Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 czerwca 2013

Przeprosiny

Musze was bardzo ,ale to bardzo przeprosić.
Zaniedbuje ten blog ,ale to tylko i wyłącznie z powodu szkoły i z powodu braku czasu.
W szkole nie radze sobie najlepiej to wszystko ,ze bardziej przejmowałam sie życiem w internecie niż życiem  w realistycznym świecie.
Bardzo was przepraszam ,ale naprawdę musze poprawić oceny ,ponieważ do poprawienia zostało mi zagrożenie.
Olewałam szkołę i to jest mój błąd ,dlatego następną część z Zaynem dodam w środę.
Liczę na wyrozumiałość

22 komentarze:

  1. Oczywiście,że rozumiem też mam zagrożenie i muszę je poprawić :-*Więc powodzenia przy poprawianiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i nie mogę doczekać sie kolejnego rozdziału ;* @_Roomies

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cie w pelni:)) mam nadzieje, ze uda Ci sie wszystko poprawic ;) do srody <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem cię :) Powodzenia przy poprawianiu i już się nie mogę doczekać nowego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem cię i powodzenia przy poprawianiu
    pozdrawiam oliwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuje ci i rozumiem. Powodzenia z ocenkami życze. <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem i bardzo współczuję <3
    Mam nadzieję że poprawisz zagrożenie ;3
    Czekam ; 33

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no, spoko. Rozumie się. Życzę Ci, żeby udało ci się podciągnąć ;) Szkoda, że przez wakacje nie będziesz pisać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu przez wakacje miałaby nie pisać ? Jak poprawi , to będzie mogła bo będzie miała czas .

      Usuń
    2. Jeszcze nie powiedziałam czy bede czy nie:D
      Ale zobaczymy jak z czasem to zalezy od ocen

      Usuń
  9. Z początku jak przeczytałam tytuł posta przestraszyłam się że chcesz go zawiesić, jednak gdy przeczytałam wszystko okazało się że nie o to chodzi z czego bardzo się cieszę ;D Miłego poprawiania ocen ;) O ile poprawy mogą być miłe ;_; No cóż, wiesz o co chodzi ;p Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obyś tylko poprawiła oceny blog przecież nie jest najważniejszy ; ** Popraw wszystko - trzymam za ciebie kciuki *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. poprawiaj sobie spokojnie, 3mam kciuki :3. Czekam na nexta ^^ . Możesz mnie powiadamiać o nowym rozdziale ? --> https://twitter.com/werciaxdd. Z góry Dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj żebyś tylko poprawiła ! 3-mam kciuki ! :D
    O i czekam na nexta. :D Też własnie poprawiam oceny . xd

    OdpowiedzUsuń
  13. OKI ;D
    Popraw się :*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia!! Mam nadzieję że ci się uda przy poprawie ocen :3 Czekam do środy :> Całuski!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Poprawiaj spokojnie, poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poprawiaj poprawiaj ja na szczescie juz wszystko poprawilam :) poczekamy :*

    OdpowiedzUsuń
  17. spokojnie popraw zebyś zdała my wytrzymamy :) powodzonka :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy wiesz ale dzisiaj jest środa... rozumiem cię z tymi ocenami więc nie bądź na mnie zła... <3

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy będzie następny ??? proszę odpisz bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. czemu dziś nie ma nexta??:(

    OdpowiedzUsuń