Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 czerwca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 64

                                          Czyli Imagine z Zaynem cz.64

Przed przeczytaniem włącz to: http://www.youtube.com/watch?v=K4NUMR3mKS8


Szybko kopnęłam Stylesa tak ,ze on wypadł z łózka na podłogę.
-Synku przyjdź za 10 minut ok ?-Zapytałam udając ,ze nic sie nie dzieje.
Nie wiedziałam nawet kiedy on wszedł do pokoju...
Czułam się podle i skrepowanie.
Justin nic już nie powiedział tylko pociągnął za klamkę drzwi i zniknął z mojego pola widzenia.
Ubrałam koszulę ,a loczek wciągał na siebie swoje czarne rurki.
-Musisz juz stąd iśc.-Powiedziałam szeptem.
-Ale czemu ?-Zapytał podchodzący do mnie Styles.
-Masz stąd iść zrozumiałeś ?-Zapytałam popychając loczka od siebie.
-Ale obiecaj ,ze kiedyś jeszcze się spotkamy, niedługo.-Powiedział czułym głosem.
-Obiecuję ,a teraz idź stąd !.-Krzyknęłam bojąc sie z konsekwencji swoich czynów.
-Do zobaczenia panno [T.I.].-Powiedział po czym on również pociągnął za klamkę drzwi i wyszedł z pomieszczenia.
Justin od razu wpadł szcześliwy i uradowany do sali.
-Co ci jest Justin?-Zapytałam lekko marszcząc brwi.
-Mamo dzisiaj wychodzisz ze szpitala i będziemy szli z tatą do wesołego miasteczka !.-Krzyknął.
-Ale chyba beze mnie.-Powiedziałam.
-Z tobą bo moje siostrzyczki zostają jeszcze w szpitalu na jeden dzień , muszą je zbadać czy coś...-Powiedział ,a z jego twarzy nie znikał uśmiech.
-No dobra , gdzie tata ?-Zapytałam ,a po chwili do pokoju wszedł Zayn trzymając w ręku zimny napój z automatu.
-No to ubieraj się skarbie bo dzisiaj zabieramy cię do domu.-Powiedział promieniejąc uśmiechem.
Słodkie słówka od Malika sprawiały ,że zaczęłam brzydzić się samom sobą.
Wstałam z łóżka nałożyłam na siebie płaszcz ,spakowałam walizki i wyszłam z pomieszczenia.
Poszłam jeszcze skonsultować sie z lekarzem co i jak , co z córeczkami.
Gdy dowiedziałam się już wszystkiego wyszłam i mogłam znowu poczuć zapach świeżego powietrza,lecz nie na długo bo musiałam szybko wejść do samochodu.
Podróż wydawała mi się dość długa , czemu ?
Może dlatego ,ze moje myśli nie przestawały myśleć o tym zdarzeniu ze szpitala , o Stylesie ,a moja podświadmość wyzywala mnie od "dziwek".
Trans jednak przerwał mi mulat który podał mi ręke ,aby pomóc mi wyjść z samochodu.
Już pare kroków i będe w domu , będe mogła pomysleć o tym wszystkim.
-[T.I.] daj walizki ja ci je zaniosę , zaraz przejdziemy się do pobliskiego wesołego miasteczka , obiecywalem małemu.-Powiedział Malik ,a ja podałam mu walizki.
Tak zapomniałam , jednak nie będe miała za dużo czasu na myślenie.
Złapałam Justina za ręke , dołączył do nas Zayn który objął mnie reką na biodrze.
Zaczeliśmy kierować sie do "parku rozrywki".
-[T.I.] wiesz przepraszam cię bardzo cię przepraszam nie chciałem cię tak zranić wybaczysz mi ?-Zapytał mulat.
-Zayn nie przy dziecku, nie rozmawiajmy o takich rzeczach przy dziecku ok?-Powiedziałam lekko zła.
-Ale potem mi odpowiesz tak ?-Zapytał Malik.
Co ja jestem ? Mam wam wszystko obiecać? Dajcie mi święty spokój.
-Tak.-Odpowiedziałam ,a po twarzy chłopaka można było rozpoznać ulgę.
-Już jesteśmy.-Powiedział uradowany Justin przekraczając próg plakatu.
Dookoła wiele różnych rozrywek , jednak ja nie miałam ochoty na zabawę,przynajmniej na takiego typu rozrywkę.
-To najpierw pójdziemy coś zjeść co wy na to ? -Zapytał Zayn , oczywiście byłam glodna , tego nie dało sie ukryć więc zgodziłam się.
Podeszliśmy do budki z różnym jedzeniem, hmmm... co by tu wybrać.
-No więc ja poproszę kiełbasę z grilla , dla małego zestaw z zabawką ,a ty [T.I.] co chcesz ?-Zapytał mnie mulat.
-Ja frytki z keczupem poproszę.-Powiedziałam.
-Tylko tyle ?-Zapytał Zayn z troską.-Musisz jeść.-Powiedział.
-Najem się tym.-Odpowiedziałam marszcząc czoło.
-No okej to będziemy przy stoliku nr.3.-Powiedział Zayn po czym wygodnie usiedliśmy przy stoliku.
Lekko oparłam się łokciem ,a po chwili poczułam dotyk ciepłej dłoni Malika.
Hmmm... przyjemny dotyk,uśmiechnęłam się.
-Uśmiechasz się ?-Zapytał Zayn , był zdziwiony.
-E tak jest coś w tym dziwnego ? -Zapytałam z oburzeniem.
To pytanie zadane przez mulata , znowu przywróciło mnie do równowagi i moje myśli znowu stały się ponure.
-Nie nic , cieszę się tylko ,ze z mojego powodu się uśmiechasz.-Powiedział sexownie poruszajac brwiami.
-Przestań.-Powiedziałam wkurzona.
-Ale co mam przestać? -Zapytał z uśmiechem.
Zaczął przegryzać wargę.
Moje usta przybliżyły się do ucha Malika po czym szepnęłam: "Przestań mnie wabić i podniecać".
Chłopak zamiast zrobić tego co każe jeszcze bardziej mnie wabił.
"Stop".
Nagle przyszedł kelner z daniem , który pozwolił mi chociaż przez chwilę nie patrzeć na mulata.
-Proszę smacznego.-Powiedział po czym poszedł w inną stronę.
Nie zdążyłam nawet powiedzieć krótkiego słowa "dziekuję".
Zaczeliśmy delektować się jedzeniem kiedy Justin zajadający się surówką powiedział:
-Dzisiaj byłem u mamy w szpitalu tato , wszedłem sam i był tam też wujek Harry.
Zaczęłam bać się ,ze cos wypapla ,wziełam do ust frytkę po czym ze strachu zaczęłam sie nią dusic./40 komentarzy pisze dalej , piszcie czy podoba wam się ta cześć w komentarzach , mam wenne , a przynajmniej pomysł na następne cześci : )

