Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 24 kwietnia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 55

                                            Czyli Imagine z Zaynem cz. 55

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=OmliBRZUxnk&feature=endscreen


-Co ty do mnie mówisz dziewczyno ?!.-Zapytał krzycząc Liam.-Oszalałaś ?. W głowie ci się coś popieprzyło dosłownie ?!. To ,ze Zayn cię zdradza to nie znaczy ,ze zdradza cię z Danielle !.-Dodał.
-Ale ja mówię prawdę.-Powiedziałam cichym nieco wystraszonym głosem.
Wtedy Payne się zdenerwował , szarpnął mnie za ręke i krzyknął :
-Wynoś się stąd , nie chce ciebie na oczy widzieć !.
Otworzył mi drzwi i wypchnął mnie na podwórko.
-I ,zebym więcej cię tu nie zobaczył.-Powiedział Liam trzaskając drzwiami.
Deszcz lał ,a je leżałam na zimnej jak lód ziemi.
Muszę iść po dziecko , to tylko jedyny sposób ,aby się stąd wyrwać.
Szłam , głowę miałam spuszczoną ku dołu , z policzka ciekły mi łzy.
Jak ja mogłam pokochać takiego drania ?. Błądziłam myślami...
Moje życie straciło całkowity sens, ale czemu Danielle ?.
Czemu ta dziewczyna musiała pojawić się w naszym życiu ?.
Zraniła nie tylko mnie jak i Liama...
Tylko ,ze Liam wcale mi nie wieży, aż tak jest w niej zakochany ?.
Już nigdy w życiu się nie zakocham , już nigdy w życiu nie chcę mieć chłopaka , to za bardzo boli...
Wszystko mogłabym jakoś przeżyć , przeboleć , wybaczyć ,ale nie zdrade.
To za duży cios jak dla mnie.
Zaczynam sie nim brzydzić , jak on mógł raz kochac się ze mną ,a drugi raz kochać się z tą ,z tą suką...
Nie mam innego zdania o niej.
Udawała taką miłą , niewinna , pomocną , udawała ,ze nic nie wie ,a tak naprawdę rozkochała Liama i poszła się puszczać z Malikiem.
-To straszne , chcę o nim zapomnieć , nie chcę go już znać !.-Wykrzyczałam będąc już na miejscu i pukając w dębowe drzwi mieszkania Harrego.
Nie musiałam czekać dlugo ,aby mi je otworzył.
-Co ci się stało ?.-Zapytał wystraszony loczek ,a ja byłam już bezsilna na tłumaczenie mu tego wszystkiego.-Wejdź.-Dokończył zdanie.
Podał mi czyste ciuchu , dał ciepłej herbaty.
Usiedliśmy na kanapie w salonie.
-Mały już śpi.-Powiedział Styles.
-No własnie Harry bardzo ci dziekuję za opiekę nad Justinem , ja już nie daje rady z tym wszystkim,Zayn się tak bardzo zmienił...-Powiedziałam biorąc duży łyk cieczy.
-[t.I.] no bo własnie miałem ci powiedzieć , od twojego wyjazdu Zayn zostawił mi dziecko pod opiekę na jeden dzień ,a nie wrócił po niego , martwiłem się ,ze coś mu się stało,poszedłem sprawdzić czy jest z nim wszystko ok , no i zastałem go całego pijanego...-Powiedział Styles lekko się jąkając.
-Tak ja też zastałam go pijanego ,zastałam go na zdradzie i wogle...-Powiedziałam ,a po moim oku poleciała pojedyncza łza.
-Czekaj... czekaj na czym ?. Jak on mógł cię zdradzić ? .Jesteś najładniejszą , najlepszą ,najsympatyczniejszą kobietą na świecie.-Powiedział loczek lekko sie do mnie przybliżając.
-Widocznie go nie uszczęśliwiałam ,albo po prostu znudziłam się mu.-Powiedziałam pod nosem.
-Przestań !. Jesteś cudowna !. Zayn jest chyba ślepy...-Powiedział ,a jego usta spotkały sie blisko moich.
Loczek powiedział mi tyle ciepłych słów ,że nie mogłam tego nie zrobić.
Musnęłam lekko jego usta ,a potem zaczęłam delikatnie wpychać swój język do jego buzi.
On oczywiście odwzajemnił pocałunek ,był taki nieziemski !. Zayn nigdy nie całował mnie tak delikatnie ,a przy tym tak czule.../40 komentarzy pisze dalej , piszcie czy podobała wam się ta część , co o niej sądzicie w komentarzach, dziękuje wam ,ze macie tyle cierpliwości ,aby czekać 5 dni na następną część.Jesteście kochani <3.

59 komentarzy:

  1. Ja pierdzielę to jest takie zajebiste <33333333333333 ;******** Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO,MATKO, <3 *_______* HAZZUŚ <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :D Ja chce daaaaleeejj ! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham!!! <3 Dalej!! Czytam ten imagin od samego początku i go kooocham!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiaszczy <333 Pisz daleeeeeeeej!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Daaaalej prosze nie tak długo wchodze codzienne i patrze czy juz nie dodałaś nowej części. <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój boże to jest zajebiste !!! Ja nie mam słów do określenia!!!
    Czekam na nexta <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne *.* masz talent, kocham Cię i ten imagine <3 dalej, czekam z niecierpliwością na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne
    Dalej !!

