Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 25 sierpnia 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 16

                                                   Czyli Imagin z Harrym cz.16

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=CfihYWRWRTQ

-Przyszedłem po to co moje-powiedział popychając mnie na ścianę,ręce przytwierdził mi mocno do ściany.
Nie wiem nawet kiedy zdążył zamknąć drzwi domu.
-Jak sie tu...znalazleś...Jack...-mówiłam powoli.
-Mój ojciec wpłacić kaucję.-Odpowiedział z usmiechem.
Jego usta zaczęły całować mnie po szyi ,a ja poczułam panikę,krzyknąć ? Może da sie jakoś załagodzić sytuację,przecież on może być uzbrojony...
-Jack...przestań,wiem co zrobił ci Harry jest mi przykro z tego powodu ,ale nie możesz odgrywać się na mnie-powiedziałam delikatnie go od siebie odpychając.
-[T.I.] wcześniej ci się podobało-powiedział przegryzając mi opłatek ucha.
O kurwa ! Zapomniałam...ten dzień eee... ja się obudziłam w jego domu,ale przecież byłam naćpana !
-Zostaw mnie !-Krzyknęłam próbując uwolnic dłonie,tym razem mi sie nie udało.
Blondyn rzucił mnie na podłogę,a ja czułam silny ból w głowie.
Rozpiął zamek swoich spodni i rzucił się na mnie.
Kurwa !
-Ratunku !!!!-zaczełam się drzeć,nie było innego wyjścia.
Chłopak położył ręke na moich ustach tak,aby nikt mnie nie usłyszał.
Nie nie nie !
Próbuję go odepchnąć,on zaś trzyma mnie mocno,łzy z oczu płyna mi jak strumienie.
Nigdy w życiu się tak nie bałam,nie.
-Milcz zaraz mnie poczujesz-mówi ciagnąc za moje majtki.
Z desperacji krece głową na znak "Nie prosze nie".
Chłopak uśmiechnął się łapczywie ,a po chwili usłyszałam huk,strzał z pistoletu,a potem widzę Jacka we krwi który ląduje na mnie.
Od razu wybucham głośnym płaczem.
Ktoś łapie mnie za ramię,dotyka mojej twarzy i już po chwili wiem kto to.
-Kochanie nic ci nie jest ?-pyta Styles całując mnie w czoło.
Co ja mam mu teraz powiedzieć ? Przeżyłam szok,jeden wielki szok.
Jedno co mi przychodzi do głowy i co wychodzi z moich ust to pytanie:
-On żyje ?

                                                                     ***

-Kochanie nie martw się-powiedział loczek gładząc pasma moich włosów.
Jak ja mam się nie martwić ?!
-To było straszne-powiedziałam tuląc się do jego torsu.
Siedzimy razem na jego łóżku już od ponad trzech godzin ,a ja nadal mam przed oczami Jacka.
Wzdrygam się na myśl o nim.
Nigdy nie chcę czegoś takiego przeżyć.
-Nie przejmuj się już nigdy nie pozwolę ciebie skrzywdzić-powiedział.
Hmmm...Nigdy nie pozwoli mnie skrzywdzić ? Ale nigdy nie powiedziałeś ,że mnie kochasz !
Kim ja dla niego jestem koleżanką ? Nie myśl [T.i.] nie myśl...
-Ale ty nie chciałeś go zabić prawda ?-pytam patrząc przed siebie.
-Chciałem !-odpowiada stanowczo.
On tego nie powiedzial,nie...
-Co ?-pytam zdziwiona patrząc wprost na niego.
-Gdy zobaczyłem co on ci robi [T.I.] to eh... chciałem to zrobić,nikt nie ma prawa cię skrzywdzić,nikt !-krzyknął.

