Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 66

                                        Czyli Imagine z Zaynem cz. 66

Przed przeczytaniem włącz to: http://www.youtube.com/watch?v=lJqbaGloVxg

-Ja się przesłyszałem prawda ?-Zapytał Zayn łapiąc się jedną ręką za włosy , zaczął je przeczesywać palcami.
-Zayn ja przepraszam-Powiedziałam pozwalając moim łzą poruszać sie na moich polikach.
-To jest chore , od kiedy cię spotkałem wszystko jest inne rozumiesz ? Nie mam już łatwego życia.-Powiedział opierając się bezsilnie o ścianę.
-Zayn przepraszam.-Powiedziałam ponownie podchodząc do niego,łapiąc go za ramię.
-Ty nic nie rozumiesz ?!.-Krzyknął głośno i nieoczekiwanie.-Wszystko bym dla ciebie zrobił , wszystko,a ty mnie zdradziłaś,zdradziłas mnie z kolegą z zespołu,ile razy narażałem życie ,aby cię uratować ? Jesteś dla mnie najważniejsza, przeżyliśmy ze sobą tyle dobrego i tyle złego, wszystko pokonaliśmy razem, bo jesteśmy dla siebie stworzeni.-Powiedział łapiąc mnie za dłoń.-Nie wiem jak to określić , nigdy nie czułem czegoś takiego ja cię chyba kocham [T.I.] ,to uczcie którym ciebie darzę nazywa się miłością.-Powiedział ,a po jego poliku zaczęły szaleć łzy.
-Zayn ja już sama nie wiem co mam robić rozumiesz ? To ty mnie pierwszy zdradziłeś , tak mocno to bolało,zdradziłeś mnie z dziewczyną prawie idealną ,kręcone włosy,ciemna karnacja,wysoka,szczupła,wtedy zdążyłam zakochać się w Harrym,on mnie oczarował sobą,tym ,ze o mnie dbał kiedy tego potrzebowałam,cierpliwością,dobrze wiesz ,ze nie jestem taka jak Danielle.-Powiedziałam siadając na podłogę.-Nie jestem panią idealną,jestem okropna, nienawidzę siebie,mam już 3 dzieci,ale nie żałuję tego bo wiem ,że powstały one z naszej miłości,jeżeli mi nie wybaczysz i zdecydujesz ,ze rozstanie będzie najlepszym rozwiązaniem zrozumiem to ,bo kto mógłby pokochać takiego potwora... takiego potwora jakim ja jestem.-Powiedziałam unosząc głowe do góry, wycierając łzy z policzków.
Poczułam ciepły dotyk ręki.Obróciłam głowę w lewą stronę.Ujrzałam te hipnotyzujące czekoladowe oczy.Te oczy które tak szybko mogłam stracić.
-[T.I.] nie jesteś potworem,kocham cię,dla mnie jesteś idealna,jesteś śliczna,dużo ładniejsza niż Danielle zrozum ja już tego wszystkiego nie ogarniam,potrzebują trochę czasu, ty będziesz mieszkać tu ,a ja przez jakiś czas w Hotelu,będę cię odwiedzał,i powiem ci jak będe już gotowy na nasz związek,kochanie trzymaj się.-Powiedział całując czule moje usta.-Otworzyłam szeroko oczy, jego powieki były zamknięte,skupił sie na pocałunku,skupił się tak bardzo jakbym miała już go wiecej nie zobaczyć.Skończył.Wstał z podłogi ,wziął walizkę spakował parę potrzebnych rzeczy ,pomachał i wyszedł,zostawiając mnie samą ,sama jak palec z trójką dzieci.
Powtórnie wybuchłam płaczem...

***1 miesiąc później***
Powiedział ,ze będzie odwiedzał ,a tu nic...
Chyba dopiero do mnie dotarło ,ze to koniec,on nie chce mieć ze mną nic wspólnego.
Z naszymi dziećmi nad wyraźniej też.
Małe śpią ,Justinek ogląda telewizję.
Justin jest taki podobny do Zayna.
Wzięłam do ręki telefon.
Zaczęłam oglądac nasze wspólne filmy.
To boli,osoba ktora kiedyś była dla ciebie wszystkim jest teraz niczym.
Zostawił mnie , "Nie zasługuje na mnie"-krzyczy moja podświadomość.
Kogo ja próbuję oszukać,to ja nie zasługuje na jego.
Na mężczyznę mojego życia,którego kocham,tęsknie.
Wstałam z kanapy,zaczęłam zmierzać do kuchni po sok,gdy nagle złapały mnie silne bóle brzucha.
"Spokojnie [T.I.] dasz sobie radę,to tylko bóle".-Pomyslałam ,dalej zmierzając do kuchni.
Nagle upadłam na ziemie,nie wytrzymałam bólu,szybko sięgnęłam po telefon i wcisnełam dwa razy zieloną słuchawkę,zadzwoniłam do Zayna,właczyłam głośno mówiący.
-[T.I.] halo ? halo ? -Od ponad miesiąca po raz pierwszy usłyszałam jego głos.
-Zayn pomóż mi nie wytrzymam,prosze ! prosze szybko ! -Krzyczałam czując jakby coś mnie rozrywało./40 komentarzy pisze dalej,piszcie co sądzicie o tej cześci w komentarzach,przepraszam za tak długie oczekiwanie na tą część, mam nadzieję ,że się wam podoba, co do tego Opowiadania, mam dwa pomysły,spróbuje jeden z nich wykorzystać i jak dobrze pójdzie to w środę ,albo nawet jutro znajdziecie tu next :)

61 komentarzy:

  1. To jest boskie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoje imaginy !!! ;**************************************************************

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest super czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. O Matko!!! Szybko następny xD

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale delikatnie to wyszło myslałam ze ją zgvałci i cos jej zrobi itp. a tu takie rozczarowanie *o* NEXT szybko jutro napisz kolejny prosze ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. mUSZĘ TO POWIEDZIEĆ . ; C . KOCHAM CIE I W OGÓLE A TEN IMAGIN JEST MOIM ULUBIONYM ALE TO JUŻ KURDE NUDNE TE TWOJE PRZEDŁUŻANIE . < 3 . DAJ IM SPOKUJ, SKOŃCZ TO SZCZĘŚLIWIE NIE WIEM NAPISZ TAM ZA 30 LAT CZY COŚ I JAK ŁAPIĄC SIĘ Za ręcę I PATRZĄC NA WNUKI UMIERAJĄ SZCZĘŚLIWI. TO BYŁO BY DOBRE ZAKOŃCZENIE. ALE COKOLWIEK CHCESZ TAK BD A JA I TAK BD CZYTAĆ BO TEN IMAGIN JEST MOIM ULUBIONYM

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie, boskie, boskie ! Kocham twojego bloga. Już nie mogę się doczekać kolejnej części!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja bardzo kocham twojego bloga!!! Ten rozdział zaliczam do wielu z moich ulubionych twojego autorstwa. Wgl ty super piszesz. LUDZIE KOMENTUJCIE TEN ZACZEPISTY BLOG! Ja już chcę nowy rozdział. Nie wytrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  9. warto było czekać na tak wspaniały rozdział dziękuje Ci , bo twoje imaginy są świetne a nawet najlepsze jakie czytałam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. az Sie poplakalam...
    swietny
    czekam na nastepny rozdzial;)

    OdpowiedzUsuń
  11. az Sie poplakalam...
    swietny
    czekam na nastepny rozdzial;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyno! Talent, talent i jeszcze raz talent!
    Kocham Ciebie i twoje imaginy ♥♥
    NEXT, NEXT, NEXT SZYBKO
    Oby się wszystko ułożyło i żeby Zayn zrozumiał, że to było tylko chwilowe zauroczenie Harrym. Prosz cię niech zakończenie będzie szczęśliwe!!!!!
    UWIELBIAM TWÓJ BLOG ♥♥♥♥
    Jesyeś genielna i po prostu............ całe 1D było by z Ciebie dumne☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuję ,nigdy chyba nie usłyszałam tak miłych słów na moje autorstwo , tak miło mi się to czyta,aż sama się wzruszyłam <3

      Usuń
  13. Czekam na kolejny !!! Jak czytałam komentarze to napisałaś w odpowiedzi, ze juz kończysz. Czyli koniec bloga czy będzie kolejne opowiadanie? ;33

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja cię błagam! Jak skończysz, to zrób drugi tom czy coś.! :DD I ten rozdział był swietny. ;3 Czekam na nexta. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. boże .... KOCHAM !!! dobrze że ZAYN jej nie zostawił , ciekawe co bedzie dalej :* ona rodzi czy co ..?!! a co z dzieckiem, powie Harremu?

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie dawaj szybko next kocham twoje imaginy ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ja i moje koleżanki kochamy twoje opowiadanie dlatego założyłyśmy role-playery jego bohaterów na twitterze. oto one:
    @ImagineZaynPL
    @ImagineHarryPL
    @ImagineTIPL
    mogłabyś nas zareklamować na tym blogu? - Twoje Największe Fanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to role-player xD
      Sorry ,ale tak doswiadczona to ja nie jestem więc chciałabym sie dowiedzieć co to >.<

      Usuń
    2. to tak jak aktorzy, czyli konta odgrywające postacie z opowiadania :) - Twoje Największe Fanki

      Usuń
  18. BOSKIE Kocham to opowiadanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. pisz dalej a jesli chciała bys przeczytać inny blog to tumasz link do mojego bloga:
    http://pozorymylaaludziezawodza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. DALEJ DALEJ DALEJ . ♥ ŚWIETNIE .
    Zapraszam do mnie : http://imaginyonedirection6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tego bloga , całe opowiadanie jest meeeega .... pisz dalej !. ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. <3 <3 <3 Co tu się dużo rozpisywać, świetne, czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  23. dalej! Musisz napisać ciąg dalszy <3 Zobacz, ile osób na to czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super :) nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału !

    OdpowiedzUsuń
  25. Dalej !!! Czekam z niecierpliwością !

    OdpowiedzUsuń
  26. superrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!! kocham tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  27. Zajebiste *______________*
    Pisz szybko bo się doczekać już nie mogę co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szybko, błagam żeby było dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham twoje opowiadanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. next!!!! daj szybkio dalej pliska:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Boskie <33 Dawaj dalej szybko *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Będzie troche lipa jak pojedzie do szpitala bo tam na 100% bedzie harry~!

    OdpowiedzUsuń
  33. Będzie dzisiaj? Bo ja tu "umieram"....

    OdpowiedzUsuń
  34. Kur** to jest takie zaj*****e że nie mogę opanować łez jak to czytam :) To jest chyba najlepszy imagin jaki kiedykolwiek czytałam... Kocham to i nie chce żebyś to kończyła !

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne,świetne,świetne,świetne,świetne,świetne,aaa!
    Masz cuuuudny talent ;*
    Czekam z niecierpliowością na kolejny rozdział :)
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem zauroczona twoim talentem!!
    U mojej Pani na lekcjach Polskiego dostałabyś spokojną ręką 6!!
    Twoje barwne opisy, rozwinięcie akcji mnie po prostu POWALAJĄ!!
    Dziewczyno jesteś boska niczym Zayn♥♥
    Pozdrawiam i życzę weny i oczywiście czekam na next:):):)♥♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawaj szybko następny rozdział ,bo nie wytrzymam ! Kocham twoje rozdziały ! Kocham ! KOCHAM ! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham Cię i Twoje imaginy ! <3 Pisz dalej ,bo masz talent i nie zmarnuj go :) :*

    OdpowiedzUsuń
  39. ZAJEBISTE pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  40. Extra płacze i nie mogę się doczekać następnej!

    OdpowiedzUsuń
  41. Proszę Cię napisz kolejną część.. Ja wiem, że na pewno nie zobaczysz tego komentarza, ale ja Cię proszę napisz nexta.. Znalazłam tego bloga nie dawno, ale czytając twoje opowiadania potrafię się wzruszyć, a zarazem śmiać.. Więc proszę Cię o te następną część... Mimo, że te opowiadanie pisałaś dawno to proszę Cię z całego serca o to !! ;* Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :D

    OdpowiedzUsuń