Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 sierpnia 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 13

                                                  Czyli Imagine z Harrym cz.13

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=WderG_DxTvo

-[T.i.] powiedz coś-powiedział Styles dotykając mojego polika.
-Harry ja...-Zaczęłam mowę kiedy nastała cisza ,a w tle było tylko słychać dźwięk telefonu loczka.
Wyciągnął komórkę z kieszeni,sprawdził kto dzwoni i schował ją z powrotem.
-Harry kto dzwoni ?-zapytałam zaciekawiona.
-Nikt ważny-powiedział z obawą na twarzy.
-Pokaz mi ten telefon!-krzyknęłam wściekła.
-Ale...-Zaczął się jąkać,bal się !
-Pokaż do cholery !-krzyknęłam głośniej.
Chłopak wyciągnął sprzęt z kieszeni po czym trafił on do mojej dłoni.
Spojrzałam na wygaszacz i znowu w oczach cisnęły mi się łzy.
Jedyne co chciałam teraz zrobić to krzyczeć ! Wykrzyczeć wszystko co chowam w sobie ! Cały ten cholerny ból !
-Czy ta dziewczyna ,była narzeczona Jacka ma na imie Kristen?-zapytałam patrząc mu prosto w oczy.
-[T.I.] to nie tak...-znowu to tłumaczenie,mam tego dość,dość Harrego i jego wybryków,dość wszystkiego!
-Wiedziałam!-krzyknęłam głośno rzucając w niego telefonem,zaczęłam biec przed siebie,miałam dość.
-Zaczekaj...proszę...wybacz mi...miałaś nie uciekać...-słyszałam za sobą prośby,krzyki,głos loczka.
-Zostaw mnie samą rozumiesz ?! Jestem bez ciebie szczęśliwa !-okłamałam go ,aby wreszcie mnie zostawił,miałam dość,a jego kroki za mną ucichły,nie biegł już za mną,ponownie został sam,a ja biegłam do domu.

                                                                     ***
Zamknęłam za sobą drzwi i usiadłam na kanapę.
Rozejrzałam się po całym pokoju,spojrzałam na moje i Harrego zdjęcie.
I znowu się poryczałam,jak mały bachor,łzy spływały szybko,a ja nie mogę tego opanować,nie mogę zapomnieć.
Zapomnieć o tym kretynie który tak naprawdę mnie nie kocha,który mnie niszczy,mnie i moje życie.
Tyle się dzisiaj dowiedziałam,jedną z jego wielu tajemnic,a już nie daje rady,nie mogę pogodzić się z tą jedną tajemnicą,a co dopiero z resztą ?
Nie wytrzymuję psychicznie,nie chcę żyć,ale nie chcę też umierać,nie wiem co mam robić...
Może prawdą jest ,ze boję się śmierci,albo ,że nie chcę byc szczęśliwa ?
Ale ja  tak cholernie cierpię,to jest nie do wytrzymywania...
To gorsze niż ból fizyczny,czuję jak umieram psychicznie,ja nie chcę żyć bez niego,chcę mieć go przy sobie,ale on jest inny,on mnie nie chce,on mnie niszczy !
To koniec,muszę dać sobie z nim spokój,nie przejmuj się...
A przynajmniej tylko udawaj ,ze nie zależy ci na nim.
Nie myśl,nie myśl,mózgu nie myśl do cholery !

                                                              ***1 h później***

Położyłam się na łóżku i okryłam ciepłą pierzyną.
Ucichłam.Wszystkie moje myśli zniknęły.
Zniknęły przez chwilę,powróciły bardzo szybko.
Dość ! Słyszysz dość ! Ja już nie wytrzymam tego bólu...
To wszystko mnie przerasta dość !
Boże ratuj mnie.
Po moim poliku znowu zaczęły toczyć się łzy.
Boże proszę cię o to ,żebym teraz zasnęła i się już nie obudziła,żebym się nie obudziła bo nie mogę bez niego żyć,on jest jak powietrze,potrzebuję go by żyć,ja go po prostu kocham.../40 komentarzy piszę dalej. :)
Piszcie co sądzicie o tej cześci w komentarzach ; )

53 komentarze:

  1. Szkoda, że takie krótkie ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko.. :( pisz dłuże proooooszę ♥ wspaniale piszesz.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest swietnyy xD Czekam z niecierpliwością na next :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje opowiadanie , dziękuję ci za nie bo to zawsze jakaś odskocznia od rzeczywistości :D Dziękuję jeszcze raz i czekam na następny ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały, szkoda że tatki krótki ;C Pisz szybko następny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny wsanialy kiedy dodasz kolejna czesc jutro ? Prosze !! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twoje imaginy !

