Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 29 lipca 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 9

                                                    Czyli Imagine z Harrym cz. 9

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=m20BTdy9FGI

Biegnij ! Krzyczała moja podświadomość.
Nie zatrzymuj się ,co ty robisz,biegnij !
Kretynko biegnij !
Stanęłam w miejscu,nie miałam sił,nogi odmawiały mi posłuszeństwa do dalszego biegu,to było...coś strasznego.
Nie wiem co się ze mną dzieje,czemu nie mogę się ruszyć ?
Po chwili upadłam na ziemię.
Muskularny człowiek podbiegł do mnie,wziął mnie na ręce i szepnął:
-To będzie twój koniec kochanie,twój i Harrego Stylesa,tego jebanego egoisty.
Po tych słowach zamknęłam oczy i widziałam jednolitą czarną barwę.

                                                                       
                               ***

-Macie ją ?-Zapytał znany mi już głos.
-Tak szefie mamy ją,dobrze ,że dosypał pan jej ten narkotyk do napoju.-Powiedział drugi męski głos,ale ten był bardziej wyrazisty.
-Wiedziałem ,ze podziała,a teraz dawajcie mi ją tutaj,na podłogę,przykujcie ją kajdankami.-Powiedział chłopak z cieńszym głosem.
Powoli zaczęłam otwierać swoje powieki,zauważyłam ponownie muskularnego faceta ,a koło niego tego blondyna !
Gdy zostałam przypięta kajdankami blondyn podszedł do mnie ,złapał mnie za brodę po czym delikatnie pocałował mnie w usta.
Nie miałam nawet sił ,aby sie bronić,aby uciec.
Z kieszeni swojej marynarki wyjął mój telefon komórkowy.
-Oddaj mi go !-Krzyknęłam
-hehehehe zabawna jesteś,pragnę ci tylko przeczytać pare smsów które wysłałaś do Harrego.-Powiedział z cwaniackim uśmiechem.-O prosze tu jest jeden,Harry napisał do ciebie przeprosiny blablabla,że chcę sie spotkać,że tęskni,że martwi się o ciebie i ,ze chcę jeszcze raz spróbować ,a co ty na to odpisałaś,no tak hahaha "Harry nie chcę sie z tobą spotykac ! To koniec ! Nie kocham cię ! Odpierdol się ode mnie ! Znalazłam kogoś innego,znalazłam chłopaka mojego życia,jest nim blondyn,zapewne wiesz jaki blondyn,kocham go nad życie. Ps. Jest lepszy od ciebie w łóżku i bardziej sexowny."
-Co ?-Zapytałam ,a po moim poliku szalały łzy.
-Biedny chłopak kompletnie się załamał,a wiesz co bylo najlepsze ? Jak próbował odebrać sobie życie haha o boże uśmiałem się wtedy.-Powiedział śmiejąc się.
-Ale jak to ? Czemu próbował się zabić ? Czemu dopadłeś Chrisa ?-Zapytałam pełna cierpienia.
-Oh Harry próbował się zabić z twojego powodu,Chris był świadkiem,znalazł się w niewłaściwym miejscu i czasie,tak samo jak i ty,chociaż ty jesteś przynętą.-Odpowiedział szarooki blondyn,łapiąc mnie za nogę.
Po czym wstał z podłogi,zadzwonił gdzieś z mojego numeru,po czym powiedział krótkie słowo:"Wchodź na skaypa słyszysz ?" i rozłączył się.
Właczył kamerkę na laptopie,a ja ujrzałam Harrego,mojego loczka.
-Harry !.-Zaczęłam się drzeć,płakać.
-[T.I.] ! Co jej zrobiłeś draniu ?!-Krzyknął Styles.
-Oh Styles,ona jest moja zrozum.-Powiedział podchodząc do mnie,zaczął rozpinać zamek mojej sukienki.
-Zostaw ją !-Krzyczał Harry z płaczem w głosie.
Blondyn rozpiął również zamek swoich spodni,zaczął powoli ciągnąć w dół ramiączko od mojej bielizny.
-Blagam nie.-W moim oku krążyła łza.-Harry pomóż mi !-Rozpłakałam sie jak bachor.
Nie mogłam nic zrobić,miałam ograniczony ruch.
-Gdzie jesteście ?-Zapytał loczek z płaczem.-Zostaw ją słyszysz,zostaw...
Słyszałam jego płacz,on też cierpiał,można powiedzieć ,ze nawet gorzej ode mnie.
Chłopak zaczął całować moje ciało.
-Zostaw ją ,dam ci wszystko,ale proszę zostaw ją !-Krzyknął Harry do kamerki.
-Bardzo interesująca propozycja panie Styles.-Powiedział blondyn przeczesując palcami swoje włosy.../40 komentarzy pisze dalej,piszcie czy podoba wam się ta część w komentarzach,przepraszam ,że taka krótka. ;)

73 komentarze:

  1. omg supperr plis daj next :*

    A tak wg to pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeeeetneee . Błagam szybko dalej .!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAJEBISTEEEEEEEEEEEEEEEE ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zajebista część
    Proszę o nexxt ---->

    OdpowiedzUsuń
  6. NEXXXXXXXXXT <3 <3 <3
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. daj jak najszybcie next .......

