Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 lipca 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 5

                                                  Czyli Imagine z Harrym cz. 5

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3DGf00VhtAw

-Zaczekaj tu.-Powiedział Chris obejmując mnie ramieniem.-Ja przeszukam dom ok ?-Zapytał.
-Nie Chris ! Ja nie będę stała tu tak bezczynnie.-Powiedziałam z wielkim oburzeniem.
-Ok...,ale trzymaj sie mnie.-Powiedział łapiąc mnie za rękę.
Zaczęliśmy podążać po korytarzu,po salonie,sypialnia,kuchnia,łazienka i nic...
-Nikogo nie ma.-Powiedział-Może masz jakieś przywidzenia [T.I]-Dodał.
A ja umilkłam,nie mam żadnych urojeń ! Na pewno ktoś tu jest lub może był...
-Chcę być sama.-Prychnęłam.-Spotkamy się za dwa dni na treningu ok ?-Zapytałam.
Chłopak pokręcił głową.
-Ok [T.I.] ,ale pamietaj jak bedziesz czegoś potrzebować dzwoń.
Pocałowałam go w policzek na pożegnanie po czym zaprowadziłam do wyjścia.
-No to pa-Rzekł Chris i niechętnie zamknął drzwi domu.
Musze się przespać,jestem zmęczona.Pomyślałam.
Delikatnym ruchem wskoczyłam na kanapę salonu,przykryłam się kocem po czym zasnęłam...

                                                                ***

Delikatnie otwieram swoje powieki i przygladam się białemu sufitowi w pokoju.
Zaczynam myśleć,wspominać...
Nie przestań !-Krzyczy moja podświadomość.
Musisz o nim zapomnieć,zapomnij o Harrym !
Już nigdy z nim nie będziesz...
-Tak muszę zacząć wszystko od nowa.-Szepnęłam sama do siebie.
Otworzyłam drzwi balkonu ,chciałam wyjść na świeże powietrze.
Trzymałam się barierki i podziwiałam widok.
Zachód słońca jest taki piękny...
Obróciłam wzrok w prawą stronę.
Leżał tam jakiś pakunek,nie nie było go tu wcześniej,nie mam żadnych omam.
Matko jednak miałam rację ktoś był w moim domu.
Lekko zdenerwowana podeszłam do pakunku.
Otworzyłam ozdobiony folią karton,zaczęłam wyjmować wszystko z środka.
List...Od kogo ?
Otworzyłam go dość szybko i zaczęlam czytać,po piśmie już wiedziałam kto go napisał.
-[T.I.] pragnę cię przeprosić ,za to wszystko co ci zrobiłem,mam nadzieję ,ze kiedyś mi wybaczysz i ,ze odezwiesz się jeszcze do mnie,tęsknie za tobą,za ta moja piękną [T.I.],pragnę cię,ciągle o tobie myślę,pewnie nie sprawdziłaś spiżarni co ? Jest tam twoja niespodzianka.
Ps.Nadal jestem o ciebie zazdrosny... Twój na zawsze Harry Styles.
Matko ,w pakunku znajdowało się jeszcze jedno pudełeczko,otworzyłam je.
W środku był piekny srebrny łańcuszek z serduszkiem,ozdobiony kryształkami.
I mała przypalona ogniem karteczka.
Napis na niej brzmiał: "Mialem dac ci go po urodzinach Lou,ale nie udało się,ma nadzieję ,że ci sie spodoba,należał kiedyś do mojej babci."
Oddychaj spokojnie [T.i.]-Szepce mi do ucha moja podswiadomość.
Jest śliczny ! Od razu zakładam go na szyję,piękny.
Dobra teraz schodzę do spiżarni,tam też coś na mnie czeka.
Otwieram drzwi,zapalam światło, na środku stoi dośc duży koszyk.
Podchodzę do niego,obracam go w moją strone i widzę.
Małego,białego,puszystego,ślicznego kotka ,o mamo.
Wpadam w zachwyt.
Ma czerwoną kokardkę na szyi, a przy niej jest przyczepiona karteczka.
-Wiesz ,ze kocham koty,wiem ,ze ty również,to taka pamiątka która mogłaby czasem przypomnieć ci o mnie,prosze daj mi szansę na wyjaśnienie ci wszystkiego i bądź o 20:00 w klubie Magnum,będe na ciebie niecierpliwie czekał.-Harry Styles.
Zaczynam przytulac do siebie kiciusia,spojrzłam na niego.
-I co kicia mam isc? -Zapytałam podekscytowana.
Ona tylko Mruczy ,a ja krzyknęlam.
-Masz racje oczywiście ,ze pójdę !

