Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 maja 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 59

                                          Czyli Imagine z Zaynem cz.59

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=ow1HnRfiIh4

-Co ?. [T.I.] przestań !. Ja miałbym cię otruć ?. To jakiś absurd...Nigdy bym ciebie nie otruł...-Powiedział zdenerwowany Styles.
-Podaj jeden konkretny powód dlaczego byś miał tego nie zrobić ?.-Zapytałam oczekując szybko odpowiedzi.
-No wiesz...może dlatego ,że cię kocham !.-Krzyknął loczek po czym trzasnął drzwiami i wyszedł zostawiając mnie samą jak palec.
No dobra może to moja wina ,że jestem teraz sama,ale muszę się dowiedzieć kto chciał mnie otruć.
Nigdy nic nie wiadomo, wiem to z własnego doświadczenia...
Ktoś zapukał do drzwi pomieszczenia i wszedł.
Ku mojemu zdziwieniu to był Liam,oczy miał całe spuchnięte oraz czerwone, usiadł koło mnie i powiedział:
-Przepraszam,miałaś rację.-Schował twarz w moim ramieniu.
-Ohh Liam.-Powiedziałam głaszcząc go po głowię.-Skąd wiesz ,ze tu jestem ?.-Zapytałam.
-Harry mi powiedział...-Chlipnął Payne.
-Ehhh... no właśnie, pomógłbyś mi pomóc się stąd wydostać, no wiesz dzisiaj już mogę wyjść ze szpitala,ale chcę wyjechać stąd na jakiś czas, tylko muszę wziąć swoje rzeczy od Harrego no i od... Zayna, mógłbyś isc do Zayna i spakować pare moich rzeczy? proszę...-Zapytałam
-Przepraszam ,mogę cię co najwyżej zawieść,albo coś ci kupić,nigdy więcej moja noga nie dotknie progu domu Malika,po prostu nie.-Powiedział głośnym tonem Liam.
-No dobrze rozumiem, to podwieziesz mnie ?.-Zapytałam delikatnym głosem.
-Jasne.-Powiedział Payne podnosząc głowę do góry.
Ubrałam na siebie płaszcz loczka który zostawił i z pomocą Liama wyszłam ze szpitala.
Wsiedliśmy do jego samochodu, chłopak co chwilę pocierał oczy które miał zapełnione łzami...
Znam ten ból.
-Liam mieliśmy jechać do Harrego.-Powiedziałam widząc ,ze parkuje koło swojego domu.
-Czekaj tu, ja chcę ci coś dać.-Powiedział Payne wchodząc szybko do domu.
Czekałam góra 5 minut na powrót Liama.
-Proszę to dla ciebie.-Powiedział podając mi bukiet róż , czekoladki,parę za dużych koszulek,wisiorek oraz prześliczną sukienkę.-No wiesz za tamto,tak mi głupi...-Powiedział.
-Liam to wszystko jest cudowne,ale nie mogę tego przyjąć.-Powiedziałam podając mu to.
-O nie ty masz to przyjąć !. Masz tu nawet walizkę.-Powiedział Payne, wsiadając do samochodu i znowu ruszając ,ale tym razem ku domu Stylesa.
Harry nie mieszkał daleko wiec w 10 minut byliśmy na miejscu.
Zapukałam trzy razy po czym usłyszalam:
-Wejdź.
Więc weszłam do pomieszczenia, stanęłam lekko zdenerwowana i powiedziałam:
-Przepraszam Harry ,ze cię tak nie słusznie osądziłam, przyszłam po swoje rzeczy,wyjeżdżam.
Chłopak nie odezwał się ,ani słowem,więc poszłam do pokoju, wzięłam swoje rzeczy, zabrałam również pamiętnik Harrego.
-Mam nadzieje ,ze będziemy w kontakcie.-Powiedziałam wychodząc.
Po moim poliku przemieszczała się pojedyncza łza.
Wsiadłam do auta Payna, pojechaliśmy na lotnisko.
Zakupiłam bilet, czekałam jeszcze 20 minut na samolot ,a potem pożegnałam się z Liamem i wyleciałam do rodziny.
Całą podróż nie spałam, to wszystko mi nie pozwalało...
Rodzice przyjęli mnie miło ,jak zawsze.
Dali mi pokój ,a ja od razu położyłam się na łóżko.
Zamkęłam lekko oczy.
To już koniec mojej przygody z One Direction.-Pomyślałam.

