Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 3 kwietnia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 49

                                   Czyli Imagine z Zaynem cz. 49

Przed przeczytaniem włacz to :
http://www.youtube.com/watch?v=A_af256mnTE

Odruchowo odebrałam komórkę.
Gdy usłyszałam przekazaną mi wiadomość telefon upadł mi na ziemię.
Moje łzy toczyły sie powoli po poliku , słyszałam ich stukot o podłogę , powoli zaczęło to do mnie docierać...
-Ale przecież to nie może być prawda !.-Krzyknęłam prosto w twarz Malikowi.
-[T.I.] co się stało ?.-Zapytał strasznie zdziwionym moim zachowaniem.
Chciałam upaść na ziemię , jednak mulat złapał mnie w swoje ramiona i nie chciał puścić.
-Zayn puść mnie !.-Krzyknęłam a przed oczami miałam jedną jedyna myśl.
-Ale co się stało ?.-Zapytał przerażony chłopak.
W końcu pomyślalam ,ze gdyby nie Zayn to by się nie stało.
Podniosłam się i wyrwałam z ramion mualata.
Moje ściśniete ręce w pięści zaczęły go bić po okolicy klatki piersiowej z średnią siłą.
-To wszystko przez ciebie Zayn !. Nienawidzę cię !. Jak mogłeś !.-Krzyknęłam ,a z moich oczu znowu zaczęły się lać łzy.
-Co się stało kochanie ?.-Zapytał po raz któryś mulat.
-Mój ojciec umarł w wypadku rozumiesz !?. Gdyby nie ty dalej by żył !. Moja matka leży w szpitalu w stanie krytycznym !.- Krzyknęłam odpychając go od siebie , biorąc tylko płaszcz i kluczyki od samochodu, biegłam.
Slyszałam jak Zayn biegnie za mną ,ale ja nie mialam ochoty z nim rozmawiać, nie chciałam ,aby mnie pocieszał bo to i tak nic by nie dało , myślałam tylko o tym ,zeby spotkać się z mamą.
Wsiadłam w samochód i widząc sylwetkę Zayna łapiącego się za głowę , odjechałam.
Po 10 minutach jazdy byłam na miejscu , szybko wysiadłam z samochodu.
Pielęgniarka wskazała mi drogę do sali mojej mamy.
W życiu nie sądziłam ,ze zobaczę ją w takim stanie.
Cała posiniaczona , zabandażowana , poharatana.
Moje oczy napłynęły łzami , zaczęly powoli spływac po moim poliku.
Szybko usiadłam na krześle obok łózka szpitalnego w którym leżała moja mamusia.
Ona popatrzala na mnie swoimi zielonymi oczami.
Lekarz wszedł na chwilę , poprosił mnie o wyjście ,a ja czekałam na poczekalni.
Dopiero wtedy do mnie dotarło ,ze została mi tylko ona ,że nigdy nie zobaczę mojego ojca...
Czekałam okolo 20 minut , kopiac butem w ścianę, placząc jak nigdy wczesniej.
W końcu lekarz wyszedł ,a ja weszłam ponownie na sali.
Ponownie usiadłam na krzesło , złapałam mamę za ręke.
Widziałam jak po jej poliku spływa łza , jednak ma uśmiech na twarzy.
-Mamo co się stało ?.- Powiedzialam strasznie zaciekawiona.
-Opowiesz mi trochę o tym twoim przemiłym narzeczonym ?.-Zapytała ,a uśmiech z jej twarzy tak samo jak łzy nie zniknęły , wręcz przeciwnie.
-Mamo przecież sama go poznasz !. Prosze cię nie zostawiaj mnie !. Nie mozesz mi teraz tego zrobić !. Ja cię kocham !. Bardzo cię kocham i nie zniosę życia bez ciebie !. Jesteś dla mnie najważniejsza-Powiedziałam coraz mocniej ściskając jej ręke
... / 40 komentarzy pisze dalej , piszcie co sądzicie o tej czesci w komentarzu. ^^ Więc  jezeli będzie 40 komentarzy postaram się napisać w tym tygodniu dalszą część. :)

70 komentarzy:

  1. pisz !!!
    to jest the best :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę pisz dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja kurde *_* weź... czekam, czekam, czekam na dalej !

    OdpowiedzUsuń
  4. <333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. < 33333 suuuuuuper tylko krótkie .. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie, Boskie <333333 Kocham ^_________^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiste . *-*
    Czekam na next . ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebiste *_* *_* *_* mega next dalej szybko

    OdpowiedzUsuń
  9. Popłakałam się czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNY pisz pisz...;* :)) Nie możemy się doczkać :D *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super część czekam na następne kiedy będzie wstęp do nowego opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trailer pisemny już zrobiłam. :)
      Teraz został mi tylko filmowy. ^^
      I jeszcze chcę napisać taką mini książke dla siebie o Larrym ,albo po prostu Bi-sexualistach. :)

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać

      Usuń
  12. Proszę pisz tylko czemu to wina Zayna co on zrobił proszę powiedz bo nie kuama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To on zadzwonił do rodziców [t.I.] i poprosil ich o przyjazd...
      Gdyby nie poprosił ich o to ,katastrofy zapewne by nie było.

      Usuń
  13. Dalej prosze :)) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega!! Kocham to opowiadanie, ty piszesz bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. super , ale mogloby sie okazac ze jej ojciec jednak przezyl i wszyscy beda zyli dlugo i szczesliwie . zasluguja na to po tym co przeszli . a ty dziewczyno masz MEEEGA talent . swietna jestes <3

    OdpowiedzUsuń
  16. dalej , to jest super czekam na mega nexta .! nie wiem skąd ty bierzesz pomysły na to wszystko ale jak by nie było to się sprawdza , więc rób tak dalej.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham to .! next proszę. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. superrrr!!! czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham Kocham Kocham Genialny blog

    czekam z niecierpliwośćą na następną część życze weny :> <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Super super czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny tylko troche krótki

    OdpowiedzUsuń
  22. dawaj kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. EEEE jaki krótki, jeszcze dobrze się nie rozkręciłam z czytaniem a tu już koniec;/ ale tak to to ok:)

    OdpowiedzUsuń
  24. dobre *.*.. dalej/ -Werr

    OdpowiedzUsuń
  25. *u* tylko niech ona się aż tak nie wkurza na Zayna xD bo będzie źle haha ;p xx.

    OdpowiedzUsuń
  26. Suupeeer *p* Dawaj dalej *u* U mnie tez jest juz kolejna czesc ;)
    Masz ksiazke One Direction ? :D Dzisiaj wyszla *,*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dalej, dalej, daalej <3 czemu przerwałas? ja cie blagam, pisz ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  28. pisz pisz pisz pisz :D teraz świetne tylko wiesz tym razem niech troche poleży w szpitalu bo jak wcześniej pisałaś to strasznie szybko wychodzą z tego szpitala xd

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest zarąbiste <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Dajeszz ;**
    [SPAM]
    Zapraszam również na mojego bloga : one-direction-in-my-dream.blogspot.com
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne ♥
    Dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś okropna! Jak mogłaś tak zmienić zwrot akcji! :D i znowu ten szpital:D teraz nie będe mogła doczekać się kolejnej części ;D KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM TEN BLOOOG!!!! <33333

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle boski ; *
    Z Niecierpliwością czekam na następny ; D

    OdpowiedzUsuń
  34. trolololo kocham kocham kocham next :D

    OdpowiedzUsuń
  35. masz już 54 kom. [łącznie z moim] więc pisz dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super częsć! Szkoda że nie dodajesz juz tak często części......

    OdpowiedzUsuń
  37. Biedni.. super rozdział! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. kiedy next , bo sie nie moge doczekać.!(:

    OdpowiedzUsuń
  39. no masz 40 kom.to czemu nie piszesz? ja tu czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  40. nudne z tą matką niech wyzdrowieje a[T.I.]wruci do Zayna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nadal jest z Zaynem.
      Powinnaś uważnie czytać.

      Usuń
  41. jest super, tylko szkoda że już nie dodajesz codziennie tych imaginow.!;(

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialny dawaj dalej, masz genialne pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedy możemy spodziewać kolejnej części?:>

    OdpowiedzUsuń
  44. jejku jest boski kocham go i Ciebie za to że go wymyslilas i napisals i piszesz dalej <3333 [ niech [T.I] wybaczy Zaynowi i niech dalej beda razem ] <33333333333333

    OdpowiedzUsuń