Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 lipca 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 3

                                                    Czyli Imagine z Harrym cz.3

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=lJqbaGloVxg



-Bo on...-Powiedział po czym wziął następny łyk alkoholu.-On jest z tobą tylko dla zakładu.-Dodał szybko.
-Słucham ?-Nie wierzyłam w to co usłyszałam,czy ja śnię ? Czy to koszmar ?
-Jakiego zakładu Liam?-Zapytałam podchodząc do niego ,ciągnąc go za jego białą koszule.
-Założył się z chłopakami ,że w ciągu 5 miesięcy pójdzie z tobą do łóżka.-Powiedział patrząc mi w oczy.
Po poliku zaczęły lać mi się łzy,chłopak którego tak bardzo kocham mógł zrobić mi coś takiego ? To straszne...
Łzy leciały ciurkiem, z sekundy na sekundę przybywało ich coraz więcej.
Spojrzałam tylko na Stylesa ,on również na mnie spojrzał po czym obróciłam wzrok w inną stronę i wybiegłam z domu.
Zaczęłam biec przed siebie ,to wszystko mnie przerastało...
Słyszałam za sobą kroki,nie niech nikt za mną nie biegnie,nie chcę ,aby ktoś widział mnie w takim stanie.
Nie nie możesz mi pomóc człowieku spiepszaj i nie biegnij za mną ! Nikt nie wyleczy mnie z miłości,z miłości do nie właściwego człowieka.
Czyli to była jego tajemnica ? Tajemnica po której bym odeszła ? Czy może skrywa ich więcej ?
-[T.I.] do cholery stój ! Ja nie mam takiego tempa jak ty !-Słyszę za sobą słowa, i już wiem ,ze to on ,chłopak w którym się zakochałam,który mnie zranił biegnie za mną.
Zaczynam tracić sił,moje tępo się spowalnia ,a on , dogania mnie i stoi przede mną,łapie mnie jedną ręką za ramię.
-Gdzie ty biegniesz ?-Zapytał wystraszony.
-Jak najdalej od ciebie !-Krzyknęłam mu prosto w twarz.
-Powiedziałaś ,ze mnie nie zostawisz,że nigdy ,przenigdy mnie nie zostawisz.-Na jego twarzy było widać roztrzęsienie,ból...
-Jakbym wiedziała ,ze jesteś zwykłą świnią to już dawno by, to zrobiła !-Krzyknęłam ponownie.
-Co się stało ?-Zapytał loczek.
-Zgrywasz głupiego?
-Nie wiem o co ci chodzi, jaką moją tajemnicę poznałaś ?-Zapytał patrząc mi w oczy.
-Jesteś ze mną dla zakładu prawda ?
Chłopak nie odpowiadał,zamknął się w sobie.
-No odpowiadaj !-Krzyknęłam z ilu tylko sił mogłam.
-[T.I.] to nie tak...-Powiedział ze smutkiem.
-Tylko winny się tłumaczy,chciałeś mnie tylko zaliczyć.-Powiedziałam bijąc go pięściami po klatce piersiowej ,ten zaś złapał mnie za obie ręce.
Jest strasznie silny...
-Powiedz mi do cholery założyłeś się o mnie ? Założyłeś się ,ze w ciągu 5 miesięcy mnie przelecisz ?-Zapytałam przerywając zdania od płaczu.
Harry podniósł rękę, przejechał palcem po moim mokrym poliku.
-Tak to prawda [T.I.]-Powiedział ,a głowę po chwili spuścił na dół.
Odepchnęłam go od siebie,nie miałam ochoty z nim rozmawiać.
-Zostaw mnie! Nie dotykaj mnie ! Chcę być sama, nie biegnij za mną ! Rozumiesz?-Krzyczałam ruszajac do przodu...
Biegłam przed siebie...
Nie miałam już sił do wszystkiego,czemu ja ?
-Co ja ci takiego kurwa zrobiłam ?!-Krzyknęłam pytająca patrząc w górę...


                                                                        ***

Do domu dotarłam 2 godziny później,nic ciekawego mnie nie spotkało,moje myśli wirowały,byłam okropnie zła,zła na samą siebie ,ze nie dostrzegłam w Stylesie tej prawdziwej osobowości.
Nagle zadzwonił do mnie telefon,spojrzałam na wyświetlacz to Chris !
Co mam robić odebrać ?
Z chwilą myślenia odebrałam telefon i słyszałam jak kolega z treningów zaczyna się tłumaczyć.
-Przepraszam za wczoraj,za dużo wypiłem,nie chciałem tego,wybacz mi.-Powiedział ,a ja nic nie odpowiedziałam tylko szlochałam mu w słuchawkę.
-[T.I.] ? [T.I.] ? Co się stało ?-Zapytał , ja nadal nic nie odpowiedziałam.
-Halo jesteś tam ?
Dalej nic,słyszałam tylko charakterystyczny dźwięk kończący rozmowę.
Co ja mam teraz ze sobą zrobić ? Co mam zrobić ze swoim życiem ? Nie mam już nic...
Usiadłam na krzesło ,wyciągnęłam pakunek który dostałam kiedyś od taty na obronę.
W pakunku znajdował się pistolet.
Otworzylam pudełko po czym wziełam do ręki broń,popatrzałam na nią,zaczęłam się przyglądać.
Przyłożyłam ją sobie do gardła,potem do czoła.
Muszę to zrobić po co ci żyć w takim świecie ?
Świecie w którym twoje szczęście znika...
Trzymałam pistolet,ręce mi się trzęsły,dotknęłam palcem spustu.../40 komentarzy pisze dalej, piszcie co sądzicie o tej części w komentarzach, dziękuję ,że nadal czytacie mojego bloga pomimo ,ze skończyłam już opowiadanie z Harrym i zaczynam pisac coś całkiem innego,dzięki wielkie <3 Ps.Przepraszam za dość krótki roździał,ale jak zauważyliście dodaje regularnie :)

78 komentarzy:

  1. Zawaliste <3 Czekam na nexta :**

    OdpowiedzUsuń
  2. jejejku *__* Bossskijest ten imagin <3
    /Kaśka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty <3 pisz dalej ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. O BOŻE ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże ciekawe co się stanie pisz dalej ! <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Next Pleas :'(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze jak zarąbiście zaczyna się rozwijać :D Proszę o następny ;p !

    OdpowiedzUsuń
  8. dawaj dalej :) świetnie piszesz , masz talent ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mogę się doczekać nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy będzie następny , odpisz pliss :* :)

    OdpowiedzUsuń
  11. next! To jest swietne kocham twoje opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moge sie doczekać nexta <33 A ty skończyłaś opowiadanie z Zayn'em, a nie z Harry'm xD <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetny tylko pisz dalej o Hazie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisz ! < 333 *o*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarąbisty <33 Pisz dalej *O*

    OdpowiedzUsuń
  16. Next, please ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. O Boże ! Jaki zarąbisty ;33 Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę pisz ! < 333

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę dodaj nexta jeszcze dzisiaj :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajebiste... Zresztą jak zawsze ;33

    OdpowiedzUsuń
  21. Zarąbisty *O*

    OdpowiedzUsuń
  22. To się robi coraz ciekawsze *___* Pisz dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę się doczekać następnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawaj Neext *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ty cudownie piszesz *0*

    OdpowiedzUsuń
  26. super !!!!
    pisz dalej ! ♥
    to jest coraz ciekawsze * *
    ---

    OdpowiedzUsuń
  27. Szybko, pisz ! *O*

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja kocham Twoje imaginy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oby następna część była tak zarąbista jak ta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Troszkę mnie poprzedni rozdział zirytował i to, że było dość duże nawiązanie do 50 Twarzy Greya, ale bardzo mi się podoba wizja Hazz, jako takiego złego. :) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez to czytanie tej książki no...
      W sumie Harry jest bardzo podobną postacią do Christiana ,ale [T.I.] nie jest podobna do Anny ,jest całkiem inna w 100 %
      Przepraszam z całego serca jeśli kogoś to uraziło c:

      Usuń
  31. O boze ona nie moze sie zabic musi zyc.
    Pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  32. TO jest zajebiste dodaj nowy rozdział jeszcze dzisiaj proszem ciem :]

    OdpowiedzUsuń
  33. Boooże dziewczyno daalej !!!!!! Uwielbiam Cię < 3333

    OdpowiedzUsuń
  34. Supeeeeer ♥ Tylko mam jedną uwagę - wszystko się za szybko dzieję według mnie ;C Taka mała uwaga C:


    ~Hazzowa Kotka ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozdział zajebisty. Awww... ♥♥♥ Błagam Cię, niech [T.I] sobie niczego nie zrobi. Błagam. Z niecierpliwością czekam na nastęny. ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Next ! Next ! Next ! Prędko !

    OdpowiedzUsuń
  37. oo ja pier papier!! daj następny szybko

    !

    OdpowiedzUsuń
  38. JPRGL Dalej !!! chcę wiedzieć co się dalej stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. HEUIFHFU ! Nie mogę się doczekać co będzie dalej ! Czekam na nn . ♥ / Natalia

    OdpowiedzUsuń
  40. Widać, że naprawdę wkręciło Cię pisanie tego imagina z tamtym się troszkę męczyłaś było to widać . Kochałam imagin o Zayn'ie i ten chyba pokocham tak samo... ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Dlaczego jak to czytam to mam tyle emocji w sobie ,że mam ochotę krzyknąć ?!
    EXTRA ! pisz nexta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Pisz dalej , kocham te imaginy . Śledzę Cię od samego początku i mi sie nie nudzisz ! Kochaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Cięęęę <3

    OdpowiedzUsuń
  43. lalalalaa cudne too Lubiemm to xx ;* ♥ Next szybkO xoxo

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaka świnia z tego Harry'ego !. Niech ona się wyprowadzi a potem niech Harry ją szuka i będzie tak fajnie romantycznie i wgl. W końcu za kilka miesięcy zobaczy ją na ulicy, z brzuchem (ciąża) i wtedy on do niej podejdzie i powie że się zmienił i wgl to to to jest zajebiste dziewczyno co piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona mieszka osobno,nie z Harrym ;x

      Usuń
    2. No tak wiem, tylko niech się wyprowadzi do innego miasta albo gdzieś nie wiem świetnoie by było !. xx

      Usuń
  45. Cudne, jak zawszee. ;** ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Jezu!!!Czy ktoś ją uratuje? Ale boskie, naprawdę ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. super czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  48. Dodaj dzisiaj next !! ;]

    OdpowiedzUsuń
  49. Zajebisty dodaj dzisiaj następny ! < 33

    OdpowiedzUsuń
  50. jak to skończylas opowiadanie z Harrym ?? a nie z Zaynem ? o.O pisz dalej świetnie ci idzie

    OdpowiedzUsuń
  51. Boże... CUDOWNE! Pisz dalej! <333 +Od początku tego opowiadania rycze, nie wiem dlaczego ;_;

    OdpowiedzUsuń
  52. Kiedy next?
    P.S.
    Cudowny imagin jak reszta!
    KC - Twoja wielka fanka ;)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  53. Rada dla ciebie- w przyszłości zostań reżyserem lub pisarką, bo szkoda marnować twój talęt! to co piszesz jest cudowne. Po prostu brak mi słów by to opisać. Ale błagam nie zmarnuj swojego talentu! To zaszczyt muc czytać tego bloga. I czekamy na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten imagin jest super tylko proszę o happy end.

    OdpowiedzUsuń
  55. mam nadzieje że dziś dodasz następny:D

    OdpowiedzUsuń
  56. ja chce next!:)))

    OdpowiedzUsuń
  57. To jest boskie . <33 Kocham twoje imaginny i normalnie czekamm na nexta z każdego opowiadaniA . ; * Pozdrawiam i weny życzę . ; D

    OdpowiedzUsuń
  58. Jezu ja cię wielbie i twoje imaginny też ♥ Ten roździał jest boski <333 zresztą jak każdy. Czekam na nexta ♥♥♥ Mam nadzieję, że będzie nie długo :*

    OdpowiedzUsuń
  59. *.* - Zabiłaś mnie!!! Boskie ♥♥♥ Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  60. Kiedy next????

    OdpowiedzUsuń
  61. pisz next !!!!

    OdpowiedzUsuń