***7 miesięcy później***

-Jak mi ciężko z tym wszystkim.-Powiedziałam chowając do biurka list napisany przeze mnie.
Wyglądam jak jakiś słoń,ale warto bo niedługo urodzi mi się moja kochana córeczka.
Z Liamem i Harrym utrzymuję stały kontakt jednak z Malikiem nie mam żadnego,ponieważ nie chcę mieć z nim kontaktu.
Może i jeszcze coś do niego czuję, w końcu tyle ze sobą przeszliśmy.
Dalej nie rozwiązalam zagadki z otruciem mnie,nie dowiedziałam się kto mógłby to zrobić.
Chodziłam na badania regularnie i wiem wszystko co ze mną i co z dzieckiem.
Zaczęłam szperać w swoich rzeczach i znalazłam jakiś pomarańczowy zeszyt.
Zaraz... to pamiętnik Stylesa.
Otworzyłam pamiętnik gdzieś na środku i zaczęłam go czytać:
"Tak jestem na 100% pewien ,ze ją kocham.Co z tego ,że to narzeczona Malika, muszę o nią zawalczyć,mam plan..."
Jednak z czytania zerwał mnie dzwonek do drzwi.
Poszłam sprawdzić kto to,zdziwiłam się nie miewaliśmy za często gości.../40 komentarzy pisze dalej, piszcie co sądzicie o tej części i czy wam się podoba w komentarzu, no więc jestem z siebie zadowolona, czemu ?. Mam już plan jak to wszystko sie skończy,a bym zapomniała dziękuję , za wszystkie nominację do : liebster award,gdzie wejdę tam mam nominację, to bardzo miłe , jednak nie mam za dużo czasu,aby je wszystkie wypełnić,ale obiecuję ,że kiedyś to zrobię , dam wszystkie blogi te co mi się podobają i moich czytelników.:)
Mam nadzieję ,ze nie macie mi tego za złe, dziękuję wszystkim za czytanie bloga jest mi tak bardzo,bardzo miło. <3 Cholernie wręcz. ; *
Ps.Dzisiaj prawdopodobnie robię prolog filmowy opowiadania z Harrym,ale wstawię go zaj akiś czas, nie za długi nie za krótki <czas>

89 komentarzy:

  1. Boże genialny <3 Uwielbiam twoje opowiadanie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały imaginami jak zwykle <3 czekam na dalsza część oraz na filmik prologu z Harrym ; 33

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej a co z jej z pierwszym dzieckiem? Zostawiła go z Malikiem czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, też się zastanawiałam, że nie było o tym żadnej wzmianki.

      Usuń
    2. O kurwa zapomniałam o nim całkowicie dzięki ,ze mi przypomniałaś,wyjaśnie to jakoś w 60 rozdziale to wyjaśnie,ale Justin jest z mamą.:)
      Jak coś,ale dojechał poźniej.

      Usuń
  4. Daaaaleeeej...! Fajny... A gdzie jej pierwsze dziecko?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! ^^ Błagam Cię, pisz następnego jak najszybciej, nie mogę się już doczekać i nie mogę uwierzyć, że koniec tego opowiadania już blisko. ;(

    Jedno pytanko. Ile Ty masz lat? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz zakaz dodawania tu imaginów przez to, że są one za..biste. Kocham tego bloga. Zdaje mi się, że w drzwiach stoi Zayn bo Harry mu powiedział. Myślę też, że Zayn otruł [T.I.] a teraz będzie chciał ja za wszystko przeprosić i spytać się czy muże razem z nią wychowywać dziecko. xD. Ja to tak wymyśliłam ale to twój blog więc pisz tak jak ty chcesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie do końca masz rację,ale coś w tym jest. :)