                                                                    ***

Jeszcze raz przyglądam się w lustrze,oh wyglądam świetnie,naprawdę dobrze lezy mi ta krwista sukienka do tego ten srebrny wisiorek,fale które leżą na mojej piersi.
Podkreślone usta czerwoną szminką do tego podkreślone oczy czarnymi kreskami,komponują się idealnie.Napisał ,ze za mną tęski,ze mnie pragnie,ze jest zazdrosny o kurde ! Na samą myśl o tym mam gęsia skórkę.
-To pa kity-Jeszcze raz głaszczę kotka na pożegnanie.
Oczywiście przygotowałam mu legowisko ,a do jedzenia ugotowałam mu tuńczyka,mam nadzieje ,ze będzie mu smakowac.-Życz mi powodzenia-Mruknęłam po czym zamknełam drzwi domu i wsiadłam do samochodu po czym odjechałam....

                                                                  ***
Jest równo 20:00 jego nadal nie ma
Rozglądam się po barze,czekam stukając paznokciami o stół.
Chyba nic z tego,wystawił mnie,zrobił ze mnie idiotkę.
Cała radość we mnie zgasła podchodzę do baru.
-Co pani podać ?-Zapytał barman.
-Poproszę shota.-Powiedziałam zasmuconym głosem.
-Juz sie robi.-Powiedział popisując sie przede mną ,rzucając butelkami,wykonując z nimi akrobacje.
-Bardzo prosze.-Szepnął.
-Dziekuję-Mruknęłam.
Szybko go wypiłam.
-Poproszę jeszcze jednego.-Powiedziałam głośno...
Piłam nieustannie ,juz 6 matko,zaczyna mi wirować przed oczami.
-Jeszcze jeden ?-Pyta barman ,a ja kiwam na zgodę głową.
Siada koło mnie jakis przystojny blondyn,przynajmiej tak mi się wydaje.
-Co taka śliczna kobieta jak ty robi tutaj sama ?-Pyta ,a ja lekko się rumienię.
Po alkoholu jestem bardziej gadatliwa i otwarta do ludzi.
-Piję.-Odpowiedziałam z uśmiechem.
-Widzę.-Mówi z uśmiechem,zaczyna mi się przyglądać.-Jesteś na prawdę śliczna.-Powiedział z perłowym uśmiechem.
A ja rumienie sie jeszcze bardziej,przegryzam lekko wargę.
-Jeszcze?-Pyta barman
-Nie ta pani juz dziękuje.-Mówi wyjmując z portfela pieniądze,płaci za mnie.
-Chodź ze mną proszę,wiem co pomoże naprawdę ci się rozluźnić.-Powiedział podając mi ręke.
Chwyciłam go dłonią ,po czym chwiejnym ruchem wyszliśmy z baru...

                                                                    ***

-Gdzie idziemy ?-Widziałam ciemność przed oczami,jakiś nieznany mi zaułek.
-Zobaczysz.-Powiedział otwierając mi drzwi domu.
Dookoła mnie było dość dużo ludzi,jakieś używki ,czuję jakiś dym.
Podchodzimy do jakiegoś gościa,który pali chyba marihuanę nie jestem pewna,wokoło jest dużo ludzi.
Blondyn całuje mnie w policzek.
-Nie bój się,będzie zabawnie.-Szepce mi do ucha.
Chodzimy po pomieszczeniu.
-Chcesz spróbować ?-Pyta mnie jakiś chłopak z dredami na głowie, który wstrzykuje sobie strzykawką jakąś substancję do żył.../40 komentarzy pisze dalej,piszcie czy wam się podoba ten rozdział i co o nim myślicie w komentarzach.Przepraszam ,że tak długo na niego czekaliście,ale nie będe mówila dlaczego wcześniej sie nie pojawił ponieważ zaraz będą oskarżenia na mnie ,ze się tłumaczę i wymyślam.
*Shot/Shots- Kolorowy drink z alkoholem c:

63 komentarze:

  1. Świetny wręcz zajebisty!!!! Nie mogę się doczekac kolejnej części a właśnie kiedy ją dodasz??? I nie musisz się tłumaczyc są wakacje każdy chce odpocząc ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kiedy czekam na nexta ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej trochę się pomieszało.. CZEMU TEN HARRY NIE PRZYSZEDŁ ?! [T.I.] wpadnie w jakieś złe towarzystwo i wgl. niech Harry ją szuka i ją znajdzie i wgl. KOCHAM CIĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Ciebie i Twojego bloga !!!!! Imagin jest cudowny i z niecierpliwością czekam na nexta ! ♥ ♥ ♥ ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny :* pisz ,pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG nieźle się zapowiada czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajęliśmy kocham ciebie i twojego bloga ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeeeeeeeee wreszcie jest!!!!!!!!!!!!!!! Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  9. On jest taki... taki... Z-A-J-E-B-I-S-T-Y <33 czekam na kolejną część :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham cię i tego bloga < 33 Jest extra ! dodawaj nexta ; 33

    OdpowiedzUsuń
  11. DALEJ DALEJ DALEJ . Świetny . ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział jak zawsze świetny :D I nie mogę się doczekać kiedy dodasz następny :) Spoczko nie musisz się tłumaszyć to normalne są wakacje też chcesz odpocząć :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejkuu.!! Cudowne, zresztą jak zawsze. ;** ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW rozdział jak zawsze świetny ale w tym jest coś takiego innego... Kocham tego bloga! Jestem ciekawa co będzie dalej. Zgadzam się z dziewczyną powyżej. Nie musisz się tłumaczyć, to normalne są wakacje i też chcesz odpocząć a nie ciągle siedzieć przed kompem i pisać rozdziały. Czekam na nexta:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETNE! DALEJ <3

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mogę doczekać się następnej części :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny rozdział *.*
    Czekam nn ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny!!!!!!!!!!!!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebisty!!!!! Czekam na nexta XD

    OdpowiedzUsuń
  20. czasem komentarze mnie powalają xD A rozdzial świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG zajefajny wiesz ile pytań chodzi mi po głowie??? Dlaczego Harry nie przyszedł?! Co się z nim dzieje!? Co stanie się z [T.I.]!? Czy popadnie w nałóg i wyjdzie z niego?! Czy pojedzie na olimpiadę i czy ją wygra!? A najważniejsze czy wybaczy Harremu czy może będzie z Chrisem!? To ostatnie mi spokoju nie daje!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ZAJEBISTY PISZ DALEJ ;***

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG !!! Nastepny !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajebisty czekam na nexta *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest boski i zgadzam się z z dziewczyną u góry że są wakacje i każdy chce odpocząć

    OdpowiedzUsuń
  26. Po prostu WOW czekam na następną i następną i następną itd część

    OdpowiedzUsuń
  27. Inaczej tego nie określę jest po prostu Zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  28. Aww czekam na nexta ;* @_Roomies

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja chcę nexta.. jest swietnie.. naprawdę! codziennie wchodzę na twojego bloga i mówię sb ,,a może już dodała?'' okej już się nie rozpisuję.. Czekam..:*
    ~~~~~~~~
    Jakbyś miała kiedyś czas to odwiedź..
    http://harry-take-me-home.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Boski *.* Harry to świnia, wystawił ją. Ciekawe czy też wstrzyknie sb narkotyki... Czekam na nexta :DD

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  33. Super już nie mogę się doczekać nexta

    OdpowiedzUsuń
  34. czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaje bi sty ♥ NEXT SZYBKO JESTEM PODEKSCYTOWANA TYMI IMAGINAMI ~KINIA

    OdpowiedzUsuń
  36. zejebisty z niecierpliwością czekam na nexta;D

    OdpowiedzUsuń
  37. dodaj dziś albo jutro następny plissss!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Kto jest tym blondynem ? Niall ? Jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  39. Znalazlam fajny imagine o Harrym zobaczcie --> http://onedirectionimaginy696.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ,ze promujesz swój blog ,ale mogłabyś napisac wejdźcie na mój blog jak macie chwilę czy coś ,a nie oszukiwac ludzi i pisać znalazłam fajny imagine o Harrym, serio nie musisz oszukiwać ludzi c:

      Usuń
  40. Kochani postaram się jutro go napisac czyli 14 Listopada ,bądźcie cierpliwi ,pozdrawiam mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  41. extra czekamy na nexta. Wenny życze

    OdpowiedzUsuń
  42. 14 listopada? ;D chyba lipca* fajny tylko nie próbuj ją wciągac w to towarzystwo!!! niech Harry ją uratuje ; D

    OdpowiedzUsuń
  43. a o któej dziś wrzucisz dziś tego imagina ? nie umie sie doczekać ;D twoje opowiadania są świetne na prawdę . Czekam z niecierpliwością ;>

    OdpowiedzUsuń
  44. czemu znowu nas okłamałaś? :(

    OdpowiedzUsuń
  45. miał być dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mojego zegarka "dzisiaj" jeszcze trwa :P

      Usuń
  46. To kiedy będzie ????

    OdpowiedzUsuń
  47. Nikogo nie okłamałam napisałam ,ze mozecie się go spodziewać wczoraj ,ale nie miałam tyle czasu...
    Będe miała opóźnienie o kilka godzin...

    OdpowiedzUsuń
  48. to kiedy będzie 6 rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  49. kiedy możemy się spodziewać 6 rozdziału ? dziś czy raczej jutro ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  50. Extra , czekam na nexta. :D

    OdpowiedzUsuń