Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 lipca 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 6

                                              Czyli Imagine z Harrym cz. 6

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OmLNs6zQIHo


-Bierz-Mówi blondyn popychając mnie.
Miałam mętlik,wahałam się ,ale co mi szkodzi,spróbuję.
-Chcę.-Powiedziałam odważnie,byłam lekko wstawiona.
-Okej siadaj wygodnie na tym fotelu.
Czarnoskóry mężczyzna,zaczął szykować dla mnie strzykawkę,wlał tam substancję,potarł jakiś skrawek mojej skóry na nadgarstku wacikiem.
-Trzymaj się, na początku trochę boli ,ale potem bedziesz sie nieźle bawiła.-Powiedział po czym ścisnał moją ręke i szybko wbił igłe,wlewajac w jedną z moich żył substancję.
Źrenice mi się powiększyły, boli...
Wyciagnął igłę usiadł na fotelu ,a ja byłam w lekkim szoku.
Zaczęło kręcić mi się w głowie,raz widziałam na czarno biało,raz na kolorowo.
Zaczęłam wspominać ,ale nie płakałam ,wręcz przeciwnie,ja sie głosno śmiałam.
Widziałam uśmiech blondyna,który podaje mi dłoń,prowadzi przez korytarz.
Czuję zimny dreszcz,to przez wiatr,jestesmy na dworze ,a ja nadal śmieje sie jak głupia.
Szarooki mężczyzna prowadzi mnie gdzieś,nie wiem gdzie.
Zaczęła grać muzyka,chłopak przytula sie do mnie,zaczynamy tańczyć.
Wszystko widzę urywkami...
-To więc jak ci na imię ?-Zapytał szary.
-[T.I.]!-Krzyknęłam.
Chłopak sie tylko uśmiechnął,dziwne...
-To ty jesteś tą dziewczyną Harrego Stylesa ?-Zapytał.
-Tak,znasz go ?-Zapytałam ,ale już bez tęsknoty za loczkiem.
-Można tak powiedzieć.-Powiedział z cwaniaczym uśmiechem.
Jednak nie pytałam już o nic więcej,nie mam po co,chcę się dobrze bawić,zapomnieć.
Nagle zadzwonił do mnie telefon to Chris...
Odebrałam.
-Tak ?-Zapytałam smiejąc się.
-[T.I.] jestem w szpitalu słyszysz ?...-Powiedział słabym ,cienkim głosem.-Czyhają na ciebie,oni cie dopadną nie daj się.-Dopowiedział.
-Ale o co ci chodzi ?-Zapytałam nadal nie zdajac sobie jak poważna jest jego sytuacja.
-[T.I.] oni cię dopadną ciebie i...
-Halo ? Chris ?.
Coś nam przerwało.
-Kto to ?-Zapytał blondyn.
-Przyjaciel.-Odpowiedziałam lekko przestraszona.
-Daj telefon bo zgubisz.-Powiedział ,a ja podałam mu urządzenie,po chwili schował je do kieszeni swoich dżinsów.
Musze odpocząć,usiadłam na jakiejś pierwszej lepszej ławce i wszystko wróciło,wrócił on... ten słynny Harry Styles,łza poleciała mi po poliku,mam dość...


                                                                        ***

Wchodzę po schodach do góry,na jakąś barierkę,nie do końca wiem co robię.
Blondyn patrz z góry,nie jest przestraszony...
Idę powoli po belkach,chcę skończyć z życiem...
Patrzę w dół,dużo ludzi sie zebrało,o mamo jak wysoko.
Dziwnie się czuję,idę dalej.
Moje zycie jest bez sensu,chcę zniknąć,nie chcę już cierpieć to boli.
-Złaź już !-Krzyczy blondyn,a ja nie wiem co mam robić.
Nie widze wyrazu jego twarzy ,jest za daleko...
Widze jak szarooki wchodzi na górę,do mnie.
Staje jakieś pięć metrów ode mnie.
-Nie warto.-Powiedział podając mi dłoń.
Łapię ją mocno,prawda jest jedna,boję się umrzeć,nie jestem na to gotowa,razem schodzimy na dół,a ja nadal do konca nie wiem co się dzieje...

                                                                     ***

Otwieram swoje zaspane oczy...
Jestem w zielonym pokoju...
Zaraz... w moim domu nie ma żadnego pomieszczenia z zielonymi ścianami.
Obracam się w druga stronę.
Widzę blondyna,leżącego koło mnie,śpi...
Przestraszona wstałam z łózka,matko co się działo wczoraj,ja nic nie pamietam...
Gdzie ja jestem ?.../40 komentarzy piszę dalej,piszcie w komentarzach czy podoba wam się ta część,jeszcze raz musze was przeprosić za opóźnienie z rozdziałem <33

65 komentarzy:

  1. suuuper ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno doprowadzasz mnie do szaleństwa!!!! Ta część jest zajebista!!!! Matko kiedy następna część???? Już nie mogę się doczekać. Mam tylko nadzieję że szybko Ją wstawisz. Mówiłam ci już nie że kocham ciebie i twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezuu doczekałam się tego rozdziału wreszcie !!!
    Dawaj next bo nie wytrzymam..
    Mówiłaś że będziesz dodawać codziennie rozdział ale OK. Tak wiem każdy ma swoje życie i obowiązki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie lub co dwa dni,nie ,ze będe dodawać ,ale ,ze będe starała się pisać te rozdzaiału w ciągu dwóch dni.

      Usuń
    2. Walone w dupsko co to jest ACD/DC FOREVER NIENAWIDZE POPU WALIC WAS WSZYSTKIE W DUPE!

      Usuń
    3. ALAN WYJDŹ BO CI PENDRIVE NIE ODDAM.

      Usuń
  4. troche krótki ale next!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ugh... nie każ mi czekać długo! xD pisz dalej.. to jest takie...niesamowite a z drugiej strony cięzkie do pojecia ... przynajmniej przeze mnie :D prosze nastepny .... xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski, ale szkoda, że taki krótki. :( Dodaj jak najszybciej next ! <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny . ♥ Nie mogę się już doczekać nn. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. dalej ♥ http://alwaysclosetou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na nexta i umieram z ciekawości!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super <3 Next :* :* :*
    Umieram z ciekawości :*

    OdpowiedzUsuń
  11. next szybko to jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. super ! co sie dzieje , jaki szpital ?? nex'ta :*

    OdpowiedzUsuń
  13. super , strasznie wciągający ten twój blog moja droga :D proszę o następną notkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. szczerze ? ..... jest okropny :c Inne rozdziały były naprawdę wciągające , a ten est hmmm.... nudny i w ogóle mnie nie wciągną :C Ale czekam na z niecierpliwością na następny :)
    To tylko moje zdanie więc proszę mnie zrozumieć c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ,chociaż jak dla mnie własnie ten rozdział jest jednym z ciekawszych,patrz ile możesz sobie zadać pytań z tego rozdziału
      Czemu blondyn do mnie podszedł ? Czemu wkręcił mnie w tarapaty ? Skąd zna Harrego ? Kim jest wogle ten blondyn ? Czemu Chris jest w szpitalu ? Co ja robiłam we wczorajszym dniu ? Kto mnie dopadnie ?
      Sama spójrz x;

      Usuń
    2. hmmmm ... tak ma wiele pytań :) Oczywiście to tylko moja opinia :D Czekam na kolejny rozdział bo masz naprawdę WIELKI talent do pisania taki rzeczy :) Ja powiem szczerze że trochę ci tego twojego talentu zazdroszczę :)

      Usuń
  15. świetny czekam na kolejną część ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam twoje imaginy , na prawdę są świetne nie umię się doczekć kolejnego ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. boski po prostu rewelacja :d

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyno nawet nie wiesz jaki masz talet twoje imaginy są świetne nie potrafie przestać ich czytać ;d czytam codziennie od nowa to samo bo to jest takie świetne ;> na serio wielki szacunek dla Ciebie ;> <3

    OdpowiedzUsuń
  19. spoko jest czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  20. jest na serio bardzo ciekawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. czekam na nexta ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyno na prawdę nie potrafię przestać czytać tego ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś wyjątkowo zdolną dziewczyną ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. świetneeeeeeeeeee <333

    OdpowiedzUsuń
  25. masz talent
    <33

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne nawet bardzo fajne *__*

    OdpowiedzUsuń
  27. mogłabyś kiedyś dodać np . dwa na raz ? przepraszam wiem że są wakacje i chcesz odpocząć i te sprawy ale to byłoby dla nas super bo my na prawdę Cię cienimy i szanujemy ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. jesteś wspaniała <33 *____*

    OdpowiedzUsuń
  29. to jest niesamowite prosze możesz dodac dzisiaj lub jutro a nie z takimi opuźnieniami proooosze

    OdpowiedzUsuń
  30. Może pomyślisz że jestem jakaś nie poważna czy coś w tym stylu ale na prawdę to co piszesz jest wspaniałe nie przejmuj się hejtami itd . Czekam na kolejną część <3333 *____* Jesteś super ;>

    OdpowiedzUsuń
  31. Super :)
    Poproszę dalszą część <3

    OdpowiedzUsuń
  32. O boże jakie gówno, tyle błędów, naiwna fabuła, zero stylistyki, błędy w składni, zero napięcia,Nie da się czytać. Dziewczyno, zamiast pisać na blogu jakieś bzdury na blogu lepiej idź na korepetycje z polskiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi to zazdrosna dziewczyna która widzi ile osób to czyta.: )
      Pozdrawiam serdecznie środkowym palcem.
      Czytasz zapewne 6 rozdział i mówisz ,ze zero napięcia ,przeczytaj wcześniejsze,nie wiesz nawet jaka jest w tym fabuła kretynko ; **

      Usuń
    2. LOL po 1. To jestem chłopakiem, po 2. to Tu jest tyle błędów, że się NIE DA CZYTAĆ wynocha do szkoły!

      Usuń
    3. Emmmm .... przepraszam bardzo jeśli masz tak pisać , to spierdalaj :) A i wszedłeś tu tylko po to aby skrytykować .... nie no gratuluję głupoty :)

      Usuń
    4. Dobra wiem ,ze jesteś ALANEM więc kretynie wyjdź stąd bo ci na dworze zapierdole.

      Usuń
    5. A to LOL takie inteligentne ; )

      Usuń
  33. EXTRA ! tylko trochę krótkie :/

    OdpowiedzUsuń
  34. super czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam . ; > Pozdrawiam . ; ) I życzę powodzenia w piasniu książki . ; *

    OdpowiedzUsuń
  36. Oooo! Super :**
    Ta część jest na razie jedną z lepszych ;)
    Naprawdę wciąga i daje do myślenia xdxd
    Tyle różnych pytań przychodzi mi do głowy :3
    Mam nadzieję, że w następnej części się trochę wyjaśni..
    Omg ale by było gdyby,,blondynkiem" okazał się Horan o_O

    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com---> zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam <3 Świetny. Nmg się już doczekać

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta część nie przypadła mi do gustu więc czekam na następny rozdział zajebiscie piszesz i ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. dodaj następny rozdział, a ten mi sie BARDZO podobał :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  40. Dalej kurwa ! Szybko ! Dzisiaj ma być kolejny rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  41. Będzie jeszcze dziś 7 rozdział ? :* <3 świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  42. boskie zresztą jak zawsze :** daj next <3 Ciekawe co ona robiła :/ zapraszam do mnie :P http://oneloveonedreamonedirection.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. kiedy next? nie mogę się doczekać. Kocham ciebie i twojego bloga!!!!:*

    OdpowiedzUsuń