Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 sierpnia 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 15

                                                   Czyli Imagine z Harrym cz.15

Przed przeczytaniem włacz to : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=M97vR2V4vTs#t=137


Momentalnie zrobiło mi się żal chłopaka,on płacze,patrzy na mnie z bólem z takim jak ja żyję codziennie ?
Tego dokładnie nie wiem ,ale ja również nie chcę go stracić bo potrzebuję go.
Odwiązałam sznurek z szyi ,odsunełam krzesełko i stanęłam na podłogę.
W jego oczach można było dostrzec ulgę,bardziej widziałam niż słyszałam jak wciąga powietrze.
Podeszłam do balkonu i pociągnęłam za klamkę drzwi.
Chłopak był cały mokry od deszczu który zmieszal się z jego łzami.
Mimo to przytulił się do mnie mocno,zaczął mi płakać w ramię.
Na chwilę spojrzał na moją przestraszoną twarz i wyszeptał:
-Tak bardzo się bałem ,że cię stracę nie rób mi tego więcej-Pocałował mnie w kącik ust,a z mojego oka wypłynęła jedna łza.

                                                 
                                                                   ***

Siedzę na kanapie,nadal jestem dość roztrzęsiona,czekam na Harrego który poszedł zrobić nam ciepłą herbatę.
To dobry czas na rozmyślenia,hmmm...zacznijmy od tego czy mu wybaczyć ? Dlaczego mam mu wybaczyć?
Ohh to rzeczywiste kocham go ,ale po tym wszystkim co ci zrobił ? Związek dla zakładu,zdrada ? Nie wiem czy to można nazwać zdradą skoro był ze mną dla zakładu...A do tego ta Kristen ? On nadal ma z nią kontakt ! Tylko ciekawie jaki sexualny ? Oby nie...
-Juz gotowe !-Moje myśli przerwał mi Harry kładąc tace z napojami na stole.
-Dziekuję-Powiedziałam biorac kubek za uch,wzięłam łyk cieczy,gorącej cieczy.
Siedzieliśmy przez chwilę w ciszy,ja się nie odzywałam,on się nie odzywał,nawet na siebie nie patrzyliśmy.
Ja przykryta kocem,siedząca na kanapie on siedzący troche oddalony ode mnie.
-Miał dwadzieścia lat kiedy to zrobił,widziałem go tego ranka,rozmawiałem z nim,a potem on...on się powiesił,przyszedłem do jego domu i widziałem jego zwłoki...jak wisi nieżywy...to zabolało to...-Zaczął płakać o nie !
Przybliżyłam sie do niego i mocno go przytuliłam ,słyszałam jak chłopak głośno oddycha,jak płacze,jego rece mocno trzymały moje plecy,czułam każdy jego ruch,każdy jego gest.
-Proszę nie zostawiaj mnie proszę-Chlipnął ,a ja poczułam jak się rozpływam,w jednym momencie jestem na niego zła ,a w drugim jest mi go żal,popłakałam się.
-Obiecuję Styles-Powiedziałam cichutko do jego ucha ,a on mocniej mnie przytulił.


                                                                  ***

Siedzimy przy ognisku wtuleni w siebie,patrzymy w ogień.
-Kochanie czemu chciałaś to zrobić ?-Zapytał loczek,a ja nie wiedziałam co mu odpowiedzieć.
Że to wszystko przez niego ? Mam być szczera ? Nie... musze coś wymyśleć.
-Harry-zaczęlam mowę dotykając jego dłoni.-Czuję się strasznie,czuję ból,mam dosć życia,czuję się nie potrzebna...-Powiedziałam pochylajac głowę w dół.
-Ej Ej !-Powiedział  głośnym ale zaraezm sybtelnym głosem.Złapał mnie za brode i wtedy to się stało,nasze oczy się spotkały,usta były coraz bliżej siebie,złaczyły się w jedność,nasze języki tańczyły razem,to było zaskakujące !-Ja nie przeżyłbym bez ciebie powiedział patrząc swoimi zielonymi tęczówkami wprost na mnie.


                                                                ***

Otwieram sennie oczy,najprzystojniejszy chłopak jaki chodzi po ziemi śpi koło mnie,obejmuje mnie swoją ręką.
Jest taki uroczy,nawet teraz jak śpi,jest słodki.
"Dyń Dyń" usłyszałam dzwonek do drzwi.
Harry śpi jak zabity ,lekko odpycham jego ręke ode mnie i idę zobaczyć kto dobija się do mojego domu.
"Dyń Dyń" Ponownie słyszę dzwonek do drzwi.
-Już idę !-krzyczę z korytarza po czym bez zastanowienia ciągnę za klamkę drzwi.
Cholera ! Tego sie nie spodziewałam !
-Jack co ty tu robisz ?-zapytałam i czułam jak rece drżą mi ze strachu./40 komentarzy i piszę dalej :) Piszcie w komentarzach czy podoba wam się ta część i co o niej sądzicie ?Podoba się wam ? Chcielibyście abym napisała moze jakiś jedno cześciowy Imagine ? Tak do poczytania :)

49 komentarzy:

  1. SUPER jag zawsze czekam na kolejny rozdział !!! <3 <3 <3
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. JENY, SUPERR, PO PROSTU SIE NIE SPODZIEWAŁAM ♥♥ NASTEPNY !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nexta , prosze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalej pisz świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. juz nie moglam sie doczekac , uwielbiam jak piszesz <3
    genialne ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno nie 40 mkomentarzy tylko teraz ja nie wytrzymam tak długo a jak już musi być te 40 to chociaż przygotuj żeby jak będzie to od razu wrzucić ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny, czekam na następną część

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest zarabisty... nexta dawaj

    OdpowiedzUsuń
  10. O.o Świetnyy ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny ;) uwielbiam czytac twoje prace wzbudzaja w czytelniku rozne emocje i to jest w nich najlepsze. Jestes genialna ale nie wiem czy doczekam tych 40 kom zapewne bedzie trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest świetny :) Ja osobiście chciałabym żebyś napisała jednoczęściowy imagine. Proszęę

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz dalej. Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. NIE NIE NIE proszę nie ;c niech będzie dobrze, proszę żeby Jack nic im nie zrobił !
    A poza tym świetnie jak zawsze i czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz dalej, super ! <3 Możesz napisać jakiś jednopart, czemu nie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskiee *u* Musiałaś w takim momenciee ?! ;____; PIsz dalej :* czekam !! < 33

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawde znasz się na rzeczy wiesz jak w osobie czytającej wzbudzić przeróżne emocje i to jest że tak napiszę zajebiste. Najbardziej zastanawia mnie Jack jak on się wymknął policji i co robi w domu bohaterki??? Ja zawsze czekam na next cierpliwie.^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz proooszę szybko. Domyślam się kto stał w drzwiach ale nie mam 100% pewności. Weź pisz szybciej następną część oki?Już nie mogę się doczekać.Zapraszam na mojego bloga http://impossible-zayn-malik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny,czekam na następny rozdział. ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Supeer czekam na nexta i nie pisz tego pojedynczego imagina bo to bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  21. zajebisty <33
    pisz dalej, niech coś się dzieje strasznegoo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. gjjgbkggcfj,lp;vcykuih

    OdpowiedzUsuń
  23. nie do opisanie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. najlepszy imagin

    OdpowiedzUsuń
  25. No naprawdę w takim momencie. Uwielbiam twojego bloga. Ja już nie mogę się doczekać nn

    OdpowiedzUsuń
  26. Boskie naprawdę masz do tego talent.W godzinę przeczytałam wszystko<3

    OdpowiedzUsuń
  27. asdfggnjvfhgjf o matkoo zajefajnyy =*********

    OdpowiedzUsuń
  28. jesteś najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. next next next <3

    OdpowiedzUsuń
  30. naapisz jeszcze dwa kolejnee <3 ;oo prosze cię, bo ja nie zasne

    OdpowiedzUsuń
  31. następnyyy proszęęę

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest mega. Nie wytrzymam ja chcę już kolejną część!!

    OdpowiedzUsuń
  33. DAAAAAAWAJ piszzz, BŁAGAM CIĘ <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietny dawaj nastepna czesc . . <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Dawaj dalej :D Czekam z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Super:) Dawaj next proszę :3

    OdpowiedzUsuń
  37. kiedy w końcu będzie?? <33

    OdpowiedzUsuń
  38. Łii ale zajebiste Next < 3333333

    OdpowiedzUsuń
  39. Już się boje... Kc & Kti (twoje imaginy) ;*

    Do niczego cię nie nominuje bo nie mam bloga. Chcę jednak żebyś wiedziała że padał na kolana przed twoim talentem i pozostaje twoim wiernym murzynem do końca swoich dni (i dłużej) xD

    <3 Anonimek Styles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja klęcze koło ciebie bo każdy człowiek jest sobie równy ,ja będę wierna wam wszystkim i będe pisała opowiadania na tym blogu do śmierci <333

      Usuń