Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 11

                                                    Czyli Imagine z Harrym cz.11

            Przed przeczytaniem wlącz to : http://www.youtube.com/watch?v=xu2E1aCspZI

-Nie!-krzyknęłam pełna bólu,pełna obawy ,że stracę osobę za którą mogłabym oddać wszystko.
-Jack uspokój się-powiedział Styles podnosząc ręce do góry.
Czyli tajemniczy blondyn ma na imię Jack.
-Harry zrujnowałeś mi całe życie-powiedział szarooki patrząc na niego z ukosa.-Mam o tym zapomnieć ?-zapytał.
-Porozmawiajmy na spokojnie,nie bądź dziecinny-powiedział Styles.
-Podejdź do niej !-krzyknął blondyn celując w loczka bronią.-Słyszałeś podejdź do niej !-krzyknął.
Harry zrobił pare kroków do przodu,stanął koło mnie.
-Połóż sie na nią !-Krzyknął Jack.-Ale jeszcze wcześniej rozepnij koszulę-dodał.
Loczek spojrzał na mnie swoim zimnym spojrzeniem,z jego wyrazu twarzy nie mogę nic wyczytać.
Nie czuje strachu ?
Robi to co każe blondyn,na jego dotyk dostaje dreszczy.
-Pocałuj ją-każe Jack.
Harry przybliża usta do moich,po czym całuje mnie delikatnie ,ale z namiętnością,z tęsknotą.
Ręce opiera o podłogę ,a potem ponownie kładzie się na mnie,czuję jak jego serce kołacze.
-Pocałuj ja w szyje-nakazuje blondyn.
Harry zbliża usta do mojego ucha,po czym korzysta z okazji i szepce mi do ucha.
-Spokojnie [T.i.].
Po czym oddaje mi pocałunki w szyję.
-Rozbierz ja do bielizny !-krzyczy Jack.
A Harry uśmiecha się do mnie promiennie po czym ściąga moja sukienkę , tak ,że jest teraz gdzieś koło moich stóp ponieważ nie może przejść ona przez kajdany.
Jak on moze uśmiechać się w takiej chwili,patrzy na mnie ,a ja czuję na biodrze jego erekcję,nie proszę,nie.
Czy ten szarooki mężczyzna zwariował ?
-Całuj ją !-każe blondyn.
Styles przybliża swoje usta do mojego ciała,na jego dotyk moja skóra drży,matko,ja tego nie wytrzymam.
Jeździ jezykiem wzdlóż mojego brzucha,po czym dotyka mnie w wycięciu na talii.
-Pieprz ją-powiedział ostatecznie blondyn wyjmując kamerę.
Słucham ? On ma się pieprzyć ze mną ? Teraz? Po co on to nagrywa ? Nie !
Ja nie chcę się z nim kochać,nie po tym co mi zrobił,ja...ja to nadal pamiętam.
Czy naprawdę nie mam innego wyboru ?
Loczek całuje mnie delikatnie,a jednocześnie rozpina zamek swoich spodni.
-Mam na ciebie ochotę-mruczy gdy ponownie jego usta są koło mojego ucha.
On sobie kurwa żartuje ? Ta sytuacja wcale nie jest śmieszna,a on,korzysta z okazji ! Drań !
Łapie mnie za piersi,mam ochotę go odepchnąć,ale mam związane ręce i nogi.
Dotyka moje ciało,w jego oczach widzę tańczące iskierki,uśmiecha się do mnie.
Łapiąc mnie za biodro pochyla się do mnie i ponownie szepce mi do ucha.
-Tęskniłem za tobą
Tęsknił ? Cholera...
Łapie mnie za pośladki,a ja próbuję wstrzymać jęk który skrywam w sobie.
Czemu czuję się podniecona w takiej sytacji ?
Styles przegryza wargę po czym kieruję wzrok na blondyna.
-To koniec Jack-mówi po czym drzwi w pomieszczeniu spadają na ziemię,słychać huk,a policjant przykłada pistolet do głowy szarookiego mężczyzny.
-Wszystko w porządku panie Styles ?-pyta jeden z policjantów.
-Tak ze mną w porządku,ale czemu tak długo zajęło wam namierzenie mojego telefonu ?-pyta dość wściekle.
Nie słyszy odpowiedzi,policjanci wychodzą ciągnąć za sobą blondyna.
Na moich polikach pojawiają się łzy,a po chwili leją się strumieniami z moich oczu.
Styles sięga po klucze które leżą na biurku,po czym ponownie podchodzi do mnie.
Uwalnia moją ręke po czym ją lekko głaszczę,robi to samo z drugą oraz z nogami.
Płacze bezsilnie,a po chwili uwieszam ręce na jego szyi i płaczę mu w ramię.
-Oh [t.i] tak bardzo się bałem...bałem się ,że cię stracę-mówi głaszcząc mnie po głowie,a ja nie jestem w stanie nic z siebie wydusić.-Kochanie nie płacz-dodaje podnosząc moją brodę opuszkami palców.
Przybliża się do mnie po czym jego usta lądują na moich i oddajemy sobie długi,pełen miłości pocałunek.
-Naprawdę tęskniłem,nie chcę ,żebyś mnie zostawiała proszę-mówi bezsilnie,tulę go mocno,gdy nagle czuje skrępowanie,bo przypominam sobie jedną rzecz na która nie znam odpowiedzi.
-Harry powiedz mi proszę prawdę,powiedź mi co zrobiłeś Jackowi-mówię patrząc mu prosto w oczy.../40 komentarzy pisze dalej,piszcie co sadzicie o tej częsci w komentarzach ; ) Mam nadzieje ,ze się podoba ; )

53 komentarze:

  1. Zajefajny nie mogę się doczekać nexta. Jak ty to robisz że to jest takie świeyne???? Serio i to przerywasz w takiej chwili no WOW. Naprawdę brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cisas co za emocje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze!
    Zawsze przerywasz w tak ekscytującej chwili z myślą którą chcemy się właśnie dowiedzieć. Cóż twoje imaginy są wspaniałe!
    Nie tak jak inne typu pitu pitu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. JEZU !! TO JEST SUPER ;* JEST ŚLICZNY I WZRUSZAJĄCY ♥
    Zapraszam też do Mnie: http://love-happiness-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o Boże ciekawe co się stanie. Pisz dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. NMext super next

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moge się doczekać następnego

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że takie krótkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze szczerze to nie wiem co napisać , bo rozdział jest tak zarąbisty i żadne wypisane słowa tego nie opiszą ! Dziewczyno , dziękuję Ci że piszesz tego imagina . :* Proszę o następną część i życzę udanych wakacji :D .

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje, pisz dalej proszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Next! Kooocham to.Masz dziewczyno wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże ... !! To jest cudowne tak jak i wszystkie tego części i wgl twój blog jest super <333 Nie no uwielbiam ... dawaj nexta :33

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no Super !! <33 Pisz kolejne ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest BOSKIE !! :33 Pisz Kolejną część !!!!!!!!!!! Czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. BOSKIE nie spodziewałam się tego czekam na next <3 <3 <3
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Blagam cie dodaj szybko nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to robiło się nudne... aż do teraz ! Chcę kolejną część ! Proszę ! <33

    OdpowiedzUsuń
  18. superrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!! czekamy na nexta

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny rozdział, nie mogę się dozekać, co powie Harry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odwiedzam Twojego bloga codziennie i nie moge sie doczekać rozdziału aż w reszcie dodajesz i urywasz w takim momencie , czekam na nexta ;) @Roomies

    OdpowiedzUsuń
  21. Szybko pisz!!! Kiedy będzie next???

    OdpowiedzUsuń
  22. SUPER!SUPER!SUPER!
    Next szybciutko :) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG OMG OMG *O* *.* *_* DALEJ!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny <33 normalnie BOSKI! next please ;***

    OdpowiedzUsuń
  25. jejku jest suuuuuuper <3333
    /Kaśka <3

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham kocham ko0cham to

    OdpowiedzUsuń
  27. T.O J.E.S.T. B.O.S.k.I.E

    OdpowiedzUsuń
  28. exstra !!! next blagam

    OdpowiedzUsuń
  29. leze i nie wstaje cudo

    OdpowiedzUsuń
  30. wiecej wiecej wiecej blagam ! <333333

    OdpowiedzUsuń
  31. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSKI ! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezu boskie !!! Dzisiaj weszłam na tego bloga i zaczęłam czytać od 1 części i doszłam do 11 . Nie mogę doczekać się następnej !!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Uff... dobrze, że policjanci ich uratowali. Jack to jakiś psychol kurde -.- . Jeszcze chciał ich kamerować. No debil i tyle no.
    Jestem ciekawa co Harry zrobił Jack'owi.
    Czekam na nexta i mam nadzieję, że będzie już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny :** <3 <3 wpadnij na mój blog :) http://oneloveonedreamonedirection.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy bd next ? *___________________________*

    OdpowiedzUsuń
  36. Proszę, dawaj nexta:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zostałaś nominowana do Liebster Blogger Award. Więcej informacji na http://mrmalik1dloffki.blogspot.com/2013/08/liebster-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  38. *3* , daleej, prosze pisz dalej !!

    OdpowiedzUsuń