    OdpowiedzUsuń
  8. daj nastepna tylko troche dluższa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pisz dalej !!!
    nie mogę się doczekać nexta !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oesu !! Kocham !! Dlaczego ty mi/nam to robisz ?! Dlaczego przerywasz w takim momencie ?! No ale mimo wszystko kocham i czekam na nn :D :**

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej proszę pisz szybko nn. zapraszam do siebie http://milosctoskarbktoregoniemozeszstracic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dalej, Dalej, Dalej. Next, Next, Next !!! ♥ TO JEST SUPER. KOCHAMTEGO IMAGINA ♥
    A przy okazji zapraszam do Mnie: http://love-happines-hope.blogspot.com
    Miło by było gdybyś skomentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. omg next błagam szybko !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja reakcja po przeczytaniu rozdzialu
    "O kurwa. aaaaaaaaa" - oczywiście w myślach.
    Rozdział ci wyszedł świetny! Niech ten blondyn się od niej odwali. No i od Hazzy też.
    Jestem ciekawa co wymyślisz w następnym rozdziale. Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  17. szybko pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już czekam *.* na następny rozdział,oby też był taki świetny.Trzymam kciuki za wenę twórczą. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz dalej ! Szybko ! *__*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zarąbiste *__*

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. DAlej !! Szybko !! Imagin cudowny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Napisz jeszcze dzisiaj! Proszę ! <333

    OdpowiedzUsuń
  26. Dalej prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super prosze dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  28. DALEJ DALEJ DALEJ DALEJ !!!!!!!! PLISSSSS!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne czekam na następny :P iza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Proszę next :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dalej, dalej proszę :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy następna część ? :]

    OdpowiedzUsuń
  33. Jezuu, zajebisty <3 Kiedy next??

    OdpowiedzUsuń
  34. Koooooocham twoje opowiadanie chociaż jestem tu nowa :P Przeczytałam wszystkie rozdziały opowiadania o Haroldzie ! Robi się co raz ciekawiej ♥ Czekam na nexta. Pozdrawiam ~ Mika. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. Dalej proszę dalej jest świetny. A takie małe pytanko kiedy można się spodziewać nexta????

    OdpowiedzUsuń
  36. Naprawę świetny! Masz talent ;) Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  37. jak zawsze cudny. Czekamy na nexta

    OdpowiedzUsuń
  38. pod jakimś opowiadaniem ktoś podał swojego bloga nazywał się chyba truly-madly-deeply- i na tym blogu było opowiadanie z harrym i była tam jakas demi i alice . Na obrazkach pod opowiadaniem czy w środku opowiadania była victoria justice,jeżeli ktoś wie co to za blog prosze dac mi znac ; >

    OdpowiedzUsuń
  39. JESTEŚ G-E-N-I-A-L-N-A
    Daj nexta błagam !!! ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Jejku ale mnie nakręciłaś. Czekam na nexta ;) @_Roomies

    OdpowiedzUsuń
  41. Czytam każdy twój imagin, i jest coraz bardziej pod wrażeniem ;) To co robisz jest piękne, czekam na next'a :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jezu, świetne, dalej ! <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Szybko next. Świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  44. W takim momęcie przerwać??? dziewczyno dajesz migusiem next

    OdpowiedzUsuń
  45. o_O - moja pierwsza reakcja!
    Wow szczena opada xdxd
    Szczun za ten genialny pomysł :*
    Czekam na nexta. Pls daaawaj jak najszybciej!

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Kiedy next????

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz rację trochę krótki ale on jest Zaaajebisty czekam na następną część z niecierpliwością. Napisz ją proszę jak najszybciej bo chyba nie tylko ja nie mogę się doczekać 10 części :) Kocham♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Nienawidze cie za to czemu ty mi to robisz i przerywasz to w takim momecie !!??? Prosze cie dodaj jak najszybciej kolejna czesc ;) naprawde swietnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurde, dlaczego chociaż jeden rozdział nie może być wesoły ? dlaczego wszystko takie dramatyczne ? chociaż jeden radosny .. proszę cię, ok dramat jest fajny ale tutaj jest go za dużo.. przepraszam jeśli cię to urazi lub kogoś innego ale ja wyrażam swoją opinię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie rozdziały są "drastyczne",na tym polega ciągłe napięcie w opowiadaniu,nie mogę go przerwać,jeżeli powoli wyjaśniam jak dzieje się akcja. ; )

      Usuń
    2. Ale wkrótce będzie coś wesołego ? Prooszę <3

      Usuń
  50. dalej ! .;)


    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/2013/07/rozdzia-8.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapraszam do siebie tez na bloga co do twojego opowiadania/imagina jest swietny dalej pisz i czekam na nexta http://imaginyonedirectionpoland1.blogspot.com/2013/07/

    OdpowiedzUsuń
  52. Czekam na next <3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj lub jutro możesz się go spodziewać c:

      Usuń
  53. Dalej, proszę... Umieram z braku nexta.... ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy te opowiadanie też będzie takie długie jak poprzednie? W sensie ponad 60 części?
    http://believeinstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń