Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 12 czerwca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 65

                                                 Czyli imagine z Zaynem 65

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=A_af256mnTE


-Co ci jest ?-Zapytał jak zwykle zatroskany Zayn.
-Nie nic...-Powiedziałam z przerywami dochodząc do siebie.
-No więc tato i widziałem dzisiaj w szpitalu...-Zaczął mowę Justin.
-Może chodźmy już na tą karuzelę ? -Zapytałam specjalnie przerywając mojemu synkowi.
Nie chcę by Zayn sie o tym dowiedział przynajmniej nie w taki sposób.
Zayn pokiwał tylko głową ,a potem wstał i zaczęliśmy zwiedzać dalsze atrakcje...

                                               
***3 godziny później***

Zmęczeni wróciliśmy do domu.
Justin od razu zasnął na swoim łóżku.
Dzień można zaliczyć do udanych.
Dobrze ,ze Justinek sie nie wypaplał ufff...
Zmęczona położyłam się na łóżko.
Nagle na moim udzie poczułam ciepły dotyk ręki , który jechał w górę... i w górę...
Uniosłam lekko głowę i spojrzałam w prawą stronę.
Kogo ujrzałam ? Uradowanego Zayna.
W pewnym momencie chłopak rzucił się na mnie , przybliżył usta do moich warg i zaczął je całować.
Delektowanie się tym pocałunkiem było niesamowite.
Powolnie , delikatnie zaczeliśmy się rozbierać.
Ale gdy chłopak zaczął dotykać mojego nagiego ciała ,poczułam do siebie obrzydzenie.
Odsunęłam się od chłopaka i zaczęłam zbierać swoje ciuchy.
Po chwili  on znalazł sie koło mnie ,a ja czułam jego ciepły , szybki oddech na moim karku.
Odepchnęłam go lekko od siebie i zaczęłam się ubierać.
-[T.I.] nie...-Powiedział Zayn.
-Zayn tak, przepraszam ,ale nie mogę.-Powiedziałam ubierając na siebie mój przy duży T-shirt.
-Kurwa [T.I.] tak nie można !.-Krzyknął na mnie w pewnym momencie-Napaliłaś mnie ,a teraz mnie zostawiasz ? Dajesz mi kosza... Zwodzisz mnie , ja już dłużej tego nie wytrzymam.-Dokończył.
Ja go zlekceważyłam i zmierzyłam ku drzwiom.
Ten jednak złapał mnie za nadgarstek i zaczął mocno szarpać.
-Co ty sobie myślisz ? Ja jestem Zayn rozumiesz Zayn Malik , ten Zayn który ma dużo fanek i jest sławny na całym świecie , prawie każda dziewczyna chciałaby ze mną być ,a ty co robisz... Ty jesteś jakaś nienormalna ? Powinnaś cieszyc się ,że ze mną jesteś.-Powiedział ,a mi zaszkliły się oczy.
-Wiesz co myślę ,że to był wlasnie najgorszy błąd jaki zrobiłam ,ze jestem z tobą.-Powiedzialam wychodząc i trzaskając drzwiami.
Uciekłam do lazienki , tam przynajmniej miałam spokój i mogłam sie wypłakać.
Jednak mysli przerywało mi ciągłe pukanie do drzwi i krzyk:
-[T.I.] otwórz te cholerne drzwi...
Malik doprowadza mnie już do szału...
Czy ja się w nim odkochuje ?...
Cały dzień spędziłam siedząc w łazience.
Nie mogłam zasnąć ,ale to jest teraz pora ,zeby wyjść z tego pomieszczenia...
Pociągnęłam za klamkę drzwi i ujrzałam mulata , który siedział oparty o ścianę.
-[T.I.] ja przepraszam...-Powiedział mulat.
-Powiedziałeś to co chciałeś , od serca , nie masz za co przepraszać.-Prychnęłam udając ,ze mam to w dupie.
-Słuchaj.-Powiedział klekając-Przepraszam za wszystko , chcę wszystko naprawić. Zostaniesz moją żoną ?-Zapytał.
No chyba sobie żartuje , czy on myśli ,ze ja jestem ,az tak łatwa ,że lecę na jego sławę ?
-Nie Zayn.-Powiedziałam patrzac już w inną stronę.
Chłopak tylko wstał , nałożył na ramię swoją skórzaną kurtkę trzasnął drzwiami i wyszedł...