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo jja kocham kocham kocham to :*:*:* *.* superr .!!!
    dlaczego musimy tak dlugo czekac na nexta .?!?!?!?!?!?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam za dużo czasu ,aby go pisać , już kiedyś się z tego tłumaczyłam , treningi , poprawianie ocen , prowadzenie stronek. :)

      Usuń
  11. OOOO MATUULKOO!!♥
    PIISZ DALEJ !! ♥
    NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ DO BĘDZIE DALEJ..
    CZY ONI TO ZROBIĄ..?
    OOOAH.. DAAALEJ..♥

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna <3 oh przerwałaś w takim zajebistym momencie *-* kurczęę kochamkocham i czekam niecierpliwie na następnyyy xx.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dalej dalej *,* czekam niecierpliwością *,*

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże Boski <3 Szybkiego nexta proszę <3 ;**** Kocham ten imagin od pierwszych rozdziałów go czytam boski Jest <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  15. TO JEST ZAJEBISTE! <33 A ta część jest cudowna *-* Czeeeeekam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. super tylko błagam żeby oni do siebie wrucili

    OdpowiedzUsuń
  17. dalej dalej kocham twoje imaginy a ten jest naprawde świetny...;))<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurde to najlepszy blog na swiecie ej a czesc 56 moze byc z dedykacja dla mnie ?



    Wiktoria .C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie z dedykiem dla wszystkich , nie chcę nikogo wyróżniać bo myślę ,że to byłoby nie fer w stosunku do innych. ;)

      Usuń
  19. Matko Kobieto to jest genialne, fenomenalne, fantastyczne i już brakuje mi słów żeby opisać twoje dzieło ( tak to chyba jest najlepsze określenie ) Ten Blog jest cudowny i ty też jesteś cudowna. W sumie mam do ciebie pytanie... Czy myślałaś kiedyś żeby napisać książkę ? Albo zostać kiedyś jakąś redaktorką ? Moim zdaniem nadajesz się do tego idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marze o tym ,aby kiedyś moje nazwisko ukazało się w księgarniach ,ale nie wiem czy to się spełni , pracuje nad jedną taką rzeczą , znaczy się biorę się za pisanie książki ,ale chyba nie nadaje się do tego , piszę dla przyjemności ,a tym bardziej cieszę się ,ze komuś się to podoba to bardzo miłe <3.

      Usuń
    2. A o czym ta książka ? Jeśli mogę wiedzieć oczywiście :D

      Usuń
    3. Popieram Julię , nadajesz się na pisarkę : D Pozdrawiam /Julia P.

      Usuń
  20. zajebiste kocham cie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham to <3 . Czekam na nexta ale możliwe że sie nie doczekam jak bede czekala 5 dni xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam ,zę będzie za 5 dni równie dobrze może się pojawić w sobote xD.

      Usuń
  22. O matko matko !! kocham kocham next next !!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojejkuuu *o*. Świetne...♥

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko jakie śliczne *.* DALEJ !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaraz umrę jak szybko nie dodasz następnego rozdziału ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaraz umrę jak szybko nie dodasz następnego rozdziału ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo.. <3 dalej prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super dalej *.* Cudooo

    OdpowiedzUsuń
  29. Pisz szybko tylko chciałabym zeby był dłuższy :) Jak myślisz ile jeszcze będzie części(tak około) ?

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  31. Super rozdział czekam na następne <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Pisz dalej plisss <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Boże. Boski czekAM NA dALEJ ; )
    a KIEDY następny . ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepraszam za spam !
    Opowiadanie o miłości, o zdradzie. . . O początku. Akcja jest od samego poznania. Lecz miłość musi dużo przejść by była wieczna ! http://imaginy-1d-bymilena.blogspot.com/2013/04/opowiadanie-czasem-trzeba-duzo-przejsc.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Dalej dalej dalej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo piekny blog. Masz talent. Chcialabym trzymac w reku twoja ksiazke :) przepraszam z spam zaynmalikismygod69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham cie ! Kocham wszystkie twoje wpisy. Nie moge się doczekać następnego ;** Dodaj szybko, bo to jest coraz ciekawsze :DD

    OdpowiedzUsuń
  38. Suupcio czekam na nn<33

    OdpowiedzUsuń
  39. dalej kobieto ja tu umieram.:*

    OdpowiedzUsuń
  40. O jezu genialne naprawdę super piszesz czekam na następny rozdział....;>

    Życzę weny... Mikusia.....

    OdpowiedzUsuń
  41. Super! Kocham twoje imaginy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedy NEXT? Nie pośpieszam, ale mogłabyś napisać KIEDY?

    OdpowiedzUsuń
  43. Hey <3 zostałaś nominowana przez mojego bloga do Liebster Award c: szczegóły znajdziesz tutaj:

    http://galaxychickk.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochaaaam te imaginy *o* Czekam na więcej :**

    OdpowiedzUsuń
  45. Asia słucaj bo...ja rozumiem że to twój blog ale błagam, nalegam żeby Zayn zaczą się starać żeby odzyskać {T.I.} i żeby ona do niego wruciła
    twoja fanka

    OdpowiedzUsuń