Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 4 maja 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 58

                                          Czyli Imagine z Zaynem cz.58

Przed przeczytaniem włącz to: http://www.youtube.com/watch?v=p5Jw-T4dVss

-[T.I.] ?. Słyszysz mnie ?.-Zapytał loczek ,a ja nie mogłam nic powiedzieć.
Moje oczy chciały się zamknąć, jednak ja byłam silna walczyłam.
-Już jesteśmy-Krzyknął Harry.
Zaraz on ze mną pojechał do szpitala,nie do lekarza.
-Harry mieliśmy aaaaa.-Chciałam dokończyc słowo ,ale nie mogłam.
-Cicho [T.I.]-Powiedział Styles głaszcząc moją głowę, po czym wziął mnie delikatnie na ręce.
Zaniósł do pomieszczenia, biegł jak najszybciej do lekarza, wbił się w kolejkę, zaczął się przepychać.
Położył mnie na stół w gabinecie lekarskim ,lekarz popatrzał na mnie z zdziwieniem.
-Proszę ustawić się w kolejkę !. -Krzyknął.
-Proszę nam pomóc.-Powiedział zapłakany Harry.-Z nią jest coś nie tak , miała wymioty,duszności, nie wiem co zrobić, proszę, potrzebna jej szybka pomoc.-Dokończył.
Lekarz popatrzał na mnie.
-Szybko trzeba ją wziąć na salę operacyjną.-Powiedział doktor.
Położyli mnie na jakimś dziwnym przenośnym łóżku na kółkach.
Harry trzymał mnie za ręke,wszedł na salę razem ze mną.
-Szybko to zatrucie 3 stopnia, ktoś musiał jej czegoś dosypać do picia.-Powiedział lekarz biorąc jakiś przyrząd.
-Zrobie jej szybkie USG zobaczymy jak to wygląda.-Powiedziała inna osoba.
-Nie możemy zrobić jej normalnego przeczyszczenia, ona jest w ciąży.-Powiedział lekarz, patrząc na USG.
-Musimy ją ratować!.-Krzyknąl ktoś koło mnie.
Moje powieki stawały się coraz cięższe i cięższe, zdążyłam tylko wykrzyczeć:
-Harry proszę nie powiadamiaj Zayna.-Po czym widziałam tylko jedną czarną barwę.
Otworzyłam oczy, słyszałam jak ktoś mówi: [T.i] proszę przebódź się, proszę...
Czułam ciepły dotyk ręki na mojej dłoni, czułam jak coś mokrego kapie na moje ramie.
Obróciłam głowę w lewo,zobaczyłam zapłakanego Harrego.
-Boże [T.I.] ty żyjesz...-Powiedział Styles mocno mnie tuląc.
-Harry co ze mną ?. -Zapytałam ,a on tak jakoś zamilkł.
-Lekarz ci wszystko powie.-Powiedział,coraz mocniej zaciskając moją ręke.
-Harry ,ale proszę nie powiadamiaj Zayna.-Powiedziałam.
-Dlaczego ?. On musi się dowiedzieć no o wszystkim.-Powiedział loczek.
-Nie masz go nie powiadamiać !. Rozumiesz ?. Ja chcę wyjechać na jakiś czas do rodziców, u ciebie by mnie znalazł , nie mam innego wyboru.-Powiedziałam ,a po moim poliku spłynęła jedna łza.
-Chcesz nas wszystkich zostawić ?.-Zapytał loczek.
-Ja musze Harry, muszę zapomnieć.-Powiedziałam.
-Ale...-Zaczął mowę loczek jednak przerwał mu lekarz wchodzący do sali , który poprosił go o wyjście,a Styles zrobił to co mu kazano.
Doktor usiadł koło mnie na łóżku i powiedział :
-Uff... nie wiem jak mam zacząć.
-Niech pon mówi wprost !. Bez kłamstw !.-Krzyknęłam.
-No więc z dzieckiem wszystko ok , to dopiero 2 tydzień, ale nie o to mi teraz chodzi.
-A o co ?. -Zapytałam z zainteresowaniem.
-Ktoś próbował panią otruć, niech pani sobie przypomni co pani ostatnio piła , jadła... Miała pani w organizmie bardzo dużo trutki, prawdopodobnie to było specjalnie.-Powiedział-Niech pani o siebie dba.-Dokończył wychodząc z pomieszczenia.
Zaraz,zaraz ostatnio to ja piłam u Harrego sok,co ?.
Loczek wszedł do sali ,a ja od razu na niego naskoczyłam.
-Harry ty chciałeś mnie otruć !.-Krzyknęłam.../40 komentarzy pisze dalej, piszcie czy wam się podoba ta część to powiadanie w komentarzu. :) A więc mam wenne na następne 3/4 rozdziały.Wiem ,ze część krótka dlatego postram się napisać nexta jutro :)

66 komentarzy:

  1. świetny, proszę o nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze pisz szybko!!! Błagam żeby rozdział ył dziś ewentualnie jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział!!!pisz następny szybko

    OdpowiedzUsuń
  4. Next please ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj następny bo się już doczekać nie moge ;)@malikowelovee

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny dawaj dalej....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Pisz pisz

    OdpowiedzUsuń
  9. pisz dlaej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawaj następny ;D Zarąbisty <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Yy tak . :D Proszę o jeszcze ! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spodziewałam sie :D Pisz dalej!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny jak zawsze <3 pisz szybko nexta ; ))

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETNY JAK ZAWSZE.! SZYBKO PISZ NASTĘPNĄ CZĘŚĆ.!! <333

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku to jest zajebiste :D czekam na next'a :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebisty !!!!!!!!!!! Proszę o nexta szybkeigo <3 Pisz dłuższe rozdziały <3 Całe opowiadanie jest zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  18. pisz daleeejj♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny , czekam na dalszy.xDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Daalej ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam z niecierpliwością na dalsze wydarzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże jak ty genialnie piszesz po prostu słowami się tego nie wyrazi. Uwielbiam twoje opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bosz ty masz talent.Już nie mogę się doczekać kolejnej części.Wiesz w którym momęcie przerwać i tak trzymasz nas w napięciu.To jest naprawdę genialne.Pisz kolejną część jak najszybciej,już nie mogę się doczekać.Pisz jak najszybciej :)♥

    OdpowiedzUsuń
  24. zajebiste , tylko szkoda że nie dodajesz regularnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  25. prosze pisz dalej to jest genialne!!!! <33333

    OdpowiedzUsuń
  26. No bez jaj ej! :D On ją kocha, a ta myśli, że chce ją otruć... Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Absolutnie genialny *~* Już nie mogę się doczekać nexta :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Dalej boże daleeeej <333333333

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojeju ;o mam nadzieję, że to nie Hazz xD xx.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojjj.... szybko next xD <3

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham to pisz dalej <33 czkam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam rację , jest w ciąży :-) dobrze , ale mam propozycje . Niech to będzie dziecko Harrego to coś ją bedzie musiało powstrzymać od wyjazdu :-) /Aguś :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak to może być dziecko Harrego jak oni nie uprawiali sexu ?.ona nie zdradziła Zayna przecież.

      Usuń
    2. niech Zayn zacznie się starać i [T.I.] do niego wruci

      Usuń
    3. Zayn to cham, kochany cham. Oczywiście tylko w opowiadaniu ;)

      Usuń
  33. Prosze pisz szybciej bo już nie mogę się doczekać <3 . Codziennie wchodze na tą stronke i zaglądam i parze czy jest kolejna część kiedy jest to od razy ją czytam . Prosze next jak najszybciej <3 !

    OdpowiedzUsuń
  34. O kurde... o_O zajebisty rozdział. Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie żebym nie lubiła twojego opowiadania, wręcz przeciwnie-jest przezajebiste, ale chciałam się zapytać, kiedy zaczniesz pisać o Stylesie ?
    Pozdrowionka, dużo weny i rozdziałów zajebistych jak ostatnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy skończę z Zaynem, nie chcę mieszać. xD

      Usuń
  36. Kocham to co piszesz!! NEXT
    To nie Harry ją otrół przecierz on ja kocha!!
    Dodaj jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki niespodziewany zwrot akcji ;p Proszę o następny :D

    OdpowiedzUsuń
  38. super nexta plose.Ale nie wierzę żeby Harry ją otruł

    OdpowiedzUsuń
  39. Rozdział jest zajebisty. Ale mam pytanie. Ile jeszze będziesz ciągnąć opowiadanie o Zaynie? Mniejwięcej do jakiej ilości rozdziałów? Tak z ciekawości pytam i prosze o odpowiedź i nexta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem , zależy jak będe chciała to zakończyć,muszę jeszcze pomyśleć.
      Ale myślę,ze to potrwa jeszcze kilka rozdziałów.:)

      Usuń
    2. plose happy end [T.I.] wraca do Zayna a on się zmieni

      Usuń
  40. Zostałaś nominowana do Libster Award ;] Więcej u mnie

    http://it-all-hopenes-for-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zajebiscie piszesz imaginy i nie moge sie doczekac co bedzie puzniej, zawsze wiesz kiedy przerwac. Bardzo chce sie dowiedziec czy Harry ja otrul i co sie stalo z Zaynem ze sie tak zmenil i jest agresywny. Sorki nie mam polskiej klawiatury. Pozdrawiam <3 x <3 x <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Zajebistyyyy ♥ Pisz szybko ;3

    OdpowiedzUsuń
  43. niech przeczyta ten jego pamiętnik.Tam będzie czy chce ją otruć

    OdpowiedzUsuń
  44. Daleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!! Proszee!! <33

    OdpowiedzUsuń
  45. Booooski rozdział ! *.*
    Kocham twoje opowiadanie ! ♥

    Zapraszam do mnie ;) http://vashappenin6910.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Koooocham ! <33 Dawaj dalej :DD

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny! Kocham to. Ja tu patrze że dzisiaj powinien być nowy rozdział a tu go brak :( Czekam na niego! hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dzisiejszy dzień jeszcze nie minął. :)

      Usuń
  48. Hejka, Prosze pisz daleeeeeej! Jak naj czesciej! Koham to opowiadani! Kiedy nastepne? Masz aska? :)

    OdpowiedzUsuń