    OdpowiedzUsuń
  8. GENIALNY *.* dodawaj kolejną *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały,tylko szkoda ze taki krótki ;c Czekam na następną część ,mam nadzieje że będzie na jutro!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. dawaj nastepny xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Troche krotki:/ ale jest cudny i pisz szybko dalej

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudoooo !! Blagam pisz dluzsze ;) czekam z niecierpliwoscia na next ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Za krótkie piszesz te imaginy i ogólnie rzadko ;P Weź się trochę przyłóż do tego. Historia ogólnie jest fajna ale ten imagin był BARDZO NUDNYYYY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to ta część była nudna nie imagine skoro historia jest fajna,poza tym rzadko bo nie mam czasu jak widzisz pisownia jest dobrze rozbudowana więc wkładam w to całe serce ciagle coś poprawiam ,żeby wyszło jak najlepiej,żeby skończyć w dobrym momencie,powiem tylko tyle możesz go nie czytać bo czytasz go dla siebie nie dla mnie,chociaż szanuję swoich czytelników ,ale nikogo nie zmuszam do czytania ,wiec jesteś tu z własnej woli ; )

      Usuń
  14. To jest bardzo bardzo bardzo cudownee.. :* kocham twoje opowiadania :*

    OdpowiedzUsuń
  15. I nie zgadzam się z tym Anonimem z komentarza powyżej !

    OdpowiedzUsuń
  16. Za krótkie :c Szkoda Ale pisz szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, ale krótkie. Można prosić o trochę dłuższy rozdział? :)
    Świetne, czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  18. CZEKAM NA NEXT. ZAJEBISTE.: )

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebiście się zapowiada nie mogę się doczekać kiedy dodasz nexta. Na prawdę masz talent mam nadzieję że szybko dodasz nexta bo nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu jakie zajebiste pisz dalej dziewczyno pisz :* xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne :33 Kolejną część !! :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Za krótko! Pisz kurwa szybko następny bo nie wytrzymam!! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię twoje imaginy :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny. Tylko trochę krótki. :c
    Dawaj nexta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny jak zawsze . ♥ Czekam na nn . ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny :3 Ale mógł być trochę dłuższy bo skończyłam czytać a mi muzyka jeszcze leci . :/ Al tak to spk

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepszy jaki czytałam , naprawdę <33 Czekam na nexta..Zapraszam do mnie z opowiadaniem o 1D : http://ewa35930347.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bóg cię opuścił to jest za krótkie !?!?!?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co to czytasz ? Może i jest krótkie ,ale ja wiem w jakim momencie mam kończyć.

      Usuń
  29. Super ;) Czekam na nastepny rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę część jest po prostu... aż braki mi słów aby określić jaki jest mega mega wyripisty ! Dlatego napisze po prostu ... zajebista część czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  31. super!!!!!!!!!!!!!! Czekamy na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  32. Następnyy ... dawaj ... proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Pisz dalej .Jesteś w tym dobra.Co ja mówie GENIALNA!!!!
    Dlatego : N E X T --------> Podoba mi się i chcę wiedzieć co się stanie =D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś cudowna Imagin cudowny kocham cie za to
    pisz szybko nexta bo nie moge sie doczekac <333 :**

    OdpowiedzUsuń
  35. Boże, to opowiadanie jest cudowne *.* Rozumiem czemu jest takie krótkie, bo sama mam bloga i nie mam czasu teraz pisać i wgl. ;) Nie rozumiem tylko ludzi, którzy cie za to krytykują jak nawet nie wiedzą jaki to wyskiłek pisać coś sensownego i coś co innym by się podobało. Rozdział ogólnie świetny i nie moge sie doczekać następnego :**

