Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 kwietnia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 53

                                           Czyli Imagine z Zaynem cz.53

Przed przeczytaniem włącz to: http://www.youtube.com/watch?v=wiwK5JcQbtM

Obróciłam głowę ,aby spojrzeć kto mnie woła.
Zobaczyłam Liama i Danielle.
Ale przecież oni się praktycznie nie znają , jak to możliwe ?.
-Co się stało ?.-Zapytał Liam z dość przestraszoną miną.
-Liam skąd znasz Danielle ?.-Zapytałam.
-Znamy sie już tydzień , kiedy wyjechałaś Zayn mi ją przedstawił ,a to wy wogle się znacie , ty i Danielle ?.-Zapytał Liam patrząc to raz na mnie to raz na Danielle.
-Nie ważne Liam , teraz ważniejsza jest [T.I.] , co ci się stało ?.-Zapytała miłym , cichym głosem Dan.
-No własnie co ci jest ?.-Zapytał chłopak łapiąc jakąś część mojej rozdartej koszulki, patrząc na moja zapłakaną twarz,zapełnioną gorzkimi łzami.
-Nie wiem co się stało , ja nie wiem Liam , Zayn tak bardzo się zmienił , on się upił.-Powiedziałam i odruchowo przytuliłam się do Liama.
Ten lekko poklepywał mnie swoję dłonią po plecach.
-Słuchaj [T.I.] dzisiaj pośpisz u mnie , opowiesz mi wszystko,Danielle nie będziesz miała nic przeciwko ?.-Powiedział Payne.
-Nie,nie dzisiaj i tak śpię u przyjaciółki.-Powiedziała ,a z jej twarzy nie znikał usmiech.
Chłopak złapal mnie ramieniem , dał mi swój płaszcz ponieważ było dosyć chłodno i skierowaliśmy się do domu Liama , po drodze odprowadzając Dan.
-Słuchaj [t.I.] nie wiem jak ci to powiedzieć ,ale od czasu twojego wyjazdu Zayn dziwnie się zachowuje , wogle nie opiekuje się dzieckiem...-Zaczął mowę Liam , jednak ja mu ja przerwałam.
-Boże co z dzieckiem ?. Czy wiesz gdzie ono teraz jest ?.-Zapytałam zrozpaczona i wystraszona.
-Spokojnie jest w dobrych rękach , jest u Harrego on umie zajmować się dziećmi, gwarantuję ,że Justinowi nic się nie stanie.-Powiedział chłopak.
-Ufff.-Odetchnęłam z ulgą.
Zanim się obejrzeliśmy bylismy na miejscu.
Rozebrałam się i rozgościłam.
Usiadłam na kanapę wpatrując się w jedną z zapalonych świec na stole.
-Proszę.-Powiedział Liam przysiadając się do mnie i podając mi kubek ciepłej herbaty z cytryną.
-To co się tak dokladnie stało ?.-Zapytał zaciekawiony tą sytuacją.
-Liam ja po prostu... nie wiem czy mam ochotę komuś o tym mówić.-Powiedziałam czując ,ze jednak muszę sie komuś wygadać.
-Spokojnie , ja nikomu nie powiem ,ale jeżeli nie chcesz to nie... nic na siłę.-Powiedział chłopak biorąc jeden wielki łyk napoju.
-Dobra to było tak ,ze przyjechałam do domu , nikogo nie zastałam , po chwili przyszedł Zayn i...-Zaczęlam opowiadać mu całą tą sytuację.
Chłopak tylko mnie przytulił i na chwilę zamilknął.
Ja znowu zaczęłam płakać , nie dowierzając w to ,zę Zayn mógł coś takiego zrobić.
-Proszę nie płacz.-Powiedział Liam pocierając z mojego polika łzy.
-Liam ja juz nie wytrzymują...-Powiedziałam coraz mocniej go ściskając.
-Słuchaj moze jutro dla poprawy humoru poszłabyś gdzieś z Danielle ?.-Zapytał Liam , widać ,ze był bardzo zatroskany o mnie.
-Mogę iść , jezeli będe miała nastój ,a Liam słuchaj ciebie coś z Dan łączy , coś wiekszego ?.-Zapytałam chłopaka.
On lekko się speszył po czym szybko powiedział:
-Jesteśmy parą.
Ja się do niego lekko uśmiechnęłam oraz pogratulowałam.
-Dobra [T.I.] jest dosyć późno , ja pójdę dzisiaj do gościnnego ,a ty idź na moje łóżko.-Powiedział podając mi swoją dużą koszulę ,abym miała w czym spać.
Nie wahałam się ,ani chwili dłużej , bo czułam duże zmęczenia.
Po chwili rozdzieliliśmy się , położyłam się na bardzo wygodne łóżko Payna , zaczęłam mrugać oczami ,aż w końcu zasnęłam...
Wstałam bardzo wcześniej.
Na palcach poszłam sprawdzić czy Liam jeszcze śpi.
Tak jak myślałam spał , napisałam mu tylko karteczkę ,ze muszę coś załatwić po czym ubrałam się i wyszłam.
Chciałam spotkać się z Zaynem i wszystko to sobie wyjaśnić , dowiedzieć się czemu się upił , co się stało.
Po drodze do domu zaczęłam się wahać nad odwiedzeniem mojego narzeczonego, jednak ciekawość wygrała.
Po 15 minutach byłam juz na miejscu ,szybko oraz bardzo cicho otworzyłam drzwi.
Wyjrzałam lekko przez otwarte drzwi w salonie , ujrzałam.../40 komentarzy pisze dalej, piszcie czy podoba wam się ta cześć w komentarzach , przepraszam ,zę nie czesto piszę,ale jak wiecie mam brak czasu,dziękuję za czytanie mojego bloga i za komentarze. :)

69 komentarzy:

  1. Supre czekam na nexta :)
    Przepraszam za spam
    http://in-life-often-make-a-difference.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny! Pisz daleeej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski <3
    Pisz, pisz bo niemogę się doczekać : )

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz prosze juz nie moge sie doczekac tylko szkoda ze tak dlugo ttzeba czekac na nowy rozdzial ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże ! Dlaczego ty musisz przerywać w takich momentach ?! Ale rozdział świetny ! :**

    P.S. Czekam na następny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz dalej.Świetny ten roździał

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuper, czekam na następny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. prosze dalej.! jesteś mego.!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz dalej to jest genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. dalej proszę ! <3 ♥♥♥ <3

    OdpowiedzUsuń
  11. kobieto masz talent ! rycze przy tym jak małe dziecko

    OdpowiedzUsuń
  12. nie moge sie już doczekać rozdziału :D pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz nastepny i dodawaj jest super nie mogę się doczekać co będzie dalej ... ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Dalej plisss ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega ! Pisz dalej ! Koniecznie ;) Zapraszam na mojego bloga : http://imaginyonedirection6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dalej proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dalej <3 popłakałam się ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dalej prosze <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie moge się doczekać dalszej części.. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ♥
    Tylko proszę, jak będzie 40 komentarzy to napisz jeszcze dzisiaj :*
    Wiem że masz treningi , ale jak nie dzisiaj to na pewno jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham twoje Imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne! Pisz dalej. Wiem jak jest ciężko bo sama piszę bloga ;) . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny imagin :D nigdy nie widziałam tak długiego. mam nadzieję, że kiedyś będę trzymała w rękach twoją książkę :) powodzenia. czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajebisty *,* DAFUQ ! Dalej <3 :33

    OdpowiedzUsuń
  25. superrrrrrrrrrr!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. musiałaś przerwać w najlepszym momęcie???

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem 40 komentarzem :)
    czyli.........nowy rozdział, błagam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. prosze o kolejny rozdział :) kocham<3333

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie kaz mi czekac . To jest zajebiste . Daawaj jaak najszybciej nn . xx ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham to <3
    Proszę next ;***

    OdpowiedzUsuń
  31. Szybko dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawaj następny ! :D Super, SUPER , S.U.P.E.R. !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. SUPERRRRRRRRRRRRRR!!!!! KOCHAM TO!
    Zapraszam do mnie przy okazji dopiero zaczynam onedirectionsweetstory.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Mmmmmm jest na prawdę super . Proszę pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ZAJE

    BISTE


    PISZ DŁUŻEJ ALE 3 CZĘSCIOWY W JEDNYM PLZ. ;*
    Jestem swiadoma ze to ciezko sie pisze ale dla nas bedzie lepiej ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. Czekam mam nadzieje że bd już jutro <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Harry dobry opiekun :D <3 nexta szybko!! c: xx.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dlaczego!? Prosze następny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Boski <3 ;***** Nexta szybkiego proszę <3 ;******

    OdpowiedzUsuń
  40. Super! Jak zwykle ;)
    Dawaj nexta! ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. następny szybcutko <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawaliste!! Kiedy będzie mastępna część??

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedy będzie następny >?
    Nie mogę się doczekać !!
    Szybko, szybko....

    OdpowiedzUsuń
  44. Znowu nas olalas, i nie dodajesz ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olałaś ?. Dziewczyno wiesz co piszesz ?. Sorry mam spotkanie do bierzmowania bo idę rok wcześniej ,mam treningi , mam szkołe i nauke.

      Usuń
  45. Nexta Juz tak dlugo czekamy!!

    OdpowiedzUsuń
  46. ZAWSZE
    Przed pójściem spać
    Zaraz gdy sie obudze
    Przed lekcjami
    Po powrocie ze szkoły
    Zawsze sprawdzam czy jest nowy imagin
    BŁAGAM NAPISZ DZISIAJ NEXTA
    JESTEM UZALEZNIONA OD TWOJEGO CUDOWNEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  47. Piszesz boskie imaginy *-*
    Next, błagam!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne !!! Kocham Twojego bloga !! <3 <3 :*

    OdpowiedzUsuń