                                                                   ***

Godzina trzecia w nocy,leże w łóżku z Stylsem,wpatruję się w niego.
Nie mogę spać nadal mam to przed oczami,Jack który na mnie leży,umierajacy Chris...
Za dużo tego ! Stop !
Znowu spoglądam na Harrego ,ale tym razem on wpatruje sie we mnie.
-Czemu nie śpisz ? Coś się stało ?-Pyta zatroskany.
-Nic po prostu nie moge zasnać-odpowiedziałam łagodniej.
-Ohh...-objął mnie ramieniem i przyciagnął mocno do siebie,twarz schował w moich włosach,czułam jego oddech na swojej skórze-Śpij kochanie jestem przy tobie ,obronie cię-powiedział ,a ja zamknęłam poslusznie powieki.

                                                                 ***

Wpatruję się w zegarek cholera 10:00 !
Za pół godziny mam trening.
Wyskakuję szybko z łóżka,pakuję swoje rzeczy ,jem śniadanie po czym ubieram się i wychodzę z domu.
Trener będzie zły.

                                                              ***

-[T.I.] słyszałem o Chrisie-mówi gdy kończę już swoje ćwiczenia pan Raspberr.
I co ja mam mu teraz powiedzieć ? To fajnie ,ze pan słyszał ?
-Szkoda mi go-dokończył.
-Mi też-odpowiadam cicho.
-No dobra to przyjdziesz jutro wieczorem na trening dobrze ? Za czternaście dni wyjeżdżamy na olimpiadę,pamiętaj !
-Dobrze trenerze-odpowiadam ciągnąć za klamkę drzwi.


                                                          ***
Otwieram drzwi delikatnie.
Pierwszy raz od ponad jakiegoś czasu usmiecham się na myśl ,ze czeka na mnie w domu mój boski Harry.
Ale coś mnie zaniepokoiło.
Słyszę krzyki,płacz...
O cholera to Harry co mu się stało ?!.../40 komentarzy pisze dalej,piszcie co sądzicie o tej części w komentarzach :) Podoba się wam ?

53 komentarze:

  1. Zabiję ciebie za ten koniec. Ale i tak ciebie kocham. Czekam gorrrrrąco na nexta :**


    www.believeinstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz szybko!!!! Kiedy next???

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie piszesz tylko bardzo krótko. Pisz trochę więcej a tak to extra opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosz szybko next! Kocham to już nie mogę się doczekać kolejnej częścki. Kochm cię

    OdpowiedzUsuń
  5. Next!! Szybko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. piszesz super !! dawaj nexta ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. asdfgh cudownyy *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. nextt świetnyy ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. extrraaa x1000000 ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. weź, tylko nie uśmierć Harry'ego heh ale cudnyy jest ;****

    OdpowiedzUsuń
  12. SZYBKO DAWAJ NASTĘPNY! TO JEST BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz dalej .proszę <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do Always The Best Blogs.Wszystko znajdziesz na moim blogu: never-give-up-always-fight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie by było, jakby już by ktoś ją zgwałcił ale tak już na serio i ja bym w tym czasie była w ciąży ale harry nic nie wiedział i wtedy harry wpadnie w furię i zabije tego kogoś. I wtedy ja bym leżała w szpitalu i by mi harry wyznał miłość a później dowiedział by się o ciąży i nie bęidze chciał tego dizecka i coś tam wymyślisz ;) bo jesteś w tym świetna <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już inny plan :)
      Ale dziękuję z calego serca za pomoc : )

      Usuń
  16. Jejuu ja chcę kolejną część!!

    OdpowiedzUsuń
  17. jenki szybko napisz to jest świetne dużo emocji w tym jest aż mi szkoda tego jack'a pisz plis

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz dalej!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Next next next<3333

