Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 8 sierpnia 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 12

                                                 Czyli Imagine z Harrym cz.12\
Przed przeczytaniem włacz to: http://www.youtube.com/watch?v=9fa9ihKIf9w

-[T.I.] nie wiem czy to dobry pomysł,abym teraz ci o tym mówił-powiedział spoglądając na mnie,oczy zrobiły mu się ciemne,ze strachu ?
-Jeżeli mi nie powiesz to możesz wracać do domu ze świadomością ,że już nigdy w życiu mnie nie zobaczysz-zagroziłam.
Loczek podszedł do mnie.
Ujął swoją dłonią moją brodę,powoli wtapiał się w moje tęczówki.
-Na pewno chcesz wiedzieć ?-zapytał jakby się czegoś bał.
-Chcę wiedzieć Harry-odpowiedziałam spuszczając wzrok.
-Ale nie odejdziesz ode mnie ? Nie zostawisz mnie ? Wrócisz do mnie ?-zapytał oczekując na odpowiedź.
-Obiecuję ,że nie ucieknę-powiedziałam głośnym tonem.
Chłopak tylko wziął głęboki wdech,odwrócił głowę po czym spojrzał ponownie na mnie.
-Słuchaj...-zaczął się zacinać-jakieś czas temu ja i Jack byliśmy najlepszymi przyjaciółmi ,ale...-objął swoją dłonia moją rękę.
-Ale co Harry ?-zapytałam zaciekawiona.
Co on może ukrywać ? Czy to jedna z jego stu tajemnic ? Czy ktoś jeszcze o tym wie ?
-Nigdy nikomu się nie zwierzałem [T.i.],dlatego jest mi ciężko-powiedział spod swojego lodowatego spojrzenia,wydymał swoje usta.-Słuchaj pamiętasz jak mówiłem ci o tym ślubie na który mieliśmy iść razem ?-pyta cierpko ,a ja tylko kiwam głową twierdząco.-Ja,ja... ja przespałem się z jego narzeczoną dwa dni przed ślubem-powiedział  ,a ja poczułam jakby ktoś wbijał mi nóż w plecy.
Styles jest sukinsynem,zimnym draniem,który jest uzależniony od sexu!
-Co to ma znaczyć?! Czy ty chcesz mi powiedzieć,że kiedy byłeś ze mną w związku to ty...-zaciełam się,do oczu napłyneły mi łzy.
-Tak [T.i] ja cię zdradziłem-powiedzial ujmując moją twarz.
-Kochasz ją ?-zapytałam wulgarnie.
-Słucham ?
-Pytam się czy ja kochasz Harry !-krzyknęłam.
-Nie to tylko dobra przyjaciółka-powiedział cichym głosem.
-Przyjaciółka ?! Przyznaj się wreszcie ,ze ją kochasz ty draniu !
-Nie kocham jej-powiedział marszcząc czoło.-Teskniłem za tobą,jak moge kochać ja kiedy tęsknie za tobą ?-pyta.
Tęsknił za mną ? Co ja mam mu teraz powiedzieć ? Może to jedno z jego wielu kłamstw!
-Teskniłeś ? Za mną ,a nie za dziewczyna która można wyruchać i wypierdolić w kąt jak szmatę ? Teskniłeś za dziewczyną dla zakładu ?-pytam ,a po polikach leci mi strumień łez.
-To nie tak...-powiedział ,a w jego oczach można było dostrzec szklanki.
-A jak ? Jesteś zwykłą świnią !
-Nic mnie z nia nie łączy,to tylko przyjaciółka jedna z niewielu prawdziwych przyjaciół [T.I.],ona wie o mnie więcej niż ktokolwiek inny.
-Ale jak mogłeś zrobić to Jackowi ? Jak mogłeś ?-Pytam niezrozumiale.
-Nie wiem [T.i.],wlasnie tego nie wiem-ujmuje moją brode.-Przepraszam-mówi ze smutkiem.
Kretynko nie wież mu ! On cię znowu oszuka ,wykorzysta i zostawi !
Ale Chris,pamiętasz co mówił Chris ? "Harry to dobry człowiek"...
Nie nie nie ! nie dawaj sie omotać !
-Harry to wszystko jest dziwne rozumiesz ?! Mam dość tego ,ze robisz ze mnie kretynke i tak chamsko kłamiesz mi w twarz-Powiedziałam z płaczem w głosie wstając z krzesła.
Chcialam uciec,jednak loczek złapal mnie za reke i mocno ja trzymał.
Objął mnie w tali ,przyciągnął do swoich ramiona,spojrzał mi prosto w oczy i zapytał :
-Miałaś nie uciekać mimo wszystko...
-Przepraszam ,ale nie jestem dla ciebie stworzona-rzekłam wręcz rycząc.
-[T.I.] co mam powiedzieć ,żebys w końcu zrozumiała ,ze jesteś dla mnie ważna ?-Mruknął ,a mi ,aż odebrało mowę.
Tak to dobry moment ! Powiedz mu czego od niego oczekujesz,no dalej.../40 komentarzy piszę dalej,piszcie czy podoba wam sie ta część w komentarzach :) Dla mnie nie jest ona jedną z najlepszych ,ale ze względu na wasze wyczekiwanie napisałam ja dzisiaj ; )