      Usuń
    2. jak zayn mógł ją otruć skoro ona u niego nie była

      Usuń
    3. Właśnie, ja obstawiam, że to Harry, by wyznać jej miłość, po długich poszukiwaniach adresu ;D xd
      Albo Liam, bo zrozumiał, że coś ich połączyło, ale jeśli już, to pierwsza opcja ;p

      Usuń
    4. Dobra nie będe nic mówić,nic wyjawiać. xD

      Usuń
  7. O matko, o matko, o matko! To jest świetne. Czekam na nexta. Mam nadzieje, że będzie jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o następny! :33

    OdpowiedzUsuń
  9. oh cudowny <3 z niecierpliwością czekam na następny xx.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie okończ tego opowiadania. Ono jest zajebiste!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie jest łatwo sie z nim pożegnać,ale kiedyś musi sie skończyć.:)

      Usuń
    2. A może jak się skończy [czego nie chcemy]to po jakimś czasie zrób 2 sezon .Było by super

      Usuń
    3. Emmm to skomplikowane ,ale pomyśle nad tym, nie chcę zapeszać,ale no dobra powiem wam dziennikarki niektóre do mnie pisały no i teraz zajmuje się pisaniem takiej niby książki ,ale o Bi sexualistach,e zobaczymy co na to wydawnictwo,ale jak coś będe pisała o Harrym po Zaynie, nad drugim sezonem się zastanowie,pomyślę. :)

      Usuń
  11. Zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  12. NEXT!!!!!!!!!!!!! Kocham Cię suczo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Aa cudo ;* czekam na nexta ;) @malikowelovee

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham to opoiadanie :) Jeśli masz teraz czas to prosze odpisz na moje pytanie:
    Kiedy przewidujesz dodanie następnej części?
    Mówiłas że masz już pomysły na następne rozdziały :) Proszę o dopowiedź. Zajebistość..... tutaj tylko zajebistość :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jezuu to jest po prostu zajebiste masz talent i to widac :D czekam na next'y :D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. super !! Next ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham te twoje imaginy;)
    na tym ryczalam jak wsciekla;)
    a jak sobie przypomnialam ze Liam juz nie jest z Danielle to juz wgl sie rozplakalam
    oczywiscie pisz dalejjj;]

    OdpowiedzUsuń
  18. i love you za to że piszesz tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. niech to będzie Zayn taki jak dawniej miły i opiekuńczy

    OdpowiedzUsuń
  20. superrrr!!!!!!!!!!nexta prosze napisz

    OdpowiedzUsuń
  21. Dalej Cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy dodasz next??

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham twojego bloga ♥
    Dawaj next'a! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle świetny <3.
    Ale bez obrazy, jesteś trochę okrutna. Przypomniały mi się wcześniejsze części w których Danielle zdradziła Liama i się popłakałam, po prostu chociaż w imiaginie mogłaś napisać, że nadal są razem. Bo w realu ten piękny związek się właśnie zakończył ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie bierzcie Danielle jako tej realnej Dan, ja kocham tą dziewczynę <3. Spróbuj wyobrazić sobie jakąś inną dziewczynę z tym samym imieniem.

      Usuń
  25. świetnie,czekam na następny<33

    OdpowiedzUsuń
  26. Za każdym razem jak to czytam to mam dosłownie ciary na całym ciele... A i mam pytanie... Masz już może pomysł na imię dla dziewczynki jak się urodzi ? Jak nie to proszę daj jej na imię Jade albo melani, o nie albo najlepiej Darcy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. darcy chciaam ,ale to będzie taka nie spodzianka, eh zresztą nie ważne nie mogę nic wyjawiać. :)
      Nie wiem musicie się dobrze zastanaowić czy mam pisać drugi tom czy mam to zakończyć i pisać o Harrym.:)
      W sensie drugi tom był troche inny od tego. :)
      I musiałabym trochę pozmieniać teraz xd.

