Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 kwietnia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 50

                                            Czyli Imagine z Zaynem cz.50

Przed przeczytaniem włącz to --- > http://www.youtube.com/watch?v=p2DaCZZU2MM

-Przepraszam kochanie kocham cię żegnaj.-Powiedziała po czym powoli zaczęła zamykac swoje powieki.
Poczułam jak jej ręka ciągnie moją w dół...
Dopiero teraz do mnie dotarło ,ze na własne oczy widziałam jak moja mam umarła.
Osoba która od zawsze się mna opiekowała, ktora zawsze o mnie dbała.
-Mamo nie !.-Krzyknęłam znienacka , połozyłam się na jej nie żywe już ciało, zaczęłam plakać.
Milion łez poleciało mi po moim poliku w ciągu sekundy.
Nagle do sali ktoś wszedł ,a ja nadal nie spuszczałam wzroku z ciała mojej mamy.
Ten ktoś , ta osoba złapała mnie od tyłu swoimi rękami...
Zaraz... ja znam te ręca.
-Malik zostaw mnie !.-Krzyknęłam nie odwracając wzroku od ciała mojej matki.
-Musimy iść , [T.I.] chodź-Powiedział mulat szarpiąc mnie za ręca.
-Zostaw mnie !. Chcę porozmawiać z mamą !.-Powiedziałam na jednym tchu.
-Ale [T.I.] ona nie żyje.-Powiedziała coraz silniej przyciągając mnie do siebie.
Wtedy nastała cisza...
Uległam chłopakowi ,podeszłam do niego i bardzo mocno się w niego wtuliła.
-Czemu akurat mi Zayn ?. Co ja takiego zrobiłam?.-Zapytałam ,a twarz miałam wtuloną w jego ramię.
-Kochanie wszystko się jakoś ułoży.-Powiedział Malik błądząc ręką po moich plechach.
-Zayn ja nie chcę tu już być , ja chcę do domu ,chcę zapomnieć , chcę ,aby to wszystko się skończyło.
-Dobrze kochanie zawiozę cie do domu.-Powiedział Zayn.
Wsiedliśmy do auta , po 15 minutach bylismy już na miejscu.
Położyłam się na łóżku , blądziłam myślami, łzy lecialy mi po polikach.
Zayn objął mnie swoim ramieniem po czym powiedział:
-Kochanie spróbuj zasnąć proszę cię.
-Nie wiem czy dam radę.-Powiedziałam przechylając się na drugą stronę.
Zatopiona w myslach , po paru godzinach zasnęlam.
Wstałam wczesnym rankiem,usiadłam na kanapie i zaczęłam płakać.
W ręce trzymałam telefon ,oglądając wspólne zdjęcia ze mną i moimi rodzicami.
Gdy łzy leciały mi jak oszalałe i nie mogłam ich opanować , pocierałam ręką poliki.
Nagle obudził się Zayn, pocałował mój goły obojczyk i zapytał:
-Kochanie czy ty płaczesz ?.
-a jak mam nie płakać?.-Zapytałam ironicznym tonem.
-Ale co się stało?. Czy to ma coś związanego ze wczorajszym wieczorem.-Zapytał Zayn lekko przestraszony.
-Po co mnie głupio pytasz ?.-Zapytałam odwracając wzrok na mulata.
-Ale co się stało ?. Zrobiłem ci coś ?. Czy może przejmujesz się no ten.. ,ze Niall nas nakrył ?.-Zapytał mulat   bardzo ciepłym głosem.
-Co ?. Człowieku moi rodzice nie żyją , jak ja mam się z tym pogodzić ?. -Zadałam pytanie retoryczne.
-Jak to twoi rodzice nie żyją ?. czemu ja nic o tym nie wiem ?.-Zapytał Malik łapiąc mnie za policzek.
Nagle do pokoju wszedł Niall.
-Gdzie moje żarcie które mi wczoraj obiecałaś ?.-Zapytał wkurzony.
-Ale przecież ja ci je juz kupiłam całą reklamówkę jedzenia.-Powiedziałam.../40 komentarzy pisze dalej , piszcie w komentarzach co sadzicie o tej części i czy się wam podoba. ;)
Pisałam w pospiechu , za co przepraszam ,ale ide na Must be The music xd.