                                                         ***2 tygodnie później***

Nic nie wychodzi po mojej myśli.
Z Harrym nie mam zbytnio kontaktu ,a Zayn całkowicie się zmienił.
Nie spędza czasu w domu , ciągle wychodzi z kolegami do baru ,a ja zostaje sama.
Od jakiegoś czasu źle się czuje , mam ból mięśni , ból brzucha i jest mi niedobrze.
Poszłam do łazienki , i zaczęłam czytać opakowanie produktu który kupiłam.
Dobra...
Zrobiłam to co było napisane , jeszcze musiałam czekać pare minut i wszystko jasne.
Co ? Ale to chyba nie możliwe.
Powiedziałam załapana , trzymając w ręku urządzenie.
Położylam je na stole , z barku wyjęłam papierosy i alkohol.
Zaczęłam palić i co chwile brałam łyk wódki.
Mijała godzina , Justin jest u babci ,bliźniaczki też u babci, a ja czuje się nie najlepiej.
Łzy same spływają mi po poliku ,nie mogę tego opanować , chociaż chcę.
Słyszę dźwięk kluczy, otwieranie się drzwi.
Ja nadal robię to co robiłam , pale już chyba 4 fajkę i popijam wódkę.
Do pokoju wchodzi Zayn , wyraźnie zdziwiony.
-Co ty robisz ?-Zapytał.
O to pierwsze słowo które do mnie powiedział od dwóch tygodni , Brawo!.
-Nie widzisz...-Powiedzialam.
Mulat przybliżył się do mnie i zobaczył na stole test.
Tak test ciążowy.
-Co ty do cholery robisz ?!-Zapytał i krzyknął na mnie w jednym , wyrywając mi z reki papierosa.
-Kurwa [T.I.] oszalałaś ? Czy ciebie popierdoliło do reszty ?-Zapytał strącając na podłogę alkohol.
-Nie oszalałam.-Powiedziałam przestraszona...
-Powiedz co ty wogle robisz ?-Zapytał zły.
-Pozbywam się dziecka rozumiesz ? Pozbywam się ciąży...-Powiedziałam.
Chłopak złapał mnie za ramiona i potrząsnął mną mocno.
-Oszalałaś , chcesz zabić nasze dziecko ? Ja ci na to nie pozwalam rozumiesz ? Masz je urodzić.-Powiedział.
-Zayn to nie nasze dziecko , to dziecko moje i Harrego.-Powiedziałam wybuchając płaczem.../40 komentarzy pisze dalej :) I jak wam się podoba ta część ? Piszcie w komentarzach :)

76 komentarzy:

  1. fajny , tylko że ona ma dziecko z harrym ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej co się porobiło!!!Pisz dalej.Cudowny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowny tylko troche się dziwnie porobilo. Ale tak yo cudowny. Mam nadzieje, że poprawiłaś to co miałaś w szkole? Czekam na nexta ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;) Kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  5. Poryczłam się ! Niech Zayn się opamięta i ona z recztą też. Jestem ciekawa jak zareaguje na tę wiadomość Zayn. Niech z nią zostanie a Harry niech spada na drzewo ! Kiedy next ? odpisz mi proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym tygodniu , jeszcze musze poprawiać ; /

      Usuń
    2. O fajnie ! Spokojnie popraw poczekamy na taki genialny rozdział !

      Usuń
  6. next next szybko weny życze

    OdpowiedzUsuń
  7. super ale emocje !! <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Supcio! ;)oni nigdy się nie zabezpieczają??? Za każdym razem dziecko >.< xd Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  9. Matkoo... jakie napiecie do ostatniej chwili
    szybko pisz nastepna czesc;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny <3 Boże następna ciąża XD

    OdpowiedzUsuń
  11. O.O OMG ? że z Harrym ? O.O Super. :D
    Czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale extra ahah Super hahah ja nie mogę bardzo bardzo bardzo super dawaj nexta !

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurwa O.o Ja chcę next'a , next'a , rozumiesz ?! Ja go muszę mieć ;( 2000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/5 ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG!. Tyle tylko napiszę . Proszę o następny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten rozdział jest zaczepisty!!! Sorry, że niekiedy nie komentowałam ale pewnie byłam na telefonie. Kocham twojego bloga. Mam nadzieję, że szybko pojawi się nowy rozdział. Nie spodziewałam się, że [T.I.] będzie miała dziecko z Harry'm. Nie mogę się doczekać reakcji Zayn'a. Czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  16. O M G ♥ K O C H A M CIE B IE E I TWOJE IAGI NY ♥ AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

    OdpowiedzUsuń
  17. ZAJEBISTE !!!! <3 pisz dalej kotku ! <33

    OdpowiedzUsuń
  18. I co?!?! Teraz to tak zostawisz?! Powaliło cie?! Pisz to! błagam, jak ja nie wyrobie zaraz! To jest boskieee <3

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny pisz daleeeej ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chce next next next!!! Jestem ciekawa reakcji Zayn'a :o ona z harrym dziecko? Czy kiedyś ona się zabezpieczy? xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisz jak najszybciej next! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam jak oni byli tacy zakochani i wgl . Nawet pokazał jej szosę polarną i wgl . To już się robi dziwne , po co kolejne dziecko i wgl ? Niech bd z Zaynem .. Tęsknię za tym .. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram cię w 100% Z Zaynem

