Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 kwietnia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 52

                                         Czyli Imagine z Zaynem cz. 52

Przed przeczytaniem włącz to--- > http://www.youtube.com/watch?v=-_oLfC5Z_Ys

Chciałam już złapać za klamkę drzwi , jednak ktoś zrobił to przede mną ,a po chwili ujrzałam naprzeciwko mnie Zayna.
-Zayn martwiłam się gdzie byłeś ?.-Zapytałam.
Chłopak tylko zrobił pare chwiejnych ruchów , podszedł do mnie złapał mnie w okolicy pośladków i zaczął całować po szyi.
-Jesteś pijany !.-Krzyknęłam do chłopaka lekko odpychając go od siebie.-Przecież ty nigdy nie lubiłeś pić !.
Co się z tobą dzieje ?. -Zapytałam
Znowu nie usłyszałam odpowiedzi , mulat złapał mnie mocno,jedną ręką rozrywał mi koszulkę ,a drogą mnie obejmował.
-Przestań!.-Krzyknęłam wiedząc ,ze nie chce z nim tego robić, przecież on jest kompletnie pijany.
-Zamknij ryj suko i bądź posłuszna !.-Krzyknął Malik.
-Co ty powiedziałeś ?. Nie poznaje cię Zayn, zostaw mnie !.-Krzyczałam.
Chłopak totalnie się zmienił , nie wiem czy to przez alkohol czy coś innego spowodowało zmianę jego zachowania.
Zaczęłam pięściami z dużą siłą bić go w klatkę piersiową , jednak ten złapał mnie za ręce , przyciągnął na ścianę , tak,ze nie mogłam nic zrobić.
-Zayn przestań proszę !.-Krzyczałam , płakałam , błagałam ,żeby mnie zostawił.
-Cicho.-Powiedział Zayn i w tym czasie zaczął oddawać mi pocałunki.
Zaczęłam się wyrywać ,w końcu znalazłam dobry moment kiedy mulat trzymał mnie lekko wtedy odepchnęłam go i pobiegłam w stronę salonu.
Jednak Malik pobiegł za mną , zdenerwowany moim zachowaniem , złapała mnie , zaczął mną szarpać , rzucił mnie o drzwi balkonu , tak ,że one stłukły się ,a ja leżałam w szkle.
-Zayn zostaw mnie , proszę...-Mówiłam z bólem w głosie , płaczem na policzkach.
Jednak ten nawet mnie nie słuchał , złapał mnie za nogę i przyciągnął do siebie.
Byłam cała we krwi , cała posiniaczona i skaleczona.
Krew lała mi się z ręki , z nogi co powodowało ból,ale jeszcze bardziej bolało mnie zachowanie Zayna.
Chłopak nie zwracał na to uwagi , położył się na mnie , zaczął rozpina zamek moich spodni.
-Nie , nie Zayn !. -Krzyczałam i bronilam się.
Zacząłem rękoma , odpychać jego twarz co go jeszcze bardziej rozłościło.
Walnął mnie dłonią w twarz ,a ja nie mogłam powstrzymać się od coraz to większego placzu.
Pod reką miałam tylko stołek , nie wiedziałam czy bede na tyle silna ,zeby go podnieść ,ale to była jedyna rzecz która mogła mnie teraz uratować.
Udało sie podniosłam go i walnęłam nim chłopaka gdzieś w tył pleców.
Wtedy on puścił mnie i zaczął łapać się za plecy , zaczął krzyczeć ,że mnie dorwie i ,ze nie ręczy za siebie.
Wybiegłam z domu , biegłam przed siebie.
Było dosyć ciemno , prawie nic nie widziałam.
Czułam jak boli mnie ręka , czułam jak wszystko mnie boli.
Szczerze ?. Szokiem było dla mnie to jak Zayn bardzo sie zmienił , jak bardzo na człowieka może zadziałac alkohol.
Nigdy nie widziałam go w tam stanie.
Biegłam dalej , aby znaleźć się jak najdalej domu.
-[t.I.]?.- Usłyszałam jakiś głos koło mnie... /Next jak będzie 40 komentarzy , oceniajcie , piszcie w komentarzu jak wam się podoba ta część ,albo czy was nią zaskoczyłam , przepraszam ,ze nie tak czesto już teraz dodaje ,ale muszę poprawiać oceny i mam treningi wiec mniej czasu na wszystko. :)
Ps. Ja wiem ,ze pisanie kropek po znakach interpukcyjnych nie jest poprawnie gramatycznie ,ale ja tak lubię i nie mam zamiaru tego zmienić, więc się o to nie czepiajcie.

93 komentarze:

  1. daj mi dziś nexta, bo się jaram bardziej jak pochodnia. Świetny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Pisz next'a! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. napisz dziś nexta prosze bo nie wytrzymam < 3333

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny rodzdziała SPAM zapraszam do siebie zaczynam pisać 2 rozdział o Niallu trzebauwierzycwswojemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie ! ♥ Jak Zayn mógł się tak zachować ?! Dawaj dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Plis pisz kolejny rozdział!!! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeju jakie cudne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz dalej jest świetne!! ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. prosze nexta jak najszybciej !
    za bardzo sie jaram twoim blogiem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. Next! Next! Next! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. pisz kolejny rozdział! to rozkaz! xD

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne, zawsze mnie czymś zaskakujesz pisz dalej plisssssssss <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Z szokowało to za mało powiedziane ... Matko ja zamarłam to czytając.Normalnie brzuch mnie zaczął boleć i nie spodziewałam się czegoś takiego... Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Co się w tym czasie działo z Justinem i z kim on był i jeśli to nie tajemnica to proszę powiedz :)
    ~ TO JEST GENIALNE ~

    OdpowiedzUsuń
  14. BISTE BISTE BISTE BISTE DAALEEJ !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. NEXT NEXT NEXT <3!!

    OdpowiedzUsuń
  16. NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ NASTĘPNEGO !

    OdpowiedzUsuń
  17. PISZ DALEJ *___*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zarąbistee prosze cie daj nexta dzisiaj prosze prosze prosze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ZGON ♥ ♥ ♥ PISZ DALEJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten blog jest cudny! Ten imagin jest... No właśnie zszokowało mnie zachowanie Zayn'a nie powiem, że nie xD. Ogólnie ten imagine mi się podoba. Myślę, że to był Harry. Nie wiem czemu tak myślę xD. Spam : Zapraszam na bloga mojego i mojej przyjaciółki http://staraprzyjaznprzeradzasiewmilosc.blogspot.com/ . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. TO JEST CUDOWNEEE !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Błagam, pisz next'a!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ NASTĘPNEGO ROZDZIAŁU *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. normalnie zaszokował mnie ten rozdział ... nie spodziewałam się tego bo Zaynie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki zwrot akcji. Ty piszesz wspaniale. Widać że masz bujną wyobraźnię :D

    OdpowiedzUsuń
  26. piękneee LOVE YOU ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Pisz dalej! Świetne

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja :* Troche zaskoczenie, ale piękne

    OdpowiedzUsuń
  29. jest 40 komentarzy :P domagamy się NEXTA ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Pisz next'a!!! Jest już ponad 40 komentarzy!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezu. Dawaj next'a. Myślałam, że to nie Zeyn tylko ten chłopak co jest do niego podobny, ale nic na ten temat nie pisałaś. Czyli to prawda...?

    OdpowiedzUsuń
  32. <33333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  33. a... nie wiem co napisać to nie w jego stylu.A gdzie ich syn i chłopaki? dawaj nexta bo normalnie nie wytrzymam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeju suuper czekam na nastepny<33

    OdpowiedzUsuń
  35. Dawaj następne SZYBKO !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pisz dalej! Kocham twoje imaginy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja chcę nexta! Tu i teraz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Mmmm już nie mogę się doczekać ... Proszę jak najszybciej o następny ;p <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny , fajne zmieniłaś obrót sprawy bo masz teraz chociaż nowy wątek do rozwinięcia świetny pomysł. Gratuluje :* I życzę weny oraz poprawy ocen ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Dawaj dalej *,* Już się doczekać nie mogę *____________*

    OdpowiedzUsuń
  41. Super daj nastepny i to szybko ; **

    OdpowiedzUsuń
  42. NEXT NOW !! <33

    OdpowiedzUsuń
  43. daj nexta plose

    OdpowiedzUsuń
  44. domagamy się NEXTA :3

    OdpowiedzUsuń
  45. wsssyscyyy chca nexta ;33 i ja tezz i mi nie przeszkadzają te kropki sama nawet nie zwróciłam na to uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dawaj dalej ! Koniecznie ! Boski ci wyszedł i następny też napewno taki będzie <3

    OdpowiedzUsuń
  47. extra! pisz next! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny świetny po prostu leżę i nie wstaje <3

    OdpowiedzUsuń
  49. http://in-life-often-make-a-difference.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  50. Lol jesteś chora psychicznie. Jeszcze nikogo tyle nieszczęścia nie spotkało .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierz ,ze sa osoby które spotkało więcej nieszczęścia niz bohaterkę mojego Opowiadania , np. małe dzieci które mieszkaja na ulicy , nie mają domu , ich rodziców pojmali do prac społecznych ,albo po prostu umarli,głodnych i wycięczonych,lezących i śpiących na zimnej ziemi.
      Pomyśl troche zanim ocenisz mnie po moim Imaginie.

      Usuń
    2. Asia Jabłońska masz racje , co do tego . A zresztą nie ma, co się do ciebie przyczepiać bo piszesz fikcyjną opowieść , a nie jakąś rzeczywistą więc nie rozumiem jak ktoś może się wypowiadać tak bezczelnie na twój temat ... ;p

      Usuń
    3. Mnie najbardziej wkurzyło to zdanie " Jesteś chora psychicznie" stwierdza to po moim Imagine , mogę tylko pogratulować komuś inteligencji bo opisuje mnie wcale mnie nie znając.

      Usuń
    4. Czasem trzeba się pogodzić z faktem , że nie wszystkim musi się podobać twój blog . Czy nie może jej spotkać czegoś dobrego choć raz ? Zauważ , że na twoim blogu komentarze dodają tylko ,, Anonimki " ? Nie kieruj się w tym momencie , że piszę z anonima bo zapomniałam hasła do konta .

      Usuń
  51. asdfgkhmignftbgf5w7gvb8 *________________________* I LOVE YOU & TWÓJ IMAGIN xd ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  52. szyyybko dzisiaj wszystko przeczytałam ! HARDKOR xd i zazdroszcze takiego talentu jaki ty masz czekam z niecierpliwością ! : D

    OdpowiedzUsuń
  53. Jaram sie tym imaginem jak louis narchewkami
    BOSKIE AWWWWW!!!!!!<333
    NEXT

    OdpowiedzUsuń
  54. Next next
    Ponad 40 komentarzy pisz jestem uzalezniona od tego bloga<333 :****

    OdpowiedzUsuń
  55. O matkoooooo DALEJ przyznam sie że się śmiałam jak napisałaś ze ciągnął mnie za nogę to mi się jaskiniowcy z bajek przypomnieli xD haha ZAYN jaskiniowiec :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale jest świetny dalejjjjj *.*

    OdpowiedzUsuń
  57. :o zszokowało mnie to ! świetne ! dawaj nextaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  58. ♥♥♥ Dawaj nexta! Teraz! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. jaki boski imagine ♥_♥ chcę ciąg dalszy. wczoraj poświeciłam cały dzień, aby przeczytać twojego bloga. jest wspaniały *.* chcę kolejne części imagine'a "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić"

    OdpowiedzUsuń
  61. Cos czuje ze ta osoba bedzie Louis <333 OOoooooooOO *.* niech z nim bedzie :3

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz świetnego bloga, nominowałam cię do Libster Award, więcej na http://life-in-london-xx.blogspot.com/2013/04/libster-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  63. super masz talent czekam na następny :>
    Życzę weny:>

    OdpowiedzUsuń
  64. Przeczytałam teraz praktycznie cal tą ''sagę'' ;p
    Bardzo mi się podoba tylko czasem piszesz niewiarygodne i niemożliwe rzeczy.
    Weny dużoo! I dodawaj dzisiaj next!

    OdpowiedzUsuń
  65. Kocham twoje imagine ! dawaj nastepny ! :D <3

    OdpowiedzUsuń