    OdpowiedzUsuń
  36. Macie tutaj matutki teścik
    Weź karteczkę i długopis: ♥
    1. Napisz imię osoby płci przeciwnej.
    2. Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony czy żółty?…
    3. Pierwsza litera twojego imienia?
    4. Miesiąc urodzenia?
    5. Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały?
    6. Imię osoby tej samej płci.7. Ulubiony numer?
    8. Wolisz jezioro czy morze?
    9. Napisz życzenie (możliwe do spełnienia!).
    Skończone – zobacz poniżej:
    Odpowiedzi1. Kochasz tę osobę.
    2. Jeżeli wybrałaś /eś:Czerwony – twoje życie jest pełne miłości.
    Czarny – jesteś konserwatywna /y i agresywna /y
    .Zielony – twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie.
    Niebieski – jesteś spontaniczna /y i kochasz całusy i pieszczoty tych, których kochasz.
    Żółty- jesteś bardzo szczęśliwą osobą i udzielasz dobrych rad tym, którzy są w dołku.
    3. Jeżeli pierwsza litera twojego imienia jest:
    A-K – masz w sobie dużo miłości, którą ofiarujesz bliskim i przyjaciołom.
    L-R – Próbujesz cieszyć się życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie.
    S-Z – lubisz pomagać innym a twoje przyszłe życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze
    .4. Jeśli urodziłaś /eś się w:
    Styczeń – MarzecRok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz, że zakochasz się w kimś zupełnie nie oczekiwanym.
    Kwiecień – czerwiecTwój związek (uczuciowy) jest bardzo silny, będzie trwał długo i pozostawi wspaniałe wspomnienia na zawsze.
    Lipiec- wrzesieńBędziesz mieć wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze
    .Październik – grudzieńTwoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe, ale w końcu odnajdziesz swoją bratnią duszę.
    5. Jeśli wybrałaś /eś
    Czarny: twoje życie obierze inny kierunek, co będzie dla ciebie bardzo korzystne i bardzo cię to ucieszy.
    Biały : Będziesz mieć przyjaciela, któremu można będzie całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko, ale ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy.
    6. Ta osoba jest twoim najlepszym przyjacielem.
    7. To jest ilość twoich bliskich przyjaciół w twoim życiu.
    8. Jeśli wybrałaś /eś:Jezioro: Jesteś lojalnym przyjacielem i kochanką /iem.Morze: Jesteś bardzo spontaniczna /y i lubisz zadowalać ludzi.
    9. To życzenie spełni się tylko wtedy, gdy wstawisz ten test do 5 innych klubów w ciągu jednej godziny. Jeśli wyślesz je do 10 klubów spełni się przed twoimi następnymi urodzinami.

    OdpowiedzUsuń
  37. Koooooooooooocham. *.* Wspaniale piszesz dziewczyno! Kocham. To. Opowiadanie. Kocham. Tego. Bloga. W miarę swoich możliwości dodaj jak najszybciej nexta :**

    www.believeinstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeext błągam błagam błagam <3 <3 <3
    /Kaśka<3

    OdpowiedzUsuń
  39. NO SZYBKOOOOOO NEXT BO JA ZARAZ SIE SSIKAM Z NAPIECCIA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. ej nie no fajnie fajnie jestem pod wrazeniem, ze tez wczesneij tu nie wpadlam ^^ imaginy, imaginy, tak mysle, a czemu nie napiszesz opowiadania dluzszego? :) mysle ze w twoim wykonaniu byloby bardzo fajnie, nawet bosko no proste! :)


    szmaragdowytalizman.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super imagin, pisz dalej i zapraszam do mnie http://ichnieogarniesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. GENIALNE!!!!!!!!!!! dawaj szybko nexta!!! I zeby byl troszke dluzszy! ale jest zajefajny ten blog czekam z niecierpliwoscia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawe co bd dalej.....
    nexxt

    OdpowiedzUsuń