Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 10 lipca 2013

POWIADOMIENIE !

Kochani z całego serca chciałabym was przeprosić,miałam napisać 5 część z Harrym 2 dni temu ,ale miałam treningi i byłam tak po nich wymęczone ,ze po prostu nie dałam rady,straciłam poczucie czasu...
Mam nadzieje ,ze mi wybaczycie ,a następny rozdział dodam jutro lub dzisiaj w nocy c:
Pamiętajcie ,ze was mocno Kocham <3
Obiecuję ,ze na rozdziale sie nie zawiedziecie  i ,ze będe starała się już dodawać następne części regularnie < codziennie lub co dwa dni>
Życzę miłych wakacji ; **

10 komentarzy:

  1. Już się wystraszyłam że nie będzie ;)
    a co trenujesz ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na następny!:DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak cholernie nie mogę się doczekać. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham cię więc ci wybaczymy <33 Nie moge się doczekać nexta ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadal nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu dodajesz co 6 dni -,- jak coś obiecujesz to dotrzymaj tej obietnicy

    OdpowiedzUsuń