54 komentarze:

  1. Super jag zresztą zawsze czekam na kolejną część :) <3 <3 Pozdrawiam Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) czekam z niecierpliwością na kolejną część <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAJEBISTE NEXT SZYBKO dasz jutro 13 częsc ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy dobrze myśle , ale chyba domyślam się czego ona od niego oczekuje :D ...

    OdpowiedzUsuń
  5. bosze...! dlaczego zawsze musisz kończyć w takich momentach?! kocham to i czekam na next *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥ trzymasz w napięciu kobieto ^^ czekam z utęsknieniem na kolejne części ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarąbiste , zarąbiste ,zarąbiste ,zarąbiste ! :D Kocham to twoje opowiadanie. Proszę o następną część ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajkebisrte piszzz dalej.... już niemoge się doczekać ;** ~Jam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny!!!! czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj trzymasz w napięciu :D Boski <3 czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny <3 kiedy next ? :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybko pisz!! kiedy next??

    OdpowiedzUsuń
  13. jbhvgrqqhjnvjfgjfjghfknvbtnrj *_____* przez Ciebie znowu rycze... :( ale nie ważne, to jest takie cudowne, że... aaaaaaa! dawaj szybko następny <333

    OdpowiedzUsuń
  14. Jajaja... KOCHAM TOOOOOO

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojoj porobiło się czekam nn i zapraszam do siebie: http://milosctoskarbktoregoniemozeszstracic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie no super ! Musiałaś teraz przerwać ?! Czekam na kolejną część !! <333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Tooo :** Chce Nexta !! <3 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest cudowne :D Kolejną !! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz, kochana. <3 Czekam na kolejną część z niecierpliwością. KOCHAAAM *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nigdy nie czytałam takiego zajebistego bloga !!! Czekam na dalsze części :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dalej szybko proszę

    OdpowiedzUsuń
  22. TO JEST BOOOOOOOOOOOSKIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże. Co bd w next?? Nie mogę się doczekać !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny świetny i jeszcze raz świetny ♥
    Czekam na nexta ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. ja pierdole, normalnie odjeło mi mowę , Napisz ksiązkę o One Direction :D <3

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju to jest boskie *.* next next super przecudne i wogóle sfagdvghfdbcvhxjf

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestes geniuszem !!! Super rozdzial i nie moge sie doczekac nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś nominowana do Libster Award... Więcej u mnie na blogu:
    http://it-all-hopenes-for-a-reason.blogspot.com/p/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku Jejku *.* juz nie mogę sie doczekac kolejnego rozdziału ;) <3 @_Roomies

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest świetny z niecierpliwością czekam na następną część!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. <333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  32. jeeej jest świetny <3
    /KAśka<3

    OdpowiedzUsuń
  33. rzadko komentuje twoje posty ale dzisiaj postanowiłam to zrobić :) jest świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  34. I ty się jeszcze pytasz jak rozdział? Jak rozdział. Pomyślmy.... hmmm.... Rozdział jest cudowny. Chociaż u ciebie nie trudno o taki.
    Czekam na nexta i mam nadzieję, że będzie już niedługo

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest 40 kom to next ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj miałam wesele dzisiaj poprawiny to chyba do zrozumienia ,ze tego nie napiszę

      Usuń
    2. a jutro ? :P napiszesz ? ^^

      Usuń
  36. Bożeee ! boooooski , kiedy następna część >?

    OdpowiedzUsuń
  37. Błaaaagam napisz kolejną część jak najszybciej bo nie wytrzymam omg to jest takie boooskie noo *.* chciała bym pisać tak jak ty ;c ehh ;/ zresztą każdy twój imagin jest najlepszy nikt cb nie przebije!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Suuper:) czy mogłabyś napisać kolejną jeszcze dzisiaj? Xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Boże, ale to boskie *.* Dalej !

    OdpowiedzUsuń
  40. Twój blog został nominowany do Libster Award, więcej na moim blogu: http://imaginy-one-dir.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piszesz zajebiste imaginy. <33 Przeczytałam prawie wszystkie, ale przepraszam, że nie skomentowałam. :)
    Zapraszam do mnie:
    http://we-love-1d-and-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń