Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 maja 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 60

                                            Czyli Imagine z Zaynem cz.60


Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=MrL7NiiQTHI


Szarpnęłam za klamkę drzwi i otworzyłam je.
Moje oczy ujrzały kogos kogo wogle bym się nie spodziewała.
-Zayn,co ty tu robisz?.-Zapytałam zamykając już drzwi.
Jednak chłopak nie dał tak szybko za wygraną.
Przytrzymał drzwi,a ja byłam bez silna.
-Mogę się spotkać z Justinem ?.-Zapytał Zayn.
-On jest z rodzicami na spacerze przyjdź później.-Powiedziałam ciągnąc za klamkę.
-Harry go do ciebie przywiózł prawda ?.-Zapytał.
-Tak cos ci nie pasuje?.-Zapytałam wściekła.
-Nie,ale możemy porozmawiać ?.-Zapytał zmieszany.
-Słuchaj czy ciebie totalnie pogieło ?. Nie widzieliśmy się ponad 7 miesięcy,a ty teraz przychodzisz ,aby pogadać ?. Nie uważasz ,że to troche za późno?.-Zapytałam.
-Proszę to zajmie tylko chwilkę...
-No dobra-Powiedziałam otwierając drzwi.
On zaczął mrugać oczami tak jakby nie dowierzał.
-[t.I.] to widzę ,ze się szybko pocieszyłaś po naszym rozstaniu.-Powiedział Malik.
-Chodzi ci o ciąże tak ?. Nie nie pocieszyłam się po rozstaniu.-Powiedziałam.
-Co to ma znaczyć ,ze się nie pocieszyłaś po rozstaniu ?.-Zapytał Zayn.
-To twoje dziecko rozumiesz ?!. Dasz mi już święty spokój?.-Zapytałam ,a po moim poliku można było dostrzeć spływające łzy.
-Czekaj.-Powiedział łapiąc mnie za ramię mulat.-Ja cię przepraszam, nie wiedziałem, ja cię kocham ,ale...
-Ale co ?.-Zapytałam odpychają go od siebie.
-Danielle mi powiedziała ,ze ty jesteś z Harrym.-Odpowiedział Malik,obracając mnie w swoją stronę i patrząc mi prosto w oczy.
Moje łzy spływały coraz szybciej...
-Danielle tak ?. Wierzysz jej ,a nie mi ?. Serio ?. Idź sobie teraz do niej... Po co ty tu wogle przyjechałeś ?.-Zapytałam.
-Przyjechałem ,zęby ciebie odzyskać.-Powiedział Malik przyciągając mnie do siebie.
-A moze wiesz ,ze ktoś chciał mnie otruć?.-Zapytałam Malika.
-Eee z tym otruciem to ja ,ale ja nie chciałem otruć ciebie , chciałem otruć Harrego rozumiesz ?. On odebral mi ciebie, czyli wszystko co miałem, nie miałem wyboru,nie wiedziałem ,że ty to wypijesz, kiedy przyszedłem do niego w poszukiwaniu ciebie, to skorzystałem z pierwszej lepszej okazji i wsypałem mu trutkę do picia.-Powiedział z spuszczoną głową na dół.
-Zwariowałeś?.-Zapytałam policzkując chłopaka.
Pobiegłam do swojego pokoju , zamknęłam go na klucz.
Musiałam się uspokoić...
Wziełam pamiętnik Hazzy do ręki i znowu go zaczęłam czytać.
TREŚĆ: "Tylko potrzebna mi jakas dziewczyna hmm. Danielle będzie najlepszą kandydatką, namówię Zayna ,aby poszedł ze mną na piwo, trochę go upije,a potem Danielle skorzysta z najlepszej okazji,w końcu trochę narzekała na brak gotówki, więc przyda jej się taka łatwa praca".
Nie mogłam uwierzyć w to co przeczytałam,to definitywnie znaczyło o tym,że to przez Harrego Zayn mnie zdradził...
Od razu chciałam to pokazać Zaynowi, otworzyłam drzwi,chłopak stał przede mną.
Już uniosłam zeszyt ,aby mu to pokazać , jednak wypadł mi z ręki ,a ja poczułam straszne skurcze w brzuchu.
Miałam już upaść na ziemię ,ale Malik złapał mnie w swoje ramiona.
-Ała aaaa-Krzyczałam z bólu.
-[T.I.] co ci jest ?.-Zapytał przestraszony Malik.
-Zayn ja rodzę.-Powiedziałam robiąc coraz to większe wydechy i wdechy.
-Co ja mam robić?.-Zapytał przestraszony.
-Kretynie zawieź mnie do szpitala.-Powiedziałam,a on udźwignął mnie na rękach, położył do samochodu i zaczął z jak najszybszą prędkością jechać do szpitala.
-AAaa-Krzyczałam.
-Przyj kochanie już zaraz będziemy wytrzymaj.-Mówił mulat.
Tak prawie spędziliśmy cała drogę do szpitala.
W końcu dojechaliśmy , lekarze wzieli mnie na porodówkę.
-W którym ona jest miesiącu?.-Zapytał lekarz Zayna.
-Jaaa nie wiem.-Powiedział zacinając się.
-Jest pan przeciez ojcem.-Odpowiedział lekarz.
-Ale...-Zaczął jąkać się Malik.
-W 7 krzyknęłam z ilu tylko sił mogła.
-To wcześniak, ciąża zagrożona.-Powiedział lekarz po czym przystąpił do odebrania porodu.
Krzyczałam ile tylko mogłam, to jest taki okropny ból.
Po zaledwie 30 minutach usłyszalam płacz małego niemowlaka.
Ale na tym się nie skończyło,bo nadal mialam skurcze oraz bóle.
-Musi pani jeszcze urodzić łożysko.-Powiedział lekarz,a we mnie coś drgnęło.
-Nie to nie łożysko, to drugie dziecko.-Powiedziała lekarka.
Co drugie dziecko ?. Nie ja chyba śnię.
-Daje 25 % ,ze to drugie dziecko przyjdzie na świat, to mało prawdopodobne.-Powiedział lekarz.
-Ale zawsze warto spróbować.-Powiedziała lekarka podchodząc do mnie i pomagając mi.
-Albo dziecko się nie urodzi ,albo matka umrze,nie możemy ryzykować.-Krzyknął lekarz.
Zaczęło robić mi się ciemno przed oczami , zaczęłam coraz szybciej mrugać.
Widziałam upadającego Zayna, chyba stracił przytomność,słyszałam słowa : "Nie zasypiaj".../40 komentarzy pisze dalej, piszcie co sądzicie o tej części w komentarzu, oraz piszcie czy chcecie drugi tom tego opowiadania czy wolicie opowiadanie z Harrym , czy moze spróbować pisa dwa ?. :D

103 komentarze:

  1. pierwsza! super imagin. z niecierpliwością na 61.

    OdpowiedzUsuń
  2. niech ona mu nawypomina że ją nazwał suką i prawie zgwałcił i żucił na szkło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On był wtedy pijany i nie wiedział co robił.

      Usuń
  3. słodkie czekam na następny! >3

    OdpowiedzUsuń
  4. matkoooo. ale sie poryczałam;[
    jeszcze wlaczylam sobie ta piosenke to wgl juz mi łzy same lecialy;oo
    pisz dalejj;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Świetne! Pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. pisz daaalej!!!;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świtne, Kiedy następna ? :D Kochaaammm tego blga i cb ? <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawaliste...Proszę niech ona nie umrze <333 Kocham to opowiadanie i nie mogę się doczekać następnego rozdziału.Mam nadzieję że szybko się pojawi xD <333 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest super !! Czekam na 61

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze 29 komentarzy i next piszcie komentaze

    OdpowiedzUsuń
  11. GENIALNY !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanko do autorki jak jest 40 komentarzy to zaczynasz pisać czy wstawiasz????

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje imaginy są boskie *-*
    Kocham twojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się doczekać następnej części. Proszę o następną :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz szybko następny!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku jejku dziewczyno Kocham Cie <3 normalnie twoje opowiadanie jest takie zajebiste ,że aż ajhgdsdgf <3 dawaj następny bo umieram @malikowelovee

    OdpowiedzUsuń
  17. Zarąbisty jak zawsze czytam każdy jak dodajesz
    SPAM zapraszam do siebie pojawił się kolejny rozdział http://trzebauwierzycwswojemarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. JEZU PISZ DALEJ!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebiste pisz dalej!!!! Moim zdaniem fajnie by było gdybyś próbowała pisać 2 na raz ale to twój wybór. A kiedy będzie następna część? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie przestawaj pisać dalej < 333
    mozesz pisac oba :D

    OdpowiedzUsuń
  21. to jest świetne! spróbuj pisać dwa opowiadania ;) czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne ! Dla mnie wszystko jedno co będziesz pisać bo piszesz cudownie !! <3 <3 Kocham Twojego bloga i z zniecierpliwieniem czekam na nexty !!<3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne! Nie spodziewałam się czegoś takiego :) Brawo!
    Zapraszam do mnie :)
    http://ciezkojestzdobycmilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisz to dalej !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisz nexta !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Next please ! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Pisz kobieto masz talent .!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pisz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dalej !!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Pisz, pisz , pisz , pisz .!!! pisz kurwa !!

