Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 sierpnia 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 10

                                              Czyli Imagine z Harrym cz.10

Przed przeczytaniem włącz to : https://www.youtube.com/watch?v=eBDVR1QMSxY


-Dam ci wszystko tylko zostaw [t.I.].-Powiedział lekko trzęsącym się głosem loczek.
-Ah tak... wiesz co to trudne,gdybym na przykład kazał ciebie po prostu zastrzelić,ty nie cierpiałbyś tak jak teraz,bo jest jedna taka rzecz,jeden taki człowiek,że jak widzisz jak on cierpi ty robisz to samo ,tylko dwa razy mocniej,a tą osoba jest właśnie ta oto tu panna.-Wskazał palcem na mnie.-Czego mogę chcieć więcej ? Co mógłbym zrobić ,aby odpłacić ci się za czynny które ty mi zrobiłeś,które mnie zrujnowały ? Oh... Harry.-Powiedział blondyn dotykając mojej skóry.
-Zrobię to co każesz.-Powiedział Styles,po jego twarzy można było poznać coś w stylu paniki ?
Chłopak który chodził ze mną dla zakładu zrobi dla mnie wszystko ? Czy może zrobi wszystko ,aby ten szarooki blondyn nic nie zrobił drugiej osobie ?
-Przyjedź tu !-Krzyknął mężczyzna który przed chwilą dotykał mojej skóry,który mnie rozbierał,a loczek momentalnie zniknął z kamerki,pobiegł ? Tak mi sie zdaje.
-Co masz zamiar zrobić ?-Zapytałam z łzami w oczach.
-[T.i.]...-powiedział blondyn podchodząc do mnie,ujął mnie za brodę.-Dowiesz sie w swoim czasie.-Oczy mu błyszczały,chyba ze szczęścia,ale nie jestem tego pewna.
Czekamy i czekamy,patrząc sobie w oczy,z odrazą,przynajmniej ja patrzę na tego oto mężczyznę z odrazą,co Harry mu zrobił ,że aż tak bardzo chce sie na nim odegrać? Czy on jeszcze coś skrywa ? Jaki jest naprawdę ten słynny Styles.
-Skąd znasz Harrego?-Zapytałam zaciekawiona.
Może to i dziwne w takiej sytuacji pytać o takie rzeczy,ale musze się czegoś o nim dowiedzieć,chcę poznać chodź jedną tajemnicę tego faceta,faceta którego kocham,nie mogę o nim zapomnieć,chociaż tak bardzo mnie zranił.
-To dluga historia.-Powiedział ,a mina ze szczęśliwej ,zrobiłam mu się w lekko zaszokowaną.
-Co on ci zrobił ? Jak dobrze go znasz ?-Zaczęłam obsypywać go pytaniami.
-Wiesz co...-Powiedzial obejmując dłonią mojego udo.-On jest tak cwanym,tak chciwym i tak popiepszonym człowiekiem,ze nawet sie tego nie spodziewasz,nikt nie wie o nim tyle co ja,chociaż jest jeszcze pare takich osób które znają też dobrze Stylesa,ale to jego najbliższe osoby,nie mówię o jego rodzinie rzecz jasna,wiesz co... po prostu chciałbym sie cofnąć w czasie,wtedy może ten chłopak byłby normalny ? Kto wie.-Podrapał sie po głowie.
-Co masz namyśli mówiąc normalny ?-Zapytałam,a w mój głos zadrżał.
-Taki jak wszyscy,jak ty,jak ja.-Powiedział i uśmiechnął sie do mnie.
Zaraz przyjedzie tu Harry,ale ja...
Ja nie chce ,żeby tu przyjeżdżał.
Blondyn ma broń,może mu coś zrobić !
A poza tym,on mi się teraz zwierza,chcę wiedzieć coś więcej o tym niebiańsko przystojnym mężczyźnie,chcę dowiedzieć się czegoś więcej o loczku.
Słyszę pukanie drzwi i wiem ,że to Harry ,ale cholera skąd on wie gdzie my jesteśmy ?
Pewnie znowu nas namierzył.
Blondyn ostrożnie otwiera drzwi i widzę mojego loczka w takim stanie w jakim nigdy nie chciałabym go zobaczyć.
Czerwone oczy,łzy na polikach,potargane włosy...
Ja nie chcę ,zęby on płakał,nie ! nie ! nie !
I w końcu mnie zauważa,robi zatroskaną minę.
-[t.I.] nic ci nie jest ?-Pyta.
Głos ma taki jakby przed chwilą stało mu sie coś strasznego,jakby ktoś przed chwilą umarł,ktoś bliski jego osobie.
Robi krok w moją stronę,jednak blondyn zatrzymuje go przykładając do jego skroni pistolet,w moich oczach od razu pojawiają się łzy.
Nigdy nie czułam się jak teraz,czuję strach,gorszy niz żaden inny,boję się ,ze go stracę ,a przecież nie zdążyłam mu wszystkiego powiedzieć,czuję roztrzęsienie,ja go kocham,po prostu kocham,kocham człowieka który jeszcze nigdy nie wyznał mi miłości,który może za chwilę zniknąć z tego świata.../40 komentarzy pisze dalej,piszcie w komentarzach co sądzicie o tej części i musze przyznac ,ze mam pomysł na następny rozdział : )

55 komentarzy:

  1. Kocham <3 zaczepiste czekam na nexta ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie. < 3 NIe mogę się doczekac następnej . ; ) Ciekawe jaką tajemnice skrywa Styles . ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to proszę dodaj nexta tylko trochę dłuższego. Rozdział naprawdę świetny^^
    Uwielkiam wszystkie roździały a to że przerywasz w takiej chwili to dodaje jeszcze więcej emocji i jest w tym tyle pytsń. Ogólnie jest super tylko szkoda że któtko. Powiesz mi aby czy Harry przeżyje??

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!! Pisz dalej szyybko...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kinga też tak myślałam :D , a część ? jak zawsze świetna <3 tylko niech się nic hazzie nie stanie ; c

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny chciałabym żeby ich uratowali zayn niall liam i louis tak nagle wpadają biją blondyna i uwalniają ich a potem hazza wyznaje miłość bohaterce
    prosze zrób tak

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham czekam na next <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Next!!! Błagam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju nie moge się doczekać nie każ nam czekać dałabyś dzisiaj albo jutro następną część BŁAGAM!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje imaginy są mega!
    Muszę przyznać że jesteś dobra w tym co robisz. Nie moge się doczekać następnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestes genialna ;) prosze dodaj nexta :D a wlasciwie kiedy mozemy sie go spodziewac ??

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham to opowiadanie!!! Next ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. next.. ciekawe jakie masz te pomysły

    OdpowiedzUsuń
  15. Jenyy boski *.* Czekam nn ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisz szybko!!! Kiedy będzie next :) ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzie mi sie podoba to opowiadanie ,czekam na następny rozdział ;* @_Roomies

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne. ;) Pisz dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. boski! czekam nanexta

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz zakaz pisania takich jkjcbfjjsk opowiadań! Nie no żartuję ; )
    A ja myślałam, że ten blondyn zgwałci główną bohaterkę na oczach Harry'ego... A tu co? A tu Harry z pistoletem przy skroni... dan, dan, dan!
    Ile pytań w tym rozdziale!
    1. Jak blondyn poznał Harry'ego?
    2. Kim jest blondyn?
    3. Co blondyn chce od pary?
    4. Co się stanie w następnym rozdziale!?
    Kiedy te pytania będą miały odpowiedzi?
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham cie kobieto. Ciebie i twoje imaginy i opowiadanie. Masz wielki talent! Proooszę napisz jak najszybciej następną część czekaz z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurcze, o kurcze ! DALEJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Poprawiam odpowiedz xd
    Zajebiste to i Next szybko ♥ namieszałas nam w głowach : 3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak to jeszcze nie ma 11 części ja nie wytrzymam musisz je dodać to jest boskie przeczytałam wszystkie Twoje imaginy

    OdpowiedzUsuń
  26. next next nextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnextnext plose

    OdpowiedzUsuń
  27. Zajebiaszczy ten imagin *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny rozdział :* Każda część jest wspaniała . Czekam na następną. Jesteś znakomita <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Pisz dalej, tylko proszę nie zabijaj Harrego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aghhh cudowny, mam nadzieję, że niedługo dodasz kolejny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Super czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  32. MEGA ! Proszę o następny :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega! Dawaj dalej, bo nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega! Dawaj dalej, bo nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaczepisty rozdział ! Dawaj szybko dalej *.* Kim jest ten blondyn ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Swietne! Kocham to.
    ZAPRASZAM DO MNIE:http://impossible-opowiadanie-zayn-malik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. OMG Świetny nie no dawaj nexta i to szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta część była wspaniała tylko troche krótka i czekam na next'a

    OdpowiedzUsuń
  39. No Kurde!! Pisz następną część!! SZYBKO!!

    OdpowiedzUsuń
  40. OŻESZ KURWA, PISAC DALEJ BO JEST ZAJEBIASZCZY!!!!
    I, masz, nic, kurwa, nie zrobic, Harry'emu..
    [XDDD, nie no, to twoje opowiadanie.Rób co chcesz]
    No ale tyle emocji że ja nie mogę *_*

    OdpowiedzUsuń
  41. No to dawaj ten pomysł! ;D Czekam niecierpliwie xd <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Nominowałam cię do Versatile Blogger!
    Więcej informacji u mnie :
    http://the-story-about-our-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. GENIALNY !!!!
    PROSZE , SZYBKO NEXT !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. CUDNY!!!!!!!! PISZ SZYBKO DALAEJ !!!

    OdpowiedzUsuń