Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 4 lipca 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 4

                                               Czyli Imagine z Harrym cz.4

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=pxpLxb5jHO0


Zrób to-Krzyczała moja podświadomość.
Łzy zaczęły mi spływać do ust...
Skończyć z życiem ? Skończyć tą przygodę ?
Czy ktoś będzie wogle o mnie pamiętał ? Ktoś będzie płakał za mną jak ja teraz ?
Wyleje wszystkie swoje łzy ? Zrobiłby wszystko ,aby jeszcze raz się ze mną zobaczyć ?
Czy to ma sens ?
Tak ma ,przynajmniej nikt nie będzie cierpiał z powodu mojej śmierci.
Nagle usłyszalam pukanie do drzwi.
-[T.i.] jesteś tam ? Halo ?-To był głos Chrisa.
O matko co robić...
Ręce coraz bardziej mi się trzęsły...
Drzwi się otworzyły, kurwa zostawiłam je otwarte !
-Halo ?-Pytał kolega z treningów chodząc po pokojach.
Niedługo potem ukazał mi sie w drzwiach.
-[T.I.] nie rób tego...-Powiedział przestraszony, zaczął do mnie podchodzić.
-Nie zbliżaj się bo pociągnę za spust !-Krzyknęłam.
Chłopak stanął w miejscu,na jego twarzy było widać roztrzęsienie.
-[t.I.] czemu chcesz to zrobić? -Zapytał głośno przełykając ślinę,zaczął dotykać swojego lekkiego zarostu dłonią,trząsł się.
-Nie mam nic w życiu rozumiesz ?! Nic... Świat jest dla mnie okrutny...-Powiedziałam głośno płacząc.
-Przestań proszę,świat nie zawsze jest kolorowy ,ale trzeba sobie z tym radzić,trzeba pokazać światu ,że jednak potrafisz się podnieść i wyjść z tego prosto,nie możesz się załamywać ! Zrób to dla siebie dziewczyno ,za miesiąc masz olimpiadę,nie rezygnuj z takiej okazji ! możesz wygrać, jest jeszcze nadzieja...-Powiedział Chris a w oku miał łzę.
-Dla mnie nie ma nadziei !-Krzyknęłam na jednym takcie po czym nacisnęłam spust pistoletu.
Byłam przygotowana na śmierć.
Co jest ? Kurwa...
Naciskam spust jeszcze 5 razy i nic...
Bezsilnie puszczam pistolet na ziemię,zakrywam rękoma zapłakana twarz.
Chris podchodzi do mnie i mnie przytula.
-Na szczeście nie było naboi.-Powiedział ,chłopak w głosie było słychać szok.
Przytuliłam się mocno do niego i zaczęłam szlochać mu w ramię...

                                                                        ***
-Słuchaj [T.I.] ja cię nie zostawię,przenocuję dzisiaj u ciebie,nie chcę byś cokolwiek sobie zrobiła słyszysz?-Zapytał Chris.
-Nie wiem czy to będzie dobry pomysł-Chlipnęłam.
-Ależ będzie mówię ci ja cię tylko popilnuje.-Powiedział ciepłym głosem.
-No to okej.-Powiedziałam zakładając na siebie dużą bluzkę którą kiedyś dostałam od Stylesa.
Położyłam się na łóżko, zaczęłam wtulać nos w koszulkę,starałam się nie myśleć o przeszłości.
-Śpij dobrze.-Powiedział Chris z uśmiechem kładąc się na kanapę.
Zamknęłam oczy i po jakimś czasie zasnęłam...

                                                                        ***
-Pobudka !-Krzyknął Chris ,a ja niechętnie otworzyłam swoje zaspane oczy.-Śniadanie dla pani !-Powiedział podając mi tacę z jedzeniem.
Były na niej przeróżne kanapki, z serem ,była również ciepła czekolada i pokrojone owoce na wykałaczkach takie jak banany,truskawki... i sok pomarańczowy.
-Dziękuję jestes kochany.-Powiedziałam uśmiechając się, ukrywając przed nim ból który czuję w sercu.
Zaczęłam zajadać się pysznym jedzeniem,a Chris się we mnie wpatrywał.
To było dość dziwne uczucie ,ale jakoś przeżyłam.
-Smakowało ?-Zapytał ,a ja tylko kiwnęłam głową i się usmiechnęłam ,dając mu znak ,ze tak.
On również się uśmiechnął.
-[T.I.] mamy trening za godzinkę,przyszykuj się i pojedziemy moim autem ok? -Zapytał.
-No dobra...-Powiedziałam wychodząc z łóżka.
I jak na co dzień zaczęłam się szykować,prysznic,umycie zębów,lekki makijaż,włosy związane w kucyk,spakowanie rzeczy.
-Już jestem gotowa.-Powiedziałam.
-To dobrze bo mamy jeszcze 15 minut.-Powiedział-Daj mi torbę poniosę ją.-Dopowiedział.
Podałam mu pakunek po czym wyszliśmy z domu i wsiedliśmy do auta...

                                                                      ***
Całą droge jechalismy w milczeniu,nie odzywając się do siebie.
Na trening byliśmy 3 minuty wcześniej,wiec musialam sie pospieszyc,aby sie przebrać.
-Dzień dobry [T.I.]-Powiedział trener.
-Dzień Dobry panie Raspberry-Odpowiedziałam z entuzjazmem w głosie.
-Dzisiaj zrobimy taktykę i starty ,ale na rozgrzewke zrób z 5 km.-Powiedział ,a ja szybko ruszyłam
Uff. na szczęście trening nie bedzie ,aż taki meczący.

                                                                    ***
-[T.I.] co z tobą !-Krzyknął trener.-Bierz się w garść za miesiąc olimpiada !-Krzyknął
-Przepraszam wczoraj miałam cieżki dzień.-Zaczęłam sie tłumaczyć.
-Dziewczyno musisz być silna,jak będziesz tak biegała na olimpiadzie to będziesz ostatnia !-Krzyknął ponownie.
-Trenerze ,czemu Chris nie ma treningu ze mną ?-Zapytałam marszcząc brwi.
-Masz indywidulane treningi.-Powiedział patrząc w przeciwną stronę.
-Czemu ?-Zapytałam.
-Twój chłopak ci je załatwił ten Harry czy jak on tam ma,ale to nawet i dobrze ponieważ przygotowujesz się do olimpiady,masz niesamowity czas ,trzeba tylko trochę popracować ,a masz szansę na medal.-Powiedzial z uśmiechem.
-Harry nie jest moim chłopakiem !-Krzyknęłam ,a w oczach znowu miałam szklanki.
-Wszystko dobrze [T.I.] ?-Zapytał pan Raspberry.
-Nie ,wszystko jest do kitu !-Krzyknęłam z płaczem w głosie,prosząc o pomoc.
-[T.i.] idź do domu,trening mieliśmy kończyć za 10 minut,ale dam ci odpoczynek,i przyjdziesz za dwa dni dobrze ?-Zapytał.
-Dobrze ,dziękuję.-Powiedziałam biegnąc do szatni,myślałam ,ze zaraz się rozpłaczę...

                                                                ***

Poczekałam chwilkę na Chrisa po czym wsiedliśmy do samochodu i zaczęliśmy się kierować ku mojemu domowi.
-Dobrze sie czujesz ?-Zapytał chłopak.
-Mam uczucie jakby ktoś nas ciągle śledzil,dziwne uczucie.
-Spokojnie nikt nas nie śledzi ,w moim towarzystwie jesteś bezpieczna.
Nie byłam co do tego pewna,moje ciało zaczęło się spinać...
W 15 minut byliśmy na miejscu,podróż samochodem spędziłam w niepokoju.
Czułam się śledzona,otworzyłam drzwi od domu i gdy weszłam do pomieszczenia zobaczyłam ,ze cos jest nie tak.
Otworzyłam szeroko usta.
-[T.i.] co się stało ?-Zapytał Chris.
-Ktoś jest u mnie w domu.-Powiedziałam z coraz to większym strachem.../40 komentarzy pisze dalej,piszcie komentarzach czy podoba wam się ta część i co o niej myślicie c:

60 komentarzy:

  1. ta część jag każda inna jest super czekam na kolejny rozdział <3 :*
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER !!!!!!!!!!!!!!!! Nie mogę się doczekać kiedy będzie następna część <3 ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. extraaaaaa dawaj szybko następną część pliss już się nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaaaaaaa niesamowite ja chce szybko naexta . !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu!!! Jakie to Boskie!!! Kocham każdy twój imagin ♥ Daj szybko nexta bo się strasznie wciągnęłam :* Ekstra piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Daaalej ja chcę next jeszcze dziś!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny . Czekam na nn . ♥ / Natalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy będzie next, bo już nie mogę się doczekać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę dalszą część. Piszesz świetnie. Jjak byś miała chwile to poczytaj moją książkę: http://love-at-first-sight1.blogspot.com/
    Miło by było, gdybyś zostawiła ślad po sobie i dodała komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. NEXT SZybko dałabyś radę dzisiaj dodać wieczorem 5 część ? :) ~Kinia

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny rozdział, czekam nn ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały *.*
    Czekam na next:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie do opisania słowami *,* Czekam z niecierpliwością na next <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Dalejj!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. dalej dalej dalejjj!!!.xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham to opowiadanie,czytam od początku,czekam na nexta!! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest MEGA.!!!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham te twoje zakończenia rozdziału i trzymanie w nie pewności.! pisz szybko następny rozdział . Życzę weny.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. pisz dalej , jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jutro będzie następny ? BO TO JEST EXTRA! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. *o* *o* *o* słowami nie da się tego opisać

    OdpowiedzUsuń
  23. Pliss next :*

    OdpowiedzUsuń
  24. o ja cie MEEGAŚNY ! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Już się nie mogę doczekać kiedy napiszesz następny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham , uwielbiam te zakończenia i trzymanie w niepewności :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uzależniłam się od tego opowiadania <33

    OdpowiedzUsuń
  28. Dopisuje się do anonimka wyżej <33333

    OdpowiedzUsuń
  29. Dalej proszę !. Też się zgadzam z anonimem troszkę wyżej.. Dobrze że broń nie miała amunicji uff ; > <3

    OdpowiedzUsuń
  30. NIESAMOWITE !:D Proszę , pisz dalej ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Piszesz zajebiste opowiadania :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zajebisty rozdzial *.* Czekam na nastepny /By Sara

    OdpowiedzUsuń
  33. Suuuuuuuuuuuuuuuper *O* Dawaj szybko kolejny roździał ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. dalej !!! <333333

    OdpowiedzUsuń
  35. dalej
    jest boskki <3
    /Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  36. Daalej kochana;***

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczerze chcesz wiedzieć co sadzę o opowiadaniu? Te imaginy są ...........BOSKIE !! Szczerze mogę tak powiedzieć ♥ Życzę weny :*


    ~Hazzowa Kotka ;3

    OdpowiedzUsuń
  38. ZAJEBISTY!!!!!! pisz dalej fast!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. OMG *-*
    Cudo, że tak to ujmę ;)
    Uwielbiam tw styl pisania, jest bombowy!
    Czekam na nexta!

    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. genialny dawaj nexta !!!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest super!!!!! Plis pisz nexta !!!! ^^7

    OdpowiedzUsuń
  42. jest boski kiedy dodasz 4 częśc bo już się doczekac nie mogę???? ^_^

    OdpowiedzUsuń
  43. już nie mogę się doczekać następnej części *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. OMG TO JEST CUDO !!!!!! ^^ KIEDY NASTĘPNA CZĘŚĆ ????? ;p JUŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ!!! ; D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny !! Czekam z niecierpliwością na następny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. kurwa dodajesz nowy rozdział czy nie !!!!!!!!! ile można czekać !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurwa też kobieta,idź się wykrzycz ,a potem znowu wróć na stronę.

      Usuń