Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 czerwca 2013

Trailer filmowy do opowiadanie z Harrym :)

Jak wiecie niedługo będe pisała tu opowiadanie z Harrym ,wiec postanowiłam zrobić coś w stylu Zapowiedzi filmowej tego opowiadanie :)
Robiłam 2 raz w życiu , ogółem za pierwszym razem mi sie nie zapisało i musiałam zrobić ten film od nowa ,ale dla was wszystko <3
Mam nadzieje ,ze się spodoba , zapraszam serdecznie do obejrzenia, KOMENTUJCIE co o nim myślicie kochani ; *
http://www.youtube.com/watch?v=JhwdoA7BsPo&feature=youtu.be

23 komentarze:

  1. Nie moge się doczekać opowiadania *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG *-* świetny ;o po prostu lefhdfdswefn nie wiem jak to opisać... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) A możesz mi dać link do piosenki która jest w tle? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://m.youtube.com/watch?v=lJqbaGloVxg
      Ja znam, o to link ^^

      Usuń
  4. WBIEUFBRBVIURWB ! ŚWIETNY ! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ . ! / Natalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę sie już doczekać , kiedy go dodasz . Kocham cię po prostu .. :D <3 piszz go szybko . I życzę powodzenia , świetnie ci idzie : * : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam go w tym tygodniu ponieważ dzisiaj piszę ostatnią część z Zaynem :)

      Usuń
    2. a dodasz dziś kolejną część o Zaynie?

      Usuń
  6. *-------------------------* ŚWIETNY !
    Nie mogę się już doczekać tego opowiadania ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trailer jest super :)) nie mogę sie doczekać tego opowiadania nooo <3 . <3 szybko dodawaj pierwszy rozdział xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. superowy!! nie moge sie doczekać:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nazywa się ta piosenka?
    Ogólnie zwiastun świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Jest niesamowity ! Nie mogę się doczekać <3
    Mam pytanie. W jakim programie robiłaś filmik ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O KURWA ! Sorry za słowo, ale to tylko da się opisać :* Już się nie mogę doczekać *-* Piosenka, zwiastun są super. Nałogi, seks, przemoc, łzy, szęście, kłamstwo, wszystko to ten imagin ;333 KOCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM CIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ ♥

    ~Hazzowa Kotka ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. suuuper ! :D a mam pytanie dodasz dzisiaj kolejny rozdzial ???? bardzo mi na tym zalezy :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ^^
    Już nie mogę się doczekać opowiadania ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się wysłowić! <3 Nie mogę się go doczekać, po prostu ... <3 <3 <3 Czeka nas duża dawka emocji KOCHAAAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie moge się już doczekać *.* Dodawaj szybko pierwszą część <33

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW!!! zapowiada się bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. film zajebisty świetnie się zapowiada tylko ta muzyka troche mi nie pasowała.... ale czekam z niecierpliwością świetnie piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajebiste już się doczekać nie moge ;* @_Roomies

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku to opowiadanie bylo suuper <3
    poplakalam sie :'( <3


    czekam na opowiadnanie z Harrym :**

    OdpowiedzUsuń