      Usuń
    2. ale do cholery za każdym jak uprawia sex to zachodzi w ciąze

      Usuń
  23. O mój boże ! *.* :O Dawaj szybko dalej, bo nie wytrzymam ! <33

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest świetny jak zawsze. Ja tak to przeżywam... Dosłownie wszystko sobie wyobraziłam jak wygląda cały dom jak wygląda ( t.i.) I z chęcią kiedyś nagrałabym film na podstawie tego imagina :D ♥ ☺ ☻

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG dalej już się nie mogę doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  26. extra z niecierpliwością czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  27. super tylko szkoda tego wszystkiego co razem przeszli

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawaj dalejjjjj <333

    OdpowiedzUsuń
  29. boże.... prawie sie pobeczałam !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Prosze, pisz szybko następną część ! ;* Cudownu jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. ZAJEBISTY ! <3 dalej next next next !
    + zapraszam do mnie ! http://you-and-me-create-unity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj, ile jeszcze bedzie miech tych dzieci ????????

    OdpowiedzUsuń
  33. next next oby Zayn z nią został a Harry niech sobie znajdzie inna !!

    OdpowiedzUsuń
  34. no dobra to już będzie 4 dziecko (prezerwatywa nie jest przecież taka droga)

    OdpowiedzUsuń
  35. ok ona ma no nie wiem ok 24 lata i 4 dzieci

    OdpowiedzUsuń
  36. Super!! Tylko dlaczego znowu dziecko??? O boże nie moge się doczekać neeeeexta.. ☺☻♥ Ciekawa jak będzie reakcja Zayna!!!! niech Harry się odczepi :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Możesz wpaść na mojego bloga i skomentować?? Proooooooooszę, to dla mnie BARDZO ważne!!! :(
    http://mydream3422.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. djhfdusdhfcusd.... pisz nexta <3 swietny imagin :* kocham ;3

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedy nowy rozdział ?!

    abfkxjdib .

    -Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  40. next , booooski <3 kocham Twoje imaginy *.* / @werciaxdd

    OdpowiedzUsuń
  41. DALEJ DALEJ DALEJ<333

    OdpowiedzUsuń
  42. błagam cie dziewczyna dasj następny:D

    OdpowiedzUsuń
  43. daj następny proszę proszę cie!:) POZDRAWIAM TWOJA FANKA:)

    OdpowiedzUsuń
  44. daj szybko następny

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham twoje imaginy ale byłoby jeszcze lepiej gdybyś dodawała je co 2-3 dni, a nie co tydzień -,- każdy zapomina co się działo w poprzednim -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja mam też swoje życie i poprawiałam oceny ,żeby zdac pomyśl no , przepraszam ,ale nie jestem robotem.

      Usuń
    2. masz racje bardzo dobrze że poprawiłaś oceny :) z blogiem wiadomo każdy się nie cierpliwi ale ważne że już poprawiłaś wszystko:)) pozdrawim cie bardzo pocno:) i czekam na następny z niecierpliwością:)

      Usuń
  46. Kiedy next?! Wchodzę codziennie po kilka razy i nic. Wiem za tydzień koniec roku . Możesz dodać imaga jutro? Odpisz ! Twoje imaginy są bistte i warte czytania ;) . Pozdro :) .

    OdpowiedzUsuń
  47. To czekanie zaczyna się robić nudne :P wiem, że zbliża się koniec roku trzeba poprawiać oceny, ale skoro podjęłaś się pisania imaginów to pisz je regularnie a nie co 10 dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodawałam regularnie ,ale potem miałam problemy w szkole i musiałam nadrobic , juz wszystko poprawiłam , ale wiesz lepiej pisać next na blogu czy zdać klase ? No własnie.

      Usuń
  48. rozumiem cie że masz dużo się uczyć mam tak samo ale bardzo cie proszę dodaj dzisiaj albo jutro następny bo jestem bardzo ciekawa co będzie dalej:) pozdrawiam cie bardzo mocno i mam nadzieje że napiszesz nie długo następny:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ty suko jebana. kurwa nexta masz dodac. dziwko pierdolona napierdalasz pod latarnia? ruchasz 60 latkow? powodzenia z takim podejsciem jebana kurwo, perdolona suko i dziwko niewyzyta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ciebie już reali popierdolilo! Ogarnij downa !

      Usuń
    2. Ty jesteś nienormalna ?
      Sorry ,ale wyjdź z mojego bloga , nie chce ,aby ktoś kto mnie wyzywa czytał moje opowiadania.

      Usuń
  50. 1. Weście się od niej odpie**olcie nie podoba się to nie czytać . po 2.sama jesteś su*ą. no i po 3.ona też ma swoje życie a nie tak jak ty siedzi w necie bo niema nic do roboty . WIĘC ŻEGNAM CIĘ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. jejku ile można czekać na kolejną część... ja tu umieram ;o
    niech jej Zayn wybaczy i niech powie prawdę bo można powiedzieć że Harry ją zdradził ;p
    kocham i piszz <3

    OdpowiedzUsuń
  53. kiedy następny??? proszę odpisz mi zależy mi na odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń