Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 20 kwietnia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 54

                                             Czyli Imagine z Zaynem cz.54

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=wiwK5JcQbtM



Louisa który siedzi zamyślony , popijając lampkę czerwonego wina.
-Louis gdzie Zayn ?.-Zapytałam zdziwiona.
-O e ten yyy [T.I.] ?. Co ty tu o tej porze robisz ?.-Zapytał zdenerwowany Louis.
-Chcę pogadać z Zaynem , jest może w domu ?.-Zapytałam.
-E ten nie ma go ,ale to ten mogłabyś iść ,ze mną na spacer czy coś ?.-Powiedział łapiąc mnie za ręke Tomlinson.
-Czekaj muszę wziąć torebkę z sypialni.-Powiedziałam odrywając jego dłoń od mojej.
-Nie , nie możesz tam wejść.-Powiedział Lou ,a ja zaczęłam być coraz to bardziej podejrzliwa.
Pociągnęłam za klamkę drzwi ,a moje oczy momentalnie zapełniły się łzami które lały się po moich polikach.
To co ujrzałam , przeszło mój całkowity stan psychiczny.
Półgoły Zayn i półgoła Danielle , zatopieni w swoich objęciach , oddają sobie pocałunki.
Trzasnęłam drzwiami po czym skierowałam się do drzwi frontowych.
Chciałam wyjść , jednak Louis utrudniał mi to zadanie , czemu ?. Stanął przy drzwiach i nie chciał zejść mi z drogi.
Wtedy za ręke złapał mnie Zayn ,a ja zaczęłam się szarpać.
-To nie tak jak myślisz , ja po prostu...-Zaczął mowę mulat.
-Zamknij się , nie chce słyszeć twoich usprawiedliwień , wypuście mnie stąd , słyszycie ?.-Krzyknęłam.
-Proszę cię zostań.-Powiedział Malik ,a ja myślalam ,ze zaraz eksploduję.
-Zostań ?. Ty idź lepiej do tej swojej Danielle , jak mogłeś mi to zrobić ?!. Mi i Liamowi ?!.-Zadawałam pytanie retoryczne.
Skorzystałam z okazji kiedy mulat trzymał mnie lekko i wyrwałam się mu,zdjełam pierścionek zaręczynowy z palca , rzuciłam w nim Zayna , Louisa popchnełam z dużą siłą w bok , po czym szarpnęłam za drzwi i wybiegłam z pomieszczenia.
Biegłam , miałam zamiar teraz wszystko powiedzieć Liamowi.
Deszcz lał ,byłam cała mokra ,a moje łzy wtapiały się z kroplami cieczy.
W niecałe 15 minut byłam już u Liama.
Zaczęłam pukać pięściami w drzwi , chcialam ,aby jak najszybciej otworzył mi je otworzył,aby jak najszybciej Liam dowiedział się jaką ma kochającą dziewczynę.
Czekałam,czakałam ,aż w końcu się doczkałam.
Zobaczyłam Liama , który był lekko przestraszony.
-[T.i.] wejdź.-Powiedział Payne ,a ja zrobiłam to co kazał.-Co się stało ?. -Zapytał podając mi świeże ubranie , koc oraz ciepłą herbatę.
-Liam przyłapałam Zayna na zdradzie , on mnie zdradza !.-Powiedziałam ,a chłopakowi ,aż szczęka opadła , lekko nie dowierzał.-A co najlepsze zdradza mnie z twoją dziewczyną Danielle.-Dokończyłam zdanie.../Jak będzie 40 komentarzy pisze dalej , piszcie co sądzicie o tej części , czy się wam podoba w komentarzach , dzięki ,ze to czytacie i tyle wyczekujecie na rozdziały. ; *

62 komentarze:

  1. Świetny ! Koniecznie pisz dalej ! Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oo nie moge sie juz doczekac next'a switnyyy chce dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNA!!!Jak cały imagin :-)Czekam na kolejną część!

    OdpowiedzUsuń
  4. next :) cuownyyyy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny proszę o szybkiego nexta <3 ;*** Ale pisz dłuższe rozdziały jak byś mogła <3 ;*************

    OdpowiedzUsuń
  6. NASTĘPNYYY *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. NEXT <3 NEXT <3 NEXT <3

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNEEEE :****

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham twoje imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuper. tylko krótkie ostatnio piszesz a ten to już wgl. mogłabyś zrobić tak ze jak piszesz krótkie to mniej komentarzy a jak długie to te 40:) bo wydaje mi się to bez sensu jeżeli piszesz krótkie i mamy dać 40 i duże to samo, nie jest to żaden hejt ani nic tylko po prostu wydaje mi się to bez sensu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli w jednej części było 92 komentarze to wydaje mi się ,zę 40 komentarzy to mało , a ten jest krótki tylko i wyłacznie dlatego bo chcę trzymać w napięciu.

      Usuń
  11. Szkoda, że taki krótki ale jest spoko dawaj next'a ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dalej plissss jak najszybciej dodaj kolejny rozdział i jakbyś mogła napisać ile będzie jeszcze rozdziałów

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny ! Pisz szybko next'a <3333

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham to ! <33 Tego sie nie spodziewałam. :DD Dawaj dalej ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebisty!! Kocham to!! Błagam Cię dodaj jak najszybciej!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko to jest świetne :D Pamiętam jak był jakoś 12 czy 11 rozdział i popłakałam się ze wzruszenia tak samo jak tu :D <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Czemu nie piszesz dłuższych rozdziałów ;ccc KOCHAM <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny
    Ale czemu tak się porobiło ?>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebist*
    Pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham *-* pisz następny rozdział .!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam,pisz dalej x

    OdpowiedzUsuń
  22. Daj dalej *.* Tylko szybciej proszęęęę♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. No , no, no zapowiada się ciekawie ;p Proszę o następny !.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawaj nexta to czekanie co będzie dalej mnie zabija, masz naprawdę wilki talent :D

    OdpowiedzUsuń
  25. O matkooo Boskie nooo dalej porosze niech będzie jutro xD ! Masz może tt? lub aks?

    OdpowiedzUsuń
  26. BOŻEEEEEEEEEEEEEEEEE jakie to zajebiste <33333 prosze napisz to jak najszybciej prosze <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Pisz dalej :) Tylko szkoda że znów dramat...... Chciałabym zeby dalej była z Zaynem.....No ale coż.... Twój blog twoje myśli..... Czekam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu moje opowiadanie , moje wymyślone historie. ;)
      Nie chce nic zdradzać przed ,ale mniej więcej wiem co będzie dalej. ; 3

      Usuń
  28. Komentujęę i proszę o nextaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Prosze pisz dłuższe i szybciej!! <33

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na nastepna czesc. Bardzo mi sie podoba twoj blog. Jest boski *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Dalej *,* dalej dalej... Bo eksploduje... !! Już się doczekać nie mogę c:

    OdpowiedzUsuń
  32. NEXT'A JESZCZE DZISIAJ !!! :D ; ** Super < 33

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje imaginy sa świetne w życiu nie czytalam tak wspaniałych . Czekam na nexta z niecierpliwością . Pozdrawiam Directionerka < 3

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawdę genialne *~* świetny zwrot akcji i wgl ;3 xx.

    OdpowiedzUsuń
  35. superrr!!!!!!!!!! pisz dalej bo nie wytrzymam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałaś nominowana do Liebster Award, więcej info na http://directiongirls19.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej:** Chciałabym Cię poinformować, że nominowałam Cię do Libster Award (więcej u mnie)

    http://it-all-hopenes-for-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Next!!! ♥___♥

    OdpowiedzUsuń
  39. prosze nexta bo niewytrzymam

    OdpowiedzUsuń
  40. Nominuje cię do Libster Awards. Więcej informacji na thewanted-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. kiedy next??? bo czekam

    OdpowiedzUsuń
  42. kiedy następny już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń