Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 23 lipca 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 8

                                               Czyli Imagine z Harrym cz.8

Przed przeczytaniem włącz to: http://www.youtube.com/watch?v=44u2CIjeYR4


Maszyna zaczęła pikać.
-Nie !-Krzyknęłam mocno przytulajac się do Chrisa.
Do sali wbiegły pielegniarki,razem z nimi lekarz.
Zaczynali odrywać mnie od chłopaka.
-Musi pani odejść chcemy go reanimować !-Krzyknął lekarz ,a ja zrobiłam co kazał.
-Niech pani wyjdzie.-Powiedziała pielęgniarka prowadząca mnie na korytarz.
Niechętnie to zrobiłam,usiadłam na krzesło,zaczęłam płakać.

                                                                 ***

Siedziałam ze schowaną twarzą w dłoniach.
-Cześć.-Powiedział siadający kolo mnie blondyn,wyglądał znajomo.
-YYyyy.... eeee... cześć.-Odpowiedziałam z płaczem w głosie.
-Czemu płaczesz ?-Zapytał kładąc mi ręke na udzie.
-Booo boo mój kolega on umiera...-Wydusiłam z siebie pare słów , po czym położyłam zapłakaną twarz na ramieniu blondyna.
Potrzebowałam teraz tego,potrzebowałam osoby która mnie pocieszy.
-Prosze.-Powiedział podając mi kawę z automatu.-Dobrze ci zrobi.-Dodał.
Wzięłam kubek do ręki i wzięłam parę łyków trunku.
-Dziękuję.-Odpowiedziałam ,a na twarzy chłopaka zagościł ciepły uśmiech.
Z sali wyszedł lekarz,a ja od razu zerwałam sie z uścisku i podeszłam do niego.
Złapałam go za ręke i zaczęłam szarpac.
-Proszę mi powiedzieć co z Chrisem ?-Zapytałam.
-Jest w bardzo ciężkim stanie,z trudem udało się nam go uratować,jest w śpiączce.-Powiedział i spuścił głowę w dół.
-Czyli żyje tak ?-Zapytałam.
-Żyje ,ale nie wiadomo na jak długo,nie wiadomo czy z tego wyjdzie.-Powiedział.
-Moge tam teraz wejść ?-Zapytałam.
-Nie, musi odpocząć.-Powiedział ,a ja puściłam jego rękę.
Zapłakana otarłam lzy z polików.
Spojrzałam na krzesła, blondyn zniknął dziwne !
Przed chwilą tu był i skąd ja go znam ?
Milion pytań jest teraz w mojej głowie.
Siadam jeszcze raz na krzesło w poczekalni i gorzko płaczę...

                                                                        ***

Spojrzałam bezsilnie na zegarek godzina 24:00.
Wiem co musze zrobić,musze iśc do Harrego,chcę usłyszeć wytłumaczenie całego tego zamieszania,chcę wiedzieć co tak właściwie się tu dzieje.
Wstalam z krzesła,pociągnęłam za klamkę drzwi po czym poczułam chłodny powiew wiatru.
Poczułam dreszcz,zmierzałam przed siebie.
Nagle usłyszałam strzał z pistoletu,zobaczyłam jakiegoś faceta który bierze ciało jakiejś osoby i wkłada je do bagażnika.
Przestraszyłam się i szybkim tempem poszłam w przeciwną stronę.
Nie miałam nawet jak zadzwonić na policję bo telefon...
Telefon ukradł mi blondyn !
Ten blondyn ze szpitala...
Słyszę za sobą kroki,przyspieszam...
Biegnę...słysze za sobą kroki,przyspieszony oddech...
Boję się,łza spływa mi po oku.
Jest mi nie dobrze.
Nie mam do kąt uciec,dom Stylesa jest jakieś 10 km stąd co mam robić ?
Powoli zaczyna mi brakować powietrza, słyszę strzał z pistoletu.
-Stój !-Krzyknął męski zachrypnięty głos.../40 komentarzy pisze dalej,piszcie co sądzicie o tej czesci w  komentarzu,więc następna część napiszę gdzieś w niedzielę bo jutro wyjeżdżam :)

56 komentarzy:

  1. gdzie 7 część?

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba jeden za daleko. Wstawisz 7?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 już dawno jest na moim blogu chyba od 5 dni xD

      Usuń
    2. ja nigdzie nie mam jest 6 i od razu 8

      Usuń
    3. ja nie widze mam 6 i od razu 8

      Usuń
    4. Sprawdźcie jeszcze raz ! Moze wam sie coś zepsuło

      Usuń
    5. No pewka że 7 cz już dawno się pojawiła a dokładnie dnia 18 07 2013 o godz 8:29. A rozdział jak zawsze świetny czekam na nexta

      Usuń
    6. już jest ale taka kolejność 5 6 8 7

      Usuń
    7. U mnie jest 5,6,7,8 moze tobie sie coś zepsuło XD

      Usuń
    8. U mnie też jest 5 6 7 8 może macie jakiś błąd ją tam mam dobrze <3

      Usuń
  3. super ;p tylko szkoda , że dopiero w niedziele ; c następna część : ( .

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny ;) a i do osób powyżej już była cz 7 - świstak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział jak zawsze świetny :) u ciebie nie trudno o świetne rozdziały. Jestem ciekawa kogo ten ktosiek na końcu zabił i kim on wg jest! Może to Harry i zabił Chris'a? Albo to ten blondyn i zabił Chris'a? Czemu ja myśle akurat o Chris'ie?! To jest normalne, że akurat ciągle myślę, że coś się stało Chris'owi prawda?
    Boje się co ty wymyślisz dalej xD. Czekam na nexta ;) .

    SPAM :
    Olivia nigdy nie miała dobrze w życiu. Olivia była nie kochana, nie kochana przez rodziców. Według nich była jedną wielką wpadką która nigdy nie powinna istnieć. Nigdy nie powiedzieli do dziewczyny dwóch słów "Kochamy cię". Jej rodzeństwo jest dopieszczane, mają wszystko co chcą. W przeciwieństwie do Olivii. W wieku 15 lat uciekła z domu do Los Angeles. Miała dosyć. Rok później do LA przeprowadziły się również jej przyjaciółki. Przez ten rok Olivia poznała swoich przyjaciół z którymi obecnie jest w grupie tanecznej. Nigdy nie zapomniała o przyjaciółkach. Kiedy Olivia stała się sławna jej rodzice nagle sobie o niej przypomnieli. Kiedy zniknęła nic sobie z tego nie robili. Mało tego, oni się z tego cieszyli. Cieszyli się, że w końcu nie mają ciężaru. Obecnie na całym świecie są wakacje. Olivia razem ze swoją grupą I.aM.mE zorganizowali obóz taneczny. Niestety wszystko będzie się odbywało w Londynie. Olivia i jej przyjaciele przeprowadzają się na 2 tygodnie do Londynu. Co się tam stanie? Może w końcu będzie kochana? A może będzie bała się tego uczucia? Czy Londyn odmieni w końcu jej życie? Może na lepsze, a może na gorsze....? Tego i innych pytań dowiesz się czytając moje opowiadanie.
    Zapraszam : http://she-is-afraid-of-love.blogspot.com/ .
    Dopiero zaczynam i miło było by poznać twoją opinię na temat tego jak piszę, co muszę poprawić itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Chris lezy w szpitalu jest w śpiączce xD

      Usuń
    2. Przeczytalam ten kawalek i chyba wiem kto to Olivia ^^ czy to Olivia Chachi Gonzales ?? , ktora wlasnie wraz z tą ekipą tanczyla w slynnym amerykanskim prohramie tanecznym ktorego nazwy zapomnialam ?? Powiem tak zapowiada sie super z checia przeczytam rezzte ;) - świstak :)

      Usuń
  6. Boski rozdział <33
    P.S. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Awards. Więcej informacji na http://thewanted-onedirection.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Next !!! Już teraz ZARAZ !!! <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, nie mogę doczekać się niedzieli *___* kochamkochamkocham xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybko next!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. super , proszę o następną część :D

    OdpowiedzUsuń
  11. boski jak wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny *_____* Czekam na next! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę next! Już niem mogęsię doczekać

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisz szybko nexta

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę, plose, plose!
    Pisz szybciutko! Bo nie wytrzymam xdxd
    Boskie to opowiadanie *.*

    Zapraszam też do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuuuuu super . <3 Czekam na nexta . ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne gdy czytałam tą część aż mnie dreszcze przeszly. Mam nadzieję że wszystko będzie ok

    OdpowiedzUsuń
  18. ej pisz dłuższe części bo straszniue krótka ta była :| i nie fajnie ale imaghin zajebisty *U*

    OdpowiedzUsuń
  19. Krótki. :c ale EXTRA ! Czekam na nexta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny :D Proszę dalej !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest ekstra, trzyma w napięciu i... ciekawa jestem co się dalej wydarzy, więc pisz !!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pisz dalej !!!!! <33333 ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnee , pisz dalej ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawaj dalej bo już się doczekać nie mogę daj znaka na fb jak coś

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałaś dodać nową część

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne, to jest cudowne <3 szkoda że taki krótki :( Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny :)czekam na następny :** blog koleżanki http://szczesciekochamcie.blogspot.com/ <33

    OdpowiedzUsuń
  29. http://imaginyonedirectionpoland1.blogspot.com/2013/07/ ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy rozdział??? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedy next ??

    OdpowiedzUsuń
  32. pod jakimś opowiadaniem ktoś podał swojego bloga nazywał się chyba truly-madly-deeply- i na tym blogu było opowiadanie z harrym i była tam jakas demi i alice . Na obrazkach pod opowiadaniem czy w środku opowiadania była victoria justice,jeżeli ktoś wie co to za blog prosze dac mi znac ; >

    OdpowiedzUsuń