie byłeś pod wpływem czegoś,znam cie Zayn.-Powiedziałam po czym moja dłoń oderwała się od ręki Malika ,a ja przewróciłam się na drugi bok.
-Kochanie nie bądź taka , ona ta Danielle sie na mnie rzuciła, bylem bezbronny ,powiedziała ,ze powie to wszystko tobie rozumiesz ? Ale ty też nie jesteś bez winy , masz mi może coś do powiedzenia ?-Zapytał mulat ,a ja zrobiłam minę zażenowania.
-E nie ?-Chlipnęłam.
-A ja słyszałam od Danielle ,ze ty jesteś z Harrym i co ?i co mi teraz powiesz ?-Zapytał z nienawiścią.
-Czy ty zwariowałeś ? ,ze w jakim sensie niby z nim jestem ? Ty wierzysz jej ,a nie mi ? Przecież pokazywałam ci jego pamiętnik , nie miałam z nim nic wspólnego.-Powiedziałam lekko klamiąc.
Czemu kłamałam ? Może dlatego ,ze gdybym nie zaczęła mieć bólów brzucha to.. to bym zdradziła Malika z Stylesam,ale wtedy byłam zla,chciałam się zemścić, byłam zauroczona w chłopaku z kręconymi kasztanowymi włosami i ten jego uśmiech- Nie co ty robisz [T.I.] ? Ty znowu rozmyślasz o chłopaku który wyrządził ci tyle krzywdy, przestań-Moje hormony buzowały.
-Skąd mam wiedzieć ,.że to prawda ?-Zapytał Zayn przemieszczając się do mnie,tak ,że patrzał mi teraz prosto w twarz.
-Bo moze ta Danielle od początku cię oszukiwała ,ciebie , mnie i Liama ? Nie wiem czy wiesz,ale poznałam ją wcześniej...-Powiedziałam odpychając lekko chłopaka.
Czekaj... on ma na rękach nasze dziecko,my sie kłócimy przy dziecku...
-Zayn daj mi dziecko.-Powiedziałam ,a chlopak od razu podal mi małą.
Ona uśmiechnęła się do mnie ,a ja pocałowałam ja w główkę.
Malik złapał mnie za ręke,bardzo mocno, przyznam szczerze ,ze jego dotyk mnie rozpalał tak jak dawniej,miałam coraz to mocniejsze przyjemne dreszcze.
Atmosfera ucichła.
-Jaka ty jesteś śliczna.-Powiedziałam do córeczki.
-Po mamie!.-Wykrzyczał Zayn z wielkim usmiechem na twarzy.
-Zayn przestań ,dobrze wiesz ,że wcale nie jestem idealna,nie lubie siebie.-Burknęłam-Ale dziekuję to było miłe.-Dodałam.
-Nie ma za co kochanie.-Powiedział mulat ,a z jego twarzy dalej nie schodził uśmiech.
-Ale w sumie to jesteś taka śliczna jak tatuś ,oczy masz po tatusiu.-Powiedziałam lekko się uśmiechając.
-Dziękuję najukochańsza kobieto na świecie.-Powiedział Malik przybliżając moje usta do swoich.
Tyle milych komplementów ? Czy on nie chce mnie zmanipulować?
Mieliśmy juz sobie oddac pocałunek kiedy do sali wszedł znany mi już chłopak.
-Harry?-Zapytałam ,a w głosie można było usłyszeć gorycze gniewu.../40 komentarzy pisze dalej, piszcie czy podoba wam się ta część i co o niej sądzicie, jestem bez wenny za co przepraszam.

64 komentarze:

  1. superrrrr!!!!!!!nexta jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  2. błagam o nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sądziłam jak czytałam że pewnie wejdzie Harry....
    Świetny...xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Next please :)
    Zapraszam do sb :) Pojawił się nowy rozdział
    http://ciezkojestzdobycmilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawalisty tylko prosze pisz szybciej :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Superrrrr....!!!! Pisz jak najszybciej nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szuper! :3 Czekam na następny. c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się dzieje. Superrrrrr....!!!!!!!! Czekam na następny.
    ;>
    Pozdro Mikusia...

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham, dalej, kocham, dalej, kocham , dalej ..... :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny <3 absolutnie cudowny xx.

    OdpowiedzUsuń
  11. next błagam :D *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dalej , dalej , dalej bo zwariuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie,że się podoba jak każda poprzednia:*Czekam na nexta:D!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisz dalej :) I jak zdecydowałaś? Będzie 2 tom tego, opowiadanie o Harrym, czy oba na raz? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super !! next <333

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na next ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. 69 razy tak piszesz dalej xd ! :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz daleej..;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz dalej <3 Kochamy Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. BOSKIE!!!! KOCHAM TO!!! JARAM SIĘ!!! Czekam na nn?? kiedy będzie?? <33

    OdpowiedzUsuń
  21. BOOOSTKIE ja chce już jutro następną część

    OdpowiedzUsuń
  22. MEGA ! Dawaj nexta bo się nie doczekam :D Please :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Super naprawdę kocham twoje imaginy <3
    proszę pisz jak najszybciej :* :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dalej , next najszybciej < 3

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisz szybciutko :D Nie mogę się doczekać !!! <33

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawaj dalej *_* Boskie

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne, po prostu genialne! <3 Pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaram się, jak Lou marchewkami <3, Jak Hazz 69, Jak Zayn sb w lusterku.. Jak Niall Nados... Jak Liam.... Liam...Jak Liam ŻÓŁWIAMY <33

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie ... :) Pisz następny :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie no zarąbity rozdział . Nic dodać nic ująć . It is perfect. Proszę o następny :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Boskie ! ♥ Dawaj dalej ;**

    OdpowiedzUsuń
  32. Boskie czekam na następny :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Boskie *.* dalej ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Pisz next'a!
    Kocham twojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Pisz szybko :) Jak myślisz kiedy dodasz nastepny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham to <3 to było takie boskie...pisz dalej....a tak w ogóle to miałabym prośbę do was wszystkich....założyłam bloga i chciałam, żeby ktoś go czytał...pomożecie mi go "rozsławić"....byłabym wdzięczna...kocham One Direction, jestem Directioner...to moje życie...błagam pomóżcie mi...

    http://our-world-one-direction.blogspot.com/

    \Agnes

    OdpowiedzUsuń
  37. Dalej , dalej , dalej szybko . :]

    OdpowiedzUsuń
  38. dalej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedy dodasz next???

    OdpowiedzUsuń
  40. Super dalej nie moge sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy następny....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały tydzień byłam zajęta ,ale myślę ,ze jutro. :)

      Usuń
  42. zajebisty!!! dawaj następny!!! <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny!! Szybko dawaj następny ^ ^ A ja zapraszam na swojego bloga :) napisałam 1 rozdział :P http://mydream3422.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. czekamy już 5 dni. kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  46. super!!! next!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Pisz next'a! ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Next <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  49. pisz !! proszę kocham twoje imaginy kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń