Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 maja 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 62

                                       Czyli Imagine z Zaynem cz.62

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=lJqbaGloVxg


-Co ty tu robisz ?!-Krzyknął rozwścieczony Zayn wstając z krzesla i podchodząc do loczka.
-Zayn stój nie rób mu krzywdy...-Powiedziałam widząc z jaką nienawiścią podchodzi do chłopaka ,ze wyciąga prawą ręke do niego...
Chłopak od razu mnie posłuchał ,opuścił ręke...
Styles lekko przestraszony popchnął Malika i usiadł na krześle koło mojego łóżka.
-Harry czemu ty nam to zrobiłeś ? Myślałem ,że jesteśmy przyjaciółmi...-Powiedział rozwścieczony Malik.
-Zayn mógłbyś wyjść, chcę porozmawiać z Harrym sam na sam,to dla mnie ważne...-Powiedziałam biorąc duży oddech.
Mulat podszedł do mnie , wziął małą i nie chętnie wyszedł za drzwi.
Chyba po raz pierwszy mulat się mnie tak słucha , moze dlatego ,że myśli ,że mi tym zaimponuje.
-Słuchaj [T.I.]-Powiedział loczek lekko przegryzając warkę.
Boże on przegryza wargę, to na mnie działa jak narkotyk ,czuję coraz większe podniecenie przechodzące po moim ciele,te jego zielonawe oczy,kasztanowe kręcone włosy i do tego ta warga, najchętniej bym się teraz na niego rzuciła...
Kurde [T.I.] czekaj... zastopuj...
Przecież ten drań narobił ci tyle krzywdy co z tobą ? Czy jego osoba ,aż tak bardzo cię rozprasza ?
-Ej [T.I.] ? -Wypowiadając te słowa loczek macha mi ręką przed twarzą.
-eeee tak ?-Udaję rozwścieczoną.
Tak naprawdę nie umiem się na niego długo gniewać...
-Wiec [T.I.] ja chciałem cię przeprosić.-Powiedział Styles kładąc swoją dłoń na mojej, pocierając ją w dół i w górę.
Czuję jak moje poliki przybierają barwę buraka.
Czemu ten chłopak tak na ciebie działa ? Co z Malikiem ? Czy Zayn nie jest już tak ważny ?
-Ja nie chcialem tego zrobić...-Powiedział Harry zacinając się.-A może jednak chcialem, ale to tylko i wyłącznie dlatego ,że chciałem cię zdobyć,chciałem mieć cię tylko dla siebie.-Powiedział.
-Ale w jakim sensie dla siebie ?-Zapytałam dociekliwie lekko marszcząc czoło.
-Ohhh [T.I] czy ty naprawdę nic nie rozumiesz ?-Zapytał loczek.-Po prostu siedzisz mi ciągle w głowię , nie mogę o tobie zapomnieć, gdy cię pierwszy raz ujrzałem wiedzialem ,że tak łatwo nie odpuszczę ,ze musisz być moja,nie mogę przez ciebie spać,ciągle o tobie myślę,ciągle myślę o tamtym wieczorze, o tym pocałunku,jesteś taka cudowna ,a twoja uroda i kobiece wdzięki sprawiają ,że nie mogę się na ciebie napatrzeć,pierwszy raz czuję takie uczucie ,takie dziwne uczucie... Po prostu nie wiem co ty ze mną robisz ? Bez ciebie jestem jak bez tlenu , potrzebuję cię...-Powiedział ,a jego ręka lekko powędrowała do góry.
Przez chwilę byłam zatopiona w jego oczach ,ale potem od razu spuściłam wzrok na dół.
-Cos nie tak [T.I.] ? -Zapytał loczek.
-eeeee po prostu ja nie rozumiem o co ci tak własciwie chodzi.-Powiedziałam będą całkiem rozkojarzona.
Chłopak lekko sie zaśmiał, w jego oczach zapłonął błysk światełka.
-Kocham cię i tyle...-Powiedział dalej mając uśmiech na twarzy.
On mnie kocha ? eeee co ? Czy ja dobrze słyszę ?
Mam mu wybaczyć to wszystko... Ej hormony stop....
-Oblizujesz usta ?-Zamruczał Harry.-Wiesz jak to na mnie działa ?-Zapytał z lekkim uśmieszkiem.
-Jak ?-Zapytałam pełna pożądania.
-Mam ochotę cię .... -Powiedział loczek.
-Co masz ochotę mi zrobić ? -Zapytałam coraz szybciej oddychając.
-Pragnę cie.-Powiedział ,a jego ręka powędrowała pod moją bluzkę.
Znowu , ale tym razem specjalnie oblizałam usta.
-[T.I.] proszę przestań.-Powiedział Styles.-Jeżeli nadal tak będzie robić przelecę cię w sali szpitalnej,a ty pewnie tego nie chcesz.-Powiedział.
Znowu poczułam płomień na moim poliku, zapomniałam o wszystkim tylko ten chłopak siedzący koło mnie się teraz liczył.
Tym razem przegryzłam lekko wargę.
-Yhhhhh... Sama tego chciałaś panno [T.I]-Powiedział nad wyraźnie napalony na mnie Styles.
Lekko pochylił się nade mną i zaczął muskać moje usta.../40 komentarzy pisze dalej , piszcie czy podoba wam się ta część i co o niej  myślicie , mam brak wenny za co przepraszam ,ale mam nadzieję ,ze to nie zmieni waszego stosunku do mnie i nadal będziecie czytać to opowiadanie.:)

75 komentarzy:

  1. WOW i co teraz ja Zyan wejdzie do sali??...
    A pro po rozdziału jest Genialny Zresztą jak wszystkie które czytałam.
    Czekam na następny rozdział.
    ;>
    Pozdro Mikusia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aa jestem pierwsza !! Juz nie moglam sie doczekac na ten rozdział !! Cudo !! Czekam na nastepny ;) @malikowelovee ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny *,*
    Mam mętlik w głowie. Co z Zaynem ? Co z Harrym ? ;o
    Coraz bardziej mieszasz mi w głowie ;o
    Pisz dalej *,*
    Ta część oczywiście wspaniała jak reszta ;3
    Czekam z niecierpliwością na dalsza część

    OdpowiedzUsuń
  4. nieeeeee.Prosze niech ona się ipamięta niech sobie przypomni 1 spotkanie z Zaynem. to co do niego czuła i nadal czuje.+ONA MA Z NIM 3 DZIECI!!!!!!!!!! więc niech się opanuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to mogą być również dzieci Harr'ego D:

      Usuń
    2. CUUUDO! Tylko że.... JA CHCE ŻEBY JEJ SIĘ UŁOŻYŁO Z ZAYN'EM! :C

      Usuń
    3. to nie mogą być dzieci harrego bo ona z nim nie spała.A ja chcę żeby [T.I.] była szczęśliwa z Zaynem

      Usuń
  5. Boże! Next plis <3 Ale niech ona będzie z Zaynem,proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'!'!!'''!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny....
    Tylko właśnie jak ktoś powiedział wyżej ona ma 3 dzieci!! niech się opamięta i akurat przed wejściem Zayna...
    Bo znowu będą kłótnie, zdrady, i nie wiadomo co jeszcze...
    Więc jak będziesz pisać następną część postaraj się żeby nic złego się nie stało czy coś takiego...
    Wiem że lubisz jak w twoich Imaginach jest dreszczyk emocji..
    Ale, też wiec że ci nic nie rozkazuję tylko np. podpowiadam...
    Więc nie miej mi za złe...
    Świetny Imagin jak reszta...:*
    I te dreszczyki emocji...xD

    OdpowiedzUsuń
  8. faaajnyy♥♥♥
    pisz dalejjj;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny , ale lepiej żeby była z Zayn'em w końcu mają razem 3 dzieci , a z Harrym ją nic nie łączy prawda?To chwilowe zauroczenie .czekam na następny. < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne<3 iza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre, dobre *-* Czekam na next'a :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, ale ja nie chcę aby ona była z Harrym.. Ona ma trójkę dzieci, powinna też o nie zadbać... Sorki ale to moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow normalnie wow. Zaskoczyłaś mnie tym. Jestem ciekawa , co będzie się działo dalej ... Z kim będzie główna bohaterka to już twoja sprawa , twoje opowiadanie . Proszę o następny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. japiertdole japierdole japierdole pisz szybko co dalej pliss ! zajebisty rozdzial
    !

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybko pisz nexta :) Chciałabym żeby była miomo wszystkiego z Zaynem :D Kiedy przewidujesz następną część?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisz jak najszybciej next'a!
    Ale ona ma trójkę dzieci niech się trochę ogarnie i pewnie Zayn wejdzie teraz do sali ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. o nie błagam ja musze być z zaynem <3333 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem powinna być z Zaynem. Wiem, że on był dla niej zły chwilami i zdradził (ale zdrada była przez Harrego). Z Zaynem ma 3 dzieci to jest jej mąż. Proszę żeby była z Zaynem i żeby się skończyło szczęśliwie. Ile przewidujesz jeszcze rozdziałów :)) ? Rozdział jest cudny <3 zresztą jak całe opowiadanie ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna *~* absolutnie cudowna <3 dalej szybkoo , oh niech ona będzie z Hazzą! Są razem tacy słodcy *___* xx.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, Super i jeszcze raz SUPER!!!! wiesz za co cie nie lubie? Za to że urywasz w najfajniejszych momentach! To jest nie Fair! Rozdział był super i nie mogę się doczekać kolejnego!

    OdpowiedzUsuń
  21. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZAJEBISTEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!! *-* SIKAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. DALEJJJJJJJJJJJJJJJ !!!!!!!!!! *,*

    OdpowiedzUsuń
  23. next! chcesz mnie wykończyć rozmyślaniem co będzie dalej? xD next w trybie now!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dajesz dalej, rozdział genialny z resztą tak jak wcześniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  25. super nie moge sie juz doczekac nowego rozdzialu :D :*:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnee !!! Czekam na dalszy ciąg

    OdpowiedzUsuń
  27. Kooocham ! <33 Dawaj jak najszybciej dalszy ciąg :DD xd

    OdpowiedzUsuń
  28. super!!! next!!! niech ona będzie z Zaynem!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A już było tak pięknie <3 hah mega !! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. O Mateczko nie wiem co mam powiedzieć to jest piękne ! ♥
    czekam nn .
    ps next ma być szybko ! ♥
    http://eternal-life-of-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedy wstawisz next'a???

    OdpowiedzUsuń
  32. Oesu, oesu, oesu!!! To mnie wykańcza psychicznie.... Dalej!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  33. niech ona będzie z zaynem nobo tyle razem przeżyli mają dzieci są małżeństwem i wgl .. a z harrym to nie łączy ją tak jak z zaynem no poprostu muszą być razem !! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. extra ;]

    zapraszam do mnie http://alwaysclosetou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Łojezus kobieto!*_______* Żeś przerwała xD Jam chcem więcejm ;33 A tak ogólnie to to je zajebiste <3 Niech ona będzie z Harryyyyyym ;*** Pisz szybkoo ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  36. OMG BOSKI DODAJ SZYBKOOO !! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAC.niech ona będzie z zaynem

    OdpowiedzUsuń
  37. Błagam Cię, pisz nexta! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. dodasz dziś ??

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć!Zostałaś nominowana do Liebster Awards



    Tutaj link http://amyandherlove1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedy będzie następna część?

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej! Świetny blog! Zapraszam na mojego! Dopiero zaczynam więc byłoby miło gdybyś zostawiła opinię o moim opowiadaniu ;) Miłego dnia ;) http://followyourdreameva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. niech ona nie zapomina o Zaynie!!!!!!!!!!!!!! niech będą razem i niech go nie zdradza!!!!! super rozdział!- dawaj next :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zostałaś nominowana do Libster Awards. Więcej informacji na http://thewanted-onedirection.blogspot.com/ <33

    OdpowiedzUsuń
  44. aaaaaaaaaa! boskie dalej, dalej

    OdpowiedzUsuń
  45. fajowe zapraszam http://czy-wytrzymam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Błagam, pisz kolejny rozdział! ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Daaaawaj nastepny rozdzial. CZEKAMY JUZ TYLE DNI!!! ILE NAS JESZCZE BEDZIESZ TRZYMAĆ? :(((

    OdpowiedzUsuń
  48. Rozdział świetny, udało mi się przeczytać wszystkie poprzednie :D czekam na następny i zapraszam na mojego bloga nie jest o 1D, ale o amerykańskim zespole R5: http://r5-love-story.blogspot.com/

    PS. ONA MUSI SIĘ OPAMIETAC I NIE MOŻE O ZYANIE ZAPOMNIEĆ ;(((
    Czekam bardzo bardzo na next

    OdpowiedzUsuń
  49. Ona musi być z Zaynem!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ten harry wszystko pieprzy!

    OdpowiedzUsuń
  51. Niech skończą! Ona tyle przeszła z Zaynem.Pamiętacie pierwsze rozdziały? To jak się kochali ale nie mogli być razem bo myśleli że są rodzeństwem.Tą psycho fanke która chciała ją zabić.Tego faceta który to wszystko zaplanował.Tą ich miłość.To uczucie które ich tak dażyło.Ich zaręczyny.Mają 3 dzieci.A ona się chwilowo zadużyła, i nic więcej.A z Zaynem się naprawde kochają.Więc niech skończy puki czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona ma racje

      Usuń
    2. kiedy next?

      Usuń
    3. Ej ej ja wiem co mam robić z tym opowiadaniem xD
      Dzisiaj next. ; >

      Usuń
    4. Nareszcie! Nie mogłam się doczekać! ;)

      Usuń
  52. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeexxxxxxxxxxxtttttttttt proooosze!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Aaaaaaa... Co dalej.?
    Po proszę o dalszy rozdział < 33

    OdpowiedzUsuń
  54. No i gdzie ten next?

    OdpowiedzUsuń