65 komentarzy:

  1. Cudne :* Ach ten Justin.. ;p pisz dalej <33

    OdpowiedzUsuń
  2. super!! next <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.!! Pisz dalej szybko <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff. Dobrze, że Zayn nie widział całego zdarzenia załamał by się albo nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, kocham tego małego Justina xD jestem ciekawa czy powie co widział, oby nie...czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  6. DAAAAAALEJ!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział , że tak powiem trzyma w napięciu . Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótki ale nie moge doczekac sie kolejnego ;) follow @_Roomies ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział super♥♥
    NEXT SZYBKO!!!!!☺

    OdpowiedzUsuń
  10. next please :)
    a rozdział super,zresztą nie może być inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, niech Justin sie nie wygada , niech zapomni o Stylesie i będą kochającą sie rodzinką :) czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohh ten Justin .. < 33 Super jest ^.^ Zgadzam sie z komentem wyżej *..*

    OdpowiedzUsuń
  13. ps zapraszam do mnie http://imagineonedirectionkocham.blogspot.com/2013/05/rozdzia-1.html

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny <3 . Justin <3 ;-* .

    OdpowiedzUsuń
  15. MEGA *.*
    Dawaj next. HAHA Jus - milcz. ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny!!! ciekawe co powie mały Jus ^^ dawaj next a ja zapraszam do mnie
    http://mydream3422.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. dalej ale oby Justin nie wypaplał :/

    OdpowiedzUsuń
  18. exstra niech ona mu się przyzna ale zayn wybaczy.I oby ona mu to powiedziała a nie ten justin

    OdpowiedzUsuń
  19. nexa jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚWIETNY ! KOCHAM ! DALEJ DALEJ DALEJ

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawaj szybko nexta ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. * wenę kochanie :* rozdzial swietny :)) xx.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję że będziesz miała jeszcze dużo weny , bo imagin boski , tylko trochę nudnawy. Po następnych spodziewam się więcej akcji . ":)

    OdpowiedzUsuń
  25. next next next aww Justin ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW.Pisz, pisz bo nie mogę się doczekać.
    ;>
    Pozdro Mikusia...

    OdpowiedzUsuń
  27. Justin jest taki słodki xd ale żeby tylko nie wygadał :o
    Dawaj nexta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Justin Malik milcz xd! Nie ma to jak rozkazywanie dziecku xd. Kocham to. Pisz szybko next. kocham to Kocham To KOcham TO KOCham TO KOCHam TO KOCHAm TO KOCHAM TO!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham ! ♥ Justin do pokoju i cicho być ! xD Dawaj dalej *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. *_* kocham cie! i te imaginy też :* pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  31. ŚWIETNE ... Pisz dalej :**

    OdpowiedzUsuń
  32. Justin do pokoju zaraz sobie porozmawiamy.........
    Życzę weny i żeby Justin nic nie wygadał.
    NEXT, NEXT SZYBCIUTKO ☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  33. Troszke krótki Ale Zejebisty !! Mam nadzieje że Justin nie wygada ^^
    Życzę Wenki ;* i Czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. To jest po prostu genialne czekam na kolejny rozdzial<3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny :*
    Tylko żeby wszystko dobrze się skończyło :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Rozdział jak zwykle super, pisz next ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Next , to jest zajebiste .!

    OdpowiedzUsuń
  38. fajnyyy fajnyy;)
    pisz dalejj;]

    OdpowiedzUsuń
  39. Bisty! Czytam twoje imaginy od początku! Trzymają w napięciu i są świetne! Kiedy wstawisz next???

    OdpowiedzUsuń
  40. Zajebisty. Przeczytałam go od samego poczatku i strasznie mi się podobał! to kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  41. Extra, dawaj szybko nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dalej! Super naprawdę extra *.*. Kiedy dalsza część ? nie mogę się doczekać choć na chwilę odrywasz swoimi opowiadaniami z codziennego życia ! Super ! :D :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Niech się wygada będzie wiecej w napięciu :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Next! che tu i teraz!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurde, świetne! Szkoda tylko, że takie krótkie. :/ Czyta się świetnie, życzę dużo weny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurde , czy ty musisz w takim momencie przerywać ?!?!?! A tak w ogóle to zajebisty rozdział ( tak jak i inne ) ^^
    Czekam na next :**
    P.S. życzę dużo , dożo weny na kolejne MEGA rozdziały ^

    OdpowiedzUsuń
  47. SWIETNY :) .ZACHECAM DO CZYTANIA , POLUBIENIA STRONY , SĄ TU IMAGINY A DOKŁADNIE OPOWIADANIE KTÓRE ZACZĘŁAM DZIŚ PISAĆ A DODAJE CODZIENNIE WIĘC ZACHĘCAM :) . nIEŁUGO BĘDĘ POTRZEBOWAŁA ADMINISTRATORKI WIĘC MOŻNA SIĘ JUŻ ZGŁASZAĆ . :) https://www.facebook.com/OneDirectionImaginyCzesci

    OdpowiedzUsuń
  48. NEXT NEXT SZYBKO KC ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow ! Exelent Next ♥ Please I Love Imagine One Direction

    OdpowiedzUsuń
  50. jezu ile można czekać na kolejną część ;o
    kilka razy dzinnie sprawdzam i za każdym razem jest wielkie rozczarowanie....
    a co do imagina to kiedyś był lepszy widać ze ci się nie chce go pisać bo wolisz o harrym.... a ona niech się ogarnie w koncu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to ,ze nie chcę ,ale pomysłów brak , jest za długi po prostu za , długi,mam jeszcze tydzień do wystawiania ocen i musze je poprawiać ,a jest mi cięzko,ponieważ mam zagrożenie przez własnie internet ,bo za długo na nim czasu spędzałam ,więc nie powinniście mieć do mnie pretensji.

      Usuń
  51. MEGAA next :3
    zapraszam na mojego bloga
    http://imagineonedirection2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Kiedy bedzie next? :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Pisz dalej;* świetny<3

    OdpowiedzUsuń