      Usuń
    2. Nie nie nie, nic nie zmieniaj, jest dobrze. Pisz tak, jak planowałaś. Gdy już naprawdę nie będziesz na to miała dalszej weny, to możesz zacząć z Harrym. A potem drugi sezon ;) Taki pomysł xd

      Usuń
  27. Boże Boski ale proszę nich Zayn wróci do (T.I) !!! Całe opowiadanie zajeb***e !!!!! Czytam je od początku <3 Pisz dłuższe rozdziały <3 Jezu kocham to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Dalej proszę trochę szkoda że już kończysz tego imagina cholernie go lubię , ale mam nadzieje że inne bd tak samo dobre <3
    Kocham twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham, kocham, kocham!!!! Pisz, pisz, pisz bo ja umrę!!!! ja jebie to jest zajebiste!

    Ps. Zostałaś nominowana do Libster Award, więcej u mnie na blogu w odpowiedniej zakładce:

    http://it-all-hopenes-for-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hehe ja też cię nominuję :* Więc więcej tu: ewusiahazzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest super :) dalejjj ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ! Ale co z Justinem ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda że nie długo skończysz rozdział z Zayn'em bo jest zarąbisty , ale każdy początek ma swój koniec :'(
    Świetny ten rozdział , pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  34. pisz pisz pisz <3 <3 Nie kończ ich pisać napisz jeszcze 10 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  35. No odjazd ale co z Justinem .. hhehe został z Naillem na zawsze. :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Daaalej < 33 Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham te twoje imaginy ! Wszystkie ! :) Aha, no i mam dwa pytanka: 1. Jak się nazywasz na Twitterze? i 2. Jak nazywa się twój kanał na Youtube? xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham twojego bloga !! <3 Masz wielki talent !! Chcę powiedzieć, że to dzięki tobie zaczęłam pisać własne imaginy. <3 Dziękuję !!! i DALEJ !!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny <3 a ja mam takie pytanie co się stało z małym Justinem bo najpierw był a teraz tak jakby go nie było ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Ey, ey a co z Justinem ? Ale oprócz tg to świetny ;* Next <33

    OdpowiedzUsuń
  41. Nosz ja pierdolę, że tak powiem ! Czy ty musisz przerywać w takich momentach ? :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Boskie <33 A tak serio to co sie stało z Justinem ? xDD Czekam na dalszy ciąg ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. czekam na 60 rozdział. i nie kończ tego opowiadania jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  44. O_O O Kurwa ale się porobiło . BOSKI<3 czkam na następna część.
    ;>
    Pozdro Mikusia...

    OdpowiedzUsuń
  45. Ej a gdzie Justin ???

    OdpowiedzUsuń
  46. Twoje opowiadania są genialne

    OdpowiedzUsuń
  47. 1D powiedzieli "Kochamy was" a my czytelnicy tego powiemy "Kochamy Cię"!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Proszę dalej <3 To jest niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
  49. kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  50. Zastanawia mnie tylko co z Niallem i Louisem xd . ps . świetny imagin :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam nadzieję ,ze się nie obrazicie ,ale nexta na blogu o Zaynie dodam jutro , dzisiaj miałam tyle nauki ,ze po prostu nie mam jakoś wenny , przepraszam... /Nouis Lilo ;3

    OdpowiedzUsuń
  52. spoko ja poczekam <333

    OdpowiedzUsuń
  53. jest 8 maja a imagina brak!!!!:'[

    OdpowiedzUsuń
  54. Nawet spoko ale mam pare uwag:pomijasz bardzo wiele ważnych wątków,czasami powinnaś uzywać bardziej poważnego i rozbudowanego słownictwa a nie np.:trutka.(wtf?).Pomijająć te uwagi idzie ci całkiem dobrze chociaż niektore momenty sa nieprawdopodobne.Jesli to twoje chobby to bez dwóch zdań musisz to kontynuowac ze względu na twoj wiek takie błedy sa jeszcze jako tako dopuszczalne :)

    OdpowiedzUsuń