    OdpowiedzUsuń
  31. dalej!!!!<33

    OdpowiedzUsuń
  32. Dalej !! *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny ♥
    Pisz dalej..

    OdpowiedzUsuń
  34. Jezu kochana szybciej dodaj kolejna czesc tylko jej nie usmiercaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Boże zajbisty <3 Proszę niech nikt nie umiera <3 Pisz dłuższe rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja chcę następny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Dalej proszę . i ciągnij dalej z Zaynem proooosze.

    OdpowiedzUsuń
  38. Spróbuj pisać 2 ale nie przestawaj pisać z Zayn'em

    OdpowiedzUsuń
  39. Supciooooo. ♥ Czekam na następny.
    ;>
    Pozdro Mikusia.....

    OdpowiedzUsuń
  40. kto to jest [T.I.] i kiedy następna część ? :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Bosz {T.I} to znaczy Twoje imie!
    Świetne dajesz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  42. Boskie ! <33 Dawaj dalej ! :D Jak Harry mógl to zrobic ?!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne <3 Piszzz drugii TOM. PISZ PISZ PISZ <333 Kocham to i ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. boshe, jak ja to kocham! Deleeej!
    ps. Drugi tom lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dalejjj dalejjjj <33

    OdpowiedzUsuń
  46. Kocham cię ♥
    Pisz dalej!!!
    Kiedy dodasz 61 część?

    OdpowiedzUsuń
  47. Swietny! 2 TOM

    OdpowiedzUsuń
  48. ja czekam na następny . a imagin nr. 69 musi być mega , chociaż wszystkie są.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja wole 2 tom

    OdpowiedzUsuń
  50. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TAKKK *_______________* NEXT

    OdpowiedzUsuń
  51. Suuuuuuuuuuuuuuuuuper *_* Najlepiej pisz 2 ♥ Dasz rade ;3 I dawaj szybko nexta!

    OdpowiedzUsuń
  52. Naaaaaastępny <33 ^.^

    OdpowiedzUsuń
  53. 2 tom tego opowiadania. <3
    A jak będzie próbowała 2 naraz to na osobnych blogach czy jednakowych , bo jak na jednakowych to kontynuuj to opowiadania. PROSZEE . <3

    OdpowiedzUsuń
  54. kiedy następny to ważne wiec odpisz jak możesz ?a tak to świetne <33

    OdpowiedzUsuń
  55. następny bo nie mogę się doczekać <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  56. LOL,LOL,LOL. Czego nie wymyślisz .... LOL . Dam Ci pomysł żeby był koniec tej durnej bajki : Pojechał do Niemiec i zamknął ją w szafie :D Nara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram to :)

      Usuń
    2. Racja to jest głupie ona chyba z psychiatryka wyszła :D

      Usuń
    3. Raczej to wy jesteście głupie czemu ? Moze dlatego ,ze nie umiecie się poprawnie wysłowić... Lol na początku zdania jakie to dojrzałe,wyszłam z psychiatryka jasneee... Pisze fikcyjne opowiadnie nie oparte na faktach więc nie macie się czego czepiać,robię wszystko ,zeby Imagine był orginalny,widać ,że ktoś tu zazdrości... Szkoda tylko ,ze nawet mądrze skrytykować nie umiecie,pozdrawiam was inteligentne "Laski" które nie były w psychiatryku, nie podoba sie coś ? To moze nie czytajcie co ?
      Lol na początku zdania pisza hot"12" pozdro.

      Usuń
    4. Ha ha i zamknął ją w szafie ... Fajne masz bajki ;P

      Usuń
    5. Serio ? Serio ? Czy ty nie umiesz się normalnie po Polsku wysłowić ? Radze się nauczyć pisać,bo z takim pisaniem to cię w szkole nie przepuszczą.

      Usuń
    6. Spadajcie na drzewo, pawiany. Te opowiadania są świetne, a Wy i tak nic tym żałosnym zachowaniem nie wskóracie ;) Jak Wam się coś nie podoba, to tu nie wchodźcie i tyle.

      Usuń
    7. Oj nie bądźcie nie miłe, kupcie im słownik i znieście do ich szafy w psychiatryku, a opowiadanie jest świetne.

      Usuń
    8. Dziękuję za pomoc. ;)

      Usuń
    9. A najlepsze jest to ,ze te 3 komentarze ktore są napisane na górze jeden jest dodany minutę później po drugim z anonima,widać ,zę pisze to jedna i ta sama osoba. POZDRO dla niej.

      Usuń
    10. Właśnie, tak coś podejrzewałam że to jedna i ta sama osoba xd ;D

      Usuń
    11. Po 1. :
      - na tym blogu nawet jak w komentarzu napiszemy literę typu ,, ł " to później i tak jej nie ma - więc możemy pisać poprawnie , ale tego nie będzie widać i nie macie się czego czepiać.
      Po 2.:
      - i co ? Nie umiesz żyć z jednym złym komentarzem? Wielkie obrończynie się znalazły ha ha ha :) Skoro jest komentarz , to jest po to , żeby wyrazić własne zdanie. Tym bardziej jeśli nam , czy komukolwiek się nie podoba to może to napisać. Co do tego że minutę później - nie mogę pisać minuty później bo mam limit. Ha Ha Ha masz zawsze rozwiązanie na złe komentarze :)
      Po 3. :
      Nie jesteśmy dziewczynami a tym bardziej ,, hot 12 "
      Nawet twoja obrończyni z Anonimka , która napisała że mamy mieć ,, slownik " pisze błędy - to akurat nie wina jej ani nasza :)

      Usuń
    12. jak jej zazdrościsz to weż sama coś wymyśl a nie próbójesz jej naubliżać.A zresztą jak ci się nie podoba to po co to czytasz? widać kto tu psychiatryka potrzebóje.

      Usuń
    13. A poza tym po to jest komentarz , żeby można było się podzielić swoją opinią .

      Usuń
    14. Posłuchaj Asia. Te komentarze nie miały na celu cię urazić. Po prostu to trochę dziwne że tyle złego ją spotyka a z tego co wiemy to nic takiego cie nie spotkało więc to się wydaje dziwne że osoba którą nic z tych rzeczy nie spotkało wymyśla takie rzeczy.. Mamy nadzieję że nie czujesz się urażona i że zakończymy tę kłótnię.

      Usuń
    15. Czekaj... Chodzi mi o to,ze mogłas od razu napisać mi to mądrze ,a nie pisać Lol i niech idzie do Narni czy coś w tym stylu bo to jest troche jak by to powiedzieć... żałosne i nie inteligentne, oczywiście możecie wyrażać swoją opinię,rozumiem ,ze zawsze znajdzie się osoba której się to nie spodoba ,ale takimi komentarzami po prostu się błaźnicie bo nie umiecie napisać tego poprawnie po polsku ,tak ,żebym zrozumiala o co w tym chodzi,abym to poprawiła,bo między innymi ja czytam te komentarze i biorę to do siebie ,próbuję to poprawić. Jest ciągla akcja ,ale jak tłumacze to zmyślona historia nie prawdziwa, więc moja wyobraźnia działa,nie zdaje mi się ,zebyśmy sie znały więc nie wiem czy możesz wiedzieć czy coś w życiu przeszłam. Mam nadzieję ,ze zrozumiałaś o co mi chodzi.

      Usuń
    16. Tak ,tak. Po prostu nie pomyśleliśmy głębiej nad sensem tego zdania. Czy kłótnia jest zakończona ?

      Usuń
    17. Cieszę się.i przepraszam jak chcesz usuń :-)

      Usuń
  57. OMG ! dawaj nexta prosze prosze prosze bo nie wytrzymam :D
    PROSZE NO PROSZE kocham te opowiadanie , kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  58. D
    A
    L
    E
    J


    T
    O

    J
    E
    S
    T

    C
    U
    D
    O
    W
    N
    E

    OdpowiedzUsuń
  59. next ! świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  60. To pisz !! nie pisz z Harrym bo my się pogubimy a co dopiero ty haha next next next <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Dawaj mi next! ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Jest ktos chętny na zlot we Wrocławiu pisac na 667943536

    OdpowiedzUsuń
  63. Jest ktos chętny na zlot we Wrocławiu pisac na 667943536

    OdpowiedzUsuń
  64. Wstawiaj next!
    Codziennie wchodzę na twojego bloga i sprawdzam czy dodałaś nowy rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. kiedy next? czekamy już 6 dni. a tak ogółem to extra piszesz i nie przejmuj się tymi komentażami.Zazdroszczą poprostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj będzie,własnie zajmuje sie za pisanie, nie przejmuję się komentarzami po prostu się bronię ,a tak poza tym przyjmuję tylko mądrą krytyke , mam nadzieje ,ze wiesz o co chodzi,dziękuję. :)

      Usuń
  66. Nie przejmuj się tymi komentarzami :) Najlepiej je usuń :)

    OdpowiedzUsuń