    OdpowiedzUsuń
  20. jejuuu *.* kolejny ! Jestem ciekawa co będzie dalej ! <33

    OdpowiedzUsuń
  21. o gaaaaaaaaaaaaddddddddddddddd nextttt

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm od czego by tu zacząć... Kurwa zabiję Cię za taki koniec jesteś po prostu mega hah ale zjechałam z tematu no dobra nie ważne chcę Ci powiedzieć że twoje imaginy opowiadania w ogóle wszystko co piszesz jest genialne masz dar dziewczyno zapamiętaj o tym.Hmm czekam na następny od zawsze czytam twojego bloga pamiętam jak pisałaś opowiadanie, a może bardziej thriller (Czy jak to tam się pisze) był mega uzależniłam się wtedy od pierwszego rozdziału :D, tak samo jest z tym thrillerem, tak wiem hah twoje opowiadania są strasznie drastyczne a w szczególności jak było z Zayn'em. Kurdę trochę się rozpisałam no cóż życzę Ci weny i czekam na następny rozdział, akcja tutaj się rozwija powoli i właśnie to dobrze bo jak ja czytam jakieś inne opowiadania to wszystko tam dzieje się szybko, a u Ciebie tak nie ma bo ty masz zajebisty dar do pisania. Tak jak pisałam wcześniej życzę Ci weny <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochanie <333

      Usuń
    2. To ja Ci dziękuję za to że mnie uszczęśliwiasz twoim pisaniem. Jesteś moim narkotykiem xD Czekam na nexta mam nadzieję że niedługo się pojawi <33. Życzę Ci weny xoxo

      Usuń
  23. Czekam na kolejny rozdział bo uwielbiam czytać twojego blog !!! <3 <3 <3 :**
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Dalej Dalej Dalej ! Błagam dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnyyyy !!!!!!!!!!!!!!! Daaaallllllleeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj !!!!!!!! :*** :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest wspaniały :* pisz dalej czekam na następną część :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham twoje Image , proszę pisz ich jak najwięcej , i dokończ tą historyjkę jutro , kocham je <33

    OdpowiedzUsuń
  28. OMG :::::::::::::::D KOCHAM TO NO XD NEXT

    OdpowiedzUsuń
  29. O JEJEJEJEJEJEJUUU *.* Pisz dalej nexta <3 <3 <3 <3 /By Sara

    OdpowiedzUsuń
  30. Od czego by tu zaczac ?? Moze najpier : zamorduuje cie za ten koniec i szkoda ze rozdzial jest krotki ;( musze ci powiedziec ze masz niesamowity dar ;) piszesz wspanialne az nie mozna sie oderwac i chce sie wiecej i wiecej to jak uzaleznienie :) rozdzial jest fantastyczny z reszta jak zwykle ;) z niecierpliwoscia czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zajebistee!! *u*

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny jest !!! ;*** Jesteś wielkaa :D Bożee jaki ty masz dziewczyno taLENT ! <3 Czekam z niecierpliwieniem na next ! *______________________________* Uwielbiam twojego Bloga ♥.♥ Kc !

    OdpowiedzUsuń
  33. next, next, next <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Neeeext! <3 Masz talent dziewczyno! *-* . Tylko żeby było też coś dobrego ;oo xD

    OdpowiedzUsuń
  35. OMG co się stało Harru'emu? Nie no nie wytrzymam dawaj NEXT szybko. To jest super!

    OdpowiedzUsuń
  36. O.O co z Harrym ?! Dawaj szybko nexta ! :o

    OdpowiedzUsuń
  37. Boże, co jest Harry'emu ?! Dalej ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Czekam na nexta jest super

    OdpowiedzUsuń
  39. Jedno słowo: ZAJEBISTE! <3
    Nie mogę się doczekać następnego rozdziału, jak zwykle zresztą.
    Genialne.
    Masz dar do pisania.
    Już to widzę, jak w przyszłości będę trzymała w ręku twoją książkę z myślą, że kiedyś czytałam twojego wspaniałego bloga.

    Uwielbiam te opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  40. BOSHE TLENU TLENU <3 <3 <3
    /Kaśka;d

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne *-* Mam prośbę polajkujecie ? : https://www.facebook.com/ZaynKochanieDlaczegoJestesTakiBoski?fref=ts
    To bardzo ważne dla mnie :) z góry dziękuje <33

    OdpowiedzUsuń
  42. Jezu!!! Oby mu nic nie było!!!!!!!!! Błagam nie rób smutnego zkończenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam twojego bloga i wzoruję się na nim http://opowiadaniaoonedirection1663.blogspot.com/ mogła byś udostępnić ? Bardzo proszę !

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedy będzie następna część ? SZYBKOO CZEKAM NA NASTĘPNĄ :d !

    OdpowiedzUsuń