55 komentarzy:

  1. Super ;oo a to pewnie był sen .. chociaż nwm ... xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Że to sen?? O Boże :D Next!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko!!! Szybko next *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. jest, a już myślałam że to na serio ona nie żyje super obrót sprawy , kocham cię za to że tak piszesz i mam nadzieję że nie przestaniesz .!<3 czekam na mega nexta i mam nadzieję że będzie on już jutro.!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super!!!ale wymyśliłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. jest suupeer !! szybko next <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super zwrot akcji ;D fajny pomysł z tym snem ;)) czekam niecierpliwie na next'a *-* xx.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie napisane czekan na następny

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, pisz szybko next'a *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie i jeszcze raz boskie !
    Ja takie 'wtf' jak czytałam tą końcówkę i powiem Ci, że bardzo fajny zwrot akcji :)
    Ciągle Mnie czymś zaskakujesz, ale za to Cię właśnie kocham :*

    Czekam niecierpliwie na dalszą część. Pozdrawiam c;

    @Free_Hugs69_

    OdpowiedzUsuń
  11. a myślałam że to ja mam dziwne sny, czekam na kolejną cześć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślałam, że mnie już niczym nie można zaskoczyć, a jednak............plissssssssss pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  13. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    ale zajebiscie Ci wyszlo <33333333333333333333333333333333333333333333333
    next :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super całe szczęście, że to był tylko sen!! Niemogę doczekać się kolejnej części :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie *p*
    Pisz dalej ^^ bo ją już ogólnie nie ogarniam.... o_O

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie *p*
    Pisz dalej ^^ bo ją już ogólnie nie ogarniam.... o_O

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski jezu kocham to opowiadanie, najlepsze jakie znam <3 ;***** Pisz szybkiego nexta <3 I niech to będą długie rozdziały prosze <3 ;*********

    OdpowiedzUsuń
  18. Super!!! Piszesz najlepsze imaginy na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebiste !! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie że to był tylko sen.....Odetchnełam z ulgą.... <3 Pisz szybko.... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie pisz dalej ! Nie wiem o co może chodzić, ale zapowiada sie ciekawie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaaaa... To takie buty xD Super, dawaj dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. hahahahahahahahahhahah... DALEJ ! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejuu *.* Dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny, chociaż nie rozumiem za bardzo końcówki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona przeżywa ten dzień drugi raz...
      Ten sam co dzień wcześniej xd.

      Usuń
  26. Super końcówka taka dziwna alee jest super xD ; ) ; **

    OdpowiedzUsuń
  27. ale fajne prosze o ciąg dalszy <3333

    OdpowiedzUsuń
  28. supper czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  29. tylko szybko pisz.Bo kiedyś dodawałaś co 1 dzień a teraz co 5 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo teraz mam mniej czasu , więcej nauki i treningów. ;c

      Usuń
  30. Łot A Fak >? Że sen powiadasz .? Mhmmmmmmmmmmmmmmmm ... Ciekawie :** Pisz , pisz , póki wenę mash ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedy dodasz filmowy prolog z Harrym?
    Rozdział <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam go i robiłam ,ale ciągle mi się nie zapisywało , dosyć długo jeszcze będe go robić jakieś 2 tygodnie xd.

      Usuń
  32. Jak zwykle genialny no i super pomysł z tym zwrotem akcji ;* Pisz szybko nexta :>

    OdpowiedzUsuń
  33. Na początku smutny, ale na koniec z tym Niallem hahaha czekam na nastepny:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale beka !ciekawe w max ale czekam aż Naill jak zawsze się w coś wpierdzieli on tam wymiata xd a co z ich dzieckiem ?

    OdpowiedzUsuń
  35. To sie robi dziwnie tajemnicze :OO Czekam na nexta :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ma na imię ich dziecko?

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny dawaj nexta bo nie wytrzymam. <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Jacie coraz fajniejsze się to robi...

    OdpowiedzUsuń
  39. normalnie zabije Cie za tą końcówkę .. :* czekam z niecierpliwością na next :]

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny czekam na next. Dodaj szybkoo ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  41. To się robi już coraz bardziej genialne ♥♥
    dodawaj jak najszybciej jak tylko będziesz mogła.
    Życzę Weny :>

    OdpowiedzUsuń
  42. O boże! Tego to ja się nie spodziewałam. xd To wszystko jej się śniło? Ale współczuję, skoro to musiał być sen, gdyby mi by się coś takiego przyśniło to bym się chyba załamała. ;-;
    ZAPRASZAM! http://what-am-i-doing-here-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. swietne :* czekam na nexta :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Tyle czekałam i nareszcie jest *..* Daleej♥

